skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vase garaz,pristresek,bouda pro vase milacky
-> Mantrabeach: ten plech je chytrý, jednoduchý detail
-> Mantrabeach: tak davej fotky, casem budu taky zaklapet, tak at se mam kde inspirovat :)
-> Jarda/felda: sadroš bych se bál že někde něco tuknu a projdu skrz
-> Mantrabeach 17.10.18 05:50:40: nebyl by lepší vevnitř protipožární sádroš jestli tam chceš tedy i něco dělat ?
-> U-Geen: diky
-> Eidy: dik
.prej mam dat lazurit.no a pak to oblozim palubkama zvenci,vata mezi a uvnitr osb desky
-> Eidy: dik
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Mantrabeach: Pěkná pergola.
Čím to budeš ošetřovat?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Mantrabeach: hezky... ja zatim cekam na projekt / kalkulaci :)
-> U-Geen: tak nejak zacit se musi:).nebejt zensky tak nemusim nic delat znovu:D
-> MajoLR: jj![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MajoLR: jj
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Mantrabeach: ja zatim na projekt, ale po 8mi letech je to uspech :-))
Po devíti letech dělám opět něco co se bude podobat garáži.Rozmery zatim 7x5m.V plánu drevostavba.Jen aby se vešlo erko a 350z.
Už je na místě dlažba ale foto nemám,sem v práci.
Už je na místě dlažba ale foto nemám,sem v práci.
-> Pavel P..: no já právě měl klasickou fabku, tu vylomili, a nad tím mám ještě oko na visací zámek, byl silnější ale stejně ho přeštípli.. a ty dva další tu trubku mají a stejně jim to fikli, já nevím já ty vrata nechám snad pod proudem aby se ta ku.va vytrestala..
-> zedd: kus trubky kolem zámků, aby to nešlo pákovkama a přidat ještě jednu petlici... ideálně vrata svrtat s jeklama a vyztužit je aby nešli vylámat... čim víc tam bude zámků, tim je to odradí.
poradil by mi někdo co si koupit nebo vyrobit na vrata garáže aby tam nevlezl klasický zloděj-feták? dnes v noci na mě bohužel došlo, mám klasickou řadovku, vykradli už plno jiných okolo a dnes tu moji + ještě 2 další. hnusné probuzení, policie pod oknem a první co mě napadlo jestli tam zustal rapid.. ten schytal naštěstí jen malý škrábanec jako vlas, což jsem zaretušoval, ale i tak dohromady škoda za 6ku, aspon je to trestný čin už. Něco bych si tam navařil kolem zámku, jenže už jaksi nemám čím když mi zmizela svářečka ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> JoseA: To je dílna + stání Rapida , tohle jsem dokoupil posléze za 32 tis. Na jedné půlce stojí druhý Rapid a na druhé míchačka , vozík a nějaké harampádí
Jinak tvoje kamna mám právě v té OSB dílně a nemůžu si je vynachválit![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Bral jsem to zde:
www.vigagaraze.cz/pozinko vane-trapezove-plechove-dv ojgaraze
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak tvoje kamna mám právě v té OSB dílně a nemůžu si je vynachválit
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Bral jsem to zde:
www.vigagaraze.cz/pozinko vane-trapezove-plechove-dv ojgaraze
-> palinator: Já znám jen dřevěné eurovky a ocelové palety. Ale teď si vybavuju, že jsem už někdo v ochoďáku tu plastovou asi viděl.
-> Pavel P..: Jen teda myslím ten plastový povrch bude mokrý nebo v zimě se sněhem na botách pěkně kluzký, ale zajimavý tip to je.
-> Čokin: Si pamatuju, žes měl nějakou dvojgaráž na zahradě zbouchanou z osb desek ne?
-> Pavel P@nkáč: 50x50 už je pěkná plocha. Zajedu ještě hodit vočko do stavebnin co by se dalo použít
-> Pavel P..: Jen teda myslím ten plastový povrch bude mokrý nebo v zimě se sněhem na botách pěkně kluzký, ale zajimavý tip to je.
-> Čokin: Si pamatuju, žes měl nějakou dvojgaráž na zahradě zbouchanou z osb desek ne?
-> Pavel P@nkáč: 50x50 už je pěkná plocha. Zajedu ještě hodit vočko do stavebnin co by se dalo použít
-> JoseA: Ja tam mam betonove desky asi tech 50x50 podsipanej trochem stěrku do roviny bylo to asi nejlevnější a rychlé řešení... a garaž se přišroubovala do nich
Já bral údajně českou, prý ty polské mají slabší profily, nic méně sníh na tom plechu docela rychle odtává, takže problém jsem zatím neměl.
