-> sliwowitz:
S těmi listy vrtule souhlasím, že ne každá 1100 měla 10...
Ale s termostaty je to jinak, než píšeš - termostat je větší až od 16. série, domeček pro 15. sérii je úzký s dlouhou trubkou...
(Termostat s hadicí je v katalogu na straně, kde je karburátor)
A drátěnka je tam pro lepší "srážlivost" olejové mlhy, aby si motor zbytečně nepřisával olej přes nohu větráku. Otázka je, na kolik je toto řešení funkční :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíly Mbček - co je originál?
19:53:24
08.01.2013
08.01.2013
Bukaj
19:14:33
08.01.2013
08.01.2013
sliwowitz
Mb s LT znackou je 9listova, nema listy oproti sebe, tzn je ich neparny pocet :) a kedze je to uzky stlpik, tak je to podla mna spravne...
A z vlastneho pozorovania mozem povedat, ze ani kazda 1100 18+ ich nema 10, pozeram po nich uz par rokov... Skor to bolo montovane len ako tropicka uprava (rovnako ako 100/110)
Hrdla termostatu boli tri (do 14, pre 15 (velky priemer) a od 16(trubka co ide poza hlavu je v jednom kuse bez spojovacej hadice) ). P. santavy uvadza druhy typ od c.m. 248885 , treti od 16.s.
Hadicu a termostat samotny nech hladam jak hladam v katalogu nevidim
Apropo (mozno to uz zaznelo), akemu ucelu sluzi ta dratenka, co sa davala do nohy ventilatora MBG/X?
A z vlastneho pozorovania mozem povedat, ze ani kazda 1100 18+ ich nema 10, pozeram po nich uz par rokov... Skor to bolo montovane len ako tropicka uprava (rovnako ako 100/110)
Hrdla termostatu boli tri (do 14, pre 15 (velky priemer) a od 16(trubka co ide poza hlavu je v jednom kuse bez spojovacej hadice) ). P. santavy uvadza druhy typ od c.m. 248885 , treti od 16.s.
Hadicu a termostat samotny nech hladam jak hladam v katalogu nevidim
Apropo (mozno to uz zaznelo), akemu ucelu sluzi ta dratenka, co sa davala do nohy ventilatora MBG/X?
11:10:43
08.01.2013
08.01.2013
Bukaj
Rád bych zjistil, jestli na mém autě (15. série, číslo motoru 241527) mohlo být z výroby už širší hrdlo termostatu...? Všude se uvádí, že bylo až později - od šestnácté série (č.mot. 259271)...
Tak by mne zajímalo, jestli nějaké jiné (zaručeně originální) MBG z 15. série nemá také širší hrdlo termostatu...
Tak by mne zajímalo, jestli nějaké jiné (zaručeně originální) MBG z 15. série nemá také širší hrdlo termostatu...
11:02:08
08.01.2013
08.01.2013
Bukaj
-> Medák:
Mně zase ta vrtule u toho MB s LT značkou připadá jako desetilistová. To MB z Virtu má jen 9...
Co takhle zkusit napsat majiteli toho prvního MB? Má tam mail, tak třeba by byl ochoten se podělit o informace
Mně zase ta vrtule u toho MB s LT značkou připadá jako desetilistová. To MB z Virtu má jen 9...
Co takhle zkusit napsat majiteli toho prvního MB? Má tam mail, tak třeba by byl ochoten se podělit o informace
07:54:59
08.01.2013
08.01.2013
Jozka
-> Medák: Ty chladiče v době výroby tvýho kusu už existovaly, tak třeba se do něj některej zatoulal - nebo těch pár kusů na 1100 dodavatel zmáknul.. ony ty katalogy apod. taky nejsou 100% přesný a pokud k autu nenajdeš bratříčka, těžko tohle ověřit.
23:46:39
07.01.2013
07.01.2013
Medák
-> Bukaj: tak to je zajímavý ale při prohlížení fotek počítám listy na vrtuli a došel jsem k číslu 9 ! a 1100 by měla mít listů 10 ! což moje auto má
-> Jozka: moje číslo motoru 310626 ale furt si říkám, že i u prvních aut museli počítat s modifikacemi
-> Jozka: moje číslo motoru 310626 ale furt si říkám, že i u prvních aut museli počítat s modifikacemi
10:10:50
07.01.2013
07.01.2013
Jozka
-> Bukaj: Já si zas marně osvěžoval pamět ve svým archívu.. a třeba SM se na jaře zaměřil na skutečnosti typu "že jedenkaždý koník navíc u 1100 přijde zákazníka na 700 Kčs" nebo na vlastnosti licenčních radiálek.. takže.. k ničemu.
