skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> Tomaso435: Mam takovej dojem, že náhrada za popruhy :D
-> Strycek Marty: stylový madlo na zavírání dveří :-D
420 fotek mého dětství, obávám se, že moje drazí rodiče nědělali nic jinýho než mě fotili :D Na přiložené fotce já v dědovo Š 105S 1977
-> stepan: No, i nerezový snadno prohneš - jakmile na autě byla zahrádka, jsou na lištách (vnitřní strana) otlaky :-( A nemám dojem, že by užovkové lišty byly z tlustšího plechu, než Mkové nerezové (do modelu 87), liší se jen délkou...
...hliníkáče z posleních modelů samozřejmě zlikviduješ snadněji.
Ale k původnímu dotazu - reálná cena nepoškozených (bez deformací, promáčklin a hlubokých vrypů) lišt okapnic a prahů je cca 100 Kč za kus, těmi na dveře nevím, zda myslíš jen ty malé pod sklo, nebo komplet olištování GL výbav.
Deformované nerez lišty jsou bezcenné...
Nárazníky jak bylo napsáno - pokud jsou bez deformací, škrábanců a chrom bez puchýřků a ďubek, tak nějakou hodnotu má, ale jakou, to bychom se mohli vyjádřit, až kdybychom viděli naživo, nebo aspoň z fotek...
...hliníkáče z posleních modelů samozřejmě zlikviduješ snadněji.
Ale k původnímu dotazu - reálná cena nepoškozených (bez deformací, promáčklin a hlubokých vrypů) lišt okapnic a prahů je cca 100 Kč za kus, těmi na dveře nevím, zda myslíš jen ty malé pod sklo, nebo komplet olištování GL výbav.
Deformované nerez lišty jsou bezcenné...
Nárazníky jak bylo napsáno - pokud jsou bez deformací, škrábanců a chrom bez puchýřků a ďubek, tak nějakou hodnotu má, ale jakou, to bychom se mohli vyjádřit, až kdybychom viděli naživo, nebo aspoň z fotek...

-> Vojťas: Nerezový užovkový jsou celkem pevný. S emkovýma hliníkovýma to bude horší.
-> stepan: na druhou stranu stresni listy jsou casto poskozeny deformaci ze zahradek. Tak ze zadnou cenu bych nerekl
-> jok3r: Lišty na střechu a na dveře nejsou chrom ale nerez, jediný hrozící poškození je deformace, takže hodnota minimální. Přední nárazník se novej prodává tak za 2500-3000 půlka, záleží teda v jakym ho máš stavu. Já koupil třeba oba nárazníky hodně pěkný za 1500 celkem (jedna půlka nabouraná ohnutá, ta byla jakože zadarmo ale šla dost slušně srovnat, ostatní po 500).
pánové mají nějakou hodnotu chromy na užovku? mám tady pěkný lišty na střechu, pak pěkný lišty na dveře i se sametkama, trochu potlučený lišty na prahy a celkem pěknej přední nárazník,,, jen nevím kdyby to někdo chtěl, co si za to říct
-> StepaNoFUN: Nicméně se pořád dá považovat za držáka, měl sem ten motor v Escortu na přespolní krosy a to co vydržel za prasácký zacházení, to jsem se divil :D
-> Strycek Marty: Tak zrovna ty starý 1,8D úplně všechno nevydržely... Viděl jsem ho několikrát rozlítlej, vačku přeraženou na 3ks atd. Navíc to byla komůrka, takže natočit to v zimě byla vždycky sázka do loterie.
-> King: Já jsem tím myslel to když si někdo koupí 120ku a při vaření zjistí, že je předek je celej uhnilej. Je jasný, že to auto za těch 370 000 nikdy nevidělo svářečku ani žádnej konzervační prostředek. Motor je obyčejná 1,8 diesel, kterej vydrží úplně všechno, takže ten by byl použitelnej, ale zbytek je jak perníková chaloupka.
-> Strycek Marty: Ale jestli to spravne chapu, tak se jedna o nejakej (mozna az) 24 let starej sluzebak, krerej navic poslednich 6let stoji v koprivach - s tim bych se moc nesrovnaval :-)
-> Strycek Marty: Ale motor běží hezky 

-> Dakos: hezký,si pózoval ? 

-> aDAm: ADaptabilní zavěšení v beta verzi :D
-> Strycek Marty: lol jak se mu urvala ta náprava :D
-> King: No ale celou kastli tam nedáš :D
-> Strycek Marty: Tos asi nevidel nasi panelakovou koji par let dozadu :-) Normalne zarovnana dilama ze skochtle az po strop - kdyz jsem potreboval neco ze zadu, byla to prace na hodinu :-)
-> kraska98: Z toho plyne, že správnej škodovák nesmí bydlet v paneláku, protože by ty komínky kastlí neměl kam dát :D
-> Strycek Marty: Však tak to má být 

-> kraska98: Mam takovej dojem, že kdyby bylo po chlapíkovo, tak by teď měl na dvorku osobní Škodovácký vrakoviště :D
-> Strycek Marty: Taky jsem koukal,ten borec měl dost škodovek,ale jak mu ta náhradní manželka příkázala odvézt tu kastli a ostatní díly do sběru tak to by mě hodně naštvalo,kdyby tak ten chlap tušil,že za 10let bude nouze 

https://www.youtube.com/w
atch?v=QZWwQ3hWBq8 Říkám si, že ta 100ka je fakt chudák, ale v tý době byly těch aut mraky, tak je její osud asi akceptovatelný
-> czechino: uz je doma
?

