skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejedná Se O Nesouhlas
21:03:49
10.11.2005
10.11.2005

Honza M
-> Gryzly: Tak kdybys to vzal jako přestavbu tak by ti možná povolili i jiné věci než jen 1,4 fábku
18:43:55
10.11.2005
10.11.2005

Gryzly
-> honzam: no leda bych si vzal uvěr, ale bylo by to fakt dobrá past na poldy, mít tam legálně fábku 1,4. to kdybych jim ukázal v techničáku že tam mám legálně 1,4 fábku, tak by m určitě sežrali i ostaní věci jako prolisy, nebo 15", vejfuk, světla a další věci co jim vadí.
18:22:46
10.11.2005
10.11.2005

Honza M
-> Gryzly: A ty bys do toho šel? Hodit tam legálně fábku?
16:37:25
10.11.2005
10.11.2005

Gryzly
-> ps: Ale jí to myslel vážně. a na 1,8T bych musel už dát lepší brzdy, podvozek a tak ale na 136M nebo 1,4 by měl stačit stávajáící Š130 hardware
14:38:19
10.11.2005
10.11.2005

petr s
-> Gryzly: Ale to už 1,8 T za ty peníze
14:35:33
10.11.2005
10.11.2005

Gryzly
-> ps 09.11.05 21:24:25: Tak to bych pak mohl klidně zastavět i motor 781.136M nebo 1,4 z Fábie, ne?
09:36:17
10.11.2005
10.11.2005

Bagrr
Kua tak už mě napadá jediný řešení, koupit papíry od 136GL a přepsat kastli na mojí, že ta stará byla schnilá... Je tam zapsanej osmikanál, je.... A o to mi de...
08:08:57
10.11.2005
10.11.2005

Majkl
-> honzam: ne ze nemel slov, ale v "predchazejici vete v meziradkovem zdeleni" ze mu to naridily nadrizeny souhlasil a jak napsal king, pokud to sedi tak mi neodpovidej (mysleno tak ze neodpoved = souhlas)
22:41:44
09.11.2005
09.11.2005

Fén
-> honzam: Řekl bych, že s tímhle Vašina nemá nic společného.
22:38:25
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
-> King: Proč bez nutnosti použít SMTP? Napsal jsi to fakt hezky, tak hezky bych to nenapsal tomu Vašinovi
Asi neměl zrovna svůj den jinak nechápu proč ti neodepsal. Nebo asi neměl slov na tvá vyjídření. Protože na to by se fakt těžko odpovídalo. Do roku 03 všechno jde v pohodě a najednou po roce 03 nejde nic a Vašina se tváří jako že to ani nikdy nešlo....

22:31:36
09.11.2005
09.11.2005

Fén
-> King: K nedorozumění nedošlo, protože by se dalo říct, že jsem mu psal něco podobného.
22:24:39
09.11.2005
09.11.2005

King
2 Fén: Aby nedoslo k nedorozumneni, me pred tim 2x odepsal a prave ten posledni mail jse se snazil postavit tak, aby byl zodpovezen bez nutnosti pouzit sluzeb SMTP serveru, protoze predpokladam, ze Big Brother v nasi milovane materske (nebo macesske:) automobilce nikdy nespi....
22:15:26
09.11.2005
09.11.2005

Fén
-> King: Vidím, že nejsem sám komu neodpověděl. :o)
22:13:45
09.11.2005
09.11.2005

Majkl
-> King: jinak velice pekne napsanej mail



22:13:04
09.11.2005
09.11.2005

Majkl
-> King: to se dalo cekat ze to ma Vasina narizeny zezhora... aby nas vymitily ze silnice 