Zajímavý, že v některým tom článku o světlých zítřcích zmiňovali, že 1100MB bude mít napínák rozvodovýho řetězu..
Zajímavý, že v některým tom článku o světlých zítřcích zmiňovali, že 1100MB bude mít napínák rozvodovýho řetězu..
09:48:06
07.01.2013
07.01.2013
Bukaj
-> Jozka:
Nojo, obě 1100MB, co jsem našel, jsou z prvních kusů, chtělo by to najít něco mezi, ale už nic jiného jsem na googlu nevypátral...
Nojo, obě 1100MB, co jsem našel, jsou z prvních kusů, chtělo by to najít něco mezi, ale už nic jiného jsem na googlu nevypátral...
09:38:39
07.01.2013
07.01.2013
Jozka
-> Bukaj: Tos zdatně vypátral.. To by mělo být z kusů, vyrobených 1967 a údajně prodávaných od ledna 1968 (asi čekali na cenový výměr či co..), i když v článku je zas ještě jiná varianta - ale série by to ještě měla být 16-tá...
09:16:52
07.01.2013
07.01.2013
Bukaj
-> Medák:
A nebo přímo na Virtu: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../7138_2010-06 -21_21-48-54_95.jpg
A nebo přímo na Virtu: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../7138_2010-06 -21_21-48-54_95.jpg
09:13:04
07.01.2013
07.01.2013
Bukaj
-> Medák:
Tak jsem při snídani trochu pátral po netu a tohle ti asi vetkne brouka do hlavy: rebelweb.wz.cz/skoda_1100 mb.htm
Sice píše "nultá série 1100", takže kdoví, ale chladič má s hrdlem uprostřed...
Tak jsem při snídani trochu pátral po netu a tohle ti asi vetkne brouka do hlavy: rebelweb.wz.cz/skoda_1100 mb.htm
Sice píše "nultá série 1100", takže kdoví, ale chladič má s hrdlem uprostřed...
08:16:21
07.01.2013
07.01.2013
Jozka
-> Duri: Máš bohužel pravdu - najít konkrétní a originální 1100-ky z počátku výroby, tj. od konce roku 67 do 08/68 je asi jedinej způsob, jak záhadu vyřešit. Ale jak píšeš, i obtížnej, většina jich zřejmě putovala za hranice.
Jinak existujou pouze neprůkazný vodítka - změnu chladiče za účinější avizovali u 1100 už před náběhem výroby (ale současně avizovali do série i 10-ti lopatkový větráky), též u továrních aut se takový chladiče vyskytly ještě v úzkosloupkový éře..
-> Medák: Čistě teoreticky by měl být chladič s hrdlem vpravo od čísla motoru 318 700 (asi víš), ale je to jen čistá teorie..
Jinak existujou pouze neprůkazný vodítka - změnu chladiče za účinější avizovali u 1100 už před náběhem výroby (ale současně avizovali do série i 10-ti lopatkový větráky), též u továrních aut se takový chladiče vyskytly ještě v úzkosloupkový éře..
-> Medák: Čistě teoreticky by měl být chladič s hrdlem vpravo od čísla motoru 318 700 (asi víš), ale je to jen čistá teorie..
22:21:29
06.01.2013
06.01.2013
Duri
-> Medák: Rozumiem tvojej dileme. Tvoj pripad je totiz specificky. Mas 1100MB deLuxe serie 17. V tomto case mali vsetky 1000MB/L/G/X chladice s hrdlom uprostred. Otazka je, ci aj 1100MBL spred 18. serie malo hrdlo uprostred, alebo uz v pravo.
Podla cisla dielu a katalogu by som povedal, ze to mohlo byt uz v pravo. Ale uplnu istotu do tohto moze vniest len iny majitel 1100MBL starsej ako 18.serie s povodnym chladicom. Zial takeho bude asi problem najst
Podla cisla dielu a katalogu by som povedal, ze to mohlo byt uz v pravo. Ale uplnu istotu do tohto moze vniest len iny majitel 1100MBL starsej ako 18.serie s povodnym chladicom. Zial takeho bude asi problem najst
22:12:42
06.01.2013
06.01.2013
Medák
-> Bukaj:
jj, o číslování chladičů vím, ale chladič není původní
-> Duri:
děkuju za fotky, což mě trochu uklidňuje, že bych nemusel řešit chladič, dá se předpokládat, že i 17. serie měla chladič s hrdlem vpravo ??
jj, o číslování chladičů vím, ale chladič není původní
-> Duri:
děkuju za fotky, což mě trochu uklidňuje, že bych nemusel řešit chladič, dá se předpokládat, že i 17. serie měla chladič s hrdlem vpravo ??
