skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíly Mbček - co je originál?
20:40:27
31.08.2014
31.08.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Krátký a dlouhý nemyslím závitama, ale nějak matně tuším, že jsem viděl dvě provedení s různým poměrem výšky tělesa k průměru (resp. OK).
21:37:46
30.08.2014
30.08.2014
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Však viz -> dragon_cb_cz 30.08.14 21:31:42:
21:35:36
30.08.2014
30.08.2014
m8rinek
-> dragon_cb_cz: Jedno je vč průtokáče (dlouhý) a krátký je viz odkazy co se do průtokáče šroubuje....
21:31:42
30.08.2014
30.08.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Jo krátký a dlouhý (tvůj odkaz je poněkud nespecifickej)? Dlouhý provedení bylo u kila, buď bylo krátký s průtokovým nástavcem nebo rovnou dlouhý (s koncem jako průtokovej šroub) - ale to u MB nehrozí.
20:34:33
30.08.2014
30.08.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Já si myslím, že Pragos tam má blbou fotku.. jsem se k těm spínačům nedostal (jabka, švestky, dřevo), ale na tom "krátký" a "dlouhý" mám dojem něco je.. počkej, až se zahradník vrátí z čundru, bude nejspíš vědět..
20:12:44
30.08.2014
30.08.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: No obě dvě provedení co jsi odkázal mi právě přijdou stejný
23:06:17
29.08.2014
29.08.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Na šroubky jsem spínač neviděl.. vždycky jen fastony (ale do roku 1966 kdo ví..), nicméně dvě provedení existujou, ale musel bych je pohledat fyzicky.. Mrkni na tohle:
www.autotypautodily.cz/cz -detail-184243-spinac-brzd ovych-svetel-skoda-100-100 0-1203-trabant-wartburg-19 3-595294.html
a
pragos.cz/veterani/clanek ?id=277&...
www.autotypautodily.cz/cz -detail-184243-spinac-brzd ovych-svetel-skoda-100-100 0-1203-trabant-wartburg-19 3-595294.html
a
pragos.cz/veterani/clanek ?id=277&...
14:05:02
29.08.2014
29.08.2014
dragon_cb_cz
Někteří víte, jak mě vypekl při posledním pokusu o jízdu MBčkem brzdový spínač, takže sháním nový. V katalogu jsem našel dvě varianty, číslo 193-595292 a 193-595294, označený jako "nové provedení". Netušíte někdo v čem je rozdíl a případně zda je záměna možná? Nové provedení má tu výhodu, že lze normálně koupit... nemůže to být třeba rozdíl kabel na šroubované svorky u starého (matně si něco takového pamatuju) a faston u nového?
21:09:18
28.08.2014
28.08.2014
Jozka
-> j_j: Dle -> Bukaj: se v podobných případech nejspíš jedná o nedodělanej nebo rozpadlej štítek pro MBX/MBG (kterej je dvojdílnej) - a já jsem tomu vysvětlení taky nakloněn..
21:09:05
28.08.2014
28.08.2014
Petr98
-> j_j: zeby odlouply spodek deluxe??
21:04:10
28.08.2014
28.08.2014
j_j
aukro.cz/skoda-1000mb-100
0-mbt-org-typove-oznaceni-
na-vyvoz-i4543587675.html
co to je zase za pohádkáře? :)
co to je zase za pohádkáře? :)
20:32:30
20.08.2014
20.08.2014
Tom.MBG
¨trysky 105 sem sehnal jen maji zavit m6 misto m5 tak sem prevrtnul ten drzak na m6 udela to neco?nebo se nic nestane?
10:21:26
10.08.2014
10.08.2014
Tom.MBG
kluci věděli byste kde sehnat hlavní trysky 105 do karburátoru mbg/mbx? popřípadě kdyyby je měl někdo doma navíc tak bych je koupil.díky
16:07:18
07.08.2014
07.08.2014
Jozka
-> j_j: Mě to tak napadlo - kamarád jako potomek zakladatele našeho místního autodružstva nějakou asi 18-tinu toho současnýho subjektu má..
