skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bagráci :-)
prohledat
1536 příspěvků (zobrazeno 551 až 600) od 29.12.2010 do 01.06.2023, založil/a myschaak AZNP K.Hora
-> myschaak AZNP K.Hora: Aha. Novej opravnej článek... Pokud by to byl origo, tak ho stejně bez autogenu nenasadíš. :-/
-> Stepan FUN: no protože se rozhodl ten článěk řetězu prasknout zrovna co nejdál od spojovacího místa....takže čekáme na novej
-> myschaak AZNP K.Hora: A proč jsi ho rozdělával jinde??? :-O Tam sice čep vymáčkneš, ale stejně se Ti nerozpadne a musíš ho rozřezat. My měli stahovák půjčenej z Terametu. Takže hydraulika a na ten pás jsme ho dávali ve dvou. Hydraulickou jednotku jsem unesl sám, ale byl to boj. :-D
-> Stepan FUN: no v jednom místě ,tomu určeným ten pás rozdělám sám za hodinu taky...ale v jiným místě to je bez šance,stahovák takovej malinkej....průměr šroubu asi 30mm,no sám ho ještě unesu)
A třeba platny tady dolů šly povolit dobře,u 260xd jsme je tenkrát taky uřezávali autogenem....ale tam i rozpojení pásu bylo na autogen....
A třeba platny tady dolů šly povolit dobře,u 260xd jsme je tenkrát taky uřezávali autogenem....ale tam i rozpojení pásu bylo na autogen....
-> myschaak AZNP K.Hora: Nevím co to bylo za stahovák, ale na 200LC jsme rozčepovávali pás a za hodinku ve 3 lidech nebylo co dělat. A autogen jsem použil až když jsem rozřezával ten jeden článek, kterej bylo potřeba vyhodit. Jo a ještě na uřezání šroubů z desek... :-)
dneska jsme z 318ky Catra vyndavali prasklej článek řetězu na pásu...rozbrušovačka,tank
ovej stahovák a po cca 3hod byl po kouskách venku....celkem mazec bez autogenu rozčepovat....nakonec se to povedlo
-> Gryzly:
jáááá nemááám




-> Gryzly: no tak to si dobřepošefoval..co v te bedně bylo??tchýně má jen ledničku liebherr 

-> myschaak AZNP K.Hora: sef na nej setri tak sa necuduj ze ake monterky mala a ona je rada ze aspon nieco nafasovale 

-> castrol: se ji nedivim...montérky z BAUHASU,ty bych na sobě taky nenechal.....jo a proč to cpete sem,tam byl někde bagr?




-> myschaak AZNP K.Hora: odkaz do sz
tvl hoši jaká soudružka???
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jj alebo prepracovanost 

-> castrol: To se stává, holt skleróza. 

-> WMA - navigátor :): o nic si neprisiel, jedna zena sa po praci vyzliekala pri bagri z monteriek ale zabudla ze saty ma v satni
-> Maty110l: 

njn jedna paní si tam dělala dobře na bagru..už je topryč...
-> Maty110l: Hezký. :-) A na tom videu je i nějakej bagr??? Nebo proč je to tady? :-D
-> Maty110l: fuj porno za to dostanes banan
-> Pivodak 02.01.13 11:56:26:
Takhle mi píská na volnoběh VNT15 v TDI.
Takhle mi píská na volnoběh VNT15 v TDI.

