![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> Pavel P..: Já bych jich klidně pár vzal i za úplatu, ideálně s kopií klíče ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda/felda: A zrovna já to nepotřebuju - v autech to mám a stejně to nezamykám...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P.. 05.02.25 07:22:34: netvrdim že to musíš rozdávat
jen že bez klíče je to jaksi k ničemu, ale zrovna Bukajovi bych ten klíček klidně půjčil na přidělání ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda/felda: jasně že dá, ale nebudu někde řešit klíče a pak to rozdávat.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda 04.02.25 23:02:15: U nás v železářství mi přidělávali na ten co mám v autě.
-> Pavel P.. 04.02.25 21:15:18: klíček se nedá přidělat ? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Polyš: tak se stav... jeden ti nechám, ale bez klíče
-> Bukaj: dneska jsem vytěžil další západky i bez zámků.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: dneska jsem vytěžil další západky i bez zámků.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Pavel P.. 03.02.25 14:52:18: Klidně bych jeden vzal.
Necekal jsem ze za starsich rackovych skrinich z 90.let budou bocnice nacvaknute pres zamky kastliku ze 120... navic zamykaci, vtipny je ze jsou vsechny na stejny klicek![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny 29.01.25 18:10:02: pokud ti i po koupi auta zustane bezpecna rezerva, tak to smysl nema.
-> SO545: Pokud se nevydas do nuly, mas jeste bezpecnou rezervu a nebudes ty penize v blizke budoucnosti potrebovat na neco jineho, tak vazne v uveru na auto zadnou vyhodu nevidim. Pokud te sporeni nepokryje uroky pujcky (jakoze vetsinou ne), tak budes ztratovej. Ale rad si tady prectu protiargumenty...
-> Syny 28.01.25 19:09:07: tak nespekuluj a vzdelavaj sa.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> SO545 28.01.25 18:01:15: V tom pripade bych asi potreboval financne dovzdelat...
-> ajok:
Pokud to bylo bezúročné, tak by se nejvíc vyplatilo to nesplatit nikdy.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Pokud to bylo bezúročné, tak by se nejvíc vyplatilo to nesplatit nikdy.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ajok 28.01.25 18:06:04: tak to je skoro za drobne....to sa fakt neoplati.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ja si vzal uver jen jedenkrat na LPG do feldy, bylo to bezurocne, jenze me prestalo bavit to splacet a po 3 mesicich jsem to rovnou zaplati cely, pak jen nekolik let otravovali s ruznejma nabidkama, nez je to prestalo bavit![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Rikal jsem si, ze budu jezdit s trochu nizsima nakladama, nez na benzin, nez to splatim a po splaceni s polovicnima.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Rikal jsem si, ze budu jezdit s trochu nizsima nakladama, nez na benzin, nez to splatim a po splaceni s polovicnima.
-> vhml 28.01.25 10:14:33: aj ja som to riesil prvy krat uverom....ale nie leasingom. To je v pripade moto dost nebezpecne.
Presvedcilo ma hlavne havarijko. Ktore na moto za 30000e bolo 500e rok a pevna splatka pocas celej doby splacania. Len skoda ze som to nenatiahol na 5rokov ale len na 3.
Teraz to bude nieco okolo 1200 pi.i. Ale nebudem riskovat ze ten pekac niekde opriem.
Hotovost ostala po ruke. A ze som to neminul asi vezmem este jednu
-> Syny 28.01.25 14:00:27: Oplati sa to aj ked mas na 2auta/motorky.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Presvedcilo ma hlavne havarijko. Ktore na moto za 30000e bolo 500e rok a pevna splatka pocas celej doby splacania. Len skoda ze som to nenatiahol na 5rokov ale len na 3.
Teraz to bude nieco okolo 1200 pi.i. Ale nebudem riskovat ze ten pekac niekde opriem.
Hotovost ostala po ruke. A ze som to neminul asi vezmem este jednu
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 28.01.25 14:00:27: Oplati sa to aj ked mas na 2auta/motorky.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml 28.01.25 13:44:54: No ja ti nevim. Uroky na pujckach VS uroky na sporeni obvykle nebyvaj stejny, ani podobny. Sice se to trochu pokrati, ale ve vyskedku porad budes treba 3% dotovat. Jako pokud mas na ucte 450 a chces auto za 400, tak to asi smysl trochu dava, ale pokud nekdo kupuje auto treba za polovinu toho co ma usporeno, tak tam bych o tech vyhodach uz trochu pochyboval...
