kolik má najeto vaše auto

prohledat
4551 příspěvků (zobrazeno 3401 až 3450) od 25.05.2007 do 17.03.2025, založil/a Luděk
řadit dle data
11:31:26
26.03.2012
Nwkt
-> Klubko_: To akorát končí záběh ne?
11:20:58
26.03.2012
Klubko_
sakrys, o kilak mi to uteklo

Octavia 1,9TDi, 2002
zvětšit kolik má najeto vaše auto - obrázek od Klubko_ vložen 26.03.2012 11:20:58
08:14:36
26.03.2012
palinator
-> Vít Heřman:

S VTG ti to o nějakou desetinku ještě padne.4 Dobrý odladění taky umí efektivitu ještě zvýšit.
01:11:31
26.03.2012
dragon_cb_cz
-> fidelmc: Se na tom oleji trochu prodrazi ne? 1 A jak prochazis emisema snad ani radsi nechci vedet...
01:07:55
26.03.2012
fidelmc
MB 67' 238tis, cca 0,5L oleje na 200km.
00:58:27
26.03.2012
dragon_cb_cz
-> palinator: Tak za vcerejsek a dnesek odjeto cca 320km, prumerna spotreba podle pocitace 3.6l/100km (realne bude tak o pul litru vic)... uz chapes proc chci jen opravit to co je a nerozjebat to nejakejma velkejma zmenama? 1
09:37:26
25.03.2012
suri
-> palinator: ja som len tak spomínal a vo vani ani okolo to nemalo nič , žiadny senzor teploty ale zase som ho nehľadal . Lebo nové čo má teplotu oleja tak má asi každé longlife interval a senzor kvality oleja či ako to nazývajú , a tam teplotné čidlo je .
00:56:39
25.03.2012
palinator
-> suri:

Nemám tušení, ale jednotky v autech to někde brát musí.
23:25:58
24.03.2012
suri
-> U-Geen: dík -> palinator: a kde je to čidlo?



aj s2 combi to má a limuzína nie resp nemala , neviem ako teraz
22:19:56
24.03.2012
palinator
-> suri:

Jo.. ono jí můžeš mít u vícero aut. Je až s podivem, kolik motorů má čidlo teploty, jen to neni na PP vidět.
21:51:54
24.03.2012
U-Geen
-> suri: ano, je tam
20:18:32
24.03.2012
Chali
-> myschaak AZNP K.Hora: anebo díra na silnici
20:17:08
24.03.2012
castrol
-> myschaak AZNP K.Hora: rozbeh a brzda a je dolu
upraveno 1x, naposled 24.03.2012 20:17:36
20:16:20
24.03.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Vojtisek: je zas fajn že to sundáš bez kvalitního vercajku,stačí palice a dobrej nápřah3
20:14:37
24.03.2012
Vojtisek
-> myschaak AZNP K.Hora: povrchovka40
20:11:48
24.03.2012
myschaak AZNP K.Hora
forman po 350tkm
zvětšit kolik má najeto vaše auto - obrázek od myschaak AZNP K.Hora vložen 24.03.2012 20:11:48
20:01:59
24.03.2012
suri
-> palinator: počuj , spomenul som si , kamarát mal to 1997 toledo 66kw než ho nezrušil a vidí sa mi že tam bola v PP funkcia teplota oleja , je to možné?
12:25:02
24.03.2012
palinator
-> Vít Heřman:

www.turbopower.cz/

Tohle by měla být ta doporučovaná společnost. Tak k VTG turbu je potřeba podtlakový vedení, takže úplně plug and play to není. To je docela škoda.



-> Jarda/felda:

Cenovej rozdíl bývá okolo 5000 Kč.



