
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cena Rapid
prohledat
1083 příspěvků (zobrazeno 801 až 850) od 16.01.2017 do 16.02.2021, založil/a Robert 106
-> Kilián: Moc slušnej ne, ale aspoň bez tuzingových zásahů

-> Durnbach 16.02.17 00:05:34: vůz na fotkách sice vypadá pěkně, ale je předražený. Navíc pochybuji, že se jedná o ročník 1988...
-> zralous:
Ne v takové míře jako v ČR ale nějakej pošuk co bude sbírat socialistická vozidla, tak třeba jo.
Ne v takové míře jako v ČR ale nějakej pošuk co bude sbírat socialistická vozidla, tak třeba jo.
-> Durnbach 16.02.17 00:05:34: nevysype, dederoni tohle nechtěj...
-> michael: a este dlho bude
-> michael: Jo, jo, taky už jsem ty fotky kdysi viděl 

-> Tomaso435: Ta už je tam na prodej více jak rok.
Nějakej pošahanej dederon mu to za to auto třeba vysype.
-> Tomaso435: Musí alespoň 1000 slevit nemá to pravej šustplech pod motor
-> Pavell: nj je to stejná píčovina jako ceny na českém trhu :-D
-> Tomaso435: to nikdo nezaplatí. Sice je to "nový" ale....
www.autoscout24.de/angebo
te/-679913f7-d791-4dc7-ae7
8-375b361620b1?make=65&am.
.. za 200 klacků... takže ti co prodávají za 30 - 50, je nejvyšší čas přihodit kylínko
-> Robert 106 31.01.17 20:18:00: Hlavně by mě zajímalo kde vzali že je Rapid sportovní auto. To že je kupé neznamená že je to sportovní auto. Hlavně že ty jejich pseudo sporťáky s tuhou zadní nápravou umí jezdit jen rovně to už neřeší 

Tak ještě jinak. Každému, co jeho jest. :-D
-> Durnbach: místo uměla, bych zvolil raději "bylo jí umožněno" :-)
-> Don_pepe:
Myslím, že se shodneme v tom, že Camaro nebo Rapid bylo to nejlepší co daná země dokázala vyrobit. :-D
A Camaro 1987 teda moc uchlastaný není. To bude brát tak o 3 litry víc jak Rápo. Uchlastaný byly cca do roku 70. To si Camaro vzalo i 30 ale mělo třeba taky 270kw.
Myslím, že se shodneme v tom, že Camaro nebo Rapid bylo to nejlepší co daná země dokázala vyrobit. :-D
A Camaro 1987 teda moc uchlastaný není. To bude brát tak o 3 litry víc jak Rápo. Uchlastaný byly cca do roku 70. To si Camaro vzalo i 30 ale mělo třeba taky 270kw.
-> Robert 106 31.01.17 20:18:00:
Hlavně že to píše oj ze země, kde v té době "sporťáky" jako např. Camaro měly tuhý nápravy a vidlicový osmiválce 4998 cm³ s výkonem 142 kW, to i ta 130 má větší litrovej výkon... Jak řekl Jeremy Clarkson: "How do Americans manage to get so little power out of such large engines?"
Bych řekl že Rapid je proti uchlastané sračce, která žere jak náklaďák a má podvozek ze žebřiňáku výstřel techniky



Hlavně že to píše oj ze země, kde v té době "sporťáky" jako např. Camaro měly tuhý nápravy a vidlicový osmiválce 4998 cm³ s výkonem 142 kW, to i ta 130 má větší litrovej výkon... Jak řekl Jeremy Clarkson: "How do Americans manage to get so little power out of such large engines?"
Bych řekl že Rapid je proti uchlastané sračce, která žere jak náklaďák a má podvozek ze žebřiňáku výstřel techniky

Ono ta jejich klasifikace nabizi dvoji pohled. Mozna ze je nejhorsi, ale je to spotak! 