-> vhml: když odečteš úrok je to skoro zadarmo!
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 28.01.25 13:17:09: ano, máš ty peníze pořád k dispozici namísto abys je měl na dvoře v autě bez likvidity. Když odečteš úrok spořící a úvěrovej, tak ti vyjde že je to skoro "zadarmo"
-> vhml 28.01.25 10:14:33: Je bezpecnejsi to splacet? To nejak rozved prosim... Jako ze ti zbyde cash na nejakou pripadnou krizi?
-> ajok 28.01.25 11:09:33: Mama (ja) jsme byli druhej majitel no. Mel to podnikatel, co jezdil dalkovy trasy do Pobalti...
-> Borderer:
Podle STK v pořádku je, protože se HC u dieselů neměří. Ale jiný dýmovnice (nebo benzíny, který se naopak měří) na emisích prostě skončej a je to dobře. Nevidim přínos v tom, že pokud si stěžuju na technickej stav aut, že řešením je zrušení současnejch kontrol.
Se výrazným zdaněním elektřiny moc nepočítej, protože je to sociálně i ekonomicky nemožný. Možná se zdaněj nabíječky, ale i to je v tuhle chvíli obtížně představitelný.
Pokud ti vadí kouř (já jsem nekuřák a po zákazu kouření v hospodách jsem nevolal - v hospodě jsem byl dobrovolně), máš poměrně dost možností s tím něco dělat. Třeba popojít o kousek vedle nebo v činžáku zavřít okno. Pokud já, jako člověk, kterej se dopravuje do práce v centru města elementárním dopravním prostředkem, tedy chůzí, si nijak vybrat nemohu. Přeplavat Labe nebo ujít o dalších 5 km víc, kdy půjdu kolem méně rušné ulice, neberu jako řešení.
A že někdo nemá na vybranou? Jistě pár procent populace takovejch bude. Souhrou osudu jsem dneska ve vlaku slyšel nějakou ženskou před důchodem, že jí ocenili opravu motoru na 25 tisíc, že na to nemá, tak s autem končí. Jiní mají aut několik. Jedno pěkný, se kterým jezděj v neděli, a druhý šrot "na poslední technickou" už 6. rokem, který pak vyměněj za menší šrot. Protože jim to stačí a než kupovat novější auto, tak je v žebříčku nad tím asi stopadesát dalších možností, za co utratit peníze - za což vděčíme naší rozvinuté konzumní a globalistické společnosti.
Kámoš má aut 13, z toho jednu trojkovou Fabii TSI, ale jezdí 1,4 16v Ovcí, imrvére na náhradní hodnoty kvůli pojebaný lambdě. Je sám, vždycky bude sám, nemá dluhy na ničem a jen rozvíjí svoji sbírku krumplů, buduje další a další garáže a přístřešky, staví auta a techniku podle toho, jak ho zrovna napadne jaký auto vlastnil strejček nebo jakej traktor měl soused, že to chce mít z fotky zase 3D. Jo, a je to automechanik a mistr.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Podle STK v pořádku je, protože se HC u dieselů neměří. Ale jiný dýmovnice (nebo benzíny, který se naopak měří) na emisích prostě skončej a je to dobře. Nevidim přínos v tom, že pokud si stěžuju na technickej stav aut, že řešením je zrušení současnejch kontrol.
Se výrazným zdaněním elektřiny moc nepočítej, protože je to sociálně i ekonomicky nemožný. Možná se zdaněj nabíječky, ale i to je v tuhle chvíli obtížně představitelný.
Pokud ti vadí kouř (já jsem nekuřák a po zákazu kouření v hospodách jsem nevolal - v hospodě jsem byl dobrovolně), máš poměrně dost možností s tím něco dělat. Třeba popojít o kousek vedle nebo v činžáku zavřít okno. Pokud já, jako člověk, kterej se dopravuje do práce v centru města elementárním dopravním prostředkem, tedy chůzí, si nijak vybrat nemohu. Přeplavat Labe nebo ujít o dalších 5 km víc, kdy půjdu kolem méně rušné ulice, neberu jako řešení.
