
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> palinator 27.11.20 09:29:23: Co píšeš, je už nějakou dobu cílem kapitánů (nebo spíš admirálů) automobilovýho průmyslu a dává to smysl. Požadovanej proběh km (u běžný sériový produkce) je sice trochu menší než půl mega, ale taky pochybuju, zda se to kdy může podařit. Sice zkoušky, testy apod., jenže vzhledem k velmi různýmu charakteru provozu a šílenýmu tlaku na ceny je zdar mise furt v nedohlednu.

-> palinator: ako sem tam prestavovač alebo nejaká blbosť sa našla ale minimum
inak aj tie EA111 sú ok , nový rozvod za pár eur a funguje to , max. odidíde ovládač turba za tiež pár eur
inak aj tie EA111 sú ok , nový rozvod za pár eur a funguje to , max. odidíde ovládač turba za tiež pár eur
-> suri:
Až na ten našich.
Až na ten našich.

Ja teda nechcem rýpať ale OIII z EA111 som ešte nevidel , asi mal český trh nejaké iné motorizácie ... a benzíny teda v OIII sú superspoľahlivé ...
-> palinator: Najdi a pročti si to téma, fakt se pobavíš



-> saskyn2:
Tak ona to třeba pravda je a jde jen o to, že během zkoušek to sice bylo horší, ale praxe ukázala že to má životnost stále dostatečnou nebo ne?
Tak ona to třeba pravda je a jde jen o to, že během zkoušek to sice bylo horší, ale praxe ukázala že to má životnost stále dostatečnou nebo ne?
-> Antony: Nezlob se, ale strašný sračky to jsou, konkrétně tam píšeš o životnosti 100tis u podvozku, že máš „zaručený info“. To jako chceš říct že to není sračka??
Všichni tady machrujete se známýma ve vývoji a zaručenejma zprávama, jenže ono to holt za pár let vyleze. Tohle je taky pecka
Všichni tady machrujete se známýma ve vývoji a zaručenejma zprávama, jenže ono to holt za pár let vyleze. Tohle je taky pecka