22:09:00
09.11.2005
09.11.2005

King
2 all fighters against windmills :)....Ja bych Vasinu zas az tak nezatracoval, protoze svym "e-mailovym mlcenim" v nasi nedavne korespondenci se v podstate (alespon pro me) vyjadril
".....Jeste douska na tema 781.136 (favomotor) jako ND misto 742.13x. Mailova korespondence se uskutecnila 10.2.05:
Dobry den,
Presto dekuji za za odpoved. Priznam se, ze jsem podobne stanovisko cekal. Dovolte mi pouze namitnout, ze bloky motoru 781.13x a 742.1xx jsou az na par odlisnosti takrka identicke a o "vnitrnostech" ani nemluve. Potom ani zamena saciho kose a vany motoru nic nezkazi. Zarazi me ovsem, ze to, co bylo vyrobcem "posveceno" prakticky po cela 90. leta az do r. 2003 (781.13x do S13x) a bylo odzkouseno v radove tisicich pripadech a milionz najetzch km , najednou neni doporuceno z duvodu jakychsi pseudoproblemu. Kdo chce hleda, hleda zpusoby, kdo nechce, hleda duvody :) Nicmene jako technik chapu, ze proti "politickym" rozhodnutim nasich zamestnavatelu jsme kratci. Pokud se nemylim v "meziradkovem" sdeleni z predchazejici vety, muzete ponechat muj mail bez odpovedi, diky ;o)
a doposud bez odpovedi :) viz posledni veta meho mailu

".....Jeste douska na tema 781.136 (favomotor) jako ND misto 742.13x. Mailova korespondence se uskutecnila 10.2.05:
Dobry den,
Presto dekuji za za odpoved. Priznam se, ze jsem podobne stanovisko cekal. Dovolte mi pouze namitnout, ze bloky motoru 781.13x a 742.1xx jsou az na par odlisnosti takrka identicke a o "vnitrnostech" ani nemluve. Potom ani zamena saciho kose a vany motoru nic nezkazi. Zarazi me ovsem, ze to, co bylo vyrobcem "posveceno" prakticky po cela 90. leta az do r. 2003 (781.13x do S13x) a bylo odzkouseno v radove tisicich pripadech a milionz najetzch km , najednou neni doporuceno z duvodu jakychsi pseudoproblemu. Kdo chce hleda, hleda zpusoby, kdo nechce, hleda duvody :) Nicmene jako technik chapu, ze proti "politickym" rozhodnutim nasich zamestnavatelu jsme kratci. Pokud se nemylim v "meziradkovem" sdeleni z predchazejici vety, muzete ponechat muj mail bez odpovedi, diky ;o)
a doposud bez odpovedi :) viz posledni veta meho mailu

22:08:12
09.11.2005
09.11.2005

Majkl
-> honzam: no prave, tak by radeji schvalila vsechno 

22:05:02
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
-> Majkl: Babka by zas neuměla odpovídat na maily a nevěděla by co je to motor 

22:02:43
09.11.2005
09.11.2005

Majkl
-> honzam: aha, no toho bych klidne vymenil, me uz to muze byyt jedno
ale kuli vam bych tam dal nejakou babku pred smrti co ma 10dioptrii 


21:59:44
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
-> Majkl: Já nemyslel tvůj motor, ale Vašinu vyměnit.
Jsme si nerozuměli...

21:49:09
09.11.2005
09.11.2005

Majkl
-> honzam: no to urcite
ja ho sehnal omylem, ale zato to byl docela dobrej kauf (jeste i na splatky) tak nic menit nebudu
a sem ted mooc rad ze ho mam dyz to tady ctu 



21:45:34
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
-> Majkl: A co takhle ho vyměnit?
Napíšeme hromadnou žalobu za Virt 


21:44:32
09.11.2005
09.11.2005

Majkl
-> honzam: njn, holt budes muset ty nervy najit, nebo se spokojit s ilegalem nebo 120kou 
jako vasina je hrozna bariera to je desny


jako vasina je hrozna bariera to je desny


21:41:27
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
-> Majkl: Tak jasně že se dá sehnat tady na Virtu, jenže nikdy nevíš v jakém je stavu. A já nebudu jezdit přes půl republiky pro nejistý motor a potom dělat GO. A navíc papírovou přestavbu podvozku na škodu 742.136. Já na to prostě nemám nervy
Myslel jsem si že by to šlo, ale Vašina je Vašina 


21:34:58
09.11.2005
09.11.2005

Majkl
-> honzam: ja ho sehnal aniz bych ho shanel 

21:32:36
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
-> Majkl: STK se dá zařídit jinak. Já osobně ten motor asi schánět nebudu. Přeci jen se těch motorů moc nevyrobilo a nevím jestli by mě to stálo za ty nervy....
21:30:34
09.11.2005
09.11.2005

Majkl
-> Fén: vsichni kdo budou mit stk 

21:28:21
09.11.2005
09.11.2005

Fén
-> honzam: Je to tak jak píše ps.
21:27:34
09.11.2005
09.11.2005

Fén
-> Majkl: Všichni ne. 