Vrcim si to lesem a ona babeta 

Vrcim si to lesem a ona babeta 

-> Pavel P..: tak vono.. než na to volat pomalu archeology, tak sem to prostě ňák vyřeší...
docela drsný co se najde v lese... o kousek vedle se před lety kopala velká strouha na vodovodní a plynovou přípojku blízké vesnice... ale je možný že to tam někdo vyvezl, jmena a data vybroušený flexou.

-> palinator: Nezachoval bych se jinak :-)
-> Pavel P..: -> minno:
Čekal jsem, že budete řešit co to je, i když pro vás je to asi jasný.
Ono já bych vzal z příkopa i 2 flašky od piva. Navíc tu litinu jsem stejně nechal kámošovi, protože já jedu do šrotu tak akorát s všehochutí, kde mi to berou celkově za 1,40.
Čekal jsem, že budete řešit co to je, i když pro vás je to asi jasný.


-> Jarda/felda: včera jsem zrovna koukal a byla za 3,50,-.... ale v Praze, nevim jak u něj na tom vystrkově

-> Pavel P.. 18.08.16 10:13:41: kéžby, spíš tak 25kč 

našel jsem mail, pozvánka k maturitní zkoušce... takže mi prvního držte palce chalani... at to máme za sebou konečně...
-> Pavel P..: malá domů

-> Pavel P..: Si za to kúpi sveter, a zvyšok mu doplatia rodičia

-> palinator: to je asi tak 35kč při aktuálních cenách?... a to se vyplatí se tim špinit a tahat


Na krajnici se to válelo. Tak jsem to vzal, 10 kg litiny dobrejch.
-> darklord 12.08.16 08:48:21: Něco na tom bude - sice bolestmi zad a hlavy netrpím, ale vždy, když začnu to auto chválit, odmění se mi problémy...
...člověk to dá dokupy, je s tím jakžtakž spokojenej, že už nemusí nic řešit, ujede pár desítek tisíc kilometrů a najednou zjistí, že se mu to sype...
Za poslední měsíc se to auto ze stavu "libovka" zase dostalo do stavu "polovrak"
A zrovna ve chvíli, kdy na to není vůbec nálada ani čas to potřebuje generálku převodovky i motoru, nový gumy, tlumiče atd.
Dřív, když jsem ročně nalítal kolem 10000 Km, tak mi to nepřišlo, ale teď s nájezdem mezi 30-40 tisíci je to nějak horší...
...člověk to dá dokupy, je s tím jakžtakž spokojenej, že už nemusí nic řešit, ujede pár desítek tisíc kilometrů a najednou zjistí, že se mu to sype...


A zrovna ve chvíli, kdy na to není vůbec nálada ani čas to potřebuje generálku převodovky i motoru, nový gumy, tlumiče atd.
Dřív, když jsem ročně nalítal kolem 10000 Km, tak mi to nepřišlo, ale teď s nájezdem mezi 30-40 tisíci je to nějak horší...

-> Jozka: jojo...
-> King: len on si to malokto pripusti, pravda ja som najazdil v dennom rezime za tri roky asi 65000km, ale tiez to bolo o tom ze volny cas clovek travil v garazi pod autom s tym dratom a kombinackami...
-> darklord: To muzu jenom jenom potvrdit, protoze 6 let jsem ve stoprdu travil skoro 2 hodiny a castou bolest zad a hlavy jsem pricital vsemu moznymu. A jeste vetsi hukot to byl, kdyz jsem skodivku "pronajimal" firme jako sluzebak - to byly najezdy 300-500Km/denne a po nocich to pak jeste clovek pred panelakem latal a ladil, aby to vydrzelo dalsi den, do toho jeste nocni pokusy o poceti dalsiho potomka a o vikendu byl clovek jako zombie :-) A to jsem mel luxusni rapl-sedacky. Po presednuti do mondea, navzdory 2x - 3x vetsimu rocnimu najezdu bolesti hlavy, zad a huceni v palici nekam zmizely. Ale ten pocit, ze vsechno vyresi kus dratu, kombinacky, kladivo a 13 a 17 klic - k nezaplaceni! :-)
-> T: Vypadá to dost podobně jako nějaký nevýbušný provedení třeba do dolů.. je to na 220 V (resp. 240V) ?
-> darklord: Njn, je to z říše "když jí miluješ, není co řešit"... ale tak každýmu vyhovuje něco jinýho.
www.mobile.de/cz/.../2293
59958.html V dnešní době by patřil spíš do obludária, ale v roce 2000 to byla stylová pecka.
-> dragon_cb_cz: on si clovek zvykne aj na sibenicu, ze? Ale tak jazdit tymto werkom v dnesnej dobe denne, tisicky kilometrov rocne, tak clovek naozaj prichadza o volny cas a v neposlednom rade aj zdravie