A že někdo nemá na vybranou? Jistě pár procent populace takovejch bude. Souhrou osudu jsem dneska ve vlaku slyšel nějakou ženskou před důchodem, že jí ocenili opravu motoru na 25 tisíc, že na to nemá, tak s autem končí. Jiní mají aut několik. Jedno pěkný, se kterým jezděj v neděli, a druhý šrot "na poslední technickou" už 6. rokem, který pak vyměněj za menší šrot. Protože jim to stačí a než kupovat novější auto, tak je v žebříčku nad tím asi stopadesát dalších možností, za co utratit peníze - za což vděčíme naší rozvinuté konzumní a globalistické společnosti.
Kámoš má aut 13, z toho jednu trojkovou Fabii TSI, ale jezdí 1,4 16v Ovcí, imrvére na náhradní hodnoty kvůli pojebaný lambdě. Je sám, vždycky bude sám, nemá dluhy na ničem a jen rozvíjí svoji sbírku krumplů, buduje další a další garáže a přístřešky, staví auta a techniku podle toho, jak ho zrovna napadne jaký auto vlastnil strejček nebo jakej traktor měl soused, že to chce mít z fotky zase 3D. Jo, a je to automechanik a mistr.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.01.25 11:03:00: to bych ji teda nerekl, uz podle toho ruzku blatniku, to musel byt hodne peclivej majitel... ja mam 100 po prvni majitelce a koroze horsi, jenze to je z Mesta a tam se soli vic, nez v Praze
radila dobre pri techto km? tam se asi v prev. musel menit olej, protoze celozivotni je 300tis.km, na modre zacala byt trochu slyset prevodovka v 200tis.km na origo oleji, tak jsem rychle vymenil a prestalo se to zhorsovat
Jinak ted do te fab resim LPG, sehnal jsem STAG AGC 2,5 roku stary za vic, nez stala fabie, volal jsem Pasekovi a ten, ze mi to neudela, ze se s nima rozhadal... to je skoda, on je z tech lepsich do octy mi to udelal za 7tis.kc, tak jsm volal jinymu a ten, ze to udela, prace, ze bude za 10 a ze bude muset vymenit vstriky - to jako proc, je to z fab. 1.4 16V, proc by na 1.4mpi daval vstriky, delal mi plyn do feldy, znicil mi termostat, odtrhl snimac klepani a ze to nejelo, tak tam narval emulator vstriku, protoze si myslel ze to vadi RJ, nakonec mi auto dal a rekl si 8tis.kc, kdyz jsme byli domluveni na 4 - ja tam mel ten plyn predmontovanej, elektriku hotovou - to vystrihal a zapojil po svem, ja chtel jen aby mi tam dal nadrz, trubky a zapojil vodu. Pritelkyne pry, tak at s fabii prijedu namontovanou - funkcni, kolik si rekne... :)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Jinak ted do te fab resim LPG, sehnal jsem STAG AGC 2,5 roku stary za vic, nez stala fabie, volal jsem Pasekovi a ten, ze mi to neudela, ze se s nima rozhadal... to je skoda, on je z tech lepsich do octy mi to udelal za 7tis.kc, tak jsm volal jinymu a ten, ze to udela, prace, ze bude za 10 a ze bude muset vymenit vstriky - to jako proc, je to z fab. 1.4 16V, proc by na 1.4mpi daval vstriky, delal mi plyn do feldy, znicil mi termostat, odtrhl snimac klepani a ze to nejelo, tak tam narval emulator vstriku, protoze si myslel ze to vadi RJ, nakonec mi auto dal a rekl si 8tis.kc, kdyz jsme byli domluveni na 4 - ja tam mel ten plyn predmontovanej, elektriku hotovou - to vystrihal a zapojil po svem, ja chtel jen aby mi tam dal nadrz, trubky a zapojil vodu. Pritelkyne pry, tak at s fabii prijedu namontovanou - funkcni, kolik si rekne... :)
-> palinator: Začnu asi hlavní věcí, asi si nerozumíme, co znamená pojem "technicky v pořádku". A pokud se nepletu, tak to auto s mrtvejma vstřikama, katalyzátorama opravdu není. A že projde emisema? No jasně a proto je celej ten koncept nesmysl a šel bych zde zmíněnou cestou USA nebo UA.
