skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Fabia R5
prohledat
113 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.04.2015 do 01.01.2021, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> Skili 01.01.21 21:36:52: Vodík je ale v tomhle směru ještě horší.
-> MVM: Tohle je přesně to proč píšu, že mi vadí baterky. Hasit se to pořádně nedá, výroba toho není žádná sláva, co se ekologie týče a tu elektriku do toho musíš dostat ze sítě a to dneska taky není úplně zeleny.
-> MVM 01.01.21 20:49:37: Co aspon ja viem ...Vacsina nerastneho bohatstva na vyrobu baterii je vypredana.
Koncern ako VW AG dal miliardy ako zalohu...a asi aj vsetci ostatni.
A tiez toho nieje neobmedzene mnozstvo.
Eko likvidacia bude stat majland...ale aspon bude na nove dane...
Koncern ako VW AG dal miliardy ako zalohu...a asi aj vsetci ostatni.
A tiez toho nieje neobmedzene mnozstvo.
Eko likvidacia bude stat majland...ale aspon bude na nove dane...
-> Skili: Elektrika je na závodech problém.Problem až tehdy když je průser. Průser (nehoda elektro) je i v civilni sféře a dava jim zabrat vymyslet novy postupy jak to zvládat.Na závodech na okruhu je to jeste relativně zmáknutý. (I když mi kluci co delaji traťový komisaře i v LeMans že na LMP1 hybrid taky musí být školení) Na E motorky je taky metodika. Ale neumím si představit rally auto někde na RZ v horách kde by se měla řešit větší nehoda/hořeni. Proste moc pěkný ze to je eko,ale jinak to stoji za hovno. A chtěl bych vidět ,jak eko je těžba všech tech vzácných chemickych prvků do elektro součástek.
Apropo když nedávno v F1 hořel Grosjean, tak se nějak ututlalo a moc neukazovalo v ty rozlomeny F1, jak dopala ta baterie..![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Apropo když nedávno v F1 hořel Grosjean, tak se nějak ututlalo a moc neukazovalo v ty rozlomeny F1, jak dopala ta baterie..
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Asi jsem jedinej komu ta elektrická r5 vůbec nevadí.
Ale já jsem byl vždycky divnej, ani by mi nevadilo kdyby bylo elektro i na "velkejch" závodech, ale třeba po boku klasickejch spalováků v jiné skupině. Co mi vadí jsou baterky, jsem spíš zastáncem vodíku a palivových článků. (ale to je na jinou debatu a přiznám se, že tu problematiku zase tak moc nastudovanou nenám)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Pokračování o elektromobilitě obecně (mimo závodní nasazení) zde: skoda-virt.cz/cz/.../1087
25-elektromobily
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.12.20 23:18:49: Tohle je těžký posoudit. Objektivně je to asi v pořádku. Kdo by chtěl dneska mít startování klikou, plyn a předstih na volantu nebo nedej bože parní stroj?
Ale mě se to nelíbí. Přes veškeré obrovské výhody elektromotoru mi tam něco chybí. Něco, co tam nikdy nebude.
Ale pokrok nezastavíš. Tak si musíme leštit ty naše starý rezavý plechovky a zachovat je jako "odstrašující" příklad pro budoucí generaci.
Ale mě se to nelíbí. Přes veškeré obrovské výhody elektromotoru mi tam něco chybí. Něco, co tam nikdy nebude.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Největší prdel na tom je, že jestli tohle někdy někde bude jezdit, tak to bude v depu dobíjet extra výkonnej dieselagregát o výkonu motoru třeba 300kW, protože už vidím, jak třeba na nějakým letišti udělá ČEZ/EON/PRE sólo velký trafo, aby tam mohlo jednou ročně pár magorů nabíjet o závodech tyhle jebky a pak to tam po zbytek roku dodávalo 3kW o víkendu, když je pěkně. Tuhle investici prostě nikdo nedokáže zaplatit.
Konečně něco co nedělá kravál :)))))
-> Tuner#2: zvládl jsem 20 vteřin.... ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.12.20 23:18:49: to je ako pocuvat theremino ... sakra.
-> Tuner#2: To je nějaká AKU sekačka, ne?
Asi to jede, ale jak píše Štěpán, poslouchat sa to nedá.
![41](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
Odjizdi to asi hezky (ten kroutak je znat), ale poslouchat se to neda. :-(
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.04.15 20:24:51: Tak nějak jsme na dalším prahu, ale dělá se mě z něj nevolno...
vimeo.com/494645589
vimeo.com/494645589
-> Tuner#2: JJ,Abrex ted dal do prodeje model v barvách a bude i v osmnáctině
-> rapido 04.02.19 16:11:51: To je 2 roky stará záležitost ne?
-> Milan 136: Tak alespoň to zvedá tu teoretickou sběratelskou hodnotu těch zbylých, ne? ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> orf 14.01.19 14:46:39: to jsem si hned rikal kdyz jsem tohle videl nekde na fb, ze to musela schytat zrovna R5
R5 jde ještě normálně koupit u dealerů ještě jsou, protože cena je pro lidi asi dost vysoká.
-> Milan 136: Já jednu RS S2000 potkával denně, jezdill tu s ní jeden pojišťovák, ale že je to limitka jsem netušil, měl jsem za to že je to obyč s polepem z místní reklamky.
-> orf: 420sak ten jazdi este menej ako ja ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
kamošova R5 najeto 420km
polák před ním zaspal a napálil to do mostu.
R5 dobrzdil, ale......prostě pešek
polák před ním zaspal a napálil to do mostu.
R5 dobrzdil, ale......prostě pešek
-> michael 12.01.19 22:11:06: možná právě proto a propagace byla tehdy celkem nulová. Na živo jsem to nikdy neviděl. A navíc je to "jen obyč RS s polepem".
