-> Venca.: Už jsem jeho inzerce různých motorů i s ještě většími hodnotami viděl, pak jsem viděl některá provedení jeho věcí do motoru - hlav kupříkladu a pak na živo jak to jelo a jsem zatím skeptický k tomu co je na papíře a co je reálné. Je to však jen můj pocit, někdo by mohl říct zkreslený tím že to taky dělám a nedosahuji některých "nad hodnot" co on udává k motorům. Možná to však umí mnohem lépe ...
To je 1.4 na webrech a na kontaktním rozdělovači ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicia Rallye
04:15:08
18.02.2018
18.02.2018
Petr Urban
12:17:38
17.02.2018
17.02.2018
Venca.
-> Urbi: Od Ertla. Mělo by to mít podle grafu 141 koní.
11:44:30
17.02.2018
17.02.2018
Petr Urban
-> Venca.: Nemusí nikdo vědět, že to tam je. Omezovač bude teda zapojen přesně jak jsem řek.
Od koho motor a co to mělo na brzdě ?
Od koho motor a co to mělo na brzdě ?
15:39:30
16.02.2018
16.02.2018
Venca.
-> Urbi: Programovatelné zapalování by určitě bylo super, bohužel už ani na ČMPR se to nesmí použít
15:38:06
16.02.2018
16.02.2018
Venca.
-> Eidy: Pěkný video
15:32:00
16.02.2018
16.02.2018
Venca.
Díky za příspěvky, 1-3 vyřešeno, jen kdyby měl někdo ještě k bodu 2 nějaké foto.
Na opravu svodů prdím, pásku nakonec použiju z domácích zdrojů zdrojů www.skodateam.cz/Skoda_Fe licia_1_3-img_0KdCk.jpg
Má cenu to pod pásku natírat a pokud ano tak čím? Nějakou barvu na komíny?
Omezovač otáček a shift light jsem nakonec vybral MS-01 www.jfperformance.cz/mere ni-indikace-kontrolery.htm l
a od výrobce je doporučeno zapojit dle následujícího obr.
-> Urbi: Svody jsou dodané k motoru a bylo to s tím i na brzdě, takže by to mělo být ok. Ale musim prodloužit ližinu, ten konec svodů vůbec není zakrytý.
Mimochodem, nemáte někdo inspiraci na zadní ližinu pod nádrž?
Na opravu svodů prdím, pásku nakonec použiju z domácích zdrojů zdrojů www.skodateam.cz/Skoda_Fe licia_1_3-img_0KdCk.jpg
Má cenu to pod pásku natírat a pokud ano tak čím? Nějakou barvu na komíny?
Omezovač otáček a shift light jsem nakonec vybral MS-01 www.jfperformance.cz/mere ni-indikace-kontrolery.htm l
a od výrobce je doporučeno zapojit dle následujícího obr.
-> Urbi: Svody jsou dodané k motoru a bylo to s tím i na brzdě, takže by to mělo být ok. Ale musim prodloužit ližinu, ten konec svodů vůbec není zakrytý.
Mimochodem, nemáte někdo inspiraci na zadní ližinu pod nádrž?
23:20:44
15.02.2018
15.02.2018
Petr Urban
-> Venca.: body 1,2,3 : skoda-virt.cz/cz/.../1074
7-frei-racing-team?gotopos
t=3...
4. Jakýkoliv kvalitní výrobce 75w-90 pro přímo řazené synchronní skříně s GL4+ např. viz. Eidy
5. viz. Eidy :)
6. existují elektronické omezovače - jednoduchý programovatelný čítač impulzů, který po nastavené hodnotě překročených ot. spíná svůj výstup a to může také přerušovaně po dobu překračování ot., výstupem bych přeš relé přikostřoval 1ku na cívce. Nebo udělat celé pořádné programovatelné zapalování s ŘJ, kde je ideální laditelná mapa předstihu, omězovač otáček, shift light, snížení mapy předstihu, perfektní přesnost zapalování po celou dobu provozu bez údržby - dodám, více na 602 564 890
7. Dle foto to není tak velkého výkonového významu, v tomto místě by mělo být nějaké krytí, aby se to neopakovalo. Pořádné svody umím zajistit a budou dle daným parametrům motoru.