A jakým? Platí si vyšší zdravotní pojištění? Nebo že je na cigára jako na alkohol spotřební daň? Ale to je přece i na benzín ne? A brzo bude i na elektřinu, aby se stát udržel v chodu.
Mne třeba bytostně smrdí cigaretový kouř, mam taky začít kopat kolem sebe a volat po zákazech? Není lepší udělat krok stranou, abych nestál od dotyčného po větru místo nesmyslný buzerace kvůli něčemu, do čeho mi nic není? A jako bonus můžeme být dále kamarádi.
A do toho spadá i bezpečnost, to, že někomu nevadí jezdit v potencionálně nebezpečným autem, má vadit posádce. Komukoliv okolo je do toho úplný hovno. A jestli se chceš začít ohánět různejma asistentama, tak věř, že ty fakt nejsou ve vozech dostupných pro ty, kteří jezdí ve starých křápech. Oni v nich v naprostým procentu případů zrovna dobrovolně nejezdí.![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Ad. PHM, tak nějak nemam pocit, žeby spotřeba raketově klesla dolů, když se tím oháníš. Co se dohnalo efektivitou řízení motoru se často zabilo váhou a rozměrama. Dnešní zánovní ekvivalent Felicie, dvojkový Sandero se základem 1.0sCE taky žere 6 litrů s komfortem a projevem na úrovni favorita. Ve výbavě je to nižší úroveň a je to rádo, že to má abs. :-)
A jakým? Platí si vyšší zdravotní pojištění? Nebo že je na cigára jako na alkohol spotřební daň? Ale to je přece i na benzín ne? A brzo bude i na elektřinu, aby se stát udržel v chodu.
Mne třeba bytostně smrdí cigaretový kouř, mam taky začít kopat kolem sebe a volat po zákazech? Není lepší udělat krok stranou, abych nestál od dotyčného po větru místo nesmyslný buzerace kvůli něčemu, do čeho mi nic není? A jako bonus můžeme být dále kamarádi.
A do toho spadá i bezpečnost, to, že někomu nevadí jezdit v potencionálně nebezpečným autem, má vadit posádce. Komukoliv okolo je do toho úplný hovno. A jestli se chceš začít ohánět různejma asistentama, tak věř, že ty fakt nejsou ve vozech dostupných pro ty, kteří jezdí ve starých křápech. Oni v nich v naprostým procentu případů zrovna dobrovolně nejezdí.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Ad. PHM, tak nějak nemam pocit, žeby spotřeba raketově klesla dolů, když se tím oháníš. Co se dohnalo efektivitou řízení motoru se často zabilo váhou a rozměrama. Dnešní zánovní ekvivalent Felicie, dvojkový Sandero se základem 1.0sCE taky žere 6 litrů s komfortem a projevem na úrovni favorita. Ve výbavě je to nižší úroveň a je to rádo, že to má abs. :-)
-> Tomaso435 28.01.25 10:39:03: Neco pres 400.
-> Jarda/felda:
Tak jak to píšeš mi to smrdělo u Toleda, i když ani po zahřátí to nebylo ono, jen to zdaleka nebylo tak strašný.
Tenhle Passat smrděl neskutečně i po 30km jízdě. Přitom viditelně z něj nic nešlo.
Tak jak to píšeš mi to smrdělo u Toleda, i když ani po zahřátí to nebylo ono, jen to zdaleka nebylo tak strašný.
Tenhle Passat smrděl neskutečně i po 30km jízdě. Přitom viditelně z něj nic nešlo.
-> saskyn2 28.01.25 09:54:52: tak zalezi co na tom delas, ja jednou delal u feldy tesneni 300km od baraku, v zime, ale slunce mi svitilo do zad a drzelo, a to jsem tam dal nejakou viku za 75,-kc protoze jsem si rikal, ze za chvilku to budu delat zas... mel jsem s sebou i elring, no kdyz to budes rozdelavat cely, vyndavat vlozky, tak verim, to i kamos kdyz jeste delal servis by si rekl pres 5000,-kc. Jinak ostatni tesneni vyfuk/sani se casto necha, ted u rapida jsem mel na vyfukovem diru, tak jsem samo dal nove, gufirka ventilu podle toho jestli zralo olej, kdyz ten motor zam...