-> JoseA: Já mám plechovou 2ku , v rozích a uprostřed jsem dal betonové kostky cca 30x30x15 cm k těm se to provrtalo na turbo šrouby. Zeminu jsem zdusal žabou pak navezl makadam a zase zdusal a pak jemnou drt a zase zdusal. Koleje po 5 letech užívání jsou zanedbatelné, spíše stopy že tama to auto jezdí.
Větrat to bude v krajích střechy, jak jsou ty trapézy vlnité tak to tam dělá otvory. Myši se mě tam dostanou, zatím prožrali jen čínskou plachtu na auto, kunu jsem tam zatím neměl, ale nevím jestli jim vůbec na škodovce něco chutná?
Větrat to bude v krajích střechy, jak jsou ty trapézy vlnité tak to tam dělá otvory. Myši se mě tam dostanou, zatím prožrali jen čínskou plachtu na auto, kunu jsem tam zatím neměl, ale nevím jestli jim vůbec na škodovce něco chutná?
-> Pavel P..: Tohle prokouše tak jedině sčur neboli potkan obecný.. Ale ten se do aut moc nesere :)
-> StepaNoFUN: dělají se palety s plným neděrovanym vrškem, když je naskládá vedle sebe tak má jednolitou podlahu kudy nic neproleze a nepujde mu tam ani vlhkost jelikož to bude větrat...
nebo myslíš že tohle kuna nebo podobnej hajzl dokáže prokousat?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.tbaplast.cz/palety-pl astove
nebo myslíš že tohle kuna nebo podobnej hajzl dokáže prokousat?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.tbaplast.cz/palety-pl astove
-> JoseA:
Plastové palety jsou místo ze dřeva lité z plastu.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Plastové palety jsou místo ze dřeva lité z plastu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..: Potřebuju udělat větrací otvory spíš u stropy, ať tam nelozí ty zasrané kuny. Ani vlastně nevím co jsou plastové palety?
-> Pavel P..: Zas to nebude řešit problém s havětí, která žere hadice...
-> JoseA: plastový palety by mohli bejt celkme použitelný a bude to i větrat...
Jaký podklad máte pod montovanou garáží (polsko)? Jelikož mi zase kuny prožraly hadici a svoji dílnu mám 2km daleko, tak řeším něco levného k bytu. Pozemek není můj, ale obecní a montovanou garáž bez pevného podkladu a odbagrování zeminy mi tam dovolí. Tak zvažuju co největší dlažební kostky (40*40cm?), jenže to na holou hlínu do roviny asi nebude ideální a autem tam stejně vyjezdím koleje. Navíc ta garáž asi bude ukotvéna k zemi, aby ji neodnesl vítr co?
-> ZdrubT 04.09.17 22:31:29: Dobrý
. Ale co když to v garáži trošku přeženete s flaškou? to nebudete vědět ani kde je strop
.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> SBORMISTR: Já bych to udělal, jak říkáš. A ještě bych k tomu železu po obvodu přivařil slabou kari sít, aby ten beton nerozpraskal.
-> SBORMISTR: nebo dlooouhou lať napříč celou jámou (čímž chytneš rovinu) a koncem latě to šourat při zdi, též v rovině?
-> SBORMISTR: Udělat po kraji pás do váhy, nechat trochu zatuhnout a pak jet plochu?
Zkusil jsem to v rychlosti nacmarat, kdyby nekdo muj slozity popis nemohl pobrat :) Stava se mi to :)
Panove stavari, prosim konzultaci :)
Potrebuju srovnat podlahu v druhe garazi, priblizne 7x4 metry, uprostred je montazni jama olemovana ramem svarenym z vinklu. Soucasna podlaha je betonova, bohuzel garaz si nekdy pred 50 rokama po dostavbe sedla a podlaha je do vrtule. Ram jamy je jedina podlahova cast, ktera je zhruba ve vaze a to po obvodu i krizem, smerem od ramu do rohu se to vsude propada. Nejmene je to 3 cm, naopak nejvetsi extrem je asi 9 cm, proto jsem se rozhodl srovnat to. Samozrejme ne samonivelackou, ta takovou vrstvu neda; mam osvedcenou betonovou smes, kterou bych na to po napenetrovani pouzil a rozhrnul lati. A co bych potreboval prokonzultovat:
jak jsem jiz napsal a z textu vyplynulo, vyska nove podlahy se bude srovnavat od ramu jamy. Otazkou je, jak to udelat, aby se "lati" mohla nasypana smes jen rozhrnovat a nesaskovat kazdych 5 cm s vodovahou, kdyz ta spravna vyska by byla vzdy jen na jedne strane - na jame? Jak to udelat na strane u zdi? Mam jeden napad - v cele delce po obvodu prisroubovat ke zdem vinkl, kde vodorovna cast profilu by byla ve vaze s ramem jamy a tudiz s vyskou nove podlahy, cimz bych docilil toho, ze lat bych pri rozhrnovani jen jednou stranou zaprel o ram jamy a druhou stranou o tenhle vinkl... nebo existuje nejake (jednoduche) elegantnejsi reseni? Jak to delaji profesionalni firmy?
