skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co zajímavého jste kdy řídili?
15:48:56
12.07.2013
12.07.2013
saskyn2
-> Syny: Tak ta ručka má ještě jiný skrytý funkce, např pokud se připoutáš tak ji nemusíš odbrždovat, odbrzdí se sama při přidáni plynu, a pokud máš i autohod(což mají spíš automaty než manuály) tak se ti sama zatáhne při otevření dveří, vypnutí pásu, nebo klíčku. Jak řikam, bál jsem se jí ze všeho nejvíc na tom autě a ted bych už neměnil.
15:38:23
12.07.2013
12.07.2013
Syny
-> saskyn2: Tak tudle funkci jsem zatim neobjevil Ja zkusil jen tu rucku, ze jsem jel pomalu, jen lehounce slap na brzdu, aby se ta rucka mohla aktivovat a zmackl ji. No mozna to nekde nekdy zkusim, ale radeji az budu bliz nez 1350 km od domova
15:36:16
12.07.2013
12.07.2013
saskyn2
-> Nwkt: Ano, ty varovky se rozblikají při intenzivnim brždění ve velké rychlosti(např na dálnici) jen jsem docela čuměl že to fungovalo i na ručku
-> Syny: ne standartně to brzdí jen zadek, pouze pokud to tlačítko držíš tak to je jako nouzová brzda na všechy 4, někde na rovině to zkus, je to fakt prdel
-> Syny: ne standartně to brzdí jen zadek, pouze pokud to tlačítko držíš tak to je jako nouzová brzda na všechy 4, někde na rovině to zkus, je to fakt prdel
15:35:12
12.07.2013
12.07.2013
Syny
-> Nwkt: Fakt? Tak to holt maj az ty potom no :) A ja myslel jakej to nemas moderni wagen :) Jinac ten tripling je taky bezva vec :) Na to se taky fofrem zvyka. Sice pak nemuzes podekovat stylem levej - pravej - levej (respektive muzes, ale nakonci te to zablika 3x), ale na dalnici a nebo rychle odbocovani to je perfektni.
15:31:46
12.07.2013
12.07.2013
Nwkt
-> Syny: Nebude, tam jsou blinry zvlášť a ani komfortka to neumí. Ani tripling nejde nakódovat, dodělává se přes relé
15:28:58
12.07.2013
12.07.2013
Syny
-> Nwkt 12.07.13 15:26:30: Jj to novejsi koncernovy auta delaj standardne (jak to maj jiny nevim). Kdyz dupnes na brzdu fakt fest, tak to rozblika varovky. Uz se mi to povedlo u nasich Octavie :) Podle me to bude delat i to tvy Toledo.
15:27:29
12.07.2013
12.07.2013
Syny
-> saskyn2: Tak ja ji jen zmack v malej rychlosti, samozrejme musi byt alespon mirne seslapla brzda nohou jinak to nefunguje (ale to asi vis :). A i tak jsem malem letel voknem. Za jizdy to radsi zkouset nebudu ani mackat, ani drzet - nerad bych si nekde rozbil hubu :) A tedy puvodne jsem myslel, ze to funguje jen na zadek, tak ono to brzdi vsema 4 ma?
15:26:30
12.07.2013
12.07.2013
Nwkt
-> saskyn2: Ty varovky se dají aktivovat i na normální brždění ne? Někde jsem to čet na golfa, varovky a ještě blikání třetího brzdovýho, asi 3 varianty jak to nastavit
15:23:41
12.07.2013
12.07.2013
saskyn2
-> Syny: a ta ručka takhle brzdí pouze pokud jí držíš, při pouhém krátkodobém zmáčknutí to nic neudělá, takže o bezpečnost se nemusíš bát
15:18:32
12.07.2013
12.07.2013
saskyn2
-> Syny: Tenhle klíč maji všechny tyhle passaty, pouze některé lepší výbavy mají kessy-bezklíčkové startování, klíček máš v kapse a ve spínačce je atrapa kterou nevyndaváš. Asi největší výhoda tohoto hranolu:-) je to že se auto nedá ukrást(kromě odtahovky samozřejmě) koduje se online, imo je v komfortce a zatím tento systém používaný od roku 2004 nedokázal nikdo prolomit, nechápu proč to koncern necpe do všech aut, počty odcizených aut by šli sakra dolu.
