skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> Jirik_Tuňák1983 29.11.14 20:28:08: Jedna extrakcia titánu z nohy a chodil som do 5L ... Bežne plynule komibnácia 6-6,5L , čisto mesto s klímou a postrky maximálne do 7,5L ...
-> suri 29.11.14 20:25:59: Tak to já neuměl s benzínem nikdy. Nebo jsem to spíše nevydržel.
-> Milan 136 29.11.14 20:00:42: To viem aj s benzínom ....
Pomalu míříme ke společné stovce tisíc... Jelikož padlo rozhodnutí, že z domu nepůjde a už to pod plným nějak hulí, tak mě asi čekají nějaké investice 

-> Jarda/felda 26.11.14 01:28:34: Jak přetočit? Jako, že už nestačí budík? To jsem nikdy nezkoušel, max nějakých 170 tacho (2,3 JTD).
-> Jarda/felda: Tachometrových 175 s Ducatom Maxi 3.0 JTD 
(na maďarskej M1)

(na maďarskej M1)
-> Martin NM: Skoro...
Fiat Ducato
Fiat Ducato

-> Bukaj: to je Citroen Jumper ? 

Reálně má 70 tisíc, těch posledních 10 jsem přidal já... a dneska jsme se spolu rozloučili.
-> palinator: no podľa toho ako to auto vyzerá je dosť možné že počitadlo sa už raz pretočilo 

-> darklord 01.11.14 12:28:20: To je po studeném startu a vyjetí z podzemních garáží. Nádrž je tam ale pravda malá.
-> Jirik_Tuňák1983: enterprise ma pozeram celkom maly dojazd na polku nadrze 

-> Nwkt 01.11.14 12:12:27: Taky jsem koukal
, asi budu muset přestat žrát v autě za jízdy.
Akorát furt nevim, jakou barvu budíků si mám vybrat. Je tam několik odstínů žluté, modré, pak ňáká ještě tmavší. Co je nejlepší na oči přes den a v noci?


-> dragon_cb_cz 01.11.14 12:03:29: Si nepamatuju kolik to mělo při koupi, jestli jsem dal už litr nebo ne 

-> Jirik_Tuňák1983: Když si pindíš honíška, tak si potom utři ruku. Kdo po tobě má zatahovat tu ručku, prase

btw: ty budíky jsou fullHD? Jak se na tom přehrávají filmy?



btw: ty budíky jsou fullHD? Jak se na tom přehrávají filmy?

-> Nwkt: Pán je gurmán, kupuje nový auta 

-> Jirik_Tuňák1983: Přiznám se, že servismanovi moc nekoukám pod ruce jaký značky dílů mi tam dává, jelikož mu celkem věřím, to auto servisujou posledních asi 160 tisíc km a až po tej poslední výměně najednou tohle... no asi stejně půjde na jaře z domu, tak už to asi řešit nebudu...
-> palinator 22.09.14 15:23:00: Asi jo. Na Pikoušovi to brzdí úplně masakrálně (mám tam ještě původní originál), ale za chvíli jsou černý ráfky jak prdel. Nechápu, že tak prášijó. Tátovi na 207 původní originály taky prášily jako prdel, teď má nový Feroda a ty černí míň, ale taky mají menší mírně výkon. Nicméně služební dosluhovadlo O1 na deskách a kotoučích z origo servisu brzdí jak z prdele, takže si raději nechávám fóra.
-> Jirik_Tuňák1983:
Zvláštní, že stejný brzdy, co jsou na Boře, tak na suchým asfaltu na rukáv dokážeš udělat hodiny asi na 5. zub. Je to vždycky o značce kotoučů a desek.
Zvláštní, že stejný brzdy, co jsou na Boře, tak na suchým asfaltu na rukáv dokážeš udělat hodiny asi na 5. zub. Je to vždycky o značce kotoučů a desek.
-> Jirik_Tuňák1983: Nevím jak moc je obyčejná nebo ne, ale dřív brzdila o dost líp... ale už nějakou dobu jsou ty brzdy zvadlý, asi po nějakej výměně kotoučů či desek...
-> dragon_cb_cz 22.09.14 14:25:55: Jestli mluvíš o obyč. jedničkovej, tak ta brzdí fakt strašně. 

