-> King 27.11.20 20:19:31: Hele rychlým pohledem na online dostupná data:
- kužár až takový mastodont není, ve dvoulitru udávají pohotovostní hmotnost 1315kg. Zrychlení 0-100 9.6 vteřiny.
- O3 1.0 TSI pohotovstní 1150kg, 0-100 9.9s
Takže ano, asi to bude trochu lenivější, což je při nižší hmotnosti trochu překvapující, ale nejspíš to bude dané zpřevodováním. Nejspíš jak říkáš úlitba emisím - ale zas tak tragické mi to porovnání nepřijde.
Hlavně ale ta oturbená malorážka bude mít v "běžných" otáčkách vyšší krouťák, zatímco atmosféru budeš muset neustále honit, aby se něco dělo. Hlavní otrava asi bude v tom, že ten tříválec bude dole nic nic nic, pod určité otáčky nepoužitelný.
Nejezdil náhodou normálně kolega čtyřválcem a nebyl zvyklý to šmrdlat od 1200 otáček?