-> Antony:
V zásadě ale na plánovaný životnosti není nic špatnýho, pokud snížením životnosti na určitou mez získáš nějakou protihodnotu, např. vyšší výkon, nižší hmotnost, nižší cenu. Pokud by se někdy povedlo dosáhnout toho, že se třeba po půl milionu auto rozpadne komplexně nebo období toho rozpadu bude celkem úzce vymezené, myslím, že by šlo o velikej úspěch i z hlediska ekologie. Pak by nikdo neměl problém hodit auto se všema poctama ze skály a neřešit, že teď se mu do šrotu dát nechce, protože koupil nový tlumiče a bylo by jich škoda. A mezi tim se domrdá zase něco jinýho a je to takhle dokola, dokud auto uplně neshnije nebo se nepotká motor případně jiná drahá závada.
E: zmrdovina je plánovaná životnost jen na záruku, kde se to tak dělá v elektrotechnice. Tam už snad ani nemůže jít o cenu a už rozhodně ne o nějakej jinej pozitivní efekt. Ale prostě výrobce chce, aby se vysrala věc která může jednoduše fungovat desítky let, tys musel koupit novou a výrobce měl kšeft. U aut to tak jednoduchý není, protože po půl milionu kilometrů je auto všelijak domrdaný i kdyby bylo vyrobený z kryptonitu
V zásadě ale na plánovaný životnosti není nic špatnýho, pokud snížením životnosti na určitou mez získáš nějakou protihodnotu, např. vyšší výkon, nižší hmotnost, nižší cenu. Pokud by se někdy povedlo dosáhnout toho, že se třeba po půl milionu auto rozpadne komplexně nebo období toho rozpadu bude celkem úzce vymezené, myslím, že by šlo o velikej úspěch i z hlediska ekologie. Pak by nikdo neměl problém hodit auto se všema poctama ze skály a neřešit, že teď se mu do šrotu dát nechce, protože koupil nový tlumiče a bylo by jich škoda. A mezi tim se domrdá zase něco jinýho a je to takhle dokola, dokud auto uplně neshnije nebo se nepotká motor případně jiná drahá závada.
E: zmrdovina je plánovaná životnost jen na záruku, kde se to tak dělá v elektrotechnice. Tam už snad ani nemůže jít o cenu a už rozhodně ne o nějakej jinej pozitivní efekt. Ale prostě výrobce chce, aby se vysrala věc která může jednoduše fungovat desítky let, tys musel koupit novou a výrobce měl kšeft. U aut to tak jednoduchý není, protože po půl milionu kilometrů je auto všelijak domrdaný i kdyby bylo vyrobený z kryptonitu
-> Milan 136: ad post. víš co znamená myslet, že? Ho.no vědět. T2 mě žádnej Link neposílal. To že jsem sem napsal, jsem si dlouho rozmýšlel, neb jsem věděl, co bude následovat.
ad post 2. Napíšu to tak, aby jsi byl spokojenej. Ano, stojím si za tvrzením, že octavia III byla ve vyzkumaku po ujetí 150tkm rozebrána a u věcí co vydržely se zmenšovala dimenzovanost. Možná jsem to tehdy napsal až moc přísně, každopádně si stojím za tvrzením, že se to ojebává na úkor životnosti, jako ostatně u každého dnešního výrobku. Tím spíš mě víc se.e, že tato logika doputovala i do automotive.
Ano, datum i místo sedí, parkoviště vystavovatelů, vozová flotila zmíněné firmy. Nic méně jsem si včera večer dohledal to vlákno a pokud za "strašný sračky" považuješ poukazování na plánovanou životnost aut, potvrzenou třeba i MerHanzem, pak těžko se na něčem shodnout.
Edit : kam až může zajít "tahle logika" je krásnej PŘÍPAD např u B 737 MAX.
ad post 2. Napíšu to tak, aby jsi byl spokojenej. Ano, stojím si za tvrzením, že octavia III byla ve vyzkumaku po ujetí 150tkm rozebrána a u věcí co vydržely se zmenšovala dimenzovanost. Možná jsem to tehdy napsal až moc přísně, každopádně si stojím za tvrzením, že se to ojebává na úkor životnosti, jako ostatně u každého dnešního výrobku. Tím spíš mě víc se.e, že tato logika doputovala i do automotive.
Ano, datum i místo sedí, parkoviště vystavovatelů, vozová flotila zmíněné firmy. Nic méně jsem si včera večer dohledal to vlákno a pokud za "strašný sračky" považuješ poukazování na plánovanou životnost aut, potvrzenou třeba i MerHanzem, pak těžko se na něčem shodnout.

Edit : kam až může zajít "tahle logika" je krásnej PŘÍPAD např u B 737 MAX.
-> saskyn2:
Aha... ony jsou i analogový budíky? Tak to beru zpět. Dřív jsem je ale nenašel, asi byly prvně puštěny do prodeje ty vyšší výbavy. Elektronickou ručku asi přežiju, i když nadšenej z ní nebudu. Už takhle mi věčně nefungovaly ani klasický třmeny natož s el. ručkou.
-> Tuner#2:
EV jsou z tohoto pohledu docela z obliga, protože si dovolím tvrdit, že pohon jako takovej bude řádově spolehlivější a jednodušší na údržbu a opravy, než dnes. Aby prásknul měnič, to si výrobce moc nedovolí. Spíš bych si dovedl představit závady na BMS. A jestli máš zadřenej klasickej nebo elektrickej klimakompresor, to je už docela jedno.
Aha... ony jsou i analogový budíky? Tak to beru zpět. Dřív jsem je ale nenašel, asi byly prvně puštěny do prodeje ty vyšší výbavy. Elektronickou ručku asi přežiju, i když nadšenej z ní nebudu. Už takhle mi věčně nefungovaly ani klasický třmeny natož s el. ručkou.