21:50:07
06.01.2013
06.01.2013
Bukaj
-> Medák:
Ověříš si to podle výrobního data chladiče, jestli souhlasí s datem výroby auta -
na chladiči jsou dvě písmena - jedno značí rok, druhé měsíc ;-)
Ověříš si to podle výrobního data chladiče, jestli souhlasí s datem výroby auta -
na chladiči jsou dvě písmena - jedno značí rok, druhé měsíc ;-)
21:49:22
06.01.2013
06.01.2013
Duri
-> Medák: na foto seria 21, rovnaky chladic ako dolu. Aj 1100MB seria 18 mala hrdlo vpravo.Nechce sa mi ist do garaze, ci sedi cislo na chladici, ale asi bude...
18:18:10
06.01.2013
06.01.2013
Medák
Mám dotaz ohledně chladiče na Š1100 MB. V katalogu vidím, že byly 4 varianty chladičů
1) Š 1000 MB; MBX; MBG do 13. série
2) Š 1000 MB. MBX; MBG od 14. do 17. série
3) Š 1000 MB od 18. série
4) Š 1100 MB; MBX
zajímá mě jestli varianta 4) který je teoreticky určená pro moje auto měla hrdlo uprostřed nebo už bylo vpravo. Na obrázku v katalogu to není rozlišeno.
Máte někdo chladič s číslem dílu 443 511 110 102 ??
díky za pomoc
1) Š 1000 MB; MBX; MBG do 13. série
2) Š 1000 MB. MBX; MBG od 14. do 17. série
3) Š 1000 MB od 18. série
4) Š 1100 MB; MBX
zajímá mě jestli varianta 4) který je teoreticky určená pro moje auto měla hrdlo uprostřed nebo už bylo vpravo. Na obrázku v katalogu to není rozlišeno.
Máte někdo chladič s číslem dílu 443 511 110 102 ??
díky za pomoc
18:03:47
27.12.2012
27.12.2012
Jozka
-> Vojtik: Většina H4 parabol embéčkovejch má původ v buse ŠL11..
K tomu zadnímu platu - 67mičky ještě maj dlouhý, moje 1968-ka - z ledna už má zkrácený..
K tomu zadnímu platu - 67mičky ještě maj dlouhý, moje 1968-ka - z ledna už má zkrácený..
15:59:13
25.12.2012
25.12.2012
Vojtik
Nečetl jsem to celý, tak nevím, jestli nebudu někoho opakovat, ale H4 paraboly se jednak vyráběly jako ND, ale seriově pocházely z Tatry 613
14:08:15
25.12.2012
25.12.2012
Petr98
-> Bukaj: Takže někde mezi je zlom to jsme chytri
12:36:31
25.12.2012
25.12.2012
Bukaj
-> Petr98:
Moje MBG má 242927 a má už plech děrovaný jen pod platem, teď jsem na to koukal.
Moje MBG má 242927 a má už plech děrovaný jen pod platem, teď jsem na to koukal.
12:13:00
25.12.2012
25.12.2012
Petr98
-> Bukaj: MBG ma 220100 a ma žebrování ještě přes celé plato
11:31:27
24.12.2012
24.12.2012
Bukaj
-> Petr98:
Jo, tohle je normálka, nevím, čemu se divíš?
Jinak teď jsem koukal na kastli Deluxe model 66 (číslo 128xxx) a také má žebrování až do konce plata. Tak že by to měnili až s modelem 67, nebo dokonce 68? Nejsem si jist, jak to mám u Levandulky, ale myslím, že mám už novější typ plechu plata...
Jo, tohle je normálka, nevím, čemu se divíš?
Jinak teď jsem koukal na kastli Deluxe model 66 (číslo 128xxx) a také má žebrování až do konce plata. Tak že by to měnili až s modelem 67, nebo dokonce 68? Nejsem si jist, jak to mám u Levandulky, ale myslím, že mám už novější typ plechu plata...