-> Robert 106: No co? Autor článku nepopsal nic, co by nebyla pravda a každý škodovkář o tom ví 

-> Luky: Jo budeš měnit chleba za zadní světla. Protože budou dobře hořet. :-D
Když se stejně podíváte co se v bankovním světě děje.... chrlení obrovského množství peněz na trh, které jsou kryty čím dál větším dluhem a téměř žádná inflace, tak vám na to bude něco smrdět.
Když se stejně podíváte co se v bankovním světě děje.... chrlení obrovského množství peněz na trh, které jsou kryty čím dál větším dluhem a téměř žádná inflace, tak vám na to bude něco smrdět.
-> palinator: Já si počkám. Díky teď nutně nepotřebuji, koupím si něco do zásoby až burza krachne 

-> isti: tak pak nějaká netěsnost... třeba i hadice ...
-> Tomaso435: Je to rok 94,karburátor to nespôsobuje.
-> isti: kolísání otáček dělá nejčastěji těsnění obohacovače na karburátoru. nepoznáš že je špatný, ale prostě nefunguje :D ...
ano tam je kohout topení, novej ještě origo se stále prodává za asi 240kč. ale musíš si vybrat dle roku výroby, sou tam snad jiný průměry.... jinak občas to pomůže jen dotáhnout, nebo vyměnit O kroužek.
ano tam je kohout topení, novej ještě origo se stále prodává za asi 240kč. ale musíš si vybrat dle roku výroby, sou tam snad jiný průměry.... jinak občas to pomůže jen dotáhnout, nebo vyměnit O kroužek.
-> Durnbach: nemozes cakat ze stryko drzgros bysi kupil nove auto 

-> Tomaso435: Ak na to siahnem tak rovno vymením tesnenie pod hlavou a pod saním(na volnobeh kolísajú otáčky aj za studena aj za tepla) u Molsa mám zrovnanú hlavu tak to dám na tento motor.A mal by som poriešiť aj únik vody,len neviem na kolko je to komlikované.Tečie to z kúrenia z lavej strany tam kde vedú dve hadice od motora a je tam asi aj ventil
-> Durnbach: ta sbírka atefaktů mě těší víc, než si vozit prdel v rosol rojsu
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: tak uvidíme, co nakonec vyřeší

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: tak uvidíme, co nakonec vyřeší
-> Tomaso435:
Když by si nebyl krkoun, tak prodáš tu světově největší sbírku artefaktů na Favál a necháš se vozit RR a z okna budeš vyhazovat drobné pro chudinu. :-D
Když by si nebyl krkoun, tak prodáš tu světově největší sbírku artefaktů na Favál a necháš se vozit RR a z okna budeš vyhazovat drobné pro chudinu. :-D
-> Tomaso435: Osobně si myslím, že mu přes těsnění fouká do okruhu který se zavzdušňuje a dělá ucpávku. Ale to je jen o názoru. Spíš z jeho popisu počítám s tím, že 2-3 drobnosti dělají jednu velkou potíž. Jak popsal - trochu mu to teče + bych to viděl na špatný/horší termostat + těsnění pod hlavou. Ale to je jen můj osobní názor.
-> krtik: proto řikám "možná" 

-> Tomaso435 29.01.17 16:19:09: A ty bys jezdil novou károu, jo? Tak to se mi nezdá hele
.