Hlavu Mrazek Lukavice, je mozne ze uz o neco zdrazil... Ale 2700 to by byla silena cena, jedno me kolega vychvalil Krivu u ZR v Hamrech, na plote servis a GO hlav a ten chtel nekrestanskych 500,-kc a podelal to - vzal ji moc a jeste sikmo, to jsem nechapal, podobne Hrebicek v Kamenickach, to jsou jen kecy, jaky jsou odbornici, o korunu se neboji si rict a vse jen podela, Hrebicek mi rikal, ze vystudoval spalovaci motory, ze je Ing., ale on ma vojenskou vejsku a byl u paraganu a s autama mu chodi radit svagr, kterej se vyucil automechanikem.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Hlavu Mrazek Lukavice, je mozne ze uz o neco zdrazil... Ale 2700 to by byla silena cena, jedno me kolega vychvalil Krivu u ZR v Hamrech, na plote servis a GO hlav a ten chtel nekrestanskych 500,-kc a podelal to - vzal ji moc a jeste sikmo, to jsem nechapal, podobne Hrebicek v Kamenickach, to jsou jen kecy, jaky jsou odbornici, o korunu se neboji si rict a vse jen podela, Hrebicek mi rikal, ze vystudoval spalovaci motory, ze je Ing., ale on ma vojenskou vejsku a byl u paraganu a s autama mu chodi radit svagr, kterej se vyucil automechanikem.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator 28.01.25 10:33:35: jo štiplavej smrad je známka chybějícího katíku, ale dělá to jenom studený
po ohřátí už to tak hrozný nejni
e: ten modrobílej dým pamatuju po ránu na školním dvorku a stačili na to tři autoškolácký liazky
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
e: ten modrobílej dým pamatuju po ránu na školním dvorku a stačili na to tři autoškolácký liazky
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.01.25 21:43:16: kolik to má najeto ?
S podvalem se klidně přijedu přepis taky není problém
S podvalem se klidně přijedu přepis taky není problém
-> Borderer 28.01.25 08:28:34:
Však spousta z těch neřestí taky nějakým způsobem sankcionována je.
Proč by měl bejt tlak na vyřazování starejch škopků? Aktivní a pasivní bezpečnost, emise, spotřeba PHM. To že je tobě u prdele co se za tebou děje, neznamená, že je to u prdele i ostatním. Stačí jeden obouchanej Favorit kterej projede vedle mě po mostě a je zamořený okolí na 100 m chůze. Diesely s mrtvejma vstřikama a katalyzátorama všechny do jednoho. Tuhle jsem přezouval kola na PD Passatu B5.5 a i po zahřátí z toho šel áviáckej smrad že to bylo na poblití jenom co jsem s tim zajel do garáže. Přitom emisema to projde, protože to nekouří, ale HC z toho leze neskutečně.
Na to vozit hnůj v kufru můžeš mít i toho Logana za 60, kterej bude s vysokou pravděpodobností i v mnohem lepším stavu, než ten obouchanej Favorit za podobný peníze.
Jako majitel dvou podobnejch krumplů mám jisté pochopení pro to, že to není dávno sešrotovaný, ale daily bych nejezdil dneska ani s tím Favoritem, kterej je proti stodvacítce jak z jinýho vesmíru (ve věcech o kterejch se tu bavíme). Přitom obě auta mají kouli a dobytčák by z toho šel udělat úplně nádherně. To si radši auto půjčim od kámoše.
E: abych nekecal, asi 2x do roka škodovku sepřáhnu a vozim s tim 15 km Terru.. to jen proto, že s Fáglem mě to nebaví![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
E2: 9:38
Jen tak pro odlehčení...
Však spousta z těch neřestí taky nějakým způsobem sankcionována je.