Ta R5 je vyjímečná pohonem. V současnosti těžko soudit. Před deseti lety bys mi taky nevěřil, že se budou Rapidy prodávat za statisíce...
Ta R5 je vyjímečná pohonem. V současnosti těžko soudit. Před deseti lety bys mi taky nevěřil, že se budou Rapidy prodávat za statisíce...
-> lokaj: Myslím, že cena do budoucna neporoste není důvod např. Fabia RS S2000 si cenu také nikterak nedrží a vyrobeno jich bylo podstatně méně.
Vypadá to, že Škoda zabila dvě mouchy jednou ranou. Blížila se nová emisní norma,takže škodovka asi potřebovala vypotřebovat staré motory 1.4TSI, kterých se v Rapidu zrovna moc neprodalo, Fabia předfacelift potřebovala o sobě dát taky vědět a udělat si reklamu a originál Fabia R5 má hodně fanoušku a drží se v podvědomí čechů.
Škoda, že Superb II V6 má rychlý pouze motor a zbytek auta odpovídá spíš pohodlnému cestování služebním autem vlivného důchodce,ale oproti SU III. to je sice škaredější,míň ovaldatelnější,ale stále víc použitelnější auto.
Škoda, že Superb II V6 má rychlý pouze motor a zbytek auta odpovídá spíš pohodlnému cestování služebním autem vlivného důchodce,ale oproti SU III. to je sice škaredější,míň ovaldatelnější,ale stále víc použitelnější auto.
Nemůžeš porovnávat Edition 100 s R5 Edition..Poněvadž ta Octávka již má nějaký svůj potenciál, kdežto u té Fabie jsem to myslel tak, že je to jediný nový lehce sport připomínající auto co bych si dnes od škodovky koupil za rozumné peníze (proto vynechávám Octavii RS a Superb 2.0TSI). Navíc se mi na ní líbí ten černý pás vzadu, připomíná mi to sice zagumoasfaltovaná čela již hodně rezavých stodvacítek či ty červené reflexní pásy u Felicií a Octavií z devadesátek,ale líbí se mi to. Cena se teď bude držet,ale do budoucna zcela jistě poroste, poněvadž to bude jediný trochu "odvaz" od škodovky této svázané přísně nalinkované, nudné doby, navíc to bude historicky nejrychlejší Fabia III.generace.
-> MajoLR: sa smejes ale je to tak ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> michael: tak minimalne sa bude pekne drzat
-> castrol: -> lokaj: Cena nyní neporoste není vůbec důvod.
-> Jarda: na toto cislo sa ale ja nikdy nedostanem
-> castrol 04.01.19 11:28:05: aby ne pri 1000km, az budes mit 300tis.+ tak se uvidi...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> lokaj: tak ja mam ten trojvalcek tsi a zatial tuk tuk slape ale je to nove auto no
Já té R5 edition furt nějak nemůžu přijit na chuť. Kdybych chtěl limitku od škodovky, tak jdu třeba do takové jedničkové oktávky 100edition. Jednou za čas se na prodej stále objeví a i přesto, že je to daleko raritnější kousek (100ks vs 1300) většinou stojí méně, než kolik stojí ta R5 edition. Narozdíl od té fabie ta oktávka má manual, vyšší výkon a taky to nevypadá jak nákupní taška, ale má to alespoň trochu sportovní nádech. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Na rozdíl od jiných novodobých limitek má aspoň jinačí čtyřválcový motor, by´t i tam museli nechat automat.Ale co už.Lepší než tříválcem do oka,či dvojitým turbem do zadku..
Jen škoda že nestála jako nová kolem 350.000,- naši si zrovna v tý době chtěli kupovat novou Fabii. A tahle byla moc drahá,automat a moc nápadná..Tříválec 1.0TSI jsem jim naštěstí rozmluvil, by´t zatím je prý ten motor fajn a doporučil jim,když už jsou to takřka důchodci ať si koupí lehce ojeté 1.2TSI jak měli předtím. přeci jen snesitelnější.
Jen škoda že nestála jako nová kolem 350.000,- naši si zrovna v tý době chtěli kupovat novou Fabii. A tahle byla moc drahá,automat a moc nápadná..Tříválec 1.0TSI jsem jim naštěstí rozmluvil, by´t zatím je prý ten motor fajn a doporučil jim,když už jsou to takřka důchodci ať si koupí lehce ojeté 1.2TSI jak měli předtím. přeci jen snesitelnější.
-> lokaj: je to limitka tak ta cena urcite poraste
Nazivo mezi temi auty vypada R5 Edition jako z nejakeho zavodu.Libi se mi.Ale ta cena.A uz jen poroste,jako vsechno..
Amen
Jak na to koukam, tak docela fajn se podivat do motorsportu driv, nez ho ofiko otevrou a pusti tam novinare![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MVM: asi blbost co
-> Tuner#2: nieje to take zle ako by sa na prvy pohlad zdalo
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> castrol 29.11.18 20:07:41: Mě se to nelíbí, stará tvář byla lepší jak v sérii, tak v R5.
-> castrol 29.11.18 20:36:22:
2018/19 rozum a zdravý v Evropě? u nás v ČR ?
Němci nikdy nebyli fér a nebudou .. nějakej pátek s nima v motorsportu spolupracuju - ten Volk je jiná mentalita. A ne nadarmo: Deutschland Deutschland Über Alles
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MVM: dufajme ze rozhodne zdravy rozum
-> castrol 29.11.18 20:07:41: No já jsem jen zvědavej jaký to bude oproti VW Polo GTI R5. A taky jak moc toho má společnýho s Fábií .. Nevim jak se koncern VW rozhodne který auto bude hrát první housle.. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)