
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> Jirik_Tuňák1983: pockam az tam skoci cele cislo a prsknem ti to sem 

-> Kocvin: blatníky , lemy , strecha , stlpiky , zadné dvere , kufre ... záleží kus od kusu ...
-> Cumper: Co vím, tak kromě víka kufru toho na jedničkovém supu moc nehnije..
Teď jsem koupil pro ségru kus s nájezdem 600 tis. km přesně, je to bývalý taxík a to auto je po karosářské stránce naprosto v pořádku..
Teď jsem koupil pro ségru kus s nájezdem 600 tis. km přesně, je to bývalý taxík a to auto je po karosářské stránce naprosto v pořádku..
Když už se tady řeší ta koroze odolnost passata B5 /5,5
tak by mě zajímalo jestli je to úplně stejný jako superb 1, nebo je na tom jedno z nich co se týče kvality a odolnosti karoserie líp? Asi to bude stejný co?

-> Pavel P@nkáč 23.03.20 13:18:36: To si asi pleteš, jsem nadšenej z toho, jak se s tím jezdí a jak je to pohodlné. Jsou tam i prvky, které se mi líbí. Např. ty vyboulené blatníky, linie od hrany světla až dozadu atd., ale ne, že bych to dával jako etalon designu. Má to třeba 4x chlaďák, dobře řešené nápravy, to jsou třeba věci, které vidět nejsou. To, že to lidi nepochopili jako celek, to je především jejich problém, ne úplně toho auta.
Na té FL verzi mi navíc nepřijde nic zlého a možná mi i štve, že nemám práce tu.
Na té FL verzi mi navíc nepřijde nic zlého a možná mi i štve, že nemám práce tu.
-> Jirik_Tuňák1983: není to tak dlouho co jsi z něj byl celej "poprdenej"
-> Pavel P@nkáč 23.03.20 13:14:36: Jo, ten na Miss auto neaspiruje, to určitě ne. Na něm si vždycky najdu něco hezkého, abych to měl jednodušší
, ale na druhou stranu se to nevylučuje s tím, že jinak je to povedené vozítko. Co do pohodlí, prostoru a uživatelských vlastností.

-> Jirik_Tuňák1983: Cromaňonce
-> Pavel P.. 23.03.20 10:51:13: Takže více méně stejná story jako jedničkový oktávka. Tam taky většinou co člověk neomlátil nebo se nelakovalo po nehodě, tak drželo... na naší bývalej i na segry bylo krásně vidět co je původní a co ne.
-> Pavel P@nkáč 23.03.20 10:52:07: Kterého myslíš? Mojí paní Bravo II? Pokud Cromaňonce, tak několikrát jsem říkal, že jsem ho nekupoval na parádu, ale na práci a ježdění do práce. A pokud někdo raději jezdí shnilotinou, než sice hnusným, ale zdravým autem, tak nemá všech pět pohromadě. Ale takových BMW a Audin jsou plné silnice.
-> Pavel P.. 23.03.20 10:51:13: B5 a B5.5 je jednoznačně perfektní auto. O tom žádná.
Co se týká korozeodolnosti lepší než B6, to se moc nepovedlo.

-> Jirik_Tuňák1983: promin BEZE SRANDY já bych radši drtil rezavou B5 než toho tvého "krásného" FIATA 

-> Jirik_Tuňák1983: jo taky to rezne... osekaný lemy od kamínků reznou, kufrový dveře kolem skla kde se prodře barva od gumičky.... ale co jsem viděl tak většinou hnijou přelakový díly nebo auta po celolaku... to co je v origo laku a v původním pozinku, tak víceméně nehnije.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.03.20 10:42:25: Hele, ty inteligente. Měl jsi někdy některé z těch aut - tzn. Fiat a PSA? Neměl, kolem mne lidí mraky a jestli to na něco trpí, tak koroze to zrovna není. Tak se zdrž komentářů. Nechám tě někdy pod ta auta vlézt, OK?
-> Jirik_Tuňák1983 23.03.20 10:36:46: není protože s Fiatem na dvoře tohle chce fakt odvahu napsat. -> Jirik_Tuňák1983 22.03.20 22:38:17: 

-> dragon_cb_cz 23.03.20 08:12:17: B5 a B5.5 všichni co to kolem mne mají a nebo měli, tak sice už kroutí 300, 400 000, ale rezavý je na tom kdeco. Dveře, prahy, zadní lemy a kufrofky. Jak vespod nevím, ale vnější díly ano. Taky to má nějaký roky, že. Motory OK, i na to zacházení, ale pohledové díly už s ohledem na stáří nejsou zrovna v kondici.
-> Jarda - zrušená registrace 23.03.20 08:35:58: A ty taky. Protože se ničím nechlubím. Jako ani nevím čím.
-> palinator 23.03.20 08:39:37: Ty jsi fakt kokot. 