-> Tuner#2:
EV jsou z tohoto pohledu docela z obliga, protože si dovolím tvrdit, že pohon jako takovej bude řádově spolehlivější a jednodušší na údržbu a opravy, než dnes. Aby prásknul měnič, to si výrobce moc nedovolí. Spíš bych si dovedl představit závady na BMS. A jestli máš zadřenej klasickej nebo elektrickej klimakompresor, to je už docela jedno.

-> Tuner#2: Jinak když jsme u toho, tak vy té době jsi nasazoval hrozně i na O2 a pak jí najednou koupil. To jsem byl docela překvapenej.
-> Jirik_Tuňák1983 26.11.20 22:24:16: Hele, myslím si to samý. Tvl rychle Tondo, pojď tam něco napsat. Oni jsou na mě hnusný. Tady máš odkaz 
-> Antony - zrušená registrace 26.11.20 22:11:21: No, reaguješ krásně, ale úplně na něco jinýho, než to zaručený info ze screenu.
Proč nenapíšeš jako chlap ano, stojím si za tím / ne, byl jsem tehdy vůl a přehnal to?
Jeli jste tam s T2 strašný sračky tehdy, ten screen je jen kapka v moři.
A už tehdy jsem vám tam psal, že výrobce určitě udělalá auto na max 100 tkm a pak na něj poskytne záruku do 150...
Ne, ty začneš s rozvodama na motoru, kterej v O3 nikdy nebyl
Ano, rozvody na CBZ byl průser, ale dost pochybuji, že až tak cílenej.
Protože platit každému autu v záruce nový plus práci servisu, to se musí hrozně vyplatit ne?
Jinak 2.9.2018 v ČB kroupy? To si tu fakt nepamatuju. Bylo to určitě tady a toto datum?

-> Antony - zrušená registrace 26.11.20 22:11:21: No, reaguješ krásně, ale úplně na něco jinýho, než to zaručený info ze screenu.
Proč nenapíšeš jako chlap ano, stojím si za tím / ne, byl jsem tehdy vůl a přehnal to?
Jeli jste tam s T2 strašný sračky tehdy, ten screen je jen kapka v moři.
A už tehdy jsem vám tam psal, že výrobce určitě udělalá auto na max 100 tkm a pak na něj poskytne záruku do 150...
Ne, ty začneš s rozvodama na motoru, kterej v O3 nikdy nebyl

Ano, rozvody na CBZ byl průser, ale dost pochybuji, že až tak cílenej.
Protože platit každému autu v záruce nový plus práci servisu, to se musí hrozně vyplatit ne?
Jinak 2.9.2018 v ČB kroupy? To si tu fakt nepamatuju. Bylo to určitě tady a toto datum?
-> saskyn2: Tvl tak na dvojku zrovna nedělají
www.heatedwindscreen.com/ acatalog/skoda-heated-wind screens.html

