skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria
08:43:57
19.07.2016
19.07.2016

minno
-> Žiabrovak: To je rýchlo? 17 rokov? :-) Môj dedko mal Š100 r.v. 1969 (tá, čo mám v karte) a otec spomína, že už keď sa vrátil domov zo základnej vojenskej služby (1972-73), auto už bolo hrdzavé - predné blatníky, prahy. Vyváralo sa a striekalo. A o pár rokov znova.
08:26:47
19.07.2016
19.07.2016

Žiabrovak
Ešte pripomeniem že starky mal škodu 100 r.v.1972 a keď ju rozoberal v r. 1989 bola zhnitá tak že miestami bolo vidieť cez prah až dovnútra. Stále tomu nechápem keď bola aj garážovaná no zase jazdila skoro každodenne aj v zime tak sa tomu nemusím asi čudovať... Otec mi hovoril že tá hrdza bola na tom aute všade
a že podlaha už bola všelijak nitovaná a dováraná. Ako mohla tak rýchlo zhrdzavieť?
a že podlaha už bola všelijak nitovaná a dováraná. Ako mohla tak rýchlo zhrdzavieť?
18:54:17
14.07.2016
14.07.2016

Jirik_Tuňák1983
-> skodoukolemsveta.cz 14.07.16 18:49:49: A jak velký kus ipy byl potřeba? 

18:49:49
14.07.2016
14.07.2016

skodoukolemsveta.cz
-> minno 14.07.16 11:02:15: Však známe svoje vozy kvalitní že..:-). Pro jistotu jsem jí ale dnes zvednul a kontroloval, jestli není někde díra...:-))
11:02:15
14.07.2016
14.07.2016

minno
-> MisakusX 13.07.16 17:15:36: Myslené inak. Samozrejme keď to bolo nové, tak to vydržalo viac. Ale dnes po 20-30 rokoch sú tie autá - aj zdanlivo cukríky navonok - často napadnuté už koróziou zvnútra (prahy atď.) Preto stačí 1-2 zimy v soli a všetko to neviditeľné sa ukáže na povrch. Takto som to myslel.
-> michael 13.07.16 18:35:39:

-> skodoukolemsveta.cz: viď. môj predošlý text.
Myslím, že sa to tu začalo uberať nesprávnym smerom, toto vlákno nie je o porovnávaní výdrže toho ktorého auta.
-> michael 13.07.16 18:35:39:




-> skodoukolemsveta.cz: viď. môj predošlý text.
Myslím, že sa to tu začalo uberať nesprávnym smerom, toto vlákno nie je o porovnávaní výdrže toho ktorého auta.
19:17:20
13.07.2016
13.07.2016

aspetras
-> miroussm: musim souhlasit. Nas Formanek s nami jezdil od roku 98 do minuleho roku 2015. Byl to rocnik 94. Najeto mel nevi se kolik jelikoz pri 160 se zasekl tachac a ukazoval jen nekdy. Odhadem to bylo urcite pres trista a nikdy nas nikde nenechal. Dovoleny, dojizdeni do prace atd. Natahal se toho taky hodne proste opravdu spolehlive auto. Poslednich par let uz nemel takovou peci tak reznul. Bylo to auto co mel tata nejdyl a mozna jeste nekde jezdi
18:54:46
13.07.2016
13.07.2016

skodoukolemsveta.cz
-> minno 13.07.16 14:18:32: To je nejvyšší čas začít si dávat pozor aby se to pode mnou někde nepropadlo a neposeděl si na asfaltu...:-)
18:35:39
13.07.2016
13.07.2016

michael
-> minno: Já jsem hodně náročný na stav vozu.Převodovka a motor je lehce zoxidovaná,tak se nám to určitě svezlo v zimě.Stačí mi vidět ten zasviněný gumový koberec v autě a myslím si své...
17:15:36
13.07.2016
13.07.2016

MisakusX
-> minno: To o tom denním provozu je v případě feld a fáček kardinální nesmysl, v případě zadohrabů ale také ... to si myslíš, že se ta auta dělala jen na letní ježdění? A pokud ho někdo používal děnně, tak ho mohl jako šrot vyhodit po dvou letech? Sám Fáčka provozuji cca denně od roku 2007, tak o tom přece jen něco vím.
17:04:30
13.07.2016
13.07.2016