Osobně bych taky doporučil dávat spíše turba Garrett než KKK, pokud je to možné.
11:52:37
24.03.2012
Jarda/felda
-> palinator: repas nevim kamarád dával za repas i s výměnou v servisu 16 na netu bylo za 17500,- nový originál 8
23:46:07
23.03.2012
dragon_cb_cz
-> palinator: Tu firmu pokud si vzpomeneš nebo dohledáš dej vědět. Ale co se týká toho jestli změnit nebo nezměnit typ turba - já fakt do toho auta nechci dělat zásadní zásahy, je to pracant kterej má sloužit spolehlivě a na výkony se hledí až v druhej či pátej řadě. Pokud tam něco pracuje 276 tisíc, proč se v tom hrabat. Turbolag mi nevadí, pokud se chci vyblbnout tak 1.9tdi 4x4 fakt nejni vhodnej nástroj. Musí to pracovat spolehlivě a vydržet - to jsou primární požadavky. Cokoliv ostatní je bonus. Proto jsem ke změnám turba skeptickej...
23:02:57
23.03.2012
palinator
-> Vít Heřman:

Když koupíš repasované turbo od někoho prověřeného, není problém. Osvědčená je nějaká firma (teď si nevzpomenu na jméno), ta prej třeba vyvažuje rotory líp, než jak jsou vyváženy v továrně a kvalita je srovnatelná s novým turbem. Jinak co se týče montáže, tak jde jen o to, jestli je daný turbo součástí svodů nebo šroubovaný. Pak taky způsob regulace a aby se vešlo, ale jelikož se ty turba, co jsem zmiňoval, dávaly do stejnejch platforem s Octou, neměl by bejt problém. Teď si akorát nepamatuju, jakej je postup při přechodu z obtoku na VNT. Každopádně obtokový turbo bych tam bejt tebou nedával, je to hodně zastaralý, má to velkej turbolag.
22:56:22
23.03.2012
dragon_cb_cz
-> palinator: Já to fórum trochu pročítal, ale na to abych to prolezl důkladně nemám trpělivost - říkám, je to spotřebák, na hraní mam auta s motorem na správné straně. Nevím jak moc velký finanční rozdíl je dát nové nebo repasované původní turbo nebo místo něj nějaké z jiného typu. Docela nerad bych na tom autě něco bastlil a výrazněji upravoval - ono i z těch zadomotorových škodovek je známo, že každá úprava dva problémy vyřeší a pět jich přinese... A už vůbec se v tom autě nechci hrabat moc sám, na rozvrtání kde můžu něco posrat mám jiné kusy. Spotřebák je u mě fakt auto kde i olej a destičky mění můj dvorní automechanik a já se prostě nestarám - v pravidelném intervalu to dostane, pořeší co je potřeba a pak mi to dá za týden zpátky.
22:42:55
23.03.2012
palinator
-> Vít Heřman:

Tak si pročti i jejich fórum, to je teprve banda.

www.dieselpower.cz/forum

Já už se v tom chvíli pohybuju a reference jsou mi známy pouze kladný, když něco někdy nechodilo, tak se to stejně vyřešilo. Jde o tvůj přístup, přece když už děláš nějakou výměnu, proč za stejný peníze nedát lepší komponenty, že? Budeš mít větší rezervu na předjíždění, spotřeba i třeba trochu padne.. Čili když budeš měnit turbo, proč dávat obtok, když můžeš třeba turbo z 96 kW nebo 110 kW.6 U toho máš pak větší rezervu, takže se nemusí tolik roztáčet a dýl vydrží, obzvlášť po úpravě zbytku. Jinak ještě bych pak doporučil i v zájmu životnosti zainvestovat do FMIC neboli intercooleru před chladičem. Sériový je umístěn v podběhu, kde je chlazen mizerně. Vysoká teplota znamená malé nasáté množství vzduchu => vyšší potřebný tlak a hlavně znamená zbytečně zvýšenou teplotu hoření, což vadí emisím a hlavně motoru - jsou známy případy, že pro špatné chlazení stlačeného vzduchu se motory při delší zátěži prostě utavily. Pár členů z toho fóra dělá intercoolery na zakázku, konkrétně jeden z nich má typ přímo pro jedničkovou Octu, aby tam přesně pasoval a byly rozumně řešený vývody. Velikostně je tip ťop, práce prej perfektní.4
22:23:37
23.03.2012
dragon_cb_cz
-> palinator: Hehe, zrovna jejich web jsem si dneska pročetl docela pořádně 1 Koukal jsem na to, 17 tisíc za pořádnou opravu je celkem snesitelný. Takže na ně máš nějakou kvalitní referenci? Já klidně turbo+vstřiky zainvestuju pokud to bude znamenat, že do toho motoru zase nebudu muset (pokud se něco nárazově brutálně nevysere) zase hodně dlouho šáhnout. Přeci jen vydržel 276 tisíc bez šaškování, jen pravidelně olej+filtry.
22:04:27
23.03.2012
palinator
-> Vít Heřman:

Dá se to tipovat na vstřiky. Bývají menší otevírací tlaky vstřikovačů a opotřebené trysky, které nedokáží naftu tak dobře rozprášit.