Diky za nazory a postrehy.
Potrebuju srovnat podlahu v druhe garazi, priblizne 7x4 metry, uprostred je montazni jama olemovana ramem svarenym z vinklu. Soucasna podlaha je betonova, bohuzel garaz si nekdy pred 50 rokama po dostavbe sedla a podlaha je do vrtule. Ram jamy je jedina podlahova cast, ktera je zhruba ve vaze a to po obvodu i krizem, smerem od ramu do rohu se to vsude propada. Nejmene je to 3 cm, naopak nejvetsi extrem je asi 9 cm, proto jsem se rozhodl srovnat to. Samozrejme ne samonivelackou, ta takovou vrstvu neda; mam osvedcenou betonovou smes, kterou bych na to po napenetrovani pouzil a rozhrnul lati. A co bych potreboval prokonzultovat:
jak jsem jiz napsal a z textu vyplynulo, vyska nove podlahy se bude srovnavat od ramu jamy. Otazkou je, jak to udelat, aby se "lati" mohla nasypana smes jen rozhrnovat a nesaskovat kazdych 5 cm s vodovahou, kdyz ta spravna vyska by byla vzdy jen na jedne strane - na jame? Jak to udelat na strane u zdi? Mam jeden napad - v cele delce po obvodu prisroubovat ke zdem vinkl, kde vodorovna cast profilu by byla ve vaze s ramem jamy a tudiz s vyskou nove podlahy, cimz bych docilil toho, ze lat bych pri rozhrnovani jen jednou stranou zaprel o ram jamy a druhou stranou o tenhle vinkl... nebo existuje nejake (jednoduche) elegantnejsi reseni? Jak to delaji profesionalni firmy?
Diky za nazory a postrehy.
-> vhml: To neřeš. Je to pozice zvládnu sám, nebo koupím. Tam je ten minoritní rozdíl.
Ten majoritní rozdíl je pak někde jinde a možná se sem úplně nehodí. Ale přece.
O víkendu jsem měl obdobnou debatu na místě s obchodními kamarády. Bla bla bla něco, ale důležitá byla otázka - tak za cca 300 uděláš bydlík pro auta za cca dobře 300? I když je to navíc k baráku, není to divné?
Oba kolegové tam měli pár let staré V6 a V8 v příznivých cenách. I moje mladší sestra jezdí ve V10.
To je k zamyšlení. Asi to, že na papírech mám už jen 2 auta (dříve min.8) a přibývají jen beznotáci do depozitu, nebo flotila pracovních - rozšiřuju další zázemí pro zábavu a nemám tam co dát.
To znamená, že kvůli blbé konstrukci půjde hledání nějaké dvoumístně V6.
A tím se to prodraží.
Má to logiku?
Má.
Ten majoritní rozdíl je pak někde jinde a možná se sem úplně nehodí. Ale přece.
O víkendu jsem měl obdobnou debatu na místě s obchodními kamarády. Bla bla bla něco, ale důležitá byla otázka - tak za cca 300 uděláš bydlík pro auta za cca dobře 300? I když je to navíc k baráku, není to divné?
Oba kolegové tam měli pár let staré V6 a V8 v příznivých cenách. I moje mladší sestra jezdí ve V10.
To je k zamyšlení. Asi to, že na papírech mám už jen 2 auta (dříve min.8) a přibývají jen beznotáci do depozitu, nebo flotila pracovních - rozšiřuju další zázemí pro zábavu a nemám tam co dát.
To znamená, že kvůli blbé konstrukci půjde hledání nějaké dvoumístně V6.
A tím se to prodraží.
Má to logiku?
Má.