-> myschaak AZNP K.Hora: Netvrdil jsem že ne. ;-) Ale hlavním důvodem montáže těch vrtulek brzdících vejfukový plyny nebylo ani tak zvýšení výkonu/kroutícího momentu motoru, jako spotřeba.
-> Stepan FUN: no on ten výkon resp. krouťák v soupravě taky je znát!
-> Pivodak:




-> palinator: Nevím kolik je u T130 plnící tlak, nevím o kolik je nárůst výkonu, ale věřím že turbo s lopatkama o průměru větším, než je pozinkovanej kýbl na vodu tam nějakou práci udělalo. ;-)
A když mluvíš o tý tatře - máš pravdu v tom, že nárůst výkonu je "kosmetickej". Ale pokles spotřeby při stejným stylu jízdy je nezanedbatelnej. ;-)
A když mluvíš o tý tatře - máš pravdu v tom, že nárůst výkonu je "kosmetickej". Ale pokles spotřeby při stejným stylu jízdy je nezanedbatelnej. ;-)
-> Stepan FUN 02.01.13 09:51:40:
Tady máš pořádnou nízkootáčkovou haluz...
Jinak tady píšeš, že pomaluběžnej motor a vysokootáčkový turbo... no né že bych soudruhům nevěřil, ale zajímalo by mě, kolik otáček při provozu dalo a o jakých plnících tlacích se bavíme.
A nemusíme chodit daleko, když uvážíme, jakej ohromnej nárůst výkonu se odehrál při oturbení dřevních LIAZů, případně 7745 Turbo... změny jmenovitého výkonu spíše kosmetické. Jestli byl dostupnější výkon v nižších otáčkách, to nevím, zkušenost nemám, ale jestliže se o Tatře nebo 12145 tvrdí, že dole nejede a musí se točit, tak moc nevěřim, že to turbo spasilo (nemluvím teda o nějaký Euro IV Tatře, která už má jiný turbo než ČZ (tuším že Holset)).
Tady máš pořádnou nízkootáčkovou haluz...

Jinak tady píšeš, že pomaluběžnej motor a vysokootáčkový turbo... no né že bych soudruhům nevěřil, ale zajímalo by mě, kolik otáček při provozu dalo a o jakých plnících tlacích se bavíme.

-> Stepan FUN: lip bych to nevystihl... btw kdyz jsi nakousl velikost turba, co jsem tak koukal u naseho sirokopasyho stalince, kdyz ho generalkovali, tak zabralo pulku ponku... Hlavne to v cloveku lehce budi respekt :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: Protože nízkootáčkovej motor v turbu je masakr. 10 bouchnutí za minutu a do toho píská vysokootáčkový turbo (kterýho je opravdu pořádnej kus), který minutu startuje a pak minutu dobíhá...
Proc me fascinuje zvuk cccp turbodehtu jako treba T130, K700A apod.?
-> Kuladmin: wooooooooow



-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 08.12.12 20:38:20:
No twl. Tenhle stroj je snad nesmrtelnej
Škoda že už se jich u nás moc nepohybuje 




-> myschaak AZNP K.Hora: Protoze to mas kousek od Obchodni akademie



-> Hurdis: ale není tam zle....těch roštěnek,to snad není ani možný

-> myschaak AZNP K.Hora: Njn, když takový teplice už se jmenujou Kolín.


-> Hurdis: no,bejt to 20km od baráku tak i jo

-> myschaak AZNP K.Hora: A tak zase teplovod v Teplicích, to je dobrá práce na zimu.
-> Kuladmin: jj,je to u tý lázeňský uličky,byla to zatim akce posledních 14dní...parovod pro čez,budu tam asi zas po novým roce
-> myschaak AZNP K.Hora: V Teplicich na severu ? te zajdu navstivit v sichte
ani nevim ze se tam neco dela( je ted koukam v jinem tematu zes zas uz pryc)

já teď kopu v Teplicích pod divadlem....máme 100m teplovodu,už jen 700m do dubna prej asi

Tak se nám "dírka" na Národní třídě krapet zvětšila
Bagříky si tu asi docela mákly..zustala jen díra po eskalátorech do stanice metra


-> Bagrr- máma mele Emu:
Tak tak...
Tak tak...

včerejší skládání...nakonec jsem sjel krásně a ne sjel smykem

-> Bagrr- máma mele Emu:




-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : nepoznat 700 kirovec... styd se :-D