www.heatedwindscreen.com/ acatalog/skoda-heated-wind screens.html
-> saskyn2 26.11.20 21:33:31: Ty kombíky, to je mor...
-> Nwkt 26.11.20 22:10:18: Fakt? Co to stojí? Se senzorem? Pokud to je kusovka tak to bude masakr cenovka.
Přesně proto říkám zlatý nový auta, tady to lidi nemůžou pochopit, na kodiaqa koupíš vyhřívaný reflexní okno za 7000, na 15 let starou oktávku když chceš výhřev musíš koupit někde z anglie a dáš 4x tolik. To samý sem nedávno měnil vstřik na CRLB, koupíš ho na vrakovišti fungl nový za 2500, pak přijede dědek s jedničkovou fábií a chce mermomocí nový a bác 16300,- nákupka pro mě!...pak večer přijdeš na virt a tady ti hustí Jarda a spol jak je super se vrtat ve starejch vránách a jak na tom ušetřil peněz a životního prostředí
-> Antony - zrušená registrace 26.11.20 22:11:21: Hele doporučuju si to téma najít a pročíst co jste tam s T2 jeli za pecky to mi hlava nebere, aspon máš ponaučení pro příště že takovýhle fámy vypouštět nemáš, protože to za 5 let někdo najde a udělá z tebe pitomce. Nebo snad chceš říct že si měl pravdu a tvé „zaručené info o tom že podvozek O3 vydrží jen 100tis“ se potvrdilo?
Přesně proto říkám zlatý nový auta, tady to lidi nemůžou pochopit, na kodiaqa koupíš vyhřívaný reflexní okno za 7000, na 15 let starou oktávku když chceš výhřev musíš koupit někde z anglie a dáš 4x tolik. To samý sem nedávno měnil vstřik na CRLB, koupíš ho na vrakovišti fungl nový za 2500, pak přijede dědek s jedničkovou fábií a chce mermomocí nový a bác 16300,- nákupka pro mě!...pak večer přijdeš na virt a tady ti hustí Jarda a spol jak je super se vrtat ve starejch vránách a jak na tom ušetřil peněz a životního prostředí

-> Antony - zrušená registrace 26.11.20 22:11:21: Hele doporučuju si to téma najít a pročíst co jste tam s T2 jeli za pecky to mi hlava nebere, aspon máš ponaučení pro příště že takovýhle fámy vypouštět nemáš, protože to za 5 let někdo najde a udělá z tebe pitomce. Nebo snad chceš říct že si měl pravdu a tvé „zaručené info o tom že podvozek O3 vydrží jen 100tis“ se potvrdilo?

-> Jirik_Tuňák1983: ale je pravda že jsem se dlouho přemlouval nic nepsat
-> Jirik_Tuňák1983: hele fakt nee, vyskočil na mě ten screen a jak jsem uviděl svůj Nick... 

-> Antony - zrušená registrace 26.11.20 22:11:21: Jak jsi to tady tak rychle objevil, dostal jsi echo? 

-> Milan 136: no tak nějak mi to nedá nenapsal. Takže nebyly problémy u motorů EA111 s úmyslně poddinenzovaným rozvodovým řetízkem. Je to fáma, ok? Žádná změna na motoru neproběhla, protože to nebylo třeba, ok? Pak třeba karoserie, úmyslně zvolený slabší potah střechy je taky kec, ok? Anebo
Že by kvůli chodcům? Každopádně 2.září 2018 Český Budějovice, parkoviště země zivitelky. Rostřílený trojkovy ofce po kroupach jak sviň. Dvojkový netknutý. Firemni auta STRO-M Praha Fakt by mě to Teda nemělo nasrat při pohledu na moje nový auto v porovnáním se starším, ok?
Že by kvůli chodcům? Každopádně 2.září 2018 Český Budějovice, parkoviště země zivitelky. Rostřílený trojkovy ofce po kroupach jak sviň. Dvojkový netknutý. Firemni auta STRO-M Praha Fakt by mě to Teda nemělo nasrat při pohledu na moje nový auto v porovnáním se starším, ok?
-> saskyn2: Nějaký angláni je dělají, dokonce i na O1
-> Nwkt 26.11.20 21:52:14: to asi těžko ne? Na dvojku se podle mě nedělal, neseženeš okno, nebo mi něco uniklo?
-> Nwkt 26.11.20 21:18:04: To chápu, hlavně ten sedan by mě sral
A víš že biturbo je jen v dsg
-> Milan 136 26.11.20 21:23:58: Výhřev okna je super, ale dneska bych raději dodělal webasto