8. Kvalitní omotávku viz. Eidy odkaz mám, jen jiná značka, cena 900,- vč. nerez spon, otestována na několika vozech rally a autocross.
9. Tuner a Eidy odpověděli.
4. Jakýkoliv kvalitní výrobce 75w-90 pro přímo řazené synchronní skříně s GL4+ např. viz. Eidy
5. viz. Eidy :)
6. existují elektronické omezovače - jednoduchý programovatelný čítač impulzů, který po nastavené hodnotě překročených ot. spíná svůj výstup a to může také přerušovaně po dobu překračování ot., výstupem bych přeš relé přikostřoval 1ku na cívce. Nebo udělat celé pořádné programovatelné zapalování s ŘJ, kde je ideální laditelná mapa předstihu, omězovač otáček, shift light, snížení mapy předstihu, perfektní přesnost zapalování po celou dobu provozu bez údržby - dodám, více na 602 564 890
7. Dle foto to není tak velkého výkonového významu, v tomto místě by mělo být nějaké krytí, aby se to neopakovalo. Pořádné svody umím zajistit a budou dle daným parametrům motoru.
8. Kvalitní omotávku viz. Eidy odkaz mám, jen jiná značka, cena 900,- vč. nerez spon, otestována na několika vozech rally a autocross.
9. Tuner a Eidy odpověděli.
17:49:13
15.02.2018
15.02.2018
Eidy
-> Venca.:
1. Poptal bych se závodníků. Ti nejlíp ví, co se trhá a praská.
2. Stejně jako u bodu 1.
3. Můžeš zkusit Sakyho. Jinak nevím
4. Od koho jsou střeva? Výrobce by měl poradit. Nicméně bych šel asi do Castrol Syntrans Transaxle 75W-90.
5. Dobrá DOT4 postačí. Ale teď je v akci 5.1 www.speedpro.eu/brzdova-k apalina-ferodo-racing-high -performance-dot51-05litru -p-6426.html
6. Lepší je samozřejmě odpojovat palivo, ale to u karbu nejde. Dělají se palce s odpojovačem, ale nevím, jak sehnat feldí se správnou hodnotou. Odpojit cívku je asi nejsnazší. Jen aby se pak neroztrhnul výfuk, až se tam nahromadí benzín.
7. Neřešil bych, viz. zde: https://youtu.be/azPKIjxm mdU
8. Zkušenost nemám, ale rozpadne se každá. Po diskuzi s Bohoušem Krejčím se zdá nejlepší tato: www.speedpro.eu/bratex-om otavka-vyfuku-titanium-50m m-p-17102.html
9. Dal bych ji zespod.
1. Poptal bych se závodníků. Ti nejlíp ví, co se trhá a praská.
2. Stejně jako u bodu 1.
3. Můžeš zkusit Sakyho. Jinak nevím
4. Od koho jsou střeva? Výrobce by měl poradit. Nicméně bych šel asi do Castrol Syntrans Transaxle 75W-90.
5. Dobrá DOT4 postačí. Ale teď je v akci 5.1 www.speedpro.eu/brzdova-k apalina-ferodo-racing-high -performance-dot51-05litru -p-6426.html
6. Lepší je samozřejmě odpojovat palivo, ale to u karbu nejde. Dělají se palce s odpojovačem, ale nevím, jak sehnat feldí se správnou hodnotou. Odpojit cívku je asi nejsnazší. Jen aby se pak neroztrhnul výfuk, až se tam nahromadí benzín.
7. Neřešil bych, viz. zde: https://youtu.be/azPKIjxm mdU
8. Zkušenost nemám, ale rozpadne se každá. Po diskuzi s Bohoušem Krejčím se zdá nejlepší tato: www.speedpro.eu/bratex-om otavka-vyfuku-titanium-50m m-p-17102.html
9. Dal bych ji zespod.
17:33:50
15.02.2018
15.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Já Feldu moc nezmám ale něco zkusím...