Tomaso435
-> Bohyn: až uvidime jak to vypadá pod těma plastovýma lemama, tak pak pak možná řeknu jak nádhernej stav to je :D
16:58:29
13.07.2016
13.07.2016

miroussm
Pánové tak to musím silně nesouhlasit.
Auto, na kterém jsem se učil řídit byl Favorit, přelomový model 92/93. Koupili jsme ho, když měl najeto asi 50 tisíc km. Máma s ním jezdila od mých osmi let, pak jsem se na něm učil jezdit já v osmnácti a ještě před pěti léty jsme ho měli. To je 16 let v našich rukou a za tu dobu s námi najel 300 tisíc km. Za tu dobu nás nechal možná třikrát ve štychu, 1x palec rozdělovače, 1x startér a 1x altík. Ano, shnilej byl fest. Měnily se páté dveře a přední blatníky. Několikrát bylo dělané prasklé těsnění pod hlavou. To byla nejčastější závada. Jinak ale jezdil parádně.
Svoje první auto, které jsem si koupil za vlastní peníze byla Felicie, r.v.98. Najeto tehdy měla 65 tisíc km a absolutně netknutý stav. Byť už jen kvůli citové hodnotě, mám jí dodnes, to je 9 let. Ještě před dvěma léty jezdila denně, od jara až do zimy v drsných horských podmínkách. Tahala vleky, vytahovala zapadlý auta ze závějí a jezdil jsem s ní jako prase. Poslední dva roky jí dávám na zimu do garáže, jinak stojí a stála venku. Letos až jsou viditelně shnilý pátý dveře (resp. se objevily puchýřky zvenku, zevnitř jsou shnilé cca tři roky) a vloni začala koroze požírat zadní lemy. Najeto 165 tisíc. Za tu dobu mě nikdy nikde nenechala. Jediná porucha byl přebíjející altík. Teď dělám spojku, ale to spíš kvůli tomu, že už 5 let hučí ložisko a už mě to nebaví poslouchat. Jinak klasické spotřební díly (čepy, tlumiče). Mezitím jsem měl Octavii a Mondeo a oba nesahaly spolehlivostí Feldě ani po náboj kola :). Jediná nevýhoda je, že je to prostě skořápka a je lepší v tom nebourat...
Auto, na kterém jsem se učil řídit byl Favorit, přelomový model 92/93. Koupili jsme ho, když měl najeto asi 50 tisíc km. Máma s ním jezdila od mých osmi let, pak jsem se na něm učil jezdit já v osmnácti a ještě před pěti léty jsme ho měli. To je 16 let v našich rukou a za tu dobu s námi najel 300 tisíc km. Za tu dobu nás nechal možná třikrát ve štychu, 1x palec rozdělovače, 1x startér a 1x altík. Ano, shnilej byl fest. Měnily se páté dveře a přední blatníky. Několikrát bylo dělané prasklé těsnění pod hlavou. To byla nejčastější závada. Jinak ale jezdil parádně.
Svoje první auto, které jsem si koupil za vlastní peníze byla Felicie, r.v.98. Najeto tehdy měla 65 tisíc km a absolutně netknutý stav. Byť už jen kvůli citové hodnotě, mám jí dodnes, to je 9 let. Ještě před dvěma léty jezdila denně, od jara až do zimy v drsných horských podmínkách. Tahala vleky, vytahovala zapadlý auta ze závějí a jezdil jsem s ní jako prase. Poslední dva roky jí dávám na zimu do garáže, jinak stojí a stála venku. Letos až jsou viditelně shnilý pátý dveře (resp. se objevily puchýřky zvenku, zevnitř jsou shnilé cca tři roky) a vloni začala koroze požírat zadní lemy. Najeto 165 tisíc. Za tu dobu mě nikdy nikde nenechala. Jediná porucha byl přebíjející altík. Teď dělám spojku, ale to spíš kvůli tomu, že už 5 let hučí ložisko a už mě to nebaví poslouchat. Jinak klasické spotřební díly (čepy, tlumiče). Mezitím jsem měl Octavii a Mondeo a oba nesahaly spolehlivostí Feldě ani po náboj kola :). Jediná nevýhoda je, že je to prostě skořápka a je lepší v tom nebourat...
14:18:32
13.07.2016
13.07.2016

minno
-> Jirik_Tuňák1983: Tak to verím. Ale na základe tohto inzerátu nie sú zrejmé žiadne podložené fakty, o ktoré by sa dalo oprieť, že to nie je nádherný kúsok.
Ale je pravda, že so starými škoda 120 - favo - felda je to tak ako píšeš. Kúpiš cukríček, ale keby si s tým jazdil 2 roky v bežnej prevádzke (zima-nezima), tak po 2 rokoch je to ohnilý šrot.
Ale je pravda, že so starými škoda 120 - favo - felda je to tak ako píšeš. Kúpiš cukríček, ale keby si s tým jazdil 2 roky v bežnej prevádzke (zima-nezima), tak po 2 rokoch je to ohnilý šrot.
14:05:57
13.07.2016
13.07.2016