-> Durnbach: dej mi na nový a možná si ho koupím 

-> Tomaso435: To je standartní auto pro rok 1987 :-D
Ale pokud to máš rád, tak není co řešit. :-)
-> rsvancara: Ba ještě SSSR dlužil nám. Ale za to všechno mohl kapitalismus. :-D
Ale pokud to máš rád, tak není co řešit. :-)
-> rsvancara: Ba ještě SSSR dlužil nám. Ale za to všechno mohl kapitalismus. :-D
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: to by se mu spíš přehřívalo obzvláště při zátěži, nebo by se mísila se voda s olejem, či olej s vodou ne? takhle si myslim že mu to furt pouští skrze velkej okruh aniž by se malej ohřál a neustále se to chladí.
-> Durnbach: Tomu nerozumíš. V době favorita byla naše země byla ve všem soběstačná (od oblečení až po zemědělství), ve všem na špici vývoje a bez jediné koruny dluhu. Tyhle časy by se měli rozhodně vrátit :-D :-D
-> isti: Já bych na 90% odhadoval těsnění pod hlavou. Ale začal bych tím termostatem samozřejmě.
-> Durnbach: jistě že proč ne ?
tak jasně, když to neudržuješ, jezdit se v tom nedá, ale když to máš relativně až na třeba prasklou hlavu v pohodě, tak je to standartní auto :-D

-> Tomaso435: Ty ještě dneska jezdíš pořád denně Faválem?
Já sice taky sedlám skvosty kapitalistické produkce z let 1986-1998 ale po delší době jsem seděl v hnědém Fávu a říkal jsem si, že si soudruzi dělali z lidí prdel. :-D
A dyž jsem s tím jel někam naposledy, tak řazení připomínalo míchání těsta ale to bylo už asi konkrétním autem.

Já sice taky sedlám skvosty kapitalistické produkce z let 1986-1998 ale po delší době jsem seděl v hnědém Fávu a říkal jsem si, že si soudruzi dělali z lidí prdel. :-D
A dyž jsem s tím jel někam naposledy, tak řazení připomínalo míchání těsta ale to bylo už asi konkrétním autem.
-> isti: spíš po jízdě ho nechej blafat nebo ho chvilku drž na plynu.. a když ani tenhdy nestoupne a nebude topit. pak nevim :D ale jinak termostat wahler 88° kup.
-> Tomaso435: Vidím to podobne,niekedy to nechám bežať ráno aj desať minút a nezohreje sa.
-> Robert 106:
To je taky nějaký cvok. Auta ve stavu co má na foto mají cenu max tak 40 tis Kč kus.
Protože za cenu kolem 80-100Kč se dá koupit Rápo v původním stavu a ještě od prvního majitele nedělané a ne tyhle přelakované hnilé torza, který se musí dělat stejně celé znovu.
To je taky nějaký cvok. Auta ve stavu co má na foto mají cenu max tak 40 tis Kč kus.
Protože za cenu kolem 80-100Kč se dá koupit Rápo v původním stavu a ještě od prvního majitele nedělané a ne tyhle přelakované hnilé torza, který se musí dělat stejně celé znovu.
-> isti: u tebe asi termostat a udelal bych i tesneni pod hlavou.... jinak pri stani na volnobeh se to ohreje ?
-> Tomaso435: Mám niečo podobné na formane.Motor sa ani poriadne nezohreje,alebo ak ano tak to hneď spadne a nechce teplota vyliezť ani za boha.Kúrý to tak že mám omrzliny na prstoch na nohách
Tolko som zistil že mi tečie kúrenie a trebo to občas doliať.Ale po svižnej jazde na dialnici som spozoroval že začala kolísať teplota ako na hojdačke od cca 50 stupňov po 100.Rýchlo hore a dole,to čo spôsobuje?

-> srdcar 120L: tak dnes po sviznejsi dalnicni jizde sem uz musel zastavit a povolit vicko aby utek vzduch. Prestalo to i topit. Jak se to odvzdusnilo uz to zase zaclo topit do doby nez se to hnanim zase zavzdusnilo... zejtra zkouknu jednu upravenou hlavu, pokusim se ji rozebrat a vycistit zakarbonovany ventily nejak setrne a pristi vikend vymena vc vetsiho sani a slicovany litiny... a jesi uz ani to nepomuze, tak tam dam sprinta celej motor.
auto.bazos.cz/inzerat/...
/Skoda-Rapid-120--Skoda-Ra
pid-130-vymena-za-110R.php
Ten zelenej se tu nějak už probíral tuším.
Ten zelenej se tu nějak už probíral tuším.