-> Hurdis 06.06.17 20:17:21: právě proto mi zaskočila poznámka - rozpočet směšný ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Hele navrhoval jsem si to sám, včetně povolení a PD, dle svého výmyslu, když po mne chtěl stavební úřad statický posudek, tak jsem ho převzal z německého skeletu, přeložil do CZ, nadimenzoval na lokalitu Pec pod Sněžkou a při stavbě jsme ještě přidali zavětrování.
Jelikož mám na jiných pozemcích 3-8 let postavené dočasné a mnou vyztužené "poláky", tak tohle beru jako sichr. Nechtěl jsem se zabývat nátěry a údržbou, tak jsem to prohnal zinkem, kvůli požárnímu úseku mi nevyhověl Kingspan, takže si vytvořím vlastní sendvič, aby byl.
Celkově mne to stálo jen práci a čas. Materiál nějak. Pro sebe účtuju NULA.
Když bych to měl dělat cizímu, vyšlo by to na klíč na min. 200 nákladově. S režií a ziskem min. 255, aby se tím vůbec někdo zabýval jako zakázkou. Plus inženýring.
Mluvím o hotové věci, ještě tam jsou teď vrata a okna.
Jen pro zajímavost, zinek na takové holátko je bratru 30 bez daně.
Jelikož mám na jiných pozemcích 3-8 let postavené dočasné a mnou vyztužené "poláky", tak tohle beru jako sichr. Nechtěl jsem se zabývat nátěry a údržbou, tak jsem to prohnal zinkem, kvůli požárnímu úseku mi nevyhověl Kingspan, takže si vytvořím vlastní sendvič, aby byl.
Celkově mne to stálo jen práci a čas. Materiál nějak. Pro sebe účtuju NULA.
Když bych to měl dělat cizímu, vyšlo by to na klíč na min. 200 nákladově. S režií a ziskem min. 255, aby se tím vůbec někdo zabýval jako zakázkou. Plus inženýring.
Mluvím o hotové věci, ještě tam jsou teď vrata a okna.
Jen pro zajímavost, zinek na takové holátko je bratru 30 bez daně.
-> Hurdis 06.06.17 19:47:27: já právě teď dělal zastřešení pro cca 3 auta ze dřeva a třeba oproti 18cm vysokým krokvím mi tohle přišlo slaboučký :-) ALe nemám tam žádný sloupky uprostřed.
A na to taková sranda vyjde? Píšeš rozpočet směšný. To jsem si u toho mýho myslel taky a kdybych neměl půl materiálu a většinu práce zdarma tak bych už kolem 30t co jsem počítal ( bez dlažby, která už na místě historicky byla )
A na to taková sranda vyjde? Píšeš rozpočet směšný. To jsem si u toho mýho myslel taky a kdybych neměl půl materiálu a většinu práce zdarma tak bych už kolem 30t co jsem počítal ( bez dlažby, která už na místě historicky byla )
-> vhml: Vůbec ne. Na každé příčce můžeš oběsit nepřátelskou rodinu. Když si to uklidíš
. Skelet má v rozmontovaném stavu asi 2,5t, co si pamatuju na váhu ze zinkovny.
Hlavní osy jsou uzavřený profil, příčníky jsou U pro osazení izolace, zavětrování (ještě není komplet osazeno) jsou plocháče.
Opláštení jedničkou hnědým trapézem.
Vnitří protipožární SDK.
Bude doplněno o spodní okapnice a horní svody.
Statické zatížení střechy jsem si dimenzoval na 1m těžkého sněhu.
Deska má 0,2 ŽB + 0,1 ŠD 0-32 - 0,1 a ŠD 32-63 0,3, obvodový základ 0,45x0,45X1,2 s rohovým ukotvením 1,8m, celoplošné odvodnění d50, celoplošné uzemnění Zn 30x2.
Na doplňkové bydlení pro Rapidy asi OK.
Rozpočet směšný.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Hlavní osy jsou uzavřený profil, příčníky jsou U pro osazení izolace, zavětrování (ještě není komplet osazeno) jsou plocháče.
Opláštení jedničkou hnědým trapézem.
Vnitří protipožární SDK.
Bude doplněno o spodní okapnice a horní svody.
Statické zatížení střechy jsem si dimenzoval na 1m těžkého sněhu.
Deska má 0,2 ŽB + 0,1 ŠD 0-32 - 0,1 a ŠD 32-63 0,3, obvodový základ 0,45x0,45X1,2 s rohovým ukotvením 1,8m, celoplošné odvodnění d50, celoplošné uzemnění Zn 30x2.
Na doplňkové bydlení pro Rapidy asi OK.
Rozpočet směšný.
-> Hurdis 06.06.17 19:37:12: není to celý nějaký slabý?