Coming home/leaving home máš v nastavení maxidotu, dá se to úplně vypnout, nebo nastavit čas po 5sek. Pokud bys chtěl aby to fungovalo jen potmě jak píše Nwkt tak se to dá nastavit diagnostikou.
Natáčecí bixenony s přisvěcovánim jsou super, nejlepší světla s jakými jsem kdy jel.
Ručka je zároven nouzová brzda, takže to co si popisoval funguje v jakékoliv rychlosti, brzdí to stejně jako autohold na všechny 4 kola a já když to zkoušel ve 120ti tak se mi rozblikaly i varovky
Rozdíl v pohodlí u sedaček není, ale ty obyčejné jsou nechutně hnusné a nemají boční vedení jako highline/sportline
-> havlik: No já s B5 jezdil 8 let a nikdy mi to řízení nepřišlo špatný, jen dneska mi už příjde takový tuhý no ale je to o zvyku.
-> Luky: Na svižnější rozjezdy je tam S - SPORT ale, připadá mi že to D to až zbytečně podtáčí a S zase vytáčí, asi by bylo lepší udělat trochu menší rozdíl, asi bych si to naprogramoval trochu jinak než soudruzi v NDR
Coming home/leaving home máš v nastavení maxidotu, dá se to úplně vypnout, nebo nastavit čas po 5sek. Pokud bys chtěl aby to fungovalo jen potmě jak píše Nwkt tak se to dá nastavit diagnostikou.
Natáčecí bixenony s přisvěcovánim jsou super, nejlepší světla s jakými jsem kdy jel.
Ručka je zároven nouzová brzda, takže to co si popisoval funguje v jakékoliv rychlosti, brzdí to stejně jako autohold na všechny 4 kola a já když to zkoušel ve 120ti tak se mi rozblikaly i varovky
Rozdíl v pohodlí u sedaček není, ale ty obyčejné jsou nechutně hnusné a nemají boční vedení jako highline/sportline
-> havlik: No já s B5 jezdil 8 let a nikdy mi to řízení nepřišlo špatný, jen dneska mi už příjde takový tuhý no ale je to o zvyku.
-> Luky: Na svižnější rozjezdy je tam S - SPORT ale, připadá mi že to D to až zbytečně podtáčí a S zase vytáčí, asi by bylo lepší udělat trochu menší rozdíl, asi bych si to naprogramoval trochu jinak než soudruzi v NDR
14:58:26
12.07.2013
12.07.2013
Syny
-> Nwkt: No dela to v noci a kdyz se zacina serit. Takze kdyz taham vecer veci po prijezdu z auta nebo naopak balim na druhej den rano, tak po kazdym odemceni pekne svitime :) Urcite to tem xenonum dela moc dobre.
14:53:38
12.07.2013
12.07.2013
Shackall
Něco málo:
Avia A 31 (několik provedení)
Buick Park Avenue II (vlastním)
Citroen DS cs.wikipedia.org/wiki/Cit ro%C3%ABn_DS
Ifa W50 (cs.wikipedia.org/wiki/IFA _W50)
Lexus Rh 450
Lexus IS-F
Mercury Monterey 1967: en.wikipedia.org/wiki/Fil e:RedMercuryMonterey2.jpg
Nissan Teranno II (vlastním)
Praga V3S
Tatra 815 8x8
Zetor 6011
ZTS ND9-31 stroje.bazos.cz/inzerat/. ../Vysokozdvizny-vozik-ter enni-ZTS-ND9-31-3-tuny-4x4 .php
Avia A 31 (několik provedení)
Buick Park Avenue II (vlastním)
Citroen DS cs.wikipedia.org/wiki/Cit ro%C3%ABn_DS
Ifa W50 (cs.wikipedia.org/wiki/IFA _W50)
Lexus Rh 450
Lexus IS-F
Mercury Monterey 1967: en.wikipedia.org/wiki/Fil e:RedMercuryMonterey2.jpg
Nissan Teranno II (vlastním)
Praga V3S
Tatra 815 8x8
Zetor 6011
ZTS ND9-31 stroje.bazos.cz/inzerat/. ../Vysokozdvizny-vozik-ter enni-ZTS-ND9-31-3-tuny-4x4 .php
14:51:49
12.07.2013
12.07.2013
Nwkt
-> Syny 12.07.13 14:39:28: Coming home/leaving home odkóduješ. Ale mělo by to dělat jenom v noci ne?
