-> StepaNoFUN 04.01.19 06:06:16: U koncernu je bud HHC, což má třeba oktávka, to funguje jak píšeš, nebo pak plnohodnotný autohold, ten drží pořád, ale je samozřejmě vypínatelný tlačítkem a samozřejmě se vypne i přidáním plynu, protože jinak by se to auto nemohlo rozjet. Přesně jak píše Syny.
-> Jumbo 04.01.19 06:51:57: Myslim že jak to bouchlo tak se držel řadičky a zařadil, nebo prostě jenom šlápnul na plyn. Jo pochopil jsem že popisuje HHC, jenže to se ti po 3s vypne, takže v podstatě ještě větší hovadina. A opět to funguje tak že po přidání plynu se vypíná. A popis se zpátečkou je hovadina, to auto neví že klouže, tj. kdyby to fungovalo tak jak popisuješ tak to tak bude fungovat vždy, např. i na křižovatce. Snímač přetížení to má kvůli ESP ale když se kloužeš tak tam žádný velký přetížení nemáš. AH i HHC funguje funguje na základě polohy spojky a plynu, takže celý nesmysl. Sedni do yetiho, někde na kopci to můžeš vyzkoušet
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.01.19 07:22:47: No právě že o to je to horší, prostě debilů co potřebují být zajímavý, nebo nemají s kým si povídat, tak píšou takovýhle komenty je plný fb
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)