-> Jarda - zrušená registrace 23.03.20 08:35:58: Kdybys místo vrtání se v tom co máš zajel na pár měření jako vedlejšák, tak na to nový auto máš taky... Teda pokud sedí ceny který jsi tu házel kolik za to účtujete. Když k tomu přidáš, že si z auta i jeho provozu odpářeš těch 21% DPH...
Já bych nový auto klidně bral, ale je to pro mě ekonomický nesmysl, právě protože jezdím málo + naopak rádi auta trochu střídáme. Na světě je o dost víc zajímavých aut než máme šanci stihnout vyzkoušet, ale v rámci možností - proč ne.
Já bych nový auto klidně bral, ale je to pro mě ekonomický nesmysl, právě protože jezdím málo + naopak rádi auta trochu střídáme. Na světě je o dost víc zajímavých aut než máme šanci stihnout vyzkoušet, ale v rámci možností - proč ne.
-> Jarda:
Nemusíš na to mít, musíš mít jen bohovskou hlavu a ruku při výběru jako má on, že kupuje vždy nejhezčí, nejspolehlivější, nejodolnější, nejvýkonnější a prostě nejbombovější auto za nižší cenu, než ti ostatní s upadávajícíma lemama, prahama, dveřma a prošlapanejma podlahama.
Nemusíš na to mít, musíš mít jen bohovskou hlavu a ruku při výběru jako má on, že kupuje vždy nejhezčí, nejspolehlivější, nejodolnější, nejvýkonnější a prostě nejbombovější auto za nižší cenu, než ti ostatní s upadávajícíma lemama, prahama, dveřma a prošlapanejma podlahama.

on se musi pochlubit, ze by do auta pres 200tis.km nesedl a ze proste ma na to si kupovat porad nove..., ja do 5 let 200tis.km najedu a tezko bych mel kazdych 5 let na nove auto a kdyz si na auto zvyknu, nejak ke me priroste a kvuli par km ho nechci menit... vpodstate me zklamaly 2 motory na tudle porci km a to 130 a 1.6 AEE (mozna i proto, ze tam byl plyn), naopak favomotory vedou - na tom se mi vyjma tesneni pod hlavou vlastne nikdy nic neposralo, lada - co vydrzela je dobra a i 1.8T 20V audi neni spatnej motor
-> palinator 23.03.20 08:14:53: Až takovej přehled nemám, ale jednoho podobnýho kombajna jako David mají rodiče jednoho dítěte ze školky kam chodí naše holky. A to auto od pohledu i dle toho co jsem s ní mluvil fakt nemá lehkej život, tankuje se do toho co je zrovna po ruce a vůbec se to moc neřeší. Kupovali to relativně nový (asi jako pětiletý?), od tý doby s tím jen oni namotali už snad 350 tisíc a rozhodně neplánují změnu.
-> dragon_cb_cz:
A hlavně se B5 nerozdělujou na havarovaný a nehavarovaný, ale zbořený jednou, dvakrát, třikrát...
A hlavně se B5 nerozdělujou na havarovaný a nehavarovaný, ale zbořený jednou, dvakrát, třikrát...

-> Jirik_Tuňák1983 22.03.20 22:38:17: Tady jsi podle mě fakt vedle, když vidím jaký zacházení B5 od některých lidí vydrží a pořád to nějak funguje a vypadá, tak se nestačím divit. To je podle mě co se výdrže týká auto ze stejné ligy jako třeba starý V70... Speciálně když jich většina má v ČR odjeto minimálně dvojnásobek toho, co svítí na tachometru (ale to pro ty V70 možná bude platit taky 

-> Jirik_Tuňák1983 22.03.20 23:14:21: pravda,já sem taky cca 3x mesíčně něco napíšu.Teď to bylo výjmečně o hovně,protože jsem naivně myslel,že Ti dojde jaký tady pořád píšeš hovna.Bohužel nedojde...
-> Pavel P.. 22.03.20 23:19:49: kamarád už pár míst na B5 vyvařoval ale rok 98 a na 99% utopenec 

-> Jirik_Tuňák1983: to asi budou budou šťastlivci kteří trefili "dobrý" kus

-> venni 22.03.20 22:51:24: A tvůj? 

-> Jirik_Tuňák1983: Ještě že mám ten dvacet let starej sráč z Bolky. Má na hrbu minimálně 300000km a je na něm vše původní a bez koroze 

-> Jirik_Tuňák1983 22.03.20 22:38:17: další Tvůj komentář o hovně? 

-> Pavel P..: Náhodou, některá auta od F to taky uměla celkem držet...
A zbytky možná drží ještě dnes.. 


-> Pavel P.. 22.03.20 22:25:33: Pravda, tady je větší rizeto, že poztrácíš prahy, lemy, dveře a nebo propadneš podlahou. Alespoň soudě dle kolegů, kteří to měli a nebo dosud mají. 

-> Jirik_Tuňák1983: tak tohle neni auto od F, abych zažíval panický stavy když se počítadlo přehoupne přes kilo

-> Pavel P.. 22.03.20 22:05:02: První nervy mám při překročení 100 000 km a 200 000 jsem nikdy neměl. 

