skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé časopisy a knihy
prohledat
977 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 30.04.2010 do 10.09.2024, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
Byl aspoň kufr plný hulení?
-> Matsoft: Tak byl na prodej nějakej jinej? Ještě s cizíma značkama, a za pozlátko. Tenhle jsem si zpětně dohledal, a zjevně to on nebyl...
-> Tom Troll: ? jako casopis? nebo myslis auto, ktere je v CR uz asi 9 let?!
-> Matsoft: Takže to nakonec nějakej šílenec koupil. 

Vcerejsi (5.10.2020) AutoTip.... a ano, je to screenshot z PC, protoze clanek mam v PDF primo z redakce.. ale papirovou podobu jsem si koupil take....
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.10.20 21:17:24: to verim...uz ta prevodovkova je bombova.
-> SO545 05.10.20 21:14:29:
ale stejně se na ty díly těším, to bude pecka. I když tady je taky spousta moc pěkných věcí. Máš se na co těšit.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.10.20 21:08:50: uz jeden topic tu je...o motoroch...radsej si dajme pokoj.

-> SO545 05.10.20 20:48:32: Je to stejný, fakt špičková práce. Druhý díl a snad i ten o soutěžních motorech bude pecka. Nakoupím, přečtu a bude ze mě PAN motorář



Ak to bude aspon ako prevodovky bude to velka parada...ked to bude na eshope tak to hned beriem
Objednane v Martinuse...
Objednane v Martinuse...
Po převodovkach další zajímavá kniha a obzvláště se těším na druhé vydání. 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.08.20 18:01:26: Tak je doma a všem doporučuji.
www.facebook.com/10847205 0526763/.../36478205156242 7

www.facebook.com/10847205 0526763/.../36478205156242 7

-> Václav Vašák 01.09.20 14:05:50: tady ještě ten screen...
-> Václav Vašák 01.09.20 14:05:50: předpokládám, že netrpíš samomluvou a ten post patřil mě. Vezmu to jen v bodech, protože mě nebaví psát na mobilu slohy.
- komentář se týkal 130RS viz. print screen. Nebo snad chceš popřít i to co píšeš?
- i kdyby jsi myslel 160RS MTX, tak ty jsou originály tři a všechny mají známé majitele.
- já svůj nejlepší čas zajel právě až s novou konfiguraci motoru a s vackou od Urbiho. I Vhml tady psal, že to konečně má zvuk a chuť jet nahoře.
- já mám v práci jen jednoho nadřízeného a to je vedoucí pobočky a kafe mu opravdu nevarim, na to máme sekretářku.
Ke zbytku raději bez komentáře, mám to ze zdroje velmi blízkého tobě, ale slíbil jsme, že neprozradím odkud, aby ten dotyčný neměl problém. Když se to ke mě dostalo z více stran, víš co se říká? Na každém šprochu pravdy trochu... Už to ale fakt nehodlám řešit.
- komentář se týkal 130RS viz. print screen. Nebo snad chceš popřít i to co píšeš?
- i kdyby jsi myslel 160RS MTX, tak ty jsou originály tři a všechny mají známé majitele.
- já svůj nejlepší čas zajel právě až s novou konfiguraci motoru a s vackou od Urbiho. I Vhml tady psal, že to konečně má zvuk a chuť jet nahoře.
- já mám v práci jen jednoho nadřízeného a to je vedoucí pobočky a kafe mu opravdu nevarim, na to máme sekretářku.
Ke zbytku raději bez komentáře, mám to ze zdroje velmi blízkého tobě, ale slíbil jsme, že neprozradím odkud, aby ten dotyčný neměl problém. Když se to ke mě dostalo z více stran, víš co se říká? Na každém šprochu pravdy trochu... Už to ale fakt nehodlám řešit.
-> Václav Vašák: Já ty příspěvky chápu, ale dívat se na ten retardovaný text není příjemné. Ale chápu, chyby jsou u tebe samozřejmostí. 

-> Eidy: a tady jsme na hodině ČJ a nebo psaní na stroji a ty seš soudružka Nováková?...pokud nechápeš obsah spontánně psaného příspěvku (chyby jsou prostě na místě),tak to prosím neřeš a pokud máš nějaký problém,zajdi za mnou osobně mě to říci a nezasírej téma jako tvůj internetový kamarád
-> Václav Vašák: co máš s Mírou mě je fuk,seš dospělý člověk,tak i stejně jednej...tvoje negace beztak neovlivní naše přátelství,max. budeme mít o čem povídat u piva...komentář o jednom autě se týkal 160RS,ale asi to zase čteš na mobilu v mezičasu nošení kafe svým nadřízeným v práci,...z kontextu to je totiž jasně patrné...co se tvého chlubení časem na okruhu týká,...nevím o tom,že bys mě kdykoliv předjel a nebo měl lepší čas než já,když jsem ještě škodovku měl,...ono ty 4hp navíc a podle mě menší kroutící moment co se nabrzdilo v jeden den (když si tam byl i ty) a sériová váha auta + dva min. metrákoví pasažéři vs. tvůj vyházený interiér a nevím co ještě a muších 75kg + nulový spolujezdec,...já ti nevím,kdo teda umí "lépe" řídit...a když si nabrzdil 80hp na "nové" brzdě,tak si na Most ani radši nejel pokud vím a svedl jsi to na rozebrání auta...a evidentně jsi nikdy nejel na formulových slickách co jsou stavěné na 400kg zatížení na váze jakou uvádím,...to vaše klouzání se jak máte rádi s tvrdýma bočnicema,by s takovou měkkou gumou znamenalo svodidla,...to jedeš buď co pneu zvládne a nebo jdeš z dráhy,neboj,vyzkoušel jsem to...a že předjedeš bráchu se sériovou feldou a nebo Martina,kde je auto už dalece za možnostma řidiče,...to je mě celkem volné...stejně tak jako tvoje rodina (v dobrém slova smyslu) a pokud si mě dovolíš ještě někdy říct něco podobného,jako tehdá na Běšinách a nebo teď v posledním odstavci/větě,doporučil bych ti se ke mě něpřibližovat na vzdálenost řekněme 2m,protože takový je zhruba rozsah mojí facky,která by ti mohla hrozit,...to,že by si jí zasloužil spíš ten,komu tyhle žvásty věříš nehodlám řešit,..věřit tomu bylo tvoje svobodné rozhodnutí a tak za to také můžeš nést následky...já se tímto stylem nenechám od nikoho urážet,nikdo nemá ponětí,jak moc pro mě děti znamenají a to bez ohledu na to,čím si s těmi vlastními jsem nucen kůli druhým procházet...do mě se navážej jak chceš,ale NIKDY už nespojuj mě a jakoukoliv negaci k dětem!!!Určitě máš hezkýho a šikovnýho kluka a pokud jsi myslíš,že mám snad nějaký důvod o něm něco řikat,tak seš prostě vůl...
Pokud máš nějaký větší problém,tak máš možnost viz. Eidy a nezasírejme to zde,...když nebudu mít nic důležitějšího na práci