
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cena Rapid
prohledat
1083 příspěvků (zobrazeno 851 až 900) od 16.01.2017 do 16.02.2021, založil/a Robert 106
-> Durnbach: ale este ho slusne olietaju 

-> zralous:
Vnoučata to po letech najdou a odvezou na ekolikvidačku. :-D
V okolí byl jeden autobusák, vždy někam jel a uviděl starý auto (20.-40. leta) tak ho koupil.
Mě sbírku asi 6-8 aut. Tatra, Aero, Laurin a Klement, Walter, Zbrojovka atd. Zemřel docela mladej kolem 60 v roce 1996, děcka to nezajímalo a jeho manželka objednala kontejner, přijela Tatra s rukou, nabrala to a jela. Dnes by ty auta měli hodnotu desítky milionů i ve stejném stavu.
Vnoučata to po letech najdou a odvezou na ekolikvidačku. :-D
V okolí byl jeden autobusák, vždy někam jel a uviděl starý auto (20.-40. leta) tak ho koupil.
Mě sbírku asi 6-8 aut. Tatra, Aero, Laurin a Klement, Walter, Zbrojovka atd. Zemřel docela mladej kolem 60 v roce 1996, děcka to nezajímalo a jeho manželka objednala kontejner, přijela Tatra s rukou, nabrala to a jela. Dnes by ty auta měli hodnotu desítky milionů i ve stejném stavu.
-> zralous: jo ták. No z mého pohledu je tohle pro nějaký zajímavý zrání moc drahý od překupníka. To je potřeba se překupníkem sám stát 

-> Luky: podle mě bylo myšleno teď za 90 a nechat dozrát... pro vnoučata

-> vhml: jako že koupí nové fávo za jánevím kolik a za 30 let ho možná prodá za 90? To nezní jako úplně vhodný business plán 

-> Jarda - zrušená registrace 23.01.17 18:24:41: co by ne, pokud na to máš peníze a prostor, kde ho necháš 30let dozrát 

To Fávo za 100. Byla tak investice toho co ho teď prodává. Sice to auto je jako nový ale takových ještě je.
-> Tomaso435: tohle už je na prodej dlouho...příde mi na tom docela podezřelá ty vyžloutlá expanzka
-> Jarda: takovejch případů už bylo...

-> Jarda: takovejch případů už bylo...

-> Tomaso435 23.01.17 16:36:12: tak vypada na nove auto, ale proc si to nekdo kupoval, aby s tim nejezdil

-> Tomaso435: jeden docent u nas ma favorit co ma najazdenych 5tis km...zavrety v garazi s odhlaskou na max. dobu 

-> Tomaso435: ale zas vonia novotou 

-> Milan 136: poslední rozvody na 1.4 v okrese se povedlo sehnat.. a nejvěčí prdel byla že dotaz padnul na kolegu u pultu, kolik jich tu máš zabukovaných 25 nebo 30 ?
takže odedneška budou za Litr 


To je Rapid tak za 30 ale počkej rok a třeba bude i za 70. :-D
-> Durnbach 23.01.17 09:11:36: proto jsem nikdy zadne garde nekoupil... vzdy me dostalo, jak jsou proti rapidum hnile a parkrat jsem koupit chtel...
Jinak, kdyby nekdo chtel rapida 136 v podobnem stavu jako to garde za 70, tak at se prihlasi :))) a dokonce ani kapotu nema hnilou
Jinak, kdyby nekdo chtel rapida 136 v podobnem stavu jako to garde za 70, tak at se prihlasi :))) a dokonce ani kapotu nema hnilou

Protože kupovat Rapid za nesmysl nemá cenu. :-D
Teď mě poprosil jeden známý, co koupil Garde 1984 jestli bych na něj nemrknu co vše bude muset dělat. Tak otevřel garáž, tam stálo Garde v původním stavu, jen sešlé věkem. Ale v původním laku, nedorasovaný interier, žádné tuning doplňky.
A pak to začalo, sehnat přední kapotu, blatníky, podběhy, dno kufru, čelo, most, podlahy, prahy, vaničky pod prahy, výstuhy prahů, ramen, nosníky, vemy, podběhy, zadní čelo, strop, díly na nápravy, druhé koberce, zadní lampy, držák rezervy arok na tom dělat.
A to auto stálo 70.
Teď mě poprosil jeden známý, co koupil Garde 1984 jestli bych na něj nemrknu co vše bude muset dělat. Tak otevřel garáž, tam stálo Garde v původním stavu, jen sešlé věkem. Ale v původním laku, nedorasovaný interier, žádné tuning doplňky.
A pak to začalo, sehnat přední kapotu, blatníky, podběhy, dno kufru, čelo, most, podlahy, prahy, vaničky pod prahy, výstuhy prahů, ramen, nosníky, vemy, podběhy, zadní čelo, strop, díly na nápravy, druhé koberce, zadní lampy, držák rezervy arok na tom dělat.
A to auto stálo 70.
tak od ceny rapidů jsme se dostali az k elektronice modernich vozů