-> Pavel P.. 22.03.20 22:05:02: :) dobre auto pres mega musi dat, deda kdysi odkoupil T603 se 750tis.km a co pamatuju tak byla jak nova, zbavoval se ji kvuli spotrebe, kdyz benzin vyletel na 8kc
-> Jirik_Tuňák1983: z čeho?

-> Pavel P.. 22.03.20 21:54:07: Zajímavé, to už bych po čtvrté zažíval panické stavy. 

-> dragon_cb_cz 05.03.20 20:06:27: To znám, ale já to mám trošku jinak, co s nimi udělat. 

První provozní tisícovka za náma. A už mi ho začíná být líto a přemýšlím, co všechno by se na něm dalo a mělo udělat... je to fajn povoz. Je to se mnou marný 

-> Jarda - zrušená registrace 14.02.20 19:19:37: ?????????
jaky 1.8T cabrio? nebo VR6, potrebuju rodinne, tak roadster neprichazi v uvahu
jaky 1.8T cabrio? nebo VR6, potrebuju rodinne, tak roadster neprichazi v uvahu
-> Jarda: Aneb tělo má jít do penálu zhuntovaný



-> Jirik_Tuňák1983 14.02.20 18:58:45: to byla odpoved na to, ze nehodlam byt prizdisracem a bat se o sebe a jen se litovat, jaky je ke me osud, ze me vse boli, ze se nemohu hnout atd., ale zit, protoze se cely zivot setrit a udrzovat na zivu v nude a stereotypu je skoda, viz. treba chudak darklord, to radeji nekde chcipnu a je jedno jestli pod zavalem sutru nebo v chrtanu medveda, zatim vlastne nejvickrat jsem se malem utopil

-> Jarda - zrušená registrace 14.02.20 17:48:32: Ty droguješ? Na co prosím tebe reaguješ? 
Přijde ti v tomto textu: -> Jirik_Tuňák1983 14.02.20 17:46:19: , něco, co by odkazovalo na tvoji odpověď zde -> Jarda - zrušená registrace 14.02.20 17:48:32: ?

Přijde ti v tomto textu: -> Jirik_Tuňák1983 14.02.20 17:46:19: , něco, co by odkazovalo na tvoji odpověď zde -> Jarda - zrušená registrace 14.02.20 17:48:32: ?
-> Jarda - zrušená registrace 14.02.20 18:22:44: Neříkám neřešit nic, spíš řešit jen to nutné, co už zavání problémem - buď bezpečnostním, nebo že tě to někde nechá (úměrně tomu, na jaký dálky auto provozuješ - třeba u toho Saaba je mi to tak nějak jedno, zatím s ním jezdím jen okolo Prahy a tam se do limitu asistence na povinku na odtah vždy vejdu 
Ad násobek ceny auta - jak se to vezme, pokud zrovna totálně neklekne motor, tak je to levný. Ale stejně jsem se zařek, že si na sebe musí "vydělat". Ideálně bych se rád vešel do 1 Kč/km v součtu pořizovací ceny, údržby a dalších nákladů krom paliva. Zatím jsem v tom 3000 Kč za pořízení, 4400 Kč evidenčka/přepis/ekodaň, 871 Kč za pojistku, 600 Kč za spínačku a zámek a 80 Kč za opláchnutí na WAPce == 8951 Kč. Takže když se neposere nic dalšího, tak přešvihnu interval výměny oleje jen o 3951 km

Ad násobek ceny auta - jak se to vezme, pokud zrovna totálně neklekne motor, tak je to levný. Ale stejně jsem se zařek, že si na sebe musí "vydělat". Ideálně bych se rád vešel do 1 Kč/km v součtu pořizovací ceny, údržby a dalších nákladů krom paliva. Zatím jsem v tom 3000 Kč za pořízení, 4400 Kč evidenčka/přepis/ekodaň, 871 Kč za pojistku, 600 Kč za spínačku a zámek a 80 Kč za opláchnutí na WAPce == 8951 Kč. Takže když se neposere nic dalšího, tak přešvihnu interval výměny oleje jen o 3951 km

-> dragon_cb_cz: to je kozmetika
-> Borderer 14.02.20 18:21:28: No tam pak jedině zůstat věrný modelu a koupit nějakou celkově hezkou, abys tam případně z té na odpis mohl přehazovat 

-> dragon_cb_cz 14.02.20 18:17:03: no neresit, jezdit, kupovat, prodavat, tak uz bych mel asi desatou ovci na kazde bych prodelal, takze bych na tom nebyl lip...
ale todle za 120E, to je fajn... ale jedina zavada muze znamenat nasobek kupni ceny
-> dragon_cb_cz: tu zadni napravu mas srovnatelnou s naftovou ovci, ktera ma 350 najeto a vyfuk takovejdle nema nikde, ale zas to je 2004, ale jako za 120E, jen bych to nemohl takto stridat...
ale todle za 120E, to je fajn... ale jedina zavada muze znamenat nasobek kupni ceny

-> dragon_cb_cz: tu zadni napravu mas srovnatelnou s naftovou ovci, ktera ma 350 najeto a vyfuk takovejdle nema nikde, ale zas to je 2004, ale jako za 120E, jen bych to nemohl takto stridat...