14:41:52
12.07.2013
12.07.2013
MisakusX
Já už před pěknou řádkou let řídil tohle, zajímavější už to u mě asi nebude...
14:40:31
12.07.2013
12.07.2013
Syny
14:39:28
12.07.2013
12.07.2013
Syny
-> saskyn2: Tak ja mam na tom sluzebaku manual, coz jsem na jednu stranu i rad. I kdzy nekdy bych se za ten automat nezlobil. Elekricka rucka je docela zajiamava vec. Zezacatku jsem mel sto chuti to vytrhnout a vyhodit z auta Ale zase, jak jsem si na to zvyk, tak to je lepsi nez tahat za paku. Misto ni je tam paradni operka na loket :) V zime mas ale smolika :) Ale nevim tedy jestli to maj nejak vychytany podle rychlosti (doufam, ze jo), ale v ramci testu, kdy jsem jel pomalu po parkovisti jsem tu el. rucku zmacknul a malem jsem vylit prednim sklem. Takze doufam, ze od urcity rychlosti to tlacitko nefunguje, protoze zmacknout to nedopatrenim (ci debilitou) treba na dalnici, tak to by bylo asi zajimavy. Dalsi vec co mi vyhovuje je treba ten klicek. Taky nevim jak to maj ostatni passaty, ale ja tam nemam vubec klic, ale celej ten zaoblenej hranol s tlacitkama na odemykani narvu u volantu do palubky, zmacknu a jede se A ty nataceci xenony s prisvicovanim do stran normalne zarovkama ze svetel (a ne ta kokotina zvana Corner System co pouziva mlhovky), to je v noci proste uplna parada... Co me ale zase na druhou stranu sere (ac to urcite pujde vypnout nekde nejak) je to, ze za sera to po odemknuti rozsvicuje svetla (chudinky vybojky). Takze nez clovek vynosi/nanosi veci z/do auta u hotelu, tak si tak 5x zablika xenonama jako tatar :)
14:37:27
12.07.2013
12.07.2013
Luky
-> saskyn2: závoďák to fakt není Ale o to nejde, je to prostě takový divný, ale jasně, je to o zvyku, já mám rád trochu tužší, tohle je jak na počítači bez force feedback
DSG jako takový dobrý ( i když manuál je manuál), ale ty trošku svižnější rozjezdy s tím fakt nejdou
DSG jako takový dobrý ( i když manuál je manuál), ale ty trošku svižnější rozjezdy s tím fakt nejdou
14:32:46
12.07.2013
12.07.2013
havlik
-> saskyn2: mě to nijak nevadí, aspon to má nějakou rozumnou odezvu:) I když být to o něco víc naposilovaný tak se nezlobim.
14:29:52
12.07.2013
12.07.2013
saskyn2
-> havlik: Tak B5 má obyč servo ne servotronik, tohle se chová úplně jinak, na B5 tahaj hlavně velký kola a na tom řízení je prostě znát že je někdy z roku 1996, když sednu do B5 tak je to taková posilovna:-)
14:26:37
12.07.2013
12.07.2013
saskyn2
-> Syny: Asi tak
-> Luky: Přeposilovaný? Pane bože to neni závodák, naopak řízení mi u toho vyhovuje mnohem víc než např u mondea, taky jsem se bál např elektronický ručky že se s tim člověk nevyblbne, a ted bych obyčejnou ručku nechtěl ani náhodou. S novou mazdou6 jsem nejel tak nedokážu porovnat, ale ta stará byla tragédie.
Navíc tohle je koncern, takže tuhost řízení jde nastavit od invalidy až po sport, ale vyhovuje mi to co je nastaveno od výroby.
Co se týče dsg tak funguje naprosto parádně, řazení mam pod volantem a použil jsem to snad dvakrát pak mě to přestalo bavit.
-> Luky: Přeposilovaný? Pane bože to neni závodák, naopak řízení mi u toho vyhovuje mnohem víc než např u mondea, taky jsem se bál např elektronický ručky že se s tim člověk nevyblbne, a ted bych obyčejnou ručku nechtěl ani náhodou. S novou mazdou6 jsem nejel tak nedokážu porovnat, ale ta stará byla tragédie.
Navíc tohle je koncern, takže tuhost řízení jde nastavit od invalidy až po sport, ale vyhovuje mi to co je nastaveno od výroby.
Co se týče dsg tak funguje naprosto parádně, řazení mam pod volantem a použil jsem to snad dvakrát pak mě to přestalo bavit.