00:41:25
23.12.2012
23.12.2012
Petr98
-> Bukaj: Překvapilo mě, že žebrování přes celé plato zůstalo a změnila se jenom koženka. A ještě větší údiv jsem měl když jsem koženku odlepil. Na celém platu nalepená taková tenká hadra a přes žebrování přesně udělaný takový, něco jako linoleum. No soudruzi ve škodovce se s tím nesrali.... Toto zpracování bych přirovnal v k Ladě niva, která měla na podlaze u spolujezdce výlisek z polystyrenu... Asi aby prostor pro nohy nebyl tak dlouhý...
20:50:14
22.12.2012
22.12.2012
Bukaj
-> Petr98: Má domněnka je s náběhem Deluxů - model 66
Ale je to jen domněnka
Ale je to jen domněnka
17:34:28
22.12.2012
22.12.2012
Petr98
Kdy se změnilo žebrování zadního plata z žebrování přes celé plato na žebrování na střed?
23:09:53
20.12.2012
20.12.2012
Bukaj
-> j_j:
Asi mi nic jiného nezbyde, no... :)
Asi mi nic jiného nezbyde, no... :)
23:08:10
20.12.2012
20.12.2012
j_j
-> Bukaj: napiš do MB ;)
22:57:56
20.12.2012
20.12.2012
Bukaj
-> j_j:
To taky víme (my, kteří, než se ptáme, mrkneme občas do katalogů)
Přesněji to nikdo neví?
To taky víme (my, kteří, než se ptáme, mrkneme občas do katalogů)
Přesněji to nikdo neví?
22:50:39
20.12.2012
20.12.2012
j_j
-> Bukaj: 15. série, po X. 1967, číslo motoru 232 570 a výš. Je tam trošku problém, že 15. série byl mix modelů 1967 a 1968, takže pravda je někde mezi čísly motorů 232570 - 259270.
22:44:01
20.12.2012
20.12.2012
Bukaj
-> j_j:
To všichni víme
Ale kdy přesně, nevíš? Datum, nebo číslo kastle?
To všichni víme
Ale kdy přesně, nevíš? Datum, nebo číslo kastle?
22:34:50
20.12.2012
20.12.2012
j_j
-> Zdeněk/Mercedes: konec 1967 se lámal model 67 a 68, tudíž i pozičky a blinkry...
18:37:53
20.12.2012
20.12.2012
Zdeněk/Mercedes
Ahoj něco jsem vypátral nicméně je originál buď jedno nebo druhé nikoliv spolu :-) Aspoň u mého auta jelikož jsem dohledal snímky cca 10 let starý, který dokazovaly, že nějakej franta si hrál s vrtačkou :-)) Odhadem 1967 a kousek 1968 pozičky, 1968 blinky :-) Mějte se a ne že to někde vykecáte :-)))
21:37:24
17.12.2012
17.12.2012
Bukaj
-> Duri:
Díky, zkusím mu napsat
Díky, zkusím mu napsat
20:48:14
17.12.2012
17.12.2012
Duri
-> Bukaj: Ohadom tej pozicky v stlpiku a smerovky v blatniku skus kontaktovat Zdendina:
skoda-virt.cz/cz/.../1354 -karkulka-2e3-1000-de_luxe
Neviem, ci sem este chodi, ale urcite ho niekde zastihnes. Myslim, ze on svojho casu zistoval, ako to bolo. On ma totiz pozicky aj smerovky a vraj sa dopatral informacie, ze to takto mohlo byt. Mohol by to tom vediet viac...
skoda-virt.cz/cz/.../1354 -karkulka-2e3-1000-de_luxe
Neviem, ci sem este chodi, ale urcite ho niekde zastihnes. Myslim, ze on svojho casu zistoval, ako to bolo. On ma totiz pozicky aj smerovky a vraj sa dopatral informacie, ze to takto mohlo byt. Mohol by to tom vediet viac...
15:46:28
17.12.2012
17.12.2012
Bukaj
-> Jozka:
Jo, to jsem taky viděl - profil tvaru kruhu s prořízlou rýhou. Ale toto opravdu byl červenej profil trojúhelníček s drážkou
Jo, to jsem taky viděl - profil tvaru kruhu s prořízlou rýhou. Ale toto opravdu byl červenej profil trojúhelníček s drážkou
14:37:26
17.12.2012
17.12.2012
Jozka
-> Bukaj: Tak to jsem nepotkal.. když to bylo červený, tak to byla rozplácnutá minibužírka.
13:27:04
17.12.2012
17.12.2012
Bukaj
-> Jozka:
Zatím jsem se u origo MB setkal jen s plastovým profilem, stejným na přední i zadní lištu...