21:26:47
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
-> ps: A odkud to víš? To je nějaká oficiální informace? Už vidím někoho jak do toho vrazí 70 penízů. Já se jen stále divím že dřív to Vašina povolil a ted dělá jako že to nikdy nebylo a co to vůbec po něm chceme 

21:26:14
09.11.2005
09.11.2005

Majkl
-> All: ja vam to rikal uz od zacatku, vsichnu nakonec zkoncime s motorem 742.136 

21:24:25
09.11.2005
09.11.2005

petr s
-> Gryzly: Použitím motoru 781 se stáváš výrobcem vozidla a Škoda nenese žádnou odpovědnost a ty si musíš udělat homologační zkoušky cenu mě řekl podle aut která nemají homologaci eu
21:22:44
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
-> Gryzly: Něco v tom smyslu jsem mu psal v dalším mailu. A taky jsem mu psal že dřív to povolovali tak proč ted ne?! On snad není takovej magor aby si myslel že měrka oleje na jiném místě bude mít vliv na hlučnost a na emise
Ale hlavně ta měrka má největší vliv na spotřebu 


21:13:45
09.11.2005
09.11.2005

Gryzly
-> honzam: Eště bys mohl napsat vašinovy že přece pokud se na motor 781.136 namontuje sací a výfukové potrubí, olejová vana a olejové čerpadlo a karburátor vše z 742.136 tak hluk, emise, spotřeba atd musí splnovat stejné limity jako puvodní motor 742.136, takže by mohli vydat v dalším TZH že pokud se na ten blok namontuje toto vše tak by to mělo jit přepsat bez problému. Nebo at dá vědět kde je ještě rozdíl. protože ploška na číslo motoru a otvor na olejovou měrku nemuže mít vliv na emise spotřebu, hluk atd.
21:11:45
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
-> Gryzly: hm asi tak
já ale asi 742.136 schánět nebudu. Vůbec na to ted nemám čas a prachy taky ne...



21:09:41
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
-> Bagrr: No 130 nebo 742.136 ti zapíšou. Ale fáčko leda za 70tis kč jak tady psal ps
21:08:39
09.11.2005
09.11.2005

Gryzly
-> honzam: Sem zrovna dneska dopoledne byl na našem odboru dopravy se zeptat jaké ktomu zaujímají stanovisko oni. A technik mě řekl, že vědí že tam je nově ta část NEJEDNÁ SE O NESOUHLAS, ale že to ještě neřešili tak že si mám podat žádost o přestavbu a oni se mi k tomu do 30 dní vyjádří. Tak jsem se ho ptal jak budou postupovat, jestli napíšou Vašinovy, že jako bych napsal nejdřív Vašinovy já, a podle toho co by mě napsal, bych si podal tu žádost, abych si ju nepodával zbytečně, když mi ju pak zamítnou.
Takže jsi mi ušetřil čas s psaním emailu Mr. Vašinovy. Takže stále sháním motor 742.135 - 136
Takže jsi mi ušetřil čas s psaním emailu Mr. Vašinovy. Takže stále sháním motor 742.135 - 136