14:16:43
12.07.2013
12.07.2013
havlik
-> Luky: jo highline má jiný sedačky než ostatní. Jinak nevim tuhle B6 sem neřídil, ale u B5.5 mě to občas tahá tak za volant v zatáčce nebo kolejích až sem to ze začátku nechápal.
14:12:26
12.07.2013
12.07.2013
Luky
-> Syny: no ono tady se podle mě bohužel setkávají nevýhody turboefektu a automatu, jsou to dvě veličiny, který si dělají co chtějí a je problém jim domluvit
Jinak sedačky tady v pohodě (řada Highline, či jak se to jmenuje, a nevím jestli má jiné sedačky?!), byli jsme s tím ve španělsku a dobrý.
Ale to řízení je fakt pitomý, v tom je Mazda geniální, skvělá zpětná vazba od kol, s tím se tahle žvejkačka nedá srovnávat...
Jinak sedačky tady v pohodě (řada Highline, či jak se to jmenuje, a nevím jestli má jiné sedačky?!), byli jsme s tím ve španělsku a dobrý.
Ale to řízení je fakt pitomý, v tom je Mazda geniální, skvělá zpětná vazba od kol, s tím se tahle žvejkačka nedá srovnávat...
14:08:46
12.07.2013
12.07.2013
Syny
-> Luky: Jo tak ten turboefekt ma i ten naftvej dvoulitr, ale je to o zvyku. Ja to zezacatku tezce nezvladal a kolikrat mi to i chciplo. Byl jsem zvyklej slapnout a jet a tady zazacatku nic, pak tam ale fouklo turbo, preskladal jsem kufr a za autem nebylo videt Nevim jak u tebe ale u tohodle me razeni prave paradne vyhovuje, malej rozsah, 6Q, krasne se ta paka drzi a uplne paradne se kvaltuje. Ale jako nejvetsi plus vidim v tom aute sedacky (nevim jestli tam nemam nejaky lepsi oproti jinejm pasikum), ale po 1350km jsem z toho normalne vystoupil a zada me boleli jen minimalne. Coz se o jinych autech rict neda, tam mi obvykle staci 300km a je hotovo. Kdyz jsem jel se starou Octou (coz tedy chapu, ze je drobet nepomer) do Brna, tak mi z toho auta malem museli vyndat... Co se tyce rizeni, tak to mi vyhovuje. Na miste otocit kola z rejdu do rejdu malickem je supr :) Teda ne ze bych to normalne delal, jen v ramci testu... :) Kdyz jsem presednul pak do svyho Seata co ma hydraulickej posilovac, tak jsem myslel, ze s tim volantem neotocim (uz jsem zapomel jaky to je s maticovym rizenim na shade)
14:00:48
12.07.2013
12.07.2013
Luky
-> Syny: no vidíš, já teď přijel z Prahy s Passatem 1,4T CNG a nemůžu se dočkat, až si sednu do Mazdy Ten Passat má hrozně přeposilovaný řázení a na dálnici to při ubohých 140 km/h hrozně plave v porovnání s Mazdou. Nemluvě o tom, že mě připadá, že si DSG moc nerozumí s malým přeplňovaným motůrkem a nějak obstojně se s tím rozjet trošilinku svižněji je docela problém - nejdřív je to mrtvý a pak začínají hořet gumy
13:54:12
12.07.2013
12.07.2013
Syny
-> David29 12.07.13 03:47:08: Vidis a ja zase co ted mam dlouhodobe k dispozici tohodle Passata (2.0 TDi , 103kW , 4 motion), tak naopak zjistuju, ze mi koncernovy auta vyhovujou uplne maximalne. A naopak jsem mel tu cest jet v nejakym 2,5 litrovym Volvu (tusim ze to bylo to co mas ty, ale nejak jsem to nestudoval) jako pasazer (taxik) a vubec, ale vubec me to nezaujalo a oproti tomu Passatu se tam priserne sedelo :)
12:13:43
12.07.2013
12.07.2013
suri
DSG to nie je , ale dá sa s tím v pohode jazdiť , skôr už to bude celkove Ko ak to najazdilo na jednom oleji
a tie kilometre pokiaľ neuvidím výpis zo systému s prehliadkami v rozumnej dobe neuverím ,to bude tak 300 000km
a tie kilometre pokiaľ neuvidím výpis zo systému s prehliadkami v rozumnej dobe neuverím ,to bude tak 300 000km
10:36:10
12.07.2013
12.07.2013
Majki
-> dragon_cb_cz: Já jsem pochopil, že totalka...