...stejný profil jsem viděl i v červené barvě - asi dobový "tuzink"
Zatím jsem se u origo MB setkal jen s plastovým profilem, stejným na přední i zadní lištu...
...stejný profil jsem viděl i v červené barvě - asi dobový "tuzink"
11:18:54
17.12.2012
17.12.2012
Jozka
-> Bukaj 13.12.12 23:30:39: K těm sametkám.. já zas bohužel nenašel katalogy Š100 1970-1972, ale fakt jsem si ověřil, že shodný profily pro P+Z okna byly u MB jen do 12.té série (12-364-94840), pak byl vzadu jiný (12-524-94840) - ovšem u něj je výslovně psáno pro "pevné okno" - což by mohlo znamenat, že posléze zvolili dozadu nějaký profil víc na těsno.
Ovšem kila 73-75 tuhle teorii nepodporujou, mají psanej rovnou stejnej profil pro přední zadní pevný i hejbací stejnej (profil 12-538-94480).. liší se jen délkou a taky možná umístěním nářezů pro ohyby. Ale jestli už je to profil "nové generace", nedokážu říct, na terénní průzkum nebylo kdy.
Mám jinej dotaz - k lištám kapot: u starších kusů nebyl psanej těsnící profil vůbec (vídal jsem jen různobarevný spláclý bužírky, což trochu budí dojem, že byly lišty na kopotách namontovaný "navostro". Od 14. série sice zmiňuje katalog těsnící profil, ale jen jeden (12-498-94840), přitom jsem viděl asi tři druhy profilů - plastovej, co časem ztvrdne jako kámen (zřejmě ten origo) a dvě velikosti pryžovýho...
Jeden ten pryžovej (větší) jsem asi odhalil (a opatřil) jako lahodnou náhradu, původem z Tatry 603, ale jestli byl někdy na MB z výroby..?
Ovšem kila 73-75 tuhle teorii nepodporujou, mají psanej rovnou stejnej profil pro přední zadní pevný i hejbací stejnej (profil 12-538-94480).. liší se jen délkou a taky možná umístěním nářezů pro ohyby. Ale jestli už je to profil "nové generace", nedokážu říct, na terénní průzkum nebylo kdy.
Mám jinej dotaz - k lištám kapot: u starších kusů nebyl psanej těsnící profil vůbec (vídal jsem jen různobarevný spláclý bužírky, což trochu budí dojem, že byly lišty na kopotách namontovaný "navostro". Od 14. série sice zmiňuje katalog těsnící profil, ale jen jeden (12-498-94840), přitom jsem viděl asi tři druhy profilů - plastovej, co časem ztvrdne jako kámen (zřejmě ten origo) a dvě velikosti pryžovýho...
Jeden ten pryžovej (větší) jsem asi odhalil (a opatřil) jako lahodnou náhradu, původem z Tatry 603, ale jestli byl někdy na MB z výroby..?
08:13:56
17.12.2012
17.12.2012
Jozka
-> dragon_cb_cz: Někdy se zadaří.. Taky jsem trosky ze 110LS zahodil, ty nalepený nebyly - ale nechal jsem si alespoň gumoplastový nášlapy.
-> Bukaj: Tak takovouhle záhadu ti nezávidím, znám jen oficiální verzi, ale s tou zatoulanou kastlí to není asi nijak odvážná teorie, nehraje v tom jen kabelovej svazek, ten by taky museli dát "pozičkovej". Jinak série byla nějakých 30 tis. kusů, máš z první třetiny, proč ne...
-> Bukaj: Tak takovouhle záhadu ti nezávidím, znám jen oficiální verzi, ale s tou zatoulanou kastlí to není asi nijak odvážná teorie, nehraje v tom jen kabelovej svazek, ten by taky museli dát "pozičkovej". Jinak série byla nějakých 30 tis. kusů, máš z první třetiny, proč ne...
21:57:52
16.12.2012
16.12.2012
Bukaj
Znalci, potřebuju vyjasnit jednu věc, která už mi déle vrtá hlavou - jak to bylo s osazováním pozičních světel do zadního sloupku? Katalog uvádí "do 15. série" a pro boční blikač v předním blatníku uvádí "od 15. do 17. série, od 18. série na zvláštní přání..."
Nevíte, kdy v průběhu 15. série došlo ke změně, nebo jestli už všechny vozy 15. série by neměly mít pozičky, ale blinkříky?
Má Levandulka (1000MBG) totiž má pozičky, ač je někdy z poloviny 15. série (číslo motoru 2415xx, číslo karoserie 2429xx), tak by mne zajímalo, jestli je to normální, nebo jde o karoserii staršího data výroby s později vyraženým číslem, nebo ještě mne napadá několik možností, více či méně se blížící sci-fi...?
