-> suri: no to nikdo neví, ale asi ne..
pocitam ze skutena cifra bude kolem 140-160tis
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> Tommyk: dúfajme že prvýkrát
-> P@nis:
sem blbej, uz je tam 111 165 


-> Tommyk: 111 065 km ? tak to ti ještě chybí 46 km do 111 111 ne?
prošvihl jsem 111 111 km
a jelikož mi nefunguje na mobilu fotak, tak bych to stejne nevyfotil no
momentalne asi 111 165 km


-> myschaak AZNP K.Hora 05.09.11 21:53:34: Souhlasím mam škodarnu s 270 tisíci kilometry a vše zatím ok když jsem jí před 4 měsíci kupoval měla 260 tisíc,jediné co mě štve tak výkon motoru mam tam favo několik let provozované na lpg cca 100tisíc z minulého auta a je tam už znatelný ubytek výkonu ale dokud bude vrčet neřeším už vydržel dost
Porovnaval jsem to na stejným useku jak před cca 6 lety a rozdíl byl místo 90kmh cca 65kmh takže výkon ubral hodně a puvodní 120 motor je pochopitelně uplne KO


jak to tady tak čtu tak to abych se začal bát, když už mám 97 500 km
-> Jožynek : No tohle byla tragedka težká v 2tis jiná řj a jiné radosti
u ojetiny je to vabank ale tohle byla fungl 


-> Kaprof: nieje uzlík ako uzlík...




-> myschaak AZNP K.Hora: JJ měly jsme to podobně na 120 GLS měla 176 když byla dost neštastně vyměněna za uzlíček neštěstí-Fobii combii

-> minno: hezky to zajíždíš... no aj se letos vejdu do 1tis km 

-> Pavel P..: měl jsem od 150tkm do 160tkm š125l....kastle byla moc pěkná až na cca 30cm prahu,vše původní a ještě lak docela i fajn,převodovka bezproblém...jen ten motor,olej skoro nežral ale tlaky uiž nic moc...do -10 jsem to ještě natočil ale pak už ne...motor jel ale už to moc netáhlo,závěrem dodám že auto bylo na lpg min 8let provozováno!!!je to taky kus od kusu...
VeTeV 05.09.11 11:55:58 napsal:
→ minno: a kolik mas s novym motorem? tech 50?motor má 48 tis.
→ minno: a kolik mas s novym motorem? tech 50?motor má 48 tis.
Sněhurka... z toho 1 km už sem najel já při přesunu z podválu do garáže

-> Syny: to sem kdysi stanovil ja, ze hranice a polocas ropadu je 100tis, pak se musi zacit nanovo a pevne si za tim stojim - bila jak prekonala 100tis tak to bylo jen horsi... od 90 se zaclo srat ledacos a po 100 uz to bylo na rozbor 

-> Syny:
Můj děda se o 120 "88 dobře staral po technický stránce (pravidelný výměny oleje, filtrů, svíček), na zbytek jinak s*al, má na tom teď 180 tkm a v prdeli je na tom úplně všechno. Kastle kromě spodku, který byl profi stříkaný, je na sračku shnilá, motor žere víc oleje a vody, než benzínu a věčně nedrží volnoběh, startér (bez repase) už chraptí jak astmatik a v zimě pod -10 °C je to umění nastartovat. Jediný, co funguje i dnes naprosto geniálně, jsou původní brzdy (podivně s 22kou HBV), spojka a převodovka (bez vůlí, synchrony OK, proti tomu já mám nehoráznou mrdku).
Můj děda se o 120 "88 dobře staral po technický stránce (pravidelný výměny oleje, filtrů, svíček), na zbytek jinak s*al, má na tom teď 180 tkm a v prdeli je na tom úplně všechno. Kastle kromě spodku, který byl profi stříkaný, je na sračku shnilá, motor žere víc oleje a vody, než benzínu a věčně nedrží volnoběh, startér (bez repase) už chraptí jak astmatik a v zimě pod -10 °C je to umění nastartovat. Jediný, co funguje i dnes naprosto geniálně, jsou původní brzdy (podivně s 22kou HBV), spojka a převodovka (bez vůlí, synchrony OK, proti tomu já mám nehoráznou mrdku).
-> Syny: taky si myslim - škodovka udávala mininálně 80 000 km u Spartaka do GO, u MB to bylo 100 000 km - a postupem času toto číslo samozřejmě rostlo.
-> Pavel P..: Ale nezapomen na to, ze na to auto se sralo... Studana chodila do 4000rpm, poslednich 8let se olej menil jen jednou kdyz z nej byla vazelina a jinak se jen dolejva a nejaky prostrikany dutiny mela jen jednou po vyrobe a od ty doby ani prd... Kdyz by se o to nekdo pravidlene a porad staral, tak myslim, ze tech 200 to da v relativne schopnym stavu.
-> Syny: no a to co si mi ted napsal je jasnej důkaz toho že po 150tis je už všechno zralý na generálku.... motor před smrtí, kastle shnilá, převodovka vyhrkaná, nápravy vytlučený.... že to ještě jezdí neznamená že je to v pohodě. 

-> Pavel P..: No to te nevim... Nase 125L ma najeto 155000km, kastle a prevodovka puvodni... Je tedy pravdou, ze motor je u temer KO a kastle je KO uz tak 5let, ale to je tim, ze se o to nikdo nestaral... KDyby se ji pravidelne osetril podvozek a dutiny, motoru se menil olej po 10 000km a otec mu tehda nedavla na prdel studenymu, tak bude v klidu rekl bych... Prevodovkove je v pohode... Sice na 2ce uz je synchron asi decentne v riti, ale myslim, ze 50tkm by prevodovka dala jeste v klidu...
-> Pavel P..: jeden můj "kámoš"(80) s embéčkem (1966) tvrdil že s ním má najeto přes 200 000km a v pořádku - auto jsem viděl (je pravda,že už nemělo žábry) - býval řidič RO (prostě toho busu před erťákem) takže embasu věnoval enormní péči. Ale je to spíš vyjímka, bohužel má auto dodrbanej vnitřek ale zase je zajímavý, že je to sxport do NDR (má německej štítek)
-> Radek Retro eLeSo: tak jasně že s generálkama a oprava to bude jezdit..

-> Pavel P.. 05.09.11 12:48:51: ale dá,já to svoje eLeSo měl po tátovi a krom klasickejch výměn to dalo 220000km,jasně že pak olej šel všude jen ne dovnitř ale motor a převodovka původní

-> Syny: ale už totálního.. běžná škodovka 200tis nedá s jedním motorem, jednou převodovkou nebo jednou kastlí... kámoš co jezdil tágo se 125kou po revoluci tak jí měl novou a najezdil za tři roky 150tis a kastle v kufru roztrhaná, motor bral oleje pomalu jak benzínu a převodovka vyhrkaná že to muselo jít na komplet generálku a pak se prodala jako zánovní 

-> minno: Takze 200 000 je cas rozpadu jo? :)
-> minno: a kolik mas s novym motorem? tech 50?
-> minno: Teď čučím na tu kontrolku činnosti větráku chladiče.
Pěkný. 


Kroukouš tuhle překročil sto tisíc....Oslavil to stylově převozem pračky 

ja mam na T4ce 345000 ale nejde tachometr tak nevim

-> stika87: jinak ví bůh a nebo ->Honzík 105S od kterýho jsme ho kupoval

-> Adam59: a jinak ? 

-> stika87: tenhle motor semnou poprvé 

-> Adam59: pokolikaty?
-> palinator 25.08.11 21:47:07:




-> palinator:




Já před dvěma dny 82000

-> mb136gl:
JaJa, f tédéí co mrtě táhne vocpoda, ale tohle vocpoda netáhne a hlavně to vůbec nehulí a není to v metle ani na hlínách, ale 15ka plech s mrtě poklicema jak z Glóbusu a má to mrtě klimu.. ještě kousek a ful výbava.

JaJa, f tédéí co mrtě táhne vocpoda, ale tohle vocpoda netáhne a hlavně to vůbec nehulí a není to v metle ani na hlínách, ale 15ka plech s mrtě poklicema jak z Glóbusu a má to mrtě klimu.. ještě kousek a ful výbava.


-> palinator: Fabia 2 v Tédéí?
edit: áno, teraz o tom čítam vo vlákne 1.6 TDi :D
edit: áno, teraz o tom čítam vo vlákne 1.6 TDi :D
-> Jožynek : aha
-> suri: viz-> Nwkt:
-> suri: TDi PD 74kw pokud se dobře pamatuju
-> Jožynek : čo to je za motor?
-> Nwkt: Minimálne na GO motora...

-> Jožynek : To už je na vyhození 

-> Danster:
KOLIK ? Tomasi Alva Edisone kde bych nabral takovou kapacitu ?








-> MOLSO: A k tomu ještě potřebuje 1,21 GW a nebo úder blesku