19:44:01
09.11.2005
09.11.2005

Bagrr
Tak sem prohodil pár mailů s našip MěÚ v Písku a výsledek jest toto, jak se na to mam tvářit? Jakože mi to zapíšou nebo ne??
Dobrý den,
Ano , co se týče, THZ 0212 máte pravdu. Já uvedl jednoduchou a levnou možnost. Pochopitelně můžete podat žádost o povolení přestavby vozidla tak jak se dotazujete. Otázkou je, zda náklady na splnění podmínek dle části THZ0212 B2 stanovených výrobcem, cena TP a správní poplatek nebudou v součtu neúměrně vysoké. Pavel Mácha
-----Original Message-----
From: Bagrr [mailto:xHajnyM@seznam.cz]
Sent: Tuesday, November 08, 2005 11:46 AM
To: Mácha Pavel
Subject: RE: Přestavba Š105L
> ------------ Puvodni zprava ------------
> Od:
> Predmet: RE: Přestavba Š105L
> Datum: 07.11.2005 15:41:16
> ------------------------- ---------------
>
>
>
Dobrý den,
Po přečtení THZ škoda.M.B. a.s. mi vyplynulo asi toto: Do karoserie typu 105M lze motor 781.135 (nedoporučují pouze z důvodu stížené kontroly olejeové náplně, což by šlo vyřešit podobně jako u fleicie převedením měrky pomocí naohýbané trubičky) zastavět po přestavění karoserie na typ 130M tzn. výměně brzd, náprav, převodovky a palivové soustav. Eventuálně bych se zajímal ještě o možnost zástavby motoru typu 742.136. U této přestavby jsou požadovány opět víše uvedené kroky....
Děkuji za Vámi strávený čas
Miroslav Hajný
Dobrý den,
Ano , co se týče, THZ 0212 máte pravdu. Já uvedl jednoduchou a levnou možnost. Pochopitelně můžete podat žádost o povolení přestavby vozidla tak jak se dotazujete. Otázkou je, zda náklady na splnění podmínek dle části THZ0212 B2 stanovených výrobcem, cena TP a správní poplatek nebudou v součtu neúměrně vysoké. Pavel Mácha
-----Original Message-----
From: Bagrr [mailto:xHajnyM@seznam.cz]
Sent: Tuesday, November 08, 2005 11:46 AM
To: Mácha Pavel
Subject: RE: Přestavba Š105L
> ------------ Puvodni zprava ------------
> Od:
> Predmet: RE: Přestavba Š105L
> Datum: 07.11.2005 15:41:16
> ------------------------- ---------------
>
>
>
Dobrý den,
Po přečtení THZ škoda.M.B. a.s. mi vyplynulo asi toto: Do karoserie typu 105M lze motor 781.135 (nedoporučují pouze z důvodu stížené kontroly olejeové náplně, což by šlo vyřešit podobně jako u fleicie převedením měrky pomocí naohýbané trubičky) zastavět po přestavění karoserie na typ 130M tzn. výměně brzd, náprav, převodovky a palivové soustav. Eventuálně bych se zajímal ještě o možnost zástavby motoru typu 742.136. U této přestavby jsou požadovány opět víše uvedené kroky....
Děkuji za Vámi strávený čas
Miroslav Hajný
19:21:08
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
-> ps: Jo super!!! Do toho jdu

-> Tuxik: že bych tam dal taky felinu nebo fábku?




-> Tuxik: že bych tam dal taky felinu nebo fábku?


19:15:37
09.11.2005
09.11.2005

Tuxik
fajn, takze nad legalizaci ani nebudu premyslet :-)
dam tam felinu a hotovo ;)
dam tam felinu a hotovo ;)
19:10:00
09.11.2005
09.11.2005

petr s
-> honzam: Dneska jsem diskutoval se dvěmy techniky a dozvěděl jsem se že motor typ 781 mě povolí pod podmínkou homologačních zkoušek a cena je prý přibližně 70000kč není to překlep
17:51:20
09.11.2005
09.11.2005

Honza M
Takže tady další mail od Vašiny ohledně motoru 781.136 do škodovky.
Dobrý den,
fa. Škoda nestanovuje podmínky přestavby. Jelikož tuto přestavbu nemáme technicky odzkoušenou, nemůžeme k ní podat ani žádné informace, týkající se konkrétních dílů, které je nutné vyměnit nebo údajů v TP, kterých se změna dotkne.
Při této přestavbě pozbývají platnost dotčené homologace (např. emise, hluky, spotřeby atd.). Cenu těchto zkoušek pro vozidlo po přestavbě u akreditovaných zkušeben (ÚVMV, ÚSMD) neznáme
Tímto asi končím možnost přestavby na motor z fáčka. Myslím že by to stálo mraky peněž a času. At žijí nelegální motory v škodovkách
. Každej nemá peníze na pořízení a generálku motoru 742.136. Takže ještě jednou, ať žije illegal....
Dobrý den,
fa. Škoda nestanovuje podmínky přestavby. Jelikož tuto přestavbu nemáme technicky odzkoušenou, nemůžeme k ní podat ani žádné informace, týkající se konkrétních dílů, které je nutné vyměnit nebo údajů v TP, kterých se změna dotkne.
Při této přestavbě pozbývají platnost dotčené homologace (např. emise, hluky, spotřeby atd.). Cenu těchto zkoušek pro vozidlo po přestavbě u akreditovaných zkušeben (ÚVMV, ÚSMD) neznáme
Tímto asi končím možnost přestavby na motor z fáčka. Myslím že by to stálo mraky peněž a času. At žijí nelegální motory v škodovkách