-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.11.20 21:01:45: Tak horší plasty a slabý plechy pozná i dítě. Na to nepotřebuješ žádný info z vývoje. Ale o tom jste tehdy nemluvili. Přímo jste tam mnohokrát zmiňovali přesně to, co jsem vyscreenoval. A to je fakt k smíchu. Že jsou blatníky ze slabýho plechu je taky asi kvůli ochranně chodců atd. A hlavně taky to auto nemůže vážit tři tuny, takže někde ubrat musíš.
Proč nevyměním? No neříkám, že by se mi nelíbila doma nějaká zachovalá O3 RS, ale v tomhle případě by to byl spíš rozmar, než potřeba.
Výbava mého auta mi dostačuje a navíc je to pořád pěkný auto
Jediný co bych uvítal, tak vyhřívaný čelní sklo.
Jinak mám v tom autě vše, co potřebuju.
Proč nevyměním? No neříkám, že by se mi nelíbila doma nějaká zachovalá O3 RS, ale v tomhle případě by to byl spíš rozmar, než potřeba.
Výbava mého auta mi dostačuje a navíc je to pořád pěkný auto

Jediný co bych uvítal, tak vyhřívaný čelní sklo.
Jinak mám v tom autě vše, co potřebuju.
-> saskyn2 26.11.20 21:08:19: Kdyby bylo nějaký bitdi za lidský peníz, tak jsem taky b6tku neopravoval 

-> Tuner#2: třeba protože stojí víc peněz, je to spousta sraní s hledáním, pak přepisem, atd? Nicméně jako majitel jedné dvojky klidně přiznám že trojka je lepší, nevím proč s tím máte takový strašný problém si to přiznat, připomíná mi to Jardu...
Prostě se dělá spousta lepších aut, jen ne pro každého je auto středobod vesmíru a nechce ho pořád měnit, kupovat, prodávat atd.
A nemyslím to nijak špatně, aby sis zase z toho nevzal něco co nemáš
Prostě se dělá spousta lepších aut, jen ne pro každého je auto středobod vesmíru a nechce ho pořád měnit, kupovat, prodávat atd.
A nemyslím to nijak špatně, aby sis zase z toho nevzal něco co nemáš

-> Tuner#2: Žádné slabší plechy nesmysl.
-> Milan 136 26.11.20 20:39:14: Ta informace o horších materiálech (slabší plechy) na nové platformě byla přímo od člověka z výroby. Pokud je ta O3 o tolik lepší, proč teda tu svou O2 nevyměníš?
-> Milan 136 26.11.20 20:39:14: Dobře ty

-> David29: hele ty si se tady ptal co si zákazník žádá, tak jsem ti odpověděl jak je to např. s budíkama, který tady jako první zmínil někde dávno Palinátor. Tvoje kamery nebo zrcátka na mixu sem neplet, není úplně typický osobní auto
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.11.20 20:34:58: To děláš dobře, ono totiž Tvé argumenty jsou dost chabé, sám si auto se startováním na klikou očividně nekoupíš, ale chtěl bys mermomocí kecat do toho co si koupí ostatní
A diskuse určitě nebyla o tom že já jsem za vodou a ostatní krachnou, to je hodně smutné když sis z toho tohle vydedukoval. Diskuse byla o tom že některý lidi jsou pitomci a všecho rozfrcaj a pak když přijde jakékoliv zaškobrtnutí, tak natahují ruku ke státu, tenhle socializmus jsme tu už jednou měli a jak se ukázalo tak nefungoval moc dobře, jestli si to pochopil jinak, tak je mi to líto.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.11.20 20:34:58: To děláš dobře, ono totiž Tvé argumenty jsou dost chabé, sám si auto se startováním na klikou očividně nekoupíš, ale chtěl bys mermomocí kecat do toho co si koupí ostatní