-> saskyn2 22.01.17 22:08:58: jop , ale BCM neprestavíš bežnou diagnostikou , nie je to o kodovaní ale o "novej" parametrizácii BCM svetiel
-> suri 22.01.17 21:42:13: Jako že máš samotné mlhovky bez denního a chceš aby ti přes den svítily jako denní? To by přece neměl být problém s obyčejným kabelem nebo?
Tagfahrlicht über Nebelscheinwerfer:
-Stg 09 Zentralelektrik > Funktion 07 Codierung > BCM Steuergerät >Assistent für lange
Codierung >
byte 11 - bit 2 deaktivieren
byte 14 - bit 1 aktivieren
byte 24 – Dimmung für TFL über NSW
(64=100%,63=99%,62=98%,61 =97%,60=96%,5F=95%,5E=94% etc...)
Tagfahrlicht über Nebelscheinwerfer:
-Stg 09 Zentralelektrik > Funktion 07 Codierung > BCM Steuergerät >Assistent für lange
Codierung >
byte 11 - bit 2 deaktivieren
byte 14 - bit 1 aktivieren
byte 24 – Dimmung für TFL über NSW
(64=100%,63=99%,62=98%,61 =97%,60=96%,5F=95%,5E=94% etc...)
-> saskyn2 22.01.17 21:39:47: ja hmlovky mám , chcem ich hodiť na senzor na denné , ide to , len ľudí čo vedia VASom upraviť parametrizáciu svetiel v BCM je len pár , jedného poznám z Bratislavy len sa akosi nevieme dohodnúť kedy , potom u Vás v ČR ich je viacej ale to je všetko na dlhé lakte . Je mi ľúto meniť tie fajné NBR žiarovky po 6tkm ...
-> suri 22.01.17 21:11:50: No hele to tě asi nepotěším, ale BCM co jsou v autech bez mlhovek nepřeprogramuješ, chybí jim totiž HW, můžeš kouknout jestli tam jsou piny...
-> Milan 136: nějak to ignoruju,beztak mi tam furt hraje hudba
už trochu otravný pazvuky to dělá pod 1800 otáček,ale tam v tom spektru stejně nejezdim


-> Milan 136:
1,4 TDI-CR je horší než 1,4 TDI-PD? Co se mi teda podle spritmonitoru nelíbí, je spotřeba. Žere to cca stejně jako TSI. Imho hluk i u PD by mi byl jedno, než to, že je ten motor výkonově dole úplně zabitej. Nevim teda jak u CR, ale PD s tim obtokovým turbem dole fakt netahá - kvůli tomu je tam krátká převodovka, prostě všechno špatně, radši 1,9.
1,4 TDI-CR je horší než 1,4 TDI-PD? Co se mi teda podle spritmonitoru nelíbí, je spotřeba. Žere to cca stejně jako TSI. Imho hluk i u PD by mi byl jedno, než to, že je ten motor výkonově dole úplně zabitej. Nevim teda jak u CR, ale PD s tim obtokovým turbem dole fakt netahá - kvůli tomu je tam krátká převodovka, prostě všechno špatně, radši 1,9.
-> saskyn2 22.01.17 11:47:16: -> saskyn2 22.01.17 11:47:16: vzhladom na to ze mi nikto nie je schopny preprogramovat bcm aby som svietil hmlovkami tak asi do prahy pojdem , vzhladom na to ake mam pracovne podmienky neviem kedy
-> gred: ten neskutečnej hluk, co z toho jde ti nevadí?
Mně teda dost, a to s tím jen cukám po servisu

Mně teda dost, a to s tím jen cukám po servisu
-> Milan 136: benzín už jen proto že to mám radši,ale spíš se na to vyseru
nicméně 3válcovej dízl 1.4tdi mám v tý jedničkový fábii ted,a jako ono to neni tak špatný


-> gred 22.01.17 17:24:41: ale ne naftovou. Tam je jen ten šílenej tříhrnek. V Rapidu je alespoň 1.6 85k kW
-> MOLSO: no ja to mam odtialto, cize z prvej ruky
a tusim to dokonca minno pisal

