-> Syny: Když se to stane šikovně, dojde k pozitivně regulované zpětné vazbě a motor se prostě utočí, dokud něco neupadne, například nevyskočí klika, ojnice nebo se motor nezasekne
-> King: už si vzpomínám, říká se tomu
run away engine btw na youtube jsou na to moc pěkný videa - náklaďáků, osobáků a i jedný lokomotivy na Slovensku - jak ji tam nechali na peróně před lidma vyhořet

Jeden motor s ojnicí skrz blok jsem viděl - klasický příběh - ofce 1.9 s xkrát (mizerně) repasovaným turbem, to pískalo, až dopískalo a ojnice podala ruku - v 90tce se těžko hledá řešení, jak zastavit motor, když otočení klíčku nezabírá

(majitel o tom problému věděl, ale víš jak "nula korun do servisu"

)
Jinak zajímavá diskuse o těch kartičkách - v TG myslím šlo o to, že Hammond seděl v bistru a kartička měla dosah těch cca 15m (tudíž bylo auto odemčený - wtf?

), no a Jezza s tím popojel tak daleko, než se spojení s kartičkou přerušilo. By bylo dobrý vědět, jestli se karta chová jako čipová (bez baterie; čip se nabije indukcí přes cívku po obvodu, pak vysílá, ale to má účinnost tak deset cm od senzoru) nebo jinak (s baterkou). Klíček je klíček.