1. Určitě má smysl rozpěra a pak je otázka zda budeš chtít ladit odklon/záklon, tak by se dalo komplet překopat domky a udělat to ze silnějšího plechu + právě možnost štelování přes našroubované uložení
2. Viděl jsem jen provrtané s trubučkou, co je správně a jak to bude držet netuším...
3. Upravit jde v podstatě jakýkoliv kotouč, nějaké řešení nabízí i Freiové
5. Používám ATE TYP200, myslím že pro hobby závody dostačující
7. Zkus Bohouška, ale asi bych se na to vykašlal
8. Nemám, ale nepůsobila na mě moc dobře. Ta v metráži co mám já teď stojí 60,- a je to kvalitou jiná liga
9. Je to tepelný štít, ta alu teplo odráží, takže bych to dal zespoda.
1. Určitě má smysl rozpěra a pak je otázka zda budeš chtít ladit odklon/záklon, tak by se dalo komplet překopat domky a udělat to ze silnějšího plechu + právě možnost štelování přes našroubované uložení
2. Viděl jsem jen provrtané s trubučkou, co je správně a jak to bude držet netuším...
3. Upravit jde v podstatě jakýkoliv kotouč, nějaké řešení nabízí i Freiové
5. Používám ATE TYP200, myslím že pro hobby závody dostačující
7. Zkus Bohouška, ale asi bych se na to vykašlal
8. Nemám, ale nepůsobila na mě moc dobře. Ta v metráži co mám já teď stojí 60,- a je to kvalitou jiná liga
9. Je to tepelný štít, ta alu teplo odráží, takže bych to dal zespoda.
17:19:59
15.02.2018
15.02.2018
Venca.
Tolik odpovědí, to sem ani nečekal...
23:17:39
11.02.2018
11.02.2018
Venca.
Ahoj, jelikož sem si koupil hotového závoďáka a opět sem neodolal to celý rozebrat, tak mam několik dotazů:
1. Budu dávat tlumiče protlum race, má smysl nějak vyztužovat horní uložení předních tlumičů? Případně jak.
2. Jak udělat "A" uložení na zadní tlumiče - stačí pouze tu misku provrtat a navařit "trubku" nebo bude lepší vyztužit?
3. Kde sehnat 280 mm kotouče na 8 šroubovej unašeč, zatím sem našel akorát na speedpro?
4. Co za olej použít do převodovky (přímý zub, synchronní, lamelová špéra) ?
5. Co použít za brzdovou kapalinu?
6. Jak zapojit omezovač otáček (karburátor)? Odpojovat plus od cívky?
7. Výfukové svody jsou trochu zdeformované, dá se to nějak rozumně opravit? Viz. foto. Nebo neřešit?
8. Máte někdo zkušenosti s touhle omotávkou? www.speedpro.eu/akce-term o-omotavka-vyfuku-50mm-bar evna-p-20571.html
9. Tepelnou izolaci www.speedpro.eu/tepelna-s amolepici-izolace-alufolie -p-11831.html dát raději zespoda (vyšší účinost, ale jak dlouho vydrží) nebo dovnitř na tunel?
Díky za rady...
1. Budu dávat tlumiče protlum race, má smysl nějak vyztužovat horní uložení předních tlumičů? Případně jak.
2. Jak udělat "A" uložení na zadní tlumiče - stačí pouze tu misku provrtat a navařit "trubku" nebo bude lepší vyztužit?
3. Kde sehnat 280 mm kotouče na 8 šroubovej unašeč, zatím sem našel akorát na speedpro?
4. Co za olej použít do převodovky (přímý zub, synchronní, lamelová špéra) ?
5. Co použít za brzdovou kapalinu?
6. Jak zapojit omezovač otáček (karburátor)? Odpojovat plus od cívky?
7. Výfukové svody jsou trochu zdeformované, dá se to nějak rozumně opravit? Viz. foto. Nebo neřešit?
8. Máte někdo zkušenosti s touhle omotávkou? www.speedpro.eu/akce-term o-omotavka-vyfuku-50mm-bar evna-p-20571.html
9. Tepelnou izolaci www.speedpro.eu/tepelna-s amolepici-izolace-alufolie -p-11831.html dát raději zespoda (vyšší účinost, ale jak dlouho vydrží) nebo dovnitř na tunel?
Díky za rady...