A diskuse určitě nebyla o tom že já jsem za vodou a ostatní krachnou, to je hodně smutné když sis z toho tohle vydedukoval. Diskuse byla o tom že některý lidi jsou pitomci a všecho rozfrcaj a pak když přijde jakékoliv zaškobrtnutí, tak natahují ruku ke státu, tenhle socializmus jsme tu už jednou měli a jak se ukázalo tak nefungoval moc dobře, jestli si to pochopil jinak, tak je mi to líto.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.11.20 20:27:35: No, zrovna ty spodky aut jsou na tom u O3 proti O2 velice dobře.
Pod kolika autama jsi byl Ty a pod kolika já...
No hele, já to našel.
Tehdy jste si tam notovali a mě se smáli. No, teď se směju já. Znám hromadu O3 s 400 tkm a víc.
Pod kolika autama jsi byl Ty a pod kolika já...
No hele, já to našel.
Tehdy jste si tam notovali a mě se smáli. No, teď se směju já. Znám hromadu O3 s 400 tkm a víc.
-> saskyn2 26.11.20 20:23:46: Ježiš, ty furt nějaký budíky. Po druhý píšu, že je to taková blbost, že se můžem hádat jestli lidi chtěj mít rezervu v černý nebo stříbrný barvě
-> saskyn2 26.11.20 20:29:02: Tahle diskuze nemá cenu, stejně jako ta u viru... Když jsem viděl ty názory ohledně toho jak ty jsi za vodou a ostatní ať krachnou když to neumí, tak mě naskočil soudruh Zemák a to mě nabíhá žíla na hlavně. Dávám zruš nečtěné a raději jdu dělat fotky to bude užitečnější... 

-> saskyn2: Neznám nikoho, kdo by chtěl v nákladním autě/kamionu dotykově ovládat všechno přes displej, fakt nikoho, všechny to jen sere - včetně dopravců, protože případnou výměnu budou platit oni - a že to bude určitě raketa.
A spolehlivosti se nemůžem ani bavit, protože to dlouho v autě nikdo moc nemá.
A hle - Mercedes to chrlí ve velkém, v novém Volvu to samý. To nevím jak přišli na to že to je zbožné přání, když to nikdo v tom autě nechce
To s těma zrcátkama je úplně to samý. Znám dva zákazníky kteří chtěli normální zrcátka - byli nucení si tam nechat dát kamery.
Čímž neříkám že jsou kamery špatný, ale nehodí se to úplně na každou práci
Ovládání nástavby to samý - kdo z hasičů chtěl mít u čerpadla displej místo ventilu? Nikdo. Kolikrát to nedá vodu (což je u požáru blbý) a žije si to kolikrát vlastním životem. Ovládat v rukavicích? Nereálný. Takže člověk furt nandavá/sundavý rukavace jak chuj.
Jenže nástavbáři prostě dělaj jen tohle a když chcete ventily - smůla.
Na mixu to samý - Stetter a Liebherr nabízí dvě verze - elektronickou, či páku. Elektronická má mraky nevýhod (nespolehlivost) a zatím je možnost volby. Kupodivu tu elektronickou nikdo nebere a všichni si tam berou normální táhla
Ovšem přijde den, kdy budou montovat pouze elektronickou - určitě s tvrzením, že je to od zákazníku požadováno
Ne, já prostě tenhle argument neberu. Pro výrobce je to prostě levnější a proto nám je to vnucováno. Je levnější tam hodit defacto tablet s SW, než někam do kabiny dávat otáčecí čudliky, táhla, kabílky...
A spolehlivosti se nemůžem ani bavit, protože to dlouho v autě nikdo moc nemá.
A hle - Mercedes to chrlí ve velkém, v novém Volvu to samý. To nevím jak přišli na to že to je zbožné přání, když to nikdo v tom autě nechce

To s těma zrcátkama je úplně to samý. Znám dva zákazníky kteří chtěli normální zrcátka - byli nucení si tam nechat dát kamery.
Čímž neříkám že jsou kamery špatný, ale nehodí se to úplně na každou práci
Ovládání nástavby to samý - kdo z hasičů chtěl mít u čerpadla displej místo ventilu? Nikdo. Kolikrát to nedá vodu (což je u požáru blbý) a žije si to kolikrát vlastním životem. Ovládat v rukavicích? Nereálný. Takže člověk furt nandavá/sundavý rukavace jak chuj.
Jenže nástavbáři prostě dělaj jen tohle a když chcete ventily - smůla.
Na mixu to samý - Stetter a Liebherr nabízí dvě verze - elektronickou, či páku. Elektronická má mraky nevýhod (nespolehlivost) a zatím je možnost volby. Kupodivu tu elektronickou nikdo nebere a všichni si tam berou normální táhla