Proč by měl bejt tlak na vyřazování starejch škopků? Aktivní a pasivní bezpečnost, emise, spotřeba PHM. To že je tobě u prdele co se za tebou děje, neznamená, že je to u prdele i ostatním. Stačí jeden obouchanej Favorit kterej projede vedle mě po mostě a je zamořený okolí na 100 m chůze. Diesely s mrtvejma vstřikama a katalyzátorama všechny do jednoho. Tuhle jsem přezouval kola na PD Passatu B5.5 a i po zahřátí z toho šel áviáckej smrad že to bylo na poblití jenom co jsem s tim zajel do garáže. Přitom emisema to projde, protože to nekouří, ale HC z toho leze neskutečně.
Na to vozit hnůj v kufru můžeš mít i toho Logana za 60, kterej bude s vysokou pravděpodobností i v mnohem lepším stavu, než ten obouchanej Favorit za podobný peníze.
Jako majitel dvou podobnejch krumplů mám jisté pochopení pro to, že to není dávno sešrotovaný, ale daily bych nejezdil dneska ani s tím Favoritem, kterej je proti stodvacítce jak z jinýho vesmíru (ve věcech o kterejch se tu bavíme). Přitom obě auta mají kouli a dobytčák by z toho šel udělat úplně nádherně. To si radši auto půjčim od kámoše.
E: abych nekecal, asi 2x do roka škodovku sepřáhnu a vozim s tim 15 km Terru.. to jen proto, že s Fáglem mě to nebaví
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
E2: 9:38
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: chapu, kdybych nemel zadny jiny uvery, tak bych to taky udelal, nejsem nepritel pujcek, ale mam porad uver na dum a plne si uzivam aktualni sazbu ceskych bank, takze se rozhodne nechystam si to uzivat vic.
Takze to jen tak pro ilustraci, proc narazniky na Bore projdou opravou drcpaskou a verejnost se dal bude muset divat na starej pekac, pritom z my strany by vule byla!![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Takze to jen tak pro ilustraci, proc narazniky na Bore projdou opravou drcpaskou a verejnost se dal bude muset divat na starej pekac, pritom z my strany by vule byla!
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Sita 28.01.25 10:06:20: vidíš a já si bral auto na úrok, i přesto, že tu hotovost mám
Protože je to prostě mnohem lepší a bezpečnější to splácet
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Borderer 28.01.25 08:28:34: souhlasim a jeste bych to rozsiril:
1. strasne mi vadi, ze je jen jedna univerzalni katergorie osobnich aut coz logicky zpusobuje mnozstvi problemu a jeste vic mi vadi, ze mi prijde, ze to vadi jenom me
. K tem problemum: na dalnici lidi nadavaji, ze tam prekazi malorazkovy auta, ktery pomalu predjizdi, v kopci brzdi, vznikaj nebezpecny situace, atd... Na okreskach mezi vesnicema lidem vadi, ze nemuzou jezdit starym pekacem, kterej by to vpohode zvladal, aby je nechytila PCR, takze jsou nuceni do kupovani novych, atd... A ten vycet by se dal rozsirit.
Me by se libilo, kdyby existovala kategorie treba "vozidlo pro primestsky provoz". To auto by nesmelo na dalnice, treba ani na jednicky, treba ani do centra mest, ale zase by melo levnejsi povinko a muselo na stk jednou za 5 let nebo vubec. Porad se mele o podpore venkova, tohle by lidem pomohlo (bydlim na vesnici o 50 chalupach, vim co rikam) a zaroven na dalnici by se min picovalo ze tam prekazi ty malorazky a jak vidno mnoho lidi by se i diky tomu citilo zase o fous bezpecneji...
2. Co se tyce tlaceni do koupe novych aut, to by mi ani nevadilo, nemam potrebu dozivotne jezdit ve starych. Ale hotovost nemam, a brat si uver u nasich bank odmitam, to fakt vyjde levneji platit pokuty za chybejici STK
nez si uzivat ty jejich uroky. Proc stat neprijde s rozumnou pujckou u nejaky rozvojovy banky jako to udelal u BEVek pro bohaty podnikatele loni? Vzdyt by to nemuselo bejt ani moc zneuzitelny. Podminka pro ten "bezurocny" uver by treba bylo nechat sesrotovat stary auto + koupe novyho nebo zanovniho (! na tom trvam
) s tim, ze ho musim mit aspon treba 5 let. Neni tohle lepsi cesta jak ten vozovej park omladit? Kdyz vidim jak se rozhazujou miliardy za nesmysly, a kdyz vidim kolika lidem i tady ty stary pekace vadi, tak by to prece vsem zlepsilo zivot a nikomu vyrazne nezhorsilo ne?