15:52:52
07.08.2014
07.08.2014
j_j
-> Jozka: bohužel ne, ani mi po dědovi nic pořádnýho nezbylo (jen pár igelitek z 70. a 80. let z veletrhů, který byly v tu dobu "vzácný" :D ) celé škodovkářské impérium na chatě ve stodole jsem musel vybudovat sám :)
12:42:40
07.08.2014
07.08.2014
Jakub Mareček - zrušená registrace
-> Petr98: diky moc
11:56:27
07.08.2014
07.08.2014
Jakub Mareček - zrušená registrace
Ahojte. Riešim teraz elektriku v aute. Mám 19. sériu 375028/7 a v dokladoch r. v. 1969. Schémy sa tu už raz riesili ale mne nesedí počet káblov v poistkovej skrinke. Aká schéma je tomu najbližšie?
21:57:48
30.07.2014
30.07.2014
Jozka
-> skoda 120ls: Jo, velmi těsně nad přepážku brzdovku nalejvám taky..
-> j_j: Dobrá info, hlavně když je potřeba něco "as quick as possible", tak to jejich possible je fakt super.. To jseš podílník ne ?
-> j_j: Dobrá info, hlavně když je potřeba něco "as quick as possible", tak to jejich possible je fakt super.. To jseš podílník ne ?
13:17:23
30.07.2014
30.07.2014
j_j
-> Jozka: ahá :) kdybyste někdo cokoliv potřebovali tak mám Pragos 10 minut od domu a 1 minutu od bytu babičky mimochodem ty prostory co mají zakládal můj děda - bývalo to Autodružstvo (později Fiat atd.)
13:16:05
30.07.2014
30.07.2014
Tom.MBG
-> Jozka: diky skusim to stim vickem a kridylkem. nadrzka je nalita do urovne prepadu mezi valeckama pac kdyz sem to nalil moc plny tak uz privyjezdu z garaze se to dralo ven:)
12:47:35
30.07.2014
30.07.2014
Jozka
-> j_j: Libový víka budou až 4. etapa.. Nicméně víkovej D profil se prodával (prodává?) ten samej okenní a samolepicí za půl darma, to bych dobírkou z Pragosu nebral..
12:42:05
30.07.2014
30.07.2014
j_j
-> Jozka: v Pragosu mají mimochodem tu pirelku na poklopy kufru a baterky :) kdyvys chtěl přetěsnit
12:35:28
30.07.2014
30.07.2014
Jozka
-> j_j: Jak jsem dělal na brzdách, mám ještě oddeklováno a ten pseudokoberec odcípovanej, chycenej svorkou.. (do pytle, kam jen to víčko odsmrdělo ??)
12:17:42
30.07.2014
30.07.2014
j_j
-> Jozka: možná je dobrý v embéčku nezavírat "poklop" nad brzdo-spojko kompletem, aby to provětralo alespoň do celého kufru :)
11:46:49
30.07.2014
30.07.2014
Jozka
-> j_j: Jo, jako odstraňovač nátěrů perfektní.. když mi protekl spojkovej válec, oběla kapalina různejma lemama hnedle kolem celýho MB..
Dírka v bílý části víčka je od přírody, ta zelená krytka by dle mě těsnit neměla - mohl jsem to teď nedávno vyzkoušet, ale neměl jsem jí nasazenou.. ale vyzkoušel jsem, že na novej lak už kapalina tak drasticky nepůsobí (dolil jsem nějaký ty 4 mm nad přepážku a až potom se vrhl na úplně "odbržděný" zadní bubny)
Dírka v bílý části víčka je od přírody, ta zelená krytka by dle mě těsnit neměla - mohl jsem to teď nedávno vyzkoušet, ale neměl jsem jí nasazenou.. ale vyzkoušel jsem, že na novej lak už kapalina tak drasticky nepůsobí (dolil jsem nějaký ty 4 mm nad přepážku a až potom se vrhl na úplně "odbržděný" zadní bubny)
11:34:02
30.07.2014
30.07.2014
j_j
máte pravdu je to hrozný svinstvo :) a jak to pak hezky krabatí lak...v kile proto mám neorigo kobereček u pedálů, aby se to odpařovalo z podlahy. Co se týče víčka u embéčka, tak tam se dírka v něm dělala schválně aby při zahřátí se to moc nerozpínalo ne?