08:43:09
27.10.2005
27.10.2005

Baghira
-> Gryzly: Kuuurňa já bych tak chtěl mít možnost rozhodovat o nákupu nových aut v nějaký velký firmě, vždy bych rozhodl v neprospěch škodovky a zdůvodnil bych to jejich arogantním chováním vůči uživatelům jejich starších vozů...aspoň by je to pořádně sralo :-).
07:27:11
27.10.2005
27.10.2005

Honza M
-> Gryzly: Víš co ono to nebude tak jednoduchý. Ty emise si nechají pořádně zaplatit a pak s tím určitě budou dělat ještě cavyky
Ten vašina je asi nějakej koumák je pořád mění ty formulace. Včera jsem mu napsal email 


00:26:33
27.10.2005
27.10.2005

Gryzly
-> honzam 25.10.05 18:24:52: No to snad není možný to jsou takový kurvy že to se snad nedá. a Proč tam teda jako Vašina napsal že se nejedná o nesouhlas? To tam do ted mohlo klidně zustat o nedoporučuje. Fakt mě tímhle nasrali, jdu spáát.
20:51:34
26.10.2005
26.10.2005

Honza M
A dřív to tak krásně šlo:
Přestavby vozidel Škoda řady Š 105, 120, Š Garde s použitím motorů 742.130, 742.135, 742.136, 781.135, 781.136 - může dopravní inspektorát Policie ČR povolit. Povolení je vázáno na dodržení podmínek, že na přestavovaném vozidle bude provedeno:
- karosérie vozidla musí být v provedení Š 105/120 MI - model M, Rapid,
- použití brzdové soustavy z typu Š 130 (čtyřpístové kotoučové brzdy s destičkami OS 3302, vzadu brzdové válečky průměru 19 a obložení OS 2753),
- použití spojky průměru 190 mm s membránovou pružinou,
- použití hřebenového řízení a pneumatik s testem uniformity,
- v předním čele musí být otvory pro chlazení brzd,
- použití zadní nápravy s vlečenými rameny a pětistupňovou převodovkou.
A ted se tváří že to nikdy nepovolovali
Přestavby vozidel Škoda řady Š 105, 120, Š Garde s použitím motorů 742.130, 742.135, 742.136, 781.135, 781.136 - může dopravní inspektorát Policie ČR povolit. Povolení je vázáno na dodržení podmínek, že na přestavovaném vozidle bude provedeno:
- karosérie vozidla musí být v provedení Š 105/120 MI - model M, Rapid,
- použití brzdové soustavy z typu Š 130 (čtyřpístové kotoučové brzdy s destičkami OS 3302, vzadu brzdové válečky průměru 19 a obložení OS 2753),
- použití spojky průměru 190 mm s membránovou pružinou,
- použití hřebenového řízení a pneumatik s testem uniformity,
- v předním čele musí být otvory pro chlazení brzd,
- použití zadní nápravy s vlečenými rameny a pětistupňovou převodovkou.
A ted se tváří že to nikdy nepovolovali

15:42:23
26.10.2005
26.10.2005

jate-line
A to už bude nějaký jiný model... a Fábka bude veterán 

15:25:07
26.10.2005
26.10.2005

Labros
-> jate-line: až do smrti
15:24:10
26.10.2005
26.10.2005

jate-line
Na Fábku máme všichni ješte dost času

14:52:55
26.10.2005
26.10.2005

Honza M
-> Baghira: Tak v tom případě jo
Až budu děda tak do toho půjdu...