Jirik_Tuňák1983
-> minno 13.07.16 12:25:21: Kámošovo Silver Lajn vypadal po zakoupení stejně krásně. Dával za něj tehdá kolem 80 až 90 000,-. Do dvou let vylezla rez úplně všude, ve 112 000 km lehla spojka a v zimě samo od sebe prasklo zadní okno, celé se rozkostičkovatělo. Nakonec mu v Auto CB dávali v únoru i pátá vrata, páč nové okno nebylo do čeho dát.
Stálo ho to i s oknem a lakem 12 000,-. Furt tam stávkovala relátka, myslím, že se pak proletovávala i celá pojistkovka. Klasicky se vysraly stropní hodiny, které ukazovaly jen v určitém rozmezí vnějších teplot. Nakonec to prodal oproti tehdy běžným cenám i obyč. Favoritů za pakatel manželce jednoho plzeňského soudce a byl rád, že se toho zbavil. Ke konci bylo i fouklý těsnění pod hlavou. Ale hodně se na tom naučil.
Takže se Michalovu komentáři ohledně zachovalých a krásných kousků vůbec nedivím.

Takže se Michalovu komentáři ohledně zachovalých a krásných kousků vůbec nedivím.

12:25:21
13.07.2016
13.07.2016

minno
-> michael 13.07.16 09:38:34: Na tých pidi bazoš fotkách nevidím žiadnu chybu, všetko vyzerá krásne. Čo sa ti nepozdáva?
12:14:29
13.07.2016
13.07.2016

castrol
-> michael: nove uz nekupis
09:38:34
13.07.2016
13.07.2016

michael
-> Bohyn: Nádherný stav vypadá rozhodně jinak...
01:09:31
13.07.2016
13.07.2016

Bohyn
19:51:18
05.06.2016
05.06.2016

Pecyn
Díky, se mi to nějak popletlo - nejsem znalcem v těchto vodách :-)
19:48:55
05.06.2016
05.06.2016

Nwkt
-> Pecyn: Truckman nástavba 

19:32:59
05.06.2016
05.06.2016

Tomaso435
-> Pecyn: někdo čekal až se zase pude dát přihlásit pravostranný auto i u nás...
19:08:06
05.06.2016
05.06.2016

Pecyn
Dnes jsem potkal zajímavého funa. Byl to pravák, sedačky polokožka s nějakou divnou nádstavbou - výrobce workmann. Stav nic moc...
09:10:45
20.05.2016
20.05.2016

Tony Outland
.
09:09:59
20.05.2016
20.05.2016

Tony Outland
Auto kolegině
Favorit 136l 1989 najeto 40 tisíc
Favorit 136l 1989 najeto 40 tisíc
22:21:47
02.05.2016
02.05.2016

Tony Outland
,
22:16:58
02.05.2016
02.05.2016

Tony Outland
Favorit
22:14:56
02.05.2016
02.05.2016

Tony Outland
.
22:12:21
02.05.2016
02.05.2016

Tony Outland
Forman od nás z ulice
14:57:15
25.03.2016
25.03.2016

Mr._Nosferatu
Snad nebude vadit jeden z FB asi Maďarsko.
20:38:27
17.03.2016
17.03.2016

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> michael: hujer, metelesku blesku
-> Borderer: byl umytej, navoskovanej, vevnitř uklizeno, akorát to čidlo na chladiči,no
-> Borderer: byl umytej, navoskovanej, vevnitř uklizeno, akorát to čidlo na chladiči,no

20:05:37
17.03.2016
17.03.2016

castrol
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: a coze vetraju motor 

19:14:06
17.03.2016
17.03.2016

Borderer
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: A nebo ho mají pouze krátkou dobu.
18:49:48
17.03.2016
17.03.2016

michael
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Co je na něm nádherného.Ty plasty to je hrůza.
18:19:46
17.03.2016
17.03.2016

Apple STS Chvojkovice-Brod
Nádhernej solitaire nevydržel při čekáni v koloně, ale asi prvni auto v rukach romske menšiny, na kterym bylo vidět že je o něj opravdu pečováno
21:31:17
06.01.2016
06.01.2016

Tomaso435
-> beastyLA - ten první: hele nemám, UO u nemocnice stává často :D
20:16:28
06.01.2016
06.01.2016

Mr._Nosferatu
-> Tomaso435: To chápu že je nemáš pod postelý
, spíš je problém ten TP. Jinak bych rám měl už dávno.