Používají se alternativní (čili neoriginální) kvalitní trysky do vstřikovačů od výrobce Fratelli Bosio.

Existují 2 řady - základní Sprint a vylepšená PowerPlus (dávka je u obou stejná, jen PP by měly být z kvalitnějších materiálů a kvalitněji zpracované, měly by líp rozprášit palivo (o něco vyšší výkon) a mít vyšší živostnost.

Pro 66 kW odpovídá průtokově série Sprint 357, resp. PowerPlus 357, ale když už se to mění, proč tam nedát 502 nebo 520 (pro 81 kW verzi). K tomu je ale pak dobrý nechat udělat software, aby se jejich potenciál využil a nebyla na motoru větší kouřivost.

U Dieselpoweru (Praha) stojí výměna trysek a seřízení vstřikovačů 7500 Kč za Sprinty a 10500 Kč za PowerPlusy. Úprava software od 7000 Kč. Kluci z Dieselpower jsou sice dražší, ale nejsou to žádní nalejvači, za svojí prací si stojej a osobně jim důveřuju. Šel bych do toho i s čipem, pak je z 66 kW třeba 100 bez nějakýho stresu. Pokud je ale turbo před smrtí, mohla by to bejt jeho poprava - to ale oni poznaj a vysolej řešení.
21:43:04
23.03.2012
Jarda/felda
suri 22.03.12 20:26:11 napsal:

→ Tommyk: na feliciu celkom dosť


kde sou ty doby co sem s ní jezdil 1500km měsíčně 3
14:44:52
23.03.2012
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Přiznám se, že to moc nezkoumám - je to spotřebák a moc mě detaily nezajímají, ale je to motor AGR, takže pokud vím tak by variabilní geometrii mít neměl.



-> palinator: No - nevím jestli houká, ale píská dost - ale to dělá už nějakých 100 tisíc km 6 Bylo před nějakými cca 50ti tisící km poslaný do Strakonic (která firma přesně nevím, asi nějaký odštěpek původní ČZ) na "repas", tam řekli že ještě OK a snad ho jen vyčistili a je fakt že funguje pořád. O repasi vstřiků nic nevím, takže asi původní. Kolik taková repas vyjde?



Kouří to pokud vím spíš do černa, zkusím se zítra kouknout (pojedeme se ženou na chalupu ve dvou autech, tak jí nechám řídit ochcáfku a ve 120ce za ní budu pozorovat 1 , takže to by ukazovalo spíš na ty vstřiky?



Jinak nechci do toho auta nějak zásadně investovat, je to spotřebák, musí jezdit, dostane potřebnou péči ale žádnej tuning to nebude. Spíš nechci něco zanedbat aby se to pak neprodražilo.
20:52:38
22.03.2012
suri
-> Tommyk: ked tak sz , ja feldu plánujem , ešte na dlho , kým sa nerozsype
20:47:40
22.03.2012
Tommyk
-> suri: sám ještě nevím .. je čas, feldu plánuju do konce roku, možná i po novým roce nějakej čas.
20:41:50
22.03.2012
suri
-> Tommyk: a čo chceš?
20:37:18
22.03.2012
Tommyk
-> suri: proto chci něco jinýho 4 jinak bych si jí nechal, na tu cestu do práce 30km to uplně stačí
20:32:28
22.03.2012
Milan 136
-> palinator: samozřejmě vím jak to je...