Nevíte, kdy v průběhu 15. série došlo ke změně, nebo jestli už všechny vozy 15. série by neměly mít pozičky, ale blinkříky?
Má Levandulka (1000MBG) totiž má pozičky, ač je někdy z poloviny 15. série (číslo motoru 2415xx, číslo karoserie 2429xx), tak by mne zajímalo, jestli je to normální, nebo jde o karoserii staršího data výroby s později vyraženým číslem, nebo ještě mne napadá několik možností, více či méně se blížící sci-fi...?
15:38:09
14.12.2012
14.12.2012
dragon_cb_cz
-> Jozka: Jo, kovraly jsou přilepený, a když se to v neznalosti rozlepí (jako jsem udělal já) tak to je hnusné oboje
Vůbec kovraly v mých autech dostaly ode mě zabrat - vůbec jsem netušil, že je to taková vzácnost, takže si vůbec nejsem jistý, jestli jsem náhodou nějaký méně hezký kus omylem nevyhodil Z MBčka jsem je vytahal a někam dal (pořádně nevím kam), v kile je mám krom řidiče, ale právě ten řidičův mám pocit, že jsem asi v době kdy jsem likvidoval vyteklou brzdovku vyhodil - a přitom nebyl nijak zlý
Vůbec kovraly v mých autech dostaly ode mě zabrat - vůbec jsem netušil, že je to taková vzácnost, takže si vůbec nejsem jistý, jestli jsem náhodou nějaký méně hezký kus omylem nevyhodil Z MBčka jsem je vytahal a někam dal (pořádně nevím kam), v kile je mám krom řidiče, ale právě ten řidičův mám pocit, že jsem asi v době kdy jsem likvidoval vyteklou brzdovku vyhodil - a přitom nebyl nijak zlý
15:02:51
14.12.2012
14.12.2012
Jozka
-> Bukaj:
13:55:59
14.12.2012
14.12.2012
Bukaj
-> Jozka:
A který auto tehdy nebylo na léto,
Možná tak ARO a později Lada Niva...
A který auto tehdy nebylo na léto,
Možná tak ARO a později Lada Niva...
12:59:56
14.12.2012
14.12.2012
Jozka
-> Bukaj: A proto jsou dneska asi ty koberce taková rarita.. Dobově to muselo bejt docela peklo - nejen čištění, ale i sušení.. sníh v zimě.. holt byl lux auto na léto už tehdy...
11:44:47
14.12.2012
14.12.2012
Bukaj
-> Jozka: Jo, ty kovraly jsou na gumách lepený něčim, jako chemoprenem - tím, čím se lepily všechny gumové části (těsnění dveří, blatníků apod).
Ono kdyby to nebylo přileené, tak to po těch gumách pekelně klouže...
...takhle se to zase blbě čistí - ty starý kovraly moc nemaj rády vodu (kdysi jsem jeden vypral v pračce a vytáhnul jsem chuchvalce plastových vláken a hromadu bordelu
Ono kdyby to nebylo přileené, tak to po těch gumách pekelně klouže...
...takhle se to zase blbě čistí - ty starý kovraly moc nemaj rády vodu (kdysi jsem jeden vypral v pračce a vytáhnul jsem chuchvalce plastových vláken a hromadu bordelu
11:10:15
14.12.2012
14.12.2012
Jozka
-> Bukaj: Aha, já se zas dle těch reklamních tiskovin domníval, že luxy měly i v kufru nějaký ty kovraly.. Standarty 66-69 co mi prošly rukama, měly buď tu tkaninu (často v různým stádiu rozpadu), nebo taky už nic.. A ty luxový koberce podlahový jsou na těch gumovejch fakt nalepený, jak se psalo v dobovém tisku (před uvedením na trh) ?
11:03:22
14.12.2012
14.12.2012
Bukaj
-> Jozka:
No, tak ten koberec kufru jsem zatím neviděl jinej, než popisuješ pro standardy, De Luxe mají stejnej. Jen jsem si nebyl jist, jestli třeba standardy neměly něco jiného (třeba jen gumu, jako v interiéru)...
No, tak ten koberec kufru jsem zatím neviděl jinej, než popisuješ pro standardy, De Luxe mají stejnej. Jen jsem si nebyl jist, jestli třeba standardy neměly něco jiného (třeba jen gumu, jako v interiéru)...