10:45:54
30.07.2014
30.07.2014
Jozka
-> Bukaj: Ona brzdovka má zřejmě proklatě "malý molekuly", vleze všude, odpařuje se, vzlíná pekelně.. navíc v tom šroubovacím víčku je odvzdušnění.. dřív nebo později se z tý nádržky vždycky nějak dostane ven .
00:41:06
30.07.2014
30.07.2014
Bukaj
S olejem jak píše Jozka...
...a brzdospojku se mi nikdy nepodařilo 100% utěsnit, dřív, nebo později vždy začne rosit jak kolem šroubovací zátky, tak kolem těsnění víka brzdospojky...
...a brzdospojku se mi nikdy nepodařilo 100% utěsnit, dřív, nebo později vždy začne rosit jak kolem šroubovací zátky, tak kolem těsnění víka brzdospojky...
21:53:33
29.07.2014
29.07.2014
Jozka
-> skoda 120ls: Abychom byli přibližně v tématu - MB nemá originálně pod víčkem takový to křidýlko, který u pozdější variant brání přímému ostřiku prostoru zátky.. lze doplnit, hodně pomůže, dál pak vyměnit víčko za jiné (může být unavený) a nejlépe i srovnat dosedací plochu na víku - ten břit těsnící na něm bývá často (možná od dotahování) křivej. Rovná se to dosti blbě..
Nemáš tu nádržku moc plnou (pokud ti jde o těsnění šrobovacího víčko brzdospojky) ?
Nemáš tu nádržku moc plnou (pokud ti jde o těsnění šrobovacího víčko brzdospojky) ?
15:47:14
29.07.2014
29.07.2014
Tom.MBG
kluci mam takovi problem, z vicka ve ventildeklu mi zacne tect olej, kdyz se auto zahreje.
uz sem zkousel menit tesneni ale je to furt stejny vdzy z toho tece slza oleje nevym jak to utesnit a noha k ventilatoru je pruchozi.olej je m8ad.
a jeste mam problem utesnit vicko od brzdovky furt to tece tesneni je asi kaput,nemate nejakej recept jak na to?
dekuji
uz sem zkousel menit tesneni ale je to furt stejny vdzy z toho tece slza oleje nevym jak to utesnit a noha k ventilatoru je pruchozi.olej je m8ad.
a jeste mam problem utesnit vicko od brzdovky furt to tece tesneni je asi kaput,nemate nejakej recept jak na to?
dekuji
17:08:00
23.07.2014
23.07.2014
Danster
-> xMart 23.07.14 16:58:31: Přesně tak jak píšeš je to příprava na napínák řetězu na kterej nedošlo v seriový výrobě taky mam ten výstupek na jednom motoru
17:07:45
23.07.2014
23.07.2014
dragon_cb_cz
-> xMart: Ten odhad s přípravou na napínák asi sedí, už se to tu řešilo...
17:01:30
23.07.2014
23.07.2014
xMart
Je to komplet blok s pístama klikovkou atd..válce nevypadají nějak moc opotřebeně.. kdyby měl někdo zájem za cenu šrotu ať napíše do zpráv. Díky
16:58:31
23.07.2014
23.07.2014
xMart
Čau, potřeboval bych identifikovat ten výstupek na krytu rozvoďáku, domnívám se že to je příprava na napínák rozvodového řetězu který se nikdy seriově nevyráběl..
13:28:17
14.07.2014
14.07.2014
Jozka
-> Petr98: První změna víka rozvodů byla koncem roku 1965, když se zvyšovaly kola olejovýho čerpadla - tak jestli nezměnili i stupnici současně ??