Že to je 4x4 je níž a nevšiml jsem si
upraveno 2x, naposled 22.03.2012 20:40:23
20:30:51
22.03.2012
suri
-> Tommyk: je ale na jazdenie na dlhé trasy to nie je
20:28:16
22.03.2012
palinator
-> Milan 136:

Stará 66 kW (1Z, AHU, AGR) má obtok, ALH variabilku. Pokud vim, tak 66 kW 4x4 byla AGR.
20:27:35
22.03.2012
palinator
-> Vít Heřman:

Stará 66 kW má obtok, nová 66 kW má VTG - to jen pro informaci.4 Kouří to černě nebo modře? Spalování oleje vypadá takhle:
Seat Toledo 1M turbo odeslo


Můžou bejt už hodně načatý vstřiky, kor pokud nebyly repasovaný a měněný trysky. Jinak turbo pokud nehouká, tak by ještě mělo něco vydržet, jinak ho můžeš vyndat, nechat zkontrolovat vůle a nebo úplně nejlíp ho vyměnit za GT1748V, VA nebo VB, k tomu trysky PP768, intercooler na zakázku a pořádnou mapu.2
20:27:03
22.03.2012
Milan 136
-> Vít Heřman 22.03.12 00:00:23: na to jsi přišel jak, že 66 kW nemá variabilku?
20:26:54
22.03.2012
Tommyk
-> suri: je to držák, nemůžu si stěžovat
20:26:11
22.03.2012
suri
-> Tommyk: na feliciu celkom dosť
20:25:01
22.03.2012
Tommyk
-> suri: vela? Jezdím s tím jeden týden v měsíci do práce a jinak občas cesta do brna a zpět, což dělá nějakejch 600km. Ale neřekl bych že najezdím hodně..?
upraveno 1x, naposled 22.03.2012 20:25:26
20:13:18
22.03.2012
Eidy
-> Vít Heřman: Já počítači věřím. Ze začátku jsem to měřil plnejma nádržema po hrdlo a seknul se tak o decku.
19:47:36
22.03.2012
dragon_cb_cz
-> Eidy: Taky mám ten pocit... akorát palubnímu počítači moc věřit nemůžu, je co se týká spotřeby dost optimista 1 Reálně jezdíme asi za 5.5l dlouhodobej průměr, což na 4x4 nejni zlý.
19:26:52
22.03.2012
Eidy
-> Vít Heřman: Snažím se nebrat úplnej šmejd, ale jinak to neřeším. Poznám to na spotřebě. Nedávno jsem vzal 2x plnou na nejlevnější místní benzínce, že je to prej ok. Auto fungovalo úplně normálně, ale nebyl jsem schopnej se dostat pod 5 litrů. Takže jsem se vrátil ke druhý nejlevnější a najednou to umí jet zase za 4l. Takže tak.
16:10:23
22.03.2012
dragon_cb_cz
-> suri: To rád slyším 2



-> Eidy: Taktéž rád slyším. Jediné co mi teď dělá trochu starost je ta kouřivost - přemýšlím, jestli to může být tím turbem, nebo něčím jiným. Jinak jakou bereš naftu - držíš se nějaké "značkové" nebo to neřešíš?
15:27:54
22.03.2012
Eidy
-> Vít Heřman: 1,9 TDI 66kW mám ve spotřebáku, má najeto minimálně 450000 a pořád krásně běhá. Sice z toho kape olej, ale startuje při -20C na otočení a běhá pořád pěkně. S podválem jedu za 7 litrů, jinak kolem 5. Kdyby byla kastle ve stejným stavu jako motor, tak mám zánovní auto.
15:11:35
22.03.2012
suri
-> Vít Heřman: ak sa mení olej a filter haldex nemá problém
08:25:20
22.03.2012
dragon_cb_cz
-> Stvivi: Hezky pane 5
08:11:07
22.03.2012
Stvivi
Rapid prekrocil 333333
00:01:37
22.03.2012
baal
tak dnes som prekrocil hranicu 255000 km na fabii 1,4 16v 55kw rv.2001
00:00:23
22.03.2012
dragon_cb_cz
-> stika87: No spíš vyfoukat než vypálit, ale 66kw nemá variabilní geometrii, takže tam takový problém není. A rozhodně to není tak že by se to turbo občas neprovětralo - sice vesměs lehtám motor okolo 1500 otáček, ale občas si taky vyjede Votičák pod plným plynem (jako třeba včera) - pár km táhlého stoupání ve 150km/h ho "vypálí" spolehlivě 1
23:55:37
21.03.2012
Minik03
Já dnes na naší hasičské T4 namotal 242000 a shodou okolností to bylo cestou na STK. Podle emisních hodnot ale stav motoru odpovídá novému. Ač je to bývalé auto od nehoďáků, to 2,5l Audi co v něm bije, je asi fakt nesmrtelné.
Extreme Tyres