10:28:09
12.07.2013
12.07.2013
Karel.
-> David29: tak pokud páka lítá, tak je to fakt používáním! Teď jsem dojel se stejným modelem, motorizace 132kw a páka drží nádherně. Ovšem bych si to taky nikdy nekoupil. Automat řadí jak kdyby měl ŘJ o velikosti žvýkačky Je to takový celý nemastný neslaný s tím souhlasím
10:23:58
12.07.2013
12.07.2013
dragon_cb_cz
-> Majki: Pochopil jsem to tak, že bude opravovat, nebo bude totálka a nazdar?
10:17:35
12.07.2013
12.07.2013
Majki
-> dragon_cb_cz: * Ty jsi neměl...
10:15:56
12.07.2013
12.07.2013
dragon_cb_cz
-> David29: Ty nemáš ve volvu takovej ten pseudomanuál? Co mají šéfové V70ku, tak tam když se přitáhne páka k řidiči, tak se dají cvakat dopředu/dozadu kvalty nahoru/dolů...
03:47:08
12.07.2013
12.07.2013
David29
Po DN mého vozu, mi byl zapůjčen náhradní vůz.
Možná trochu zajímavej, je to A6, 2.5TDI, roku tušim 2004 (čili mladší než moje Volvo) a najeto má okolo 170tkm (tzn. o 50tkm méně, než moje).
Dle německejch nápisů je to dovezenka.
Když si domyslím, že je to z půjčovny, spousta věcí na tom nelze řešit - že třeba vrže interiér, i když nevim proč
Ale absolutně nechápu, kdo by si vybral takovej křáp, oproti Volvu. Koncern u mě definitvně skončil, i s toutou "prestižní" značkou.
Skutečně nevidím jako normální, že volič převodů (je to automat), se tam kinklá jak bába na holi (a nezdá se, že by to bylo používáním), odpornej zvuk motoru, a celkově se v tom autě nemůžu nějak furt uvelebit. Absolutně mě to nebaví a jsem nasranej, když někam musim.
Ovládání klimatizace/vytápění vymyslel idiot - když stojíte a máte tam polohu "P", nedá se k tlačítkům nijak dostat. A celkem nerozumím všemu ovládání palubního PC - to je fakt manažerský auto, kde člověk musí mít určitej styl myšlení.
Jediný, co se dá pochválit oproti Volvu, je třeba použitý materiál v kufru, líbí se mi kapsy ve dveřích (zaklápěcí) a držák na pití, kterej se příspůsobí jakýmukoliv kelímku/lahvi. A ještě, že si sám můžu navolit kterej kvalt se zařadí. U Volva dám prostě "D" a tím moje možnosti končí
Sumasumárum, když vemu v úvahu, že je to stejná kategorie a přibližně stejná pořizovací cena, vemu v úvahu stáří a ujeté kilometry obou vozů, Volvo jednoznačně vede
Možná trochu zajímavej, je to A6, 2.5TDI, roku tušim 2004 (čili mladší než moje Volvo) a najeto má okolo 170tkm (tzn. o 50tkm méně, než moje).
Dle německejch nápisů je to dovezenka.
Když si domyslím, že je to z půjčovny, spousta věcí na tom nelze řešit - že třeba vrže interiér, i když nevim proč
Ale absolutně nechápu, kdo by si vybral takovej křáp, oproti Volvu. Koncern u mě definitvně skončil, i s toutou "prestižní" značkou.
Skutečně nevidím jako normální, že volič převodů (je to automat), se tam kinklá jak bába na holi (a nezdá se, že by to bylo používáním), odpornej zvuk motoru, a celkově se v tom autě nemůžu nějak furt uvelebit. Absolutně mě to nebaví a jsem nasranej, když někam musim.
Ovládání klimatizace/vytápění vymyslel idiot - když stojíte a máte tam polohu "P", nedá se k tlačítkům nijak dostat. A celkem nerozumím všemu ovládání palubního PC - to je fakt manažerský auto, kde člověk musí mít určitej styl myšlení.