-> castrol: niekde napr v dielenskej prirucke a v kazdom navode 

-> srdcar 120L 22.01.17 19:30:59: presah 0,07 - 0,14 a mezi vlozkama tusim max 0,02
pritelkyne mela u 1.4mpi vsude 0,05 a u jednu (druhou vlozku) sikmo
nahore presah 0, taky to tam vylitlo, nechal jsem srovnat hlavu a dal jsem elring a drzi to uz 20tis. km, jo taky jsem to po tydnu pretahoval... ten elring, ten podrzi, co by temac nikdy nepodrzel
pritelkyne mela u 1.4mpi vsude 0,05 a u jednu (druhou vlozku) sikmo


-> srdcar 120L 22.01.17 19:30:59: niekde sa tu pisalo ze uz sa dotahuje iba raz a potom sa uz nepretahuje
-> srdcar 120L: tak jasně po republice toho je, ale tady v místě o ničem nevím, takže sem nějaký ježdění kvuli tomu 200km vynechal...
jak řikám přesahy už nevím kolik bylo ale dle příručky to je..
Jinak i to utahování na nějakej malej momentík snad 19Nm a pak 2x o 90° .. to by mělo bejt správně.. a pokud vím tak se tam snad už nic nepřetahuje :D
jak řikám přesahy už nevím kolik bylo ale dle příručky to je..
Jinak i to utahování na nějakej malej momentík snad 19Nm a pak 2x o 90° .. to by mělo bejt správně.. a pokud vím tak se tam snad už nic nepřetahuje :D
-> srdcar 120L 22.01.17 19:30:59: jen ne vsichni to umeji, jak slysim pavlicek, tak se mi dela spatne
jeste u ZR, smer na pribyslav je dalsi odbornik, ktery mi zlikvidoval hlavu


-> Jarda: takový lidi poznáš po vejplatě, že začnou nosit svačiny, limonády a choděj na obědy :) no a na přelomu měsíce už svačiny nenosej, sem tam přijedou do práce i na kole, a obědy maj z domova... ale maj hustou káru za třista :-D sice nemaj na provoz ale vostudu si nedělaj :D
-> Tomaso435: Tak přesah by měl být 0,10 mm, já podle momenťáku utahuji na 90 kpm nebo co to tam je a po 500 km to přetáhnu ještě jednou. A jinak zkušebna a vaření hlav je :
www.rho.cz/komplexni-opra vy-hlav-motoru.html
www.pavlicekmotordily.cz/ index.php?hlavnitext...
www.dieselcontrol.cz/brou seni-a-kontrola-hlav
www.autopejsek.cz/co-dela me
www.opravyhlav.cz/opravy% 20motorovych%20hlav.htm
a mnoho dalších.
www.rho.cz/komplexni-opra vy-hlav-motoru.html
www.pavlicekmotordily.cz/ index.php?hlavnitext...
www.dieselcontrol.cz/brou seni-a-kontrola-hlav
www.autopejsek.cz/co-dela me
www.opravyhlav.cz/opravy% 20motorovych%20hlav.htm
a mnoho dalších.
-> Nwkt 22.01.17 19:01:32: tak tato felda byla dost zachovala, ale servisovana a na zadne moji favo/felde se mi nestalo, ze bych mel treba nepohyblive plovouci trmeny, to vzdy pri destickach vycistim a promazu a ti servisaci jen vymenej desticky :/ stejne tak nechat zarezle zadni prasata a vymenit oblozeni, takze to bylo sjete napul, takze jsem dal vse nove.
Dnes mi preskocilo 200 000, odhadem myslim, ze muze mit najeto tak o max. 100tis. vic, ta pani to nepretacela a najela za ty roky (pres 10 let) 80tis. km, ale ten, co ji to prodal, ten to mohl stahnout klidne na polovic.
Kazdej at si jezdi v cem chce, ale spousta lidi nechce jezdit feldou jen proto, ze by si o nich nekdo myslel, ze jsou nejaky socky :))) takovejch lidi znam dost, ze radeji pojedou autobusem nez feldou

Dnes mi preskocilo 200 000, odhadem myslim, ze muze mit najeto tak o max. 100tis. vic, ta pani to nepretacela a najela za ty roky (pres 10 let) 80tis. km, ale ten, co ji to prodal, ten to mohl stahnout klidne na polovic.