20:15:00
06.01.2016
06.01.2016

Tomaso435
-> Mr._Nosferatu: ja na to už nemám program. musim to nejdřív změřit naprogramovat a pak teprve ohnut ve vhodný době :D
20:13:02
06.01.2016
06.01.2016

beastyLA - ten první
-> Tomaso435: koupím hned :-) máš echo na majitele?
19:53:14
06.01.2016
06.01.2016

Mr._Nosferatu
-> Tomaso435: Pokud bys ho dostal do TP tak bych si jeden vzal.
19:49:59
06.01.2016
06.01.2016

Tomaso435
-> Mr._Nosferatu: asi za tácek a zápis za 400,- ale to bych muse zjisti zda to ještě jde ...
19:45:35
06.01.2016
06.01.2016

Mr._Nosferatu
-> Sejki: Zapisuje, do 98 nemusí mít deformační zóny pro ochranu chodců, ale tam jde snad o uvedení do výroby daného modelu.
19:41:57
06.01.2016
06.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu: udajne do roku 1998 na felde byt muze... ja mam 99 mam smulu, ale nevim jak to funguje, jestli se to zapisuje do tp nebo to je automaticky do roku 98
19:41:17
06.01.2016
06.01.2016

castrol
-> Tomaso435: hej uz viem 

19:40:21
06.01.2016
06.01.2016

Mr._Nosferatu
-> Tomaso435: za kolik a co zápis do TP?
17:44:32
06.01.2016
06.01.2016

Tomaso435
-> castrol: ja dělal mini serii tech až po kapotu.... ale upravit by asi šel hele...
-> Sejki: no ted už asi nikde. ale teoreticky kdybych ho oměřil bych ho moh zkusit naohejbat z černýho 31,8x2 .
-> Sejki: no ted už asi nikde. ale teoreticky kdybych ho oměřil bych ho moh zkusit naohejbat z černýho 31,8x2 .
17:30:01
06.01.2016
06.01.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Tomaso435: kde se da sehnat?
16:02:07
06.01.2016
06.01.2016

castrol
-> Tomaso435: to je ten co si mi robil polotovar ne??
14:17:36
06.01.2016
06.01.2016

Mr._Nosferatu
-> Tomaso435: nevypadá špatně, mě se zas líbí ten do výšky kapoty a na šířku světel, tak aby se tam vedly 4 přídavný světla
12:39:32
06.01.2016
06.01.2016

Tomaso435
asi nejhezčí rám co se kdy na filcku dělal
15:09:12
10.12.2015
10.12.2015

lokaj
Prohrabuju se tak fotkami a objevil jsem jich pár co jsem sem chtěl v létě dát. Je to myslím z července z období těch teplot okolo 37 stupňů a výš. Moje máma měla nápad navštívit příbuzné v Děčíně a já měl ten blbý nápad vzít auto bez klimatizace v tmavé barvě,padž u nás bylo zataženo a 22 stupňů. Cesta byla sice pekelná, ale naprosto bez jediné závady auta a s luxusní spotřebou dnešních dieselových aut. Chci se ale jen zeptat. Už jsem to zapomněl. tenkrát byla objížďka už někde za Havl. Brodem nebo Čáslaví nevím na silnici I/38. Tak jsme jeli tuším nějak sáhodlouze bokem (myslím že NB a KO jsme vůbec nepotkali) a když už jsme se měli za pár kilometrů napojovat zpět, na I/38 směr MB, tak jsme potkali krásný rybník. Hranatý, okolo všude písek a třešně (něco jako bývalá pískovna) a tuším že jsme byli nedaleko obce Ochoz, v HK či PU kraji, ale je možné že se pletu už nevím jestli se tak jmenovala.. Voda nás parádně osvěžila a chtěl bych tam ještě někdy jet na výlet a vykoupat se. Připadal jsem si úplně jak v Chorvatsku. Nepoznáváte to někdo na fotce? Lepší asi nemám.
15:27:44
06.12.2015
06.12.2015

hartige
A co takhle sanitka bez boudy...