Tento stitek meli prvni modely 130L.84ky dokonce nemeli ani vpredu 130jen Skoda.A jelikoz se to na silnicich spatne rozeznavalo od 120L apod. A Skodovka chtela tento novy typ vic zviditelnit,tak se zmenily pak stitky.
17:14:19 19.09.2016
aspetras
-> lokaj: aha jasný to se týká toho že to je 130. 120 a méně to měli pořád. A teď to mění pohled na věc, tento štítek jsem snad nikdy neviděl, vždycky bylo to číslo větší ;-)
Novy font pisma je podobny jak ma Skoda 125L.Nebo pro vybavy ala GL se daval i chromovany napis Skoda 130L na levou(nebo pravou?) stranu spojleru,jak to maji sedany 130GL/135GL/136GL.
Uplne cerstve sktualni,byt nic moc nevypovidajici foto,ale zatim stejne neni na prodej,tak jen tak pro predstavu alespon.A ty dvere jsou rezavy na podni hrane uprostred.Puchyr cca 5x5cm.Ten stejny i pod pravym zadnim svetlem.Interier ma potahy,tak by mohl byt zachovaly
Zdravim,nenapadlo mne nic lepsiho nez se zeptat tady.Sousedka se mne ptala,ze jejim rodicum konci za cca rok STK na Felicii a ze asi uz pujde na vrakac,ze si budou pujcovat jeji fabiu.Jestli by mel nekdo zajem.Posledni tri roky negarazovana.Fotku muzu dovytvorit.Je to Sport Line se vsemi sport detaily krom napisu(oprava a lakovani zadnich lemu),cervena,rok1999,kra
tka,najeto cca pres sto tisic nevim,1.majitele,puvodni SPZ,litaky,pasy vsechno ma1.3i motor,koroze prednich blatniku a prednich dveri.Zbytek ok.Lak uz zacina lehce blednout.Negavarovana,pou
ze menen zadni naraznik po stouchanci.Jen se ptam abych vedel co jim rict.Fotku dodam.
-> Žiabrovak: tebe ještě ve fyzice nebo v přírodovědě neučili,že když vytáhneš led a necháš ho na pokojové teplotě,že za nějaký čas z něj bude voda a když tu vodu neutřeš,tak se možná vypaří,možná taky ne?
Asi na podobném principu fungujou uzavřený garáže, přijedeš tam s mokrým autem,déšť s níh,nevětráš to neutřeš to, no tak prostě sníh, led ti roztaje a voda ti zůstane na místě,zateče do nepřístupných míst,zůstane všude možně zkondenzovaná a už je zaděláno na problém
-> Žiabrovak 19.07.16 08:26:47: Od roku 1972 do 1989? Celkem snadno...jak léta běželi a kupodivu i ve vaší garáži fungovali fyzikální zákony...
21:04:35 19.07.2016
suri
-> Žiabrovak 19.07.16 21:03:28: Tak už len zohnať 1000MB a byť dedkom , nech majú vnúčence na čo spomínať tak ako ty teraz :)
21:03:28 19.07.2016
Žiabrovak
-> suri: -> minno: dedko auto nemal no starky mal túto stovku, razdvatrojku,1202 len rok,tisícku, tisícstovku.
20:52:37 19.07.2016
michael
-> šadesa: Potrpím si na bezchybný stav vozu,tak mi oxidace na voze vadí,ale jde udržet i 30 let staré auto bez oxidace a mimochodem do Škody Auto jsem zašel a nový vůz koupil...
16:53:34 19.07.2016
šadesa
-> michael 13.07.16 18:35:39: ty jsi asi troch blázen,ty auta mají za sebou 25let života a jestli ti vadí ze je někde oxidace tak zajdi do škody auto a kup si nový
16:47:39 19.07.2016
šadesa
-> Žiabrovak 19.07.16 09:13:24: nemáš moc info teda řada 100 ta hnila solidně oproti 120zvlášt tyM ty podle mě hnijou pomaleji jak fa-fe
-> Žiabrovak: Tak tvoji dedkovia mali skôr už favority a felície :-D
09:13:24 19.07.2016
Žiabrovak
Aha a to ti naši dedkovia mali len stovky? :-D ale 120-tky tiež dobre hnily však?
08:44:06 19.07.2016
suri
-> Žiabrovak 19.07.16 08:26:47: Prakticky nulová ochrana z výroby , žiadny pozinkovaný plech . Kto si to dodatočne a sám neošetril hneď a pravidelne neopravoval tomu hold tá kasňa dlho nevydržala . Podobný osud mala dedkova 100ka ktorá dostala po pár rokoch novú karosériu kvôli tomu že z nej odpadla priečka motora ... už 120tky boli na tom s protikoróznou ochranou lepšie , aj keď tiež nie žiadna sláva