Kazdej at si jezdi v cem chce, ale spousta lidi nechce jezdit feldou jen proto, ze by si o nich nekdo myslel, ze jsou nejaky socky :))) takovejch lidi znam dost, ze radeji pojedou autobusem nez feldou


-> Jarda: Já ti nevím Karle, ale za dva roky a cca 70 tis. km co mám Passata tak měním olej a filtry a leju naftu
nechal mě jenom jednou, když umřela baterka loni na podzim

-> srdcar 120L: Tyjo, dle příručky. je to už asi 2 roky ... snad 0,7 se to dávalo ale nevim kecal bych.
utahuju šrouby na nějakej moment dle příručky , a pak 2x o 90°
těsnost hlavy jsem kontrolovat nenechal, nemám kde :-(
utahuju šrouby na nějakej moment dle příručky , a pak 2x o 90°
těsnost hlavy jsem kontrolovat nenechal, nemám kde :-(
-> saskyn2 22.01.17 11:44:27: kazde auto (favorit, rapid, felda) mi vzdy vydrzelo jezdit zimu - cca 20tis. km bez zasahu, jen s vymenou oleje, jen uz lutyho rapida jsem jednou pri driftovani urval spojku a pak jsem ji na silvestra delal na zahrade - klice mi primrzaly k rukam...
V nive bych se taky nemusel vrtat, kdyby neodesel altik bosch z opela zafiry, Putin mel pravdu, ze nejdriv vzdy selze nemecka elektronika :).
V nive bych se taky nemusel vrtat, kdyby neodesel altik bosch z opela zafiry, Putin mel pravdu, ze nejdriv vzdy selze nemecka elektronika :).
-> Tomaso435 22.01.17 17:47:07: Na tyto věci se tě zeptám:
1) přesah vložek nad blok, kolik desetinek?
2) jak silně utahuješ šrouby na hlavě?
3) nechal sis zkontrolovat těsnost hlavy?
Mě se totiž stalo na mojí šáde s FAVO motorem, že se mi jeden šroub natáhl a dělalo mi to přesně to samé. Dokud jsem motor netočil, tak v pohodě, chladil, jak jsem mu naložil, tak začal vařit. Byl to šroub mezi 2.a 3. válcem, pod víkem ventilů. Po srovnání, výměně těsnění a šroubu je všechno v pohodě. Ta oranžová sračka může být z těsnění pod hlavou.
Jinak u původního motoru s litinovou hlavou mi tato praskla ve výfukovém kanálu 2. a 3. válce a vařilo to, jen když jsem tomu pořádně naložil. Jinak se to při běžném ježdění neprojevovalo. Měl jsem tu hlavu dole snad 3x, než mě napadlo i odpojit sací a výfukové potrubí od hlavy a podívat se do kanálů. Prasklina jak vymalovaná v nejblbějším místě.
1) přesah vložek nad blok, kolik desetinek?
2) jak silně utahuješ šrouby na hlavě?
3) nechal sis zkontrolovat těsnost hlavy?
Mě se totiž stalo na mojí šáde s FAVO motorem, že se mi jeden šroub natáhl a dělalo mi to přesně to samé. Dokud jsem motor netočil, tak v pohodě, chladil, jak jsem mu naložil, tak začal vařit. Byl to šroub mezi 2.a 3. válcem, pod víkem ventilů. Po srovnání, výměně těsnění a šroubu je všechno v pohodě. Ta oranžová sračka může být z těsnění pod hlavou.
Jinak u původního motoru s litinovou hlavou mi tato praskla ve výfukovém kanálu 2. a 3. válce a vařilo to, jen když jsem tomu pořádně naložil. Jinak se to při běžném ježdění neprojevovalo. Měl jsem tu hlavu dole snad 3x, než mě napadlo i odpojit sací a výfukové potrubí od hlavy a podívat se do kanálů. Prasklina jak vymalovaná v nejblbějším místě.
-> castrol: to ho ani nezajedu do smrti 

-> castrol 22.01.17 18:27:05: To mu neraď čéče
.

-> Tomaso435: osad ho do toho na ktorom chodis najmenej
-> gred: Teď koukám do konfigurátoru,tak to je pro mě novinka...
-> castrol: motorů by bylo ... ale kdo se s tím má srát.. ted postavím jeden a uvidime kam ho osadím.... dle toho kdy bude hotovej :D
-> Tomaso435: tak to dufaj alebo zhanaj motor 

-> castrol: na to se mužu vysrat :-D
když se to nehoní je to OK, takže až odejde tohle těsnění dá se rovnou jiná hlava a uvídí se co s tím..
-> minno: njn :D uvidime co to provede ted :D
jnak přehnanej tlak ve vodě už pak nevydrží víčko a je voblitá celá nádržka :D takže z jara dolejvám vodu, a k pozdimu dolejvám fridex :-D
když se to nehoní je to OK, takže až odejde tohle těsnění dá se rovnou jiná hlava a uvídí se co s tím..
-> minno: njn :D uvidime co to provede ted :D
jnak přehnanej tlak ve vodě už pak nevydrží víčko a je voblitá celá nádržka :D takže z jara dolejvám vodu, a k pozdimu dolejvám fridex :-D
-> Tomaso435 22.01.17 17:47:07: ja mať meniť na motore 3x tesnenie pod hlavou, tak to už asi hodím z kopca radšej