EDIT: priklad: ja treba ted resim auto z roku 2001 (a vim ze nejsem sam, viz vsechny ty F1, O1, G4 a spol), to auto ted nam ted nabourali, podle pojistovny totalka, ale je pojizdny, vyinkasoval jsem asi 27k od pojistovny a co ted? Na zadny novy auto podobny tridy jako je Bora nemam (vlastne nemam na zadny novy auto zadny tridy
), ale chtel bych treba upgradovat na Rapida 1.0 TSi cca 2018. Cenove ty rapidy jsou kolem 200-250, podle vybavy a stavu. Od statu bych si pujcil 200k na 5 let a problem by byl vyresenej. Kdyby to udelalo milion lidi (coz je imho brutalne nadsazeny), tak zmizi stary auta a stat to bude "jen" 200 miliard, jestli dobre pocitam, coz kdyz si otevru novinky, tak je castka, ze ktery uz dneska nikdo na prdel nepada :D
1. strasne mi vadi, ze je jen jedna univerzalni katergorie osobnich aut coz logicky zpusobuje mnozstvi problemu a jeste vic mi vadi, ze mi prijde, ze to vadi jenom me
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Me by se libilo, kdyby existovala kategorie treba "vozidlo pro primestsky provoz". To auto by nesmelo na dalnice, treba ani na jednicky, treba ani do centra mest, ale zase by melo levnejsi povinko a muselo na stk jednou za 5 let nebo vubec. Porad se mele o podpore venkova, tohle by lidem pomohlo (bydlim na vesnici o 50 chalupach, vim co rikam) a zaroven na dalnici by se min picovalo ze tam prekazi ty malorazky a jak vidno mnoho lidi by se i diky tomu citilo zase o fous bezpecneji...
2. Co se tyce tlaceni do koupe novych aut, to by mi ani nevadilo, nemam potrebu dozivotne jezdit ve starych. Ale hotovost nemam, a brat si uver u nasich bank odmitam, to fakt vyjde levneji platit pokuty za chybejici STK
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
EDIT: priklad: ja treba ted resim auto z roku 2001 (a vim ze nejsem sam, viz vsechny ty F1, O1, G4 a spol), to auto ted nam ted nabourali, podle pojistovny totalka, ale je pojizdny, vyinkasoval jsem asi 27k od pojistovny a co ted? Na zadny novy auto podobny tridy jako je Bora nemam (vlastne nemam na zadny novy auto zadny tridy
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator 28.01.25 07:23:34: jo to dělá každej druhej teoretik i mimo virt
Jak píše Štěpán, na OHC s rozvody to dá 40 jak prd zvlášt když to jsou řetězový rozvody.
-> ajok 28.01.25 07:29:24: a kde že ti slíznou hlavu za 270? nechybí ti tam nula
Ostatní těsnění necháváš jo? Zrovna pár měsíců zpátky tady byl nějaký takový trapič s 1.3 fel že mu v servise řekli za těsnění pod palici 15k že to je moc že to auto má cenu 5000 tak jestli bych mu to neudělal do 5000 že by si těsnění koupil, tak jsem mu řekl že to neumím a poslal ho za konkurencí ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ajok 28.01.25 07:29:24: a kde že ti slíznou hlavu za 270? nechybí ti tam nula
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Kouříš? Piješ? Seš tlustej? Nebo naopak hodně sportuješ a máš kolena v hajzlu v pětatřiceti? Proč bych měl platit zvýšený náklady na zdravotnictví každýmu, kdo si neváží vlastního zdraví a dobrovolně si jej ničí? Byl bych velice opatrnej s tímhle tvrzením.