Ovšem přijde den, kdy budou montovat pouze elektronickou - určitě s tvrzením, že je to od zákazníku požadováno

Ne, já prostě tenhle argument neberu. Pro výrobce je to prostě levnější a proto nám je to vnucováno. Je levnější tam hodit defacto tablet s SW, než někam do kabiny dávat otáčecí čudliky, táhla, kabílky...
-> Tuner#2: Začíná to starterem a klikou, že?
A nevím proč se ti chce zvracet z toho co nějaký zákazník žádá, mě to třeba žíly netrhá, kdo chce at si koupí ladu v základu, kdo nechce necht si připlatí za co chce. Něco jako kdybych měl zvracet z toho že si někdo chce koupit barevnou televizi a ne černobílou, klidně at si jí koupí mě to je fakt šumák, zato se nestačím divit co lidí má potřebu se vyjadřovat ke svobodné volbě někoho jiného. Jediné s čím se dá souhlasit je s tím, že lidi jsou líný, to ano.

A nevím proč se ti chce zvracet z toho co nějaký zákazník žádá, mě to třeba žíly netrhá, kdo chce at si koupí ladu v základu, kdo nechce necht si připlatí za co chce. Něco jako kdybych měl zvracet z toho že si někdo chce koupit barevnou televizi a ne černobílou, klidně at si jí koupí mě to je fakt šumák, zato se nestačím divit co lidí má potřebu se vyjadřovat ke svobodné volbě někoho jiného. Jediné s čím se dá souhlasit je s tím, že lidi jsou líný, to ano.
-> saskyn2 26.11.20 19:52:04: zákazník si žádá z toho bych vždy zvracel...
Je to jenom o tom pokřiveném pohledu na věc a čím dál větší lenosti lidí. Ale ono to už začíná tou ručkou že?
-> Milan 136 26.11.20 19:52:26: Pokud je to na mě, tak ano, všude se uvádělo, jak ta platforma je ošizená, slabší plechy i na nápravách a ostatně když se pod to ohneš, tak většina trojek je v horším stavu než moje dvojka. Ostatně proč teda nechceš ty měnit? hmm
Je to jenom o tom pokřiveném pohledu na věc a čím dál větší lenosti lidí. Ale ono to už začíná tou ručkou že?

-> Milan 136 26.11.20 19:52:26: Pokud je to na mě, tak ano, všude se uvádělo, jak ta platforma je ošizená, slabší plechy i na nápravách a ostatně když se pod to ohneš, tak většina trojek je v horším stavu než moje dvojka. Ostatně proč teda nechceš ty měnit? hmm

-> David29 26.11.20 20:18:51: Ale škodovka ty obyčejný budíky nabízí, a za ty digitální si lidi musej připlácet a taky připlácejí, popřípadě to pak chtějí dodělávat, tak tu netvrd jak víš co někdo chce nebo nechce...
-> Milan 136 26.11.20 20:15:06:
-> David29 26.11.20 20:16:07: hele nic ve zlém, ale ty sis někdy koupil funglovku auto? Asi nebudeš typický zákazník automobilky, takže tvůj názor je asi moc nezajímá, zajímá je zákazník a ten to chce. Aby to zase někdo nebral že se nad někoho povyšuju, tak já taky nikdy fungl nový nekupoval

-> David29 26.11.20 20:16:07: hele nic ve zlém, ale ty sis někdy koupil funglovku auto? Asi nebudeš typický zákazník automobilky, takže tvůj názor je asi moc nezajímá, zajímá je zákazník a ten to chce. Aby to zase někdo nebral že se nad někoho povyšuju, tak já taky nikdy fungl nový nekupoval