Jediný, co se dá pochválit oproti Volvu, je třeba použitý materiál v kufru, líbí se mi kapsy ve dveřích (zaklápěcí) a držák na pití, kterej se příspůsobí jakýmukoliv kelímku/lahvi. A ještě, že si sám můžu navolit kterej kvalt se zařadí. U Volva dám prostě "D" a tím moje možnosti končí
Sumasumárum, když vemu v úvahu, že je to stejná kategorie a přibližně stejná pořizovací cena, vemu v úvahu stáří a ujeté kilometry obou vozů, Volvo jednoznačně vede
21:48:21
20.08.2011
20.08.2011
Rapid135
Ceskejparan10 06.08.11 13:36:31 napsal:
Pak todle ale veřte nebo ne řidi se to fakt blbě a zajmavi je ze kdyz si
do toho sednu tak si pripadam jako pan pročpak se to řídí blbě? já jezdím s tím novějším modelem 2007 a řídí se to fajn , je teda fakt že měla 32000km když sem nastoupil a dostal ju.teď má 94000 a je to 2,5 roku co ju mám
Pak todle ale veřte nebo ne řidi se to fakt blbě a zajmavi je ze kdyz si
do toho sednu tak si pripadam jako pan pročpak se to řídí blbě? já jezdím s tím novějším modelem 2007 a řídí se to fajn , je teda fakt že měla 32000km když sem nastoupil a dostal ju.teď má 94000 a je to 2,5 roku co ju mám
21:30:23
20.08.2011
20.08.2011
Eidy
23:32:13
18.08.2011
18.08.2011
Karlos (WIO46)
-> Voplik: No jasně, speedster, ale pořád je to dělaný ze "sedana" brouka. Není to fabrický kabrio.
21:21:24
18.08.2011
18.08.2011
Voplik
-> Karlos (WIO46): kamos to kupoval jako original speedstera,papiry sem od toho nevidel,jo bude celkova renovace a docela se tesim na vysledek
21:20:44
18.08.2011
18.08.2011
Kaprof-Pisařík
-> Enggik: pojizdná zdviž pomalu :o)
21:16:29
18.08.2011
18.08.2011
Karlos (WIO46)
-> Voplik: Joo, z toho by mohlo být něco pěkného. A to je ale řezanka, že? Není to origo kabriolet.
20:23:32
18.08.2011
18.08.2011
Voplik
ja dnes toto,dobrá kara,rok 66,předrenovační stav a pak taženo na laně na něměckejch SPZ
22:15:32
12.08.2011
12.08.2011
Enggik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je možný, v těhle prodejnách hutního materiálu je využívaj nejčastějc. A nebo na pilách.
22:08:21
12.08.2011
12.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Enggik: Mam pocit, ze neco takovyho maj v Kondoru...
22:07:07
12.08.2011
12.08.2011
Enggik
Tak pro mne zatím nejzajímavější asi toto ( vzhledem k tomu že mi mohlo bejt tak 11-12let, když mi to tatík půjčoval v práci ) Transporta YB50 Dodneška mne fascinuje, že i přes svý rozměry se to otočí takřka na místě
21:58:50
12.08.2011
12.08.2011
Hurdis
-> Kaprof: Že by si chtěl lapka hned pořídit šíbr a při té příležitosti uřízl spícímu Gryzzlymu prdel?
Interesantní.
Interesantní.
21:45:26
12.08.2011
12.08.2011
Kaprof-Pisařík
-> Gryzly: By tě probudilo až úpění karboflexu :-)
19:56:08
12.08.2011
12.08.2011
Borin - Král tuzerů
-> Gryzly:
16:36:57
12.08.2011
12.08.2011
Gryzly
-> stika87: už jsem o tom stanu na střechu někde četl a já bych se v tom bál spát, že to někde rupne, nebo vypadnu. a Taky bych velice nerad aby mi v noci když spím ukradli auto i se mnou na střeše.
00:36:28
12.08.2011
12.08.2011
U-Geen
-> stepan: jj zadny s*kani :)
00:35:35
12.08.2011
12.08.2011
stepan
-> U-Geen: Takže se v tom nesmí spát dynamicky?
21:45:36
11.08.2011
11.08.2011
MartinSmolka
-> jerzy: je to možné, jezdí s tím sestra s přítelem
-> stika87 10.08.11 21:57:47: to by se hodilo
-> stika87 10.08.11 21:57:47: to by se hodilo
19:19:53
11.08.2011
11.08.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Jarda/felda: to jsou keci :) 4 lidi v tom normalne spej :)