-> darklord:



-> palinator: Jo, mě oktávka taky nějak zvadla poslední dobou - jestli blbý desky nebo co, nevim. Ale přijde mi, že je ten pedál nějakej gumovější než bejval a v "krizích" na to teď musím šlapat víc... GLSa brzdí určitě líp.
-> dragon_cb_cz:
Tak Toledo mě brzdí ještě hůř, než Škodovka :o))) .. jen u našich Octavie si člověk musí dávat bacha.
Tak Toledo mě brzdí ještě hůř, než Škodovka :o))) .. jen u našich Octavie si člověk musí dávat bacha.
-> palinator: Si po chvilce zvykneš... problém je to spíš naopak, když jsem po šesti dnech za volantem MBčka přesednul do Feldy, tak jsem při prvním brždění málem překousnul volant...
-> dragon_cb_cz:
Takhle jsem pěkně vyplašil půl pláže v létě. Bylo všude moc aut, jel jsem asi 70 a najednou místo na parkování... Klouzla si posledních pár metrů brzdění předkem a parádně zapískala.
E: ale že bych nemusel vyvinout nějakou malou sílu, to teda ne... bez posilovače bych do toho asi musel šlapat jak hluchej
Takhle jsem pěkně vyplašil půl pláže v létě. Bylo všude moc aut, jel jsem asi 70 a najednou místo na parkování... Klouzla si posledních pár metrů brzdění předkem a parádně zapískala.

E: ale že bych nemusel vyvinout nějakou malou sílu, to teda ne... bez posilovače bych do toho asi musel šlapat jak hluchej
-> palinator: To jo, ale maximální užitečný síly (na hranici toho kdy jdou kola do smyku) se dá v pohodě dosáhnout i bez něj...
-> DuDy:
Kdyby sis počkal kilometr bylo by to lepší.
-> dragon_cb_cz:
Z hlediska potřebný síly na brzdnej účinek je to poznat.
Kdyby sis počkal kilometr bylo by to lepší.
-> dragon_cb_cz:
Z hlediska potřebný síly na brzdnej účinek je to poznat.
-> banditta: 160 a mlha taka ze treba mlhovky? tak to si prase.
-> palinator: když byla mlha tak čím mám svítit ?

-> palinator: Co se týká prošlápnutí či neprošlápnutí brzd, je to fakt úplně šumák... prostě buď to funguje nebo ne. Dobře fungující brzdy bez posilovače na kile pošleš do smyku ani nevíš jak....
-> dragon_cb_cz:
No, jedno to není, ale budiž.
No, jedno to není, ale budiž.
-> Bukaj: Posilovač neposilovač, pokud je to v cajku, je to jedno... dej tam pořádný desky a pakny.
-> dragon_cb_cz: Čidlo je stejné - a místo fíbru mám pod ním měděný kroužek...
S tou teplotou je to v pohodě - u Å také když to honím, tak teplota vyleze na 90 a když jedu klídek, tak se drží na 80 - to je úplně normální. Takže spíš bude problém buď v čidle, nebo budíku (kostry, kostry).
A brzdy mám v plánu řešit, až bude čas. Dozadu půjdou origo pakny a dopředu repásnu jinej posilovač. Tenhle se mi nějak nepovedl...
S tou teplotou je to v pohodě - u Å také když to honím, tak teplota vyleze na 90 a když jedu klídek, tak se drží na 80 - to je úplně normální. Takže spíš bude problém buď v čidle, nebo budíku (kostry, kostry).
A brzdy mám v plánu řešit, až bude čas. Dozadu půjdou origo pakny a dopředu repásnu jinej posilovač. Tenhle se mi nějak nepovedl...
-> Bukaj: A mluvím o sérii, ne o bezazbestu... dopředu i dozadu azbest a pokud budeš mít pořád pocit, že tomu něco chybí, tak dopředu DSka a dozadu beral...