Já třeba mám zkušenost ze zrcátky. Neznám nikoho kdo by byl nadšenej, že místo zrcátek má kamery.
Bylo i výslovné přání montáže klasických zrcátek - reakce Mercedesu? Nedáme.
Takže asi tak
Bylo i výslovné přání montáže klasických zrcátek - reakce Mercedesu? Nedáme.
Takže asi tak
-> Nwkt 26.11.20 20:12:45: JJ, je to tak, jenže k tomuhle je zase tlačí zákazníci kteří to musí mít a když ne tak půjdou ke konkurenci, začarovaný kruh.
-> saskyn2: Tak zrovna jestli jsou budíky v analogu nebo v digitálu je to nejmenší, na funkci to nemá vliv a osobně je mi to celkem jedno 

-> saskyn2 26.11.20 20:12:56: 
Nedávno jsem měl v práci Superba 2016 a tam virtuální kokpit, skleněnej Columbus. Jsem pak mluvil s tím zákazníkem a prej joo, to dělal Ferda

Nedávno jsem měl v práci Superba 2016 a tam virtuální kokpit, skleněnej Columbus. Jsem pak mluvil s tím zákazníkem a prej joo, to dělal Ferda

-> David29: Znám tak cca 20 lidí co vyplázli za přestavbu na digitální budíky 30.000, neznám ani jediného co by to přestavoval z digitálních na analog, ale chápu, že ty jako řidič míchačky máš větší přehled

-> saskyn2: Do toho mě netahej, tohle je průser VW
vedení, který řekne že auto vyjede do produkce určitý termín a lidi poserte se, dřív co stačily 4 roky na vývoj rádia, tak dnes musí být udělaný celý infotainment se všema fičurama .... pak to dopadá jak to dopadá

-> saskyn2: úplně nevím, jestli si to zákazník žádá...
Asi jsem nikdy neslyšel: To auto má tolik elektroniky, to je tak bezvadný! Určitě se to nebude srát. A ty dotykový displeje? No to je bomba!
Ne vážně, to si myslím že je lidem prostě vnucováno chtě nechtě...
Asi jsem nikdy neslyšel: To auto má tolik elektroniky, to je tak bezvadný! Určitě se to nebude srát. A ty dotykový displeje? No to je bomba!

Ne vážně, to si myslím že je lidem prostě vnucováno chtě nechtě...
-> suri 26.11.20 19:42:57: Kritérium 4 je tak na 2 hodiny
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.11.20 19:46:51: Ten dělá jen infotainment atd, co vím.
Jenže ty sw jsou nejen do MIB, ale taky do kamery, radaru, soundsystému, gateway, BCM, ESC, posilovače brzd eBKV atd.
Prostě přijede auto na třeba na doplnění oleje a flashuješ ho celej den
-> saskyn2 26.11.20 19:39:34: Hele, už sem sám píše.


-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.11.20 19:46:51: Ten dělá jen infotainment atd, co vím.
Jenže ty sw jsou nejen do MIB, ale taky do kamery, radaru, soundsystému, gateway, BCM, ESC, posilovače brzd eBKV atd.
Prostě přijede auto na třeba na doplnění oleje a flashuješ ho celej den

-> saskyn2 26.11.20 19:39:34: Hele, už sem sám píše.


-> Tuner#2: Jen Nfkt hezky napráskej
Ano auta budou stále složitější, jednak kvůli tomu že si to zákazník žádá, druhak kvůli směrnicím a různým píčovinám typu uhlíková neutralita, ale s tím v továrně nic dělat nemůžou, snad jedině kdyby to zavřeli.
EDIT: a vlastně znám z vývoje min. 3 zdejší členi:

EDIT: a vlastně znám z vývoje min. 3 zdejší členi: