skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škodovky v hrách
09:24:50
12.07.2018
12.07.2018
Matsoft
-> Zdendys Š. 11.07.18 18:39:53: no to jsem udelal... a nic... objevi se mi to jako polozka v autech, ale bez obrazku....
22:12:41
11.07.2018
11.07.2018
Zdendys Š.
-> palinator:
To je velice jednoduché, je to East Coast USA z originální hry. U mě asi nejpoužívanější mapa, ideální malé venkovské městečko a kdy sjedeš z hlavních cest tak má i úzké klikaté okresky a polní cesty ideální na rally. Škoda že není i evropská mapa tohoto stylu. Místo na fotce je poměrně známé, stačí se spawnout na Highway, otočit čelem vzad a je to asi hned po 500m odbočka z hlavní vlevo na štěrk.
To je velice jednoduché, je to East Coast USA z originální hry. U mě asi nejpoužívanější mapa, ideální malé venkovské městečko a kdy sjedeš z hlavních cest tak má i úzké klikaté okresky a polní cesty ideální na rally. Škoda že není i evropská mapa tohoto stylu. Místo na fotce je poměrně známé, stačí se spawnout na Highway, otočit čelem vzad a je to asi hned po 500m odbočka z hlavní vlevo na štěrk.
21:45:21
11.07.2018
11.07.2018
palinator
-> Nevšovjan:
Co je to za mapu?
Co je to za mapu?
18:39:53
11.07.2018
11.07.2018
Zdendys Š.
-> Matsoft: Podle jakého návodu? Stačí přesunout ZIP do složky Mods v Dokumntech > BeamNG.drive. Jinak taky mít nejnovější verzi hry.
_________________________ __________________________ _______________________
Středeční testování podvozku.
_________________________ __________________________ _______________________
Středeční testování podvozku.
09:36:07
09.07.2018
09.07.2018
Matsoft
-> K1NYO: tak po vymene grafiky mi to bezi.. ale skodovku tam nedostanu ani za boha.. a to jsem to zkousel podle navodu tady a nic.... jako polozka se mi ukaze, ale bez obrazku....
11:13:12
24.06.2018
24.06.2018
Matsoft
-> K1NYO: posli mi do zpravy link.... dik
17:59:50
22.06.2018
22.06.2018
K1NYO
-> Matsoft: ja mam 6 gb ram DDR5 1 gb grafiku a amdcko FX 6100 a ide to krasne na origo nastaveni ake su... to musi ist na tvoje parametre dokonca som to u starkej rozbehol na Acer aspire 5720.... sice minimum a 20 fps... (ak chces poslem ti dako moju verziu hry co mam)
17:53:03
22.06.2018
22.06.2018
Matsoft
-> Nevšovjan: co ze to je?!
pokud Beam, tak jsem ho u sebe zkousel rozjet a ani prd.. a to mam i5, 16gb ram a 2gb grafiku
pokud Beam, tak jsem ho u sebe zkousel rozjet a ani prd.. a to mam i5, 16gb ram a 2gb grafiku
15:39:13
22.06.2018
22.06.2018
Zdendys Š.
Držím palce, od Nového roku kdy to vyšlo to spustím minimálně na deset minutek snad každý den.
18:28:29
21.06.2018
21.06.2018
K1NYO
-> Tom Troll: skoda :/ na uzovku sa moc tesim a dakujem, za odpoved
18:24:13
21.06.2018
21.06.2018
Tom Troll
-> K1NYO: Je to komplikovaný.
Nemám k tomu teď moc přístup ale obecně v tý modifikaci už neleží kámen na kameni a je stopusta úprav a oprav, takže update sám o sobě by byl oproti momentální veřejný verzi obrovskej rozdíl.
Potom nevim kdy budou užovky, sice už jakš takš jsou ale zatim neni kyvka, takže až bude update tak budou asi jenom kupé a nespočet oprav, zlepšováků a novejch dílů.
Ale kdy to bude ti neřeknu protože momentálně hru vůbec nemám takže to trochu stojí.
Nemám k tomu teď moc přístup ale obecně v tý modifikaci už neleží kámen na kameni a je stopusta úprav a oprav, takže update sám o sobě by byl oproti momentální veřejný verzi obrovskej rozdíl.
Potom nevim kdy budou užovky, sice už jakš takš jsou ale zatim neni kyvka, takže až bude update tak budou asi jenom kupé a nespočet oprav, zlepšováků a novejch dílů.
Ale kdy to bude ti neřeknu protože momentálně hru vůbec nemám takže to trochu stojí.
18:18:41
21.06.2018
21.06.2018
K1NYO
-> Tom Troll: mod, ktory nikdy neomrzi, a robi beamng tak navykovy :D mozem sa opytat, kedy budu aj uzovky pre verejnost??? :)
13:23:28
01.06.2018
01.06.2018
Zdendys Š.
Včera jsem to zkoušel a je to lepší než na videu, atmosféra dobrá, grafika na Unity parádní a ovládání auta taky dobré nastavené.
14:40:32
31.05.2018
31.05.2018
cPetan
Viděl jsem video, a teda klobouk dolů před vývojářem. Budu to muset taky vyzkoušet.
23:06:57
30.05.2018
30.05.2018
Tom Troll
-> Bukaj: Bourání je zatim terminální jenom když se to nahulí do stromu nebo jinýho auta- na místě konec. Ty auta se daji zmuchlat solidně, ale zatím je to muchlání čistě estetické a auto se nemůže zatím protouchat nebo rozbít.
Řekl bych že rozbitý světla by byly docela problém protože bez nich v tomhle prostředí ani ránu, ale uvidí se co bude v plánu.
Řekl bych že rozbitý světla by byly docela problém protože bez nich v tomhle prostředí ani ránu, ale uvidí se co bude v plánu.
22:00:55
30.05.2018
30.05.2018
Bukaj
-> Tom Troll: To zní zajímavě
Takže nehrozí, že zbouráš škodovku tak, že přestane jet? Co jsem viděl to demo, tak mne překvapilo, že po třenicích se žigulem má škodovka vyboulenou kapotu (tzn chladič už dávno v kopru) a furt svítí a jede a že po několikanásobném pošťouchnutí zadku žigula nemá Lada rozbité žádné světlo...
Takže nehrozí, že zbouráš škodovku tak, že přestane jet? Co jsem viděl to demo, tak mne překvapilo, že po třenicích se žigulem má škodovka vyboulenou kapotu (tzn chladič už dávno v kopru) a furt svítí a jede a že po několikanásobném pošťouchnutí zadku žigula nemá Lada rozbité žádné světlo...
16:34:40
30.05.2018
30.05.2018
Tom Troll
-> Bukaj: Je to dost těžký, ale jde to. Nemůžeš je zlikvidovat, jenom setřást. (zatím)
To, že tě dostanou, je jenom protože někde uděláš chybu (např. zklouznutí ze silnice a zapadnutí v blátě). Ty vozidla jsou celkem vyvážený, a oni uměj dost době řídit, ale dají se setřást když víš jaký dělaj chyby.
Žigul a Dačiie jsou o zhruba stejně silný a rychlý jako ta škodovka. (možná protože jsou tam naložený čtyři chlapi a ty jedeš sám )
Když je člověk setřese nebo pokud se kolem nich dokáže vplížit, tak potom v krajině narazí na osobu která mu poradí co udělat, takovej úkol, takže tam je i co dělat kromě honění se s padouchama, ale to je furt to hlavní.
To, že tě dostanou, je jenom protože někde uděláš chybu (např. zklouznutí ze silnice a zapadnutí v blátě). Ty vozidla jsou celkem vyvážený, a oni uměj dost době řídit, ale dají se setřást když víš jaký dělaj chyby.
Žigul a Dačiie jsou o zhruba stejně silný a rychlý jako ta škodovka. (možná protože jsou tam naložený čtyři chlapi a ty jedeš sám )
Když je člověk setřese nebo pokud se kolem nich dokáže vplížit, tak potom v krajině narazí na osobu která mu poradí co udělat, takovej úkol, takže tam je i co dělat kromě honění se s padouchama, ale to je furt to hlavní.
16:18:39
30.05.2018
30.05.2018
Bukaj
-> Tom Troll: A dá se (bude se dát) jim ujet, nebo je to jen oddalování nevyhnutelného?
09:43:35
30.05.2018
30.05.2018
Tom Troll
-> Syny: tak z auta vylezou tři chlapi s baterkou a zabijou tě
Zatím je to jenom na voko že se ozve pár zvuků mlácení a hra končí. Může se to zdát úsměvný ale když to člověk hraje tak to potom může bejt docela napínavý, ale to je na každýho usouzení. Účelem bylo aby to bylo strašidelný a napínavý, proto je to horror.
Zatím je to jenom na voko že se ozve pár zvuků mlácení a hra končí. Může se to zdát úsměvný ale když to člověk hraje tak to potom může bejt docela napínavý, ale to je na každýho usouzení. Účelem bylo aby to bylo strašidelný a napínavý, proto je to horror.
06:27:52
30.05.2018
30.05.2018
Syny
A kdyz te dozenou, tak se stane co?
01:00:01
30.05.2018
30.05.2018
Zdendys Š.
-> Tom Troll: No jasně, myslel jsem jenom to auto z pohledu, někdo dokonce tvrdil starý Civic. Stejně jako prostředí, hádají se, jestli je to Rusko nebo Německo.
Do užovky bych asi nedával ten otáčkoměr, otázka co na to hráči. Doufám, že tam bude víc Škodovek.
Do užovky bych asi nedával ten otáčkoměr, otázka co na to hráči. Doufám, že tam bude víc Škodovek.
00:47:41
30.05.2018
30.05.2018
Tom Troll
-> Nevšovjan: Zabijáci co tě naháněj maji černýho čtyřokýho žigula a červenou dáčii
No hlavní developer je spíš programátor a uměleckej animátor, a výpomoc s technickým náhledem do aut se hodí, nemluvě o škodovkách jako takovejch.
No hlavní developer je spíš programátor a uměleckej animátor, a výpomoc s technickým náhledem do aut se hodí, nemluvě o škodovkách jako takovejch.
00:40:19
30.05.2018
30.05.2018
Zdendys Š.
-> Tom Troll:
"...mohlY by se v tom objevit věci ode mě..." No tak se pochlub co spolu kujete, né?
Hru jsem zaregistroval už dávno když to poprvé ukázal, fakt se mi to líbí, ještě jsem ji nezkoušel.
Docela sranda přečíst si komentáře na YT pod videama z téhle hry, jedni mluví o Ladě a druzí zase že je to Dacia, no holt Škodovka není tak známá v zahraničí, o to víc jsem rád že ve hře je.
"...mohlY by se v tom objevit věci ode mě..." No tak se pochlub co spolu kujete, né?
Hru jsem zaregistroval už dávno když to poprvé ukázal, fakt se mi to líbí, ještě jsem ji nezkoušel.
Docela sranda přečíst si komentáře na YT pod videama z téhle hry, jedni mluví o Ladě a druzí zase že je to Dacia, no holt Škodovka není tak známá v zahraničí, o to víc jsem rád že ve hře je.
18:56:40
29.05.2018
29.05.2018
Tom Troll
Taková zajmavost.
Hra o tom že člověk má v antiutopickém světě ponuré české krajiny škodovku a snaží se s ní přežít a ujet zlým silám co se ho snaží dostihnout a zničit. Takový survival horor.
Zatím malá BETA verze, takže žádný terno, auto pak snad pujde vylepšovat a bude nějakej příběh, ale zatím jenom takový ochutnání jak to celkově bude vypadat.
Jestli se podaří pokračovat ve vývoji mohli by se v tom objevit věci ode mě.
Ale zatím se vývoj zastavil z důvodu nedostatku prostředků (taky je to zatím práce všeho všudy jednoho člověka)
Hlavní vývojář je československý emigrant a toto je inspirováno jeho trauma z problémů z dětství způsobených především minulým režimem.
Taky inspirace proudí z filmových honiček ze sedmdesátých let, a dává se důraz na realistickou fyziku a ovládání, a aby škodovka byla škodovka.
www.indiedb.com/games/bew are
Hra o tom že člověk má v antiutopickém světě ponuré české krajiny škodovku a snaží se s ní přežít a ujet zlým silám co se ho snaží dostihnout a zničit. Takový survival horor.
Zatím malá BETA verze, takže žádný terno, auto pak snad pujde vylepšovat a bude nějakej příběh, ale zatím jenom takový ochutnání jak to celkově bude vypadat.
Jestli se podaří pokračovat ve vývoji mohli by se v tom objevit věci ode mě.
Ale zatím se vývoj zastavil z důvodu nedostatku prostředků (taky je to zatím práce všeho všudy jednoho člověka)
Hlavní vývojář je československý emigrant a toto je inspirováno jeho trauma z problémů z dětství způsobených především minulým režimem.
Taky inspirace proudí z filmových honiček ze sedmdesátých let, a dává se důraz na realistickou fyziku a ovládání, a aby škodovka byla škodovka.
www.indiedb.com/games/bew are
22:04:31
07.04.2018
07.04.2018
P@WL
-> Zdendys Š. 23.03.18 13:47:40: To čo toto ? jake stretchy ?
14:58:37
02.04.2018
02.04.2018
Zdendys Š.
Červenec 2001, bezstarostné časy když jsem ještě chodíval do školky.
16:47:23
17.03.2018
17.03.2018
Zdendys Š.
-> Tom Troll: Ty nás těma fotkama normálně trápíš.
21:45:30
16.03.2018
16.03.2018
Tom Troll
-> palinator: Udělat model aby to něco připomínalo je to nejsnažší, na chviličku. To do dá zabrat je aby to nějak vypadalo, a aby to případně vypadalo jako něco co má reálnou předlohu. Posledních x hodin modelovánim škodovky trávim jenom v chytání proporcí a dalěích věcí, protože to jde jenom vod oka a žádnej nákres ti na to nepomůže, vzlášť kyž jich je většina vyloženě špatně. Proto je snažší dělat si věci jak se tobě líběj, vymejšlet si... udělat si vlastní značku a design vlastních aut, nemusíš se ničím řídit, ale zas to pak přece nebude škodovka, žejo
Potom co se týče modelu a jak dlouho na něm strávíš, a to jde ruku v ruce s tím jak bude dobrej, je obecně jak dobře na sebe navazujou jednotlivý série bodů a ploch ze kterejch je ten model poskládanej (3d výpočet umí jenom trojúhelníky, žejo) a například tenhleten model je na tom katastrofickej, schválně se na to zboku podívej, je to strašně hrbolatý a divně se to ve hře leskne, protože geometrie těch tvarů je obecně špatně. To nejhorší na tomhletom je že se to nedá pořádně opravit, nejsnažší je s nově načerpanejma zkušenostma to celý zahodit a začít znova, ale to se ti jen tak, na modelu ve kterym už budeš mít odhadem ke stovce hodin práce, nechce. Opravovat starý chyby je prostě hroznej voser.
Texturování je úplně jiná kapitola, to je jakej "obrázek" promítneš na ten model, hry jako Forza tohleto vpodstatě nepotřebujou protože mají tak vybastlenou grafiku že se komplet stínování udělá samo ve hře, ale tam je elementární fyzika a něco jako BeamNG kde fyzika zabírá notnou část výpočetního času tohleto není možný, takže musim udělat textury na který jakoby "předudělám" stíny, a hra na to potom už nasadí jenom takovel jehčí odvar stínu. Potom přidou na řadu věci jako text apod, taxi, VB... ale to je otázka domalování v Gimpu.
O tomhletom tématu obecně by se daly psát (a taky se píšou) knihy, klidně se zeptej.
Potom co se týče modelu a jak dlouho na něm strávíš, a to jde ruku v ruce s tím jak bude dobrej, je obecně jak dobře na sebe navazujou jednotlivý série bodů a ploch ze kterejch je ten model poskládanej (3d výpočet umí jenom trojúhelníky, žejo) a například tenhleten model je na tom katastrofickej, schválně se na to zboku podívej, je to strašně hrbolatý a divně se to ve hře leskne, protože geometrie těch tvarů je obecně špatně. To nejhorší na tomhletom je že se to nedá pořádně opravit, nejsnažší je s nově načerpanejma zkušenostma to celý zahodit a začít znova, ale to se ti jen tak, na modelu ve kterym už budeš mít odhadem ke stovce hodin práce, nechce. Opravovat starý chyby je prostě hroznej voser.
Texturování je úplně jiná kapitola, to je jakej "obrázek" promítneš na ten model, hry jako Forza tohleto vpodstatě nepotřebujou protože mají tak vybastlenou grafiku že se komplet stínování udělá samo ve hře, ale tam je elementární fyzika a něco jako BeamNG kde fyzika zabírá notnou část výpočetního času tohleto není možný, takže musim udělat textury na který jakoby "předudělám" stíny, a hra na to potom už nasadí jenom takovel jehčí odvar stínu. Potom přidou na řadu věci jako text apod, taxi, VB... ale to je otázka domalování v Gimpu.
O tomhletom tématu obecně by se daly psát (a taky se píšou) knihy, klidně se zeptej.
12:13:06
06.03.2018
06.03.2018
palinator
-> Tom Troll:
Docela by mě upřímně zajímalo, jak taková práce na modelu vypadá. Něco jako Blender nebo něco podobnýho jsem viděl, ale ty další věci - vůbec netušim.
Docela by mě upřímně zajímalo, jak taková práce na modelu vypadá. Něco jako Blender nebo něco podobnýho jsem viděl, ale ty další věci - vůbec netušim.
13:02:16
04.03.2018
04.03.2018
Zdendys Š.
Protože je to prostě pecka.
Od vydání prakticky nic jiného nepoužívám, kromě škodovek jsem projel ostatní typy ve hře snad jen jednou nebo dvakrát. Můžu ji použít jako plečku, jako závodní žihadlo, cokoliv.
Na a až budou někdy i slabší motorizace a užovky, tak to bude snad nekonečná možnost kombinací typů a verzí. Na a pak Favority...
No a taky na mém volantu G25 si fakt člověk užije i to řízení se vším všudy.
Od vydání prakticky nic jiného nepoužívám, kromě škodovek jsem projel ostatní typy ve hře snad jen jednou nebo dvakrát. Můžu ji použít jako plečku, jako závodní žihadlo, cokoliv.
Na a až budou někdy i slabší motorizace a užovky, tak to bude snad nekonečná možnost kombinací typů a verzí. Na a pak Favority...
No a taky na mém volantu G25 si fakt člověk užije i to řízení se vším všudy.
12:51:23
04.03.2018
04.03.2018
Dauntless24
-> Tom Troll: stejně nejlepší bylo sledovat reakce na BeamNG fóru potom co ste to zveřejnili
12:17:16
04.03.2018
04.03.2018
Tom Troll
-> palinator: Postupuje, ale Francouz co mi to dělá má momentálně zkouškový. Všecko se musí trochu zmenšit, je to oproti realitě moc veliký, potom váha, zpřevodování, ohebnost plechů a všechno bude odpovídat mnohem líp. A potom kyvky
Já mám ještě na triku dost se samotnejma modelama, spodek a boky jsou celkem katastroficý, za ty dva roky co je to starý jsem se o modelování dost poučil a teď si trhám vlasy co jsem to tam spáchal
Jenom prokrastinuju a oddaluju nevyhnutelný komplet znovuudělání textur.
-> Nevšovjan: O většině vim nebo už je to udělaný, jsou to detaily který nemaj prioritu, ale dík.
Já mám ještě na triku dost se samotnejma modelama, spodek a boky jsou celkem katastroficý, za ty dva roky co je to starý jsem se o modelování dost poučil a teď si trhám vlasy co jsem to tam spáchal
Jenom prokrastinuju a oddaluju nevyhnutelný komplet znovuudělání textur.
-> Nevšovjan: O většině vim nebo už je to udělaný, jsou to detaily který nemaj prioritu, ale dík.
19:02:13
03.03.2018
03.03.2018
Zdendys Š.
Všechno je ti asi známo, ale přesto, v příští opravné vezi bych možná uvítal následující věci:
-- OPRAVY --
- Pod kobercem nemá karoserie barvu, mohlo by se to barvit i tam
- Standartní sedadla mají moc malé opěrky, dal bych je stejně velké jako ipur GL
- Tažnému zařízení chybí textura (podle fotek již opraveno)
- Na předním nárazníku je SPZ pořád, i když je v License plate zvoleno Empty
- Dálkové světla v M3 masce fungují ve hře jako mlhovky
- Rally podvozek funguje dobře, ale nezobrazují se pružiny ani řízení když se podívám pod auto
- V konfigurátoru je možné namontovat rozpěru, ale fyzicky se neukáže
-- ÚPRAVY --
- Knížku na zadním okně bych oddělil od koberce a dal ji volitelnou
- Plastové nasávání na kufru bych dal zvlášť, oddělávací a aby šlo dát někdy v budoucnu třeba jiné
- Dveřní ipury u GL verze
- Na M3 masku bych dal také znak [Škoda], asi doprostřed
- Na M1 masku by to ještě chtělo kromě normálního nápisu [Škoda] i nápis [Škoda130], tak jako ve skutečnosti
Neber to jako kritiku, děláš to dobře, jenom spíš něco co by se v budoucnu mohlo udělat.
Díky za ně!
-- OPRAVY --
- Pod kobercem nemá karoserie barvu, mohlo by se to barvit i tam
- Standartní sedadla mají moc malé opěrky, dal bych je stejně velké jako ipur GL
- Tažnému zařízení chybí textura (podle fotek již opraveno)
- Na předním nárazníku je SPZ pořád, i když je v License plate zvoleno Empty
- Dálkové světla v M3 masce fungují ve hře jako mlhovky
- Rally podvozek funguje dobře, ale nezobrazují se pružiny ani řízení když se podívám pod auto
- V konfigurátoru je možné namontovat rozpěru, ale fyzicky se neukáže
-- ÚPRAVY --
- Knížku na zadním okně bych oddělil od koberce a dal ji volitelnou
- Plastové nasávání na kufru bych dal zvlášť, oddělávací a aby šlo dát někdy v budoucnu třeba jiné
- Dveřní ipury u GL verze
- Na M3 masku bych dal také znak [Škoda], asi doprostřed
- Na M1 masku by to ještě chtělo kromě normálního nápisu [Škoda] i nápis [Škoda130], tak jako ve skutečnosti
Neber to jako kritiku, děláš to dobře, jenom spíš něco co by se v budoucnu mohlo udělat.
Díky za ně!
16:42:43
03.03.2018
03.03.2018
Zdendys Š.
Pa-pa-pa-paráda!
Jak tak vidím, tak u Rapidů už chybí jen víčko nádrže, interiér a zadní štítek označení.
Jinak děláš i na 135/136? Protože to je z hlediska té hry výraznější změna jen v parametrech motoru, ne?
Jen tak dál.
Jak tak vidím, tak u Rapidů už chybí jen víčko nádrže, interiér a zadní štítek označení.
Jinak děláš i na 135/136? Protože to je z hlediska té hry výraznější změna jen v parametrech motoru, ne?
Jen tak dál.
11:13:55
03.03.2018
03.03.2018
palinator
-> Tom Troll:
Jak to vypadá s úpravou fyziky modelu?
Jak to vypadá s úpravou fyziky modelu?
17:05:31
23.02.2018
23.02.2018
Zdendys Š.
S tím by se dalo hrát celé dny, až budou v budoucnu i 105 a 120, nebo užovky, to bude žrádlo panečku.
00:28:14
22.02.2018
22.02.2018
Ivan8065
Trochu klasiky pre GTA San Andreas. (Konvert z My Summer Car)
16:13:59
08.02.2018
08.02.2018
P@WL
Tak,maličký posun ohľadom rapida
Konečne má ru správnu palubnú dosku,model nieje môj,je z nejakej random Sketch-Up-ovej škodovky,ale potešilo ma to aj tak
Konečne má ru správnu palubnú dosku,model nieje môj,je z nejakej random Sketch-Up-ovej škodovky,ale potešilo ma to aj tak
18:58:53
05.02.2018
05.02.2018
Bumbác95 - zrušená registrace
Cus ten model jsi dělal celej ty? Popripadne planujes i do jiny hry?
20:22:06
27.01.2018
27.01.2018
Skili
Není lepší si tu hru koupit? Stojí zhruba 600kč což není až tak strašná částka.