11:36:41
14.07.2014
14.07.2014
Petr98
Všiml jsem si, že na krytu rozvodů moje 64ka má stupnici jen 0-20°
Kdy se to lámalo a bylo stupňování až po 30°?? Neví někdo??
Kdy se to lámalo a bylo stupňování až po 30°?? Neví někdo??
06:29:29
08.07.2014
08.07.2014
Bukaj
-> Jozka:
22:03:15
07.07.2014
07.07.2014
Jozka
Zjistil jsem info k někdejší diskusi o čelních sklech, konkrétně k "provedení float" - jedná se skutečně o technologii, jak jsem si matně z nějakýho dobovýho článku pamatoval: šlo o dobově progresívní novou metodu, kdy se už sklo netáhne z lázně svisle vzhůru, ale vodorovně na cínovou desku. Výsledek je pak přesnější a tím i míň zkresluje. Pravil známej, co v Teplicích tuhle linku koncem 60. let montoval.
21:13:19
26.06.2014
26.06.2014
Adam59
chlapy dneska jsem si "skládal novou" vrtuli na kilo a jak jsem hledal díly tak jsem narazil na řemenici která vypadá na první pohled stejně jako origo ale nemá průměr 85 mm, ale 110 mm (takže asi "zimní" verze) jen mě překvapilo moc dobré zpracování protože jsme myslel že tyhle všechny byly domorobo ... nebo dělali se třeba v nějakém JZD jako přidružená výroba?
Jo a další rozdíl je v tom že je "tlustší" - když ji nasadím na hřídel větráku tak už se mi pod matku nevleze pérovka ... na foto je na ní pro představu přiložen originální disk řemenice
Jo a další rozdíl je v tom že je "tlustší" - když ji nasadím na hřídel větráku tak už se mi pod matku nevleze pérovka ... na foto je na ní pro představu přiložen originální disk řemenice
19:27:24
26.06.2014
26.06.2014
Jozka
-> Jakub Mareček: Jo, to je prototypová verze, na některých prospektech jsou pak ty odchylky docela komicky vyretušovaný..
16:22:18
26.06.2014
26.06.2014
Jakub Mareček - zrušená registrace
Čaute
Dneska som čítal Škoda magazín a je tam článok o tisíckach. Toto je tam s popisom, že ide o 69, ale tie predné lišty sa mi zdajú divné. Nikde som si také niečo nevšimol.To bol vývoz alebo len prototyp?
Dneska som čítal Škoda magazín a je tam článok o tisíckach. Toto je tam s popisom, že ide o 69, ale tie predné lišty sa mi zdajú divné. Nikde som si také niečo nevšimol.To bol vývoz alebo len prototyp?
22:40:01
25.06.2014
25.06.2014
Jozka
-> Stevie: Jsem si to i fotil - ale klame to. Tohle je spíš z těch tmavších kousků (extrovní látková cca 1967), něco mezi RAL 7000 a 7005..
E: Teda ty fotky zas dováděj - ve foťáku i PC vždycky byla a pořád je otočená o 90°.
E: Teda ty fotky zas dováděj - ve foťáku i PC vždycky byla a pořád je otočená o 90°.
10:14:30
25.06.2014
25.06.2014
Jozka
-> Stevie 24.06.14 19:52:06: šedou, na odstínu nezáleží, celkem dost jim kolísal - když si dáš škoda.virt do šedýho schématu, tak je to něco mezi těma dvěma použitejma šedejma, blíž ke světlejší..
06:58:00
25.06.2014
25.06.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz 24.06.14 17:46:48: To jsem byl já, ale už jsem je koupil kdysi od Saskyna...
20:32:07
24.06.2014
24.06.2014
Petr98
-> Stevie: šedou, ale odstín nevím
19:52:06
24.06.2014
24.06.2014
Stevie
otázečka: jakou barvu mají mít rámy a uchycení sedadel u 1000? díky
17:46:48
24.06.2014
24.06.2014
dragon_cb_cz
Nesháněl tu nedávno někdo černý sedadla? auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-100-1000mb.php