Nehledě na to, proč by měl být tlak na výměnu aut z důvodu ukončení morální životnosti? Tebe jako pohoršuje, když potkáš obouchanýho favorita? Bleješ do pangejtu, když kolem tebe projede jedničková Panda nebo jak to mam chápat? Není každýho věc, v čem jezdí, dokud je to auto technicky v pořádku?
Proč mne někdo tlačí přímo a nebo nepřímo k tomu, abych zbytečně vyhazoval těžký peníze za jiný auto, když mi tohle reálně stačí? A ještě řešit, že ho musim všude zamykat, nelízt do něj zasranej, že si musim vzít tři pytle a dvě deky, když jedu do stavebnin nebo běhat s tříděným odpadem dva kilometry, než abych ho prostě našlapal do kufru a zabouchnul dveře?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nehledě na to, proč by měl být tlak na výměnu aut z důvodu ukončení morální životnosti? Tebe jako pohoršuje, když potkáš obouchanýho favorita? Bleješ do pangejtu, když kolem tebe projede jedničková Panda nebo jak to mam chápat? Není každýho věc, v čem jezdí, dokud je to auto technicky v pořádku?
Proč mne někdo tlačí přímo a nebo nepřímo k tomu, abych zbytečně vyhazoval těžký peníze za jiný auto, když mi tohle reálně stačí? A ještě řešit, že ho musim všude zamykat, nelízt do něj zasranej, že si musim vzít tři pytle a dvě deky, když jedu do stavebnin nebo běhat s tříděným odpadem dva kilometry, než abych ho prostě našlapal do kufru a zabouchnul dveře?
-> ajok:
Dal jsem tam i marži.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dal jsem tam i marži.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 28.01.25 07:23:34: liznuti hlavy 270,-kc a elring 290,-kc tak co blbnes s 1500,-?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Přesunuto z tématu kolik má najeto vaše auto...
Jinak bude asi brzo k mání zachovalá litrová 106, děda říkal, že nebude provozováním auta podporovat pětidemolici.
Ještě by mohl přestat kupovat uhlí a pivo.
Jinak bude asi brzo k mání zachovalá litrová 106, děda říkal, že nebude provozováním auta podporovat pětidemolici.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ještě by mohl přestat kupovat uhlí a pivo.
-> palinator: na virtu mozna jo. Kdyz budes ale mluvit o OHC, tak si k tomu pricti rozvody atd. a tech 40 to da bez potizi.
-> saskyn2 27.01.25 23:25:19: u plodu bych rozlisoval, jestli to je sladky, o rajceti uz jsem slysel, ze je spis ovoce:
V roce 1893 Federální soud Spojených států z daňových důvodů rozhodl, že rajče je zelenina. Botanicky se však o zeleninu nejedná, a tak se Evropský parlament v roce 2011 usnesl na zařazení rajčete mezi ovoce.
V roce 1893 Federální soud Spojených států z daňových důvodů rozhodl, že rajče je zelenina. Botanicky se však o zeleninu nejedná, a tak se Evropský parlament v roce 2011 usnesl na zařazení rajčete mezi ovoce.
Jinak stejnej pán minule přivez kung pao
V tom jsou zase buráky, to je prý luštěnina když už tady Jarda rozjel takovou pěknou debatu![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
V tom jsou zase buráky, to je prý luštěnina když už tady Jarda rozjel takovou pěknou debatu
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ajok: Jako že paprika a okurka je taky ovoce protože obsahuje semena?
Dle wiki: Meloun (slovo pochází z řečtiny a znamená „zralé jablko“) je druh plodové zeleniny[1] patřící do čeledi tykvovitých.
Ale jo já si dřív taky myslel že to je ovoce.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale jo já si dřív taky myslel že to je ovoce.
-> saskyn2 27.01.25 23:02:51: podle teto definice je ovoce i okurka a paprika :) Z botanického hlediska je meloun ovoce, protože obsahuje semena. Všechny dužnaté části rostliny, které konzumujeme, a které obsahují semena, považujeme za ovoce. No meloun bych za zeleninu nikdy nepovazoval.
Jinak když jsme u toho téma úplatků na stk. Tak se musím pochlubit, dneska jsem taky dostal úplatek, dokonce celý meloun.
Ale bohužel to byla ta tykvovitá zelenina
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale bohužel to byla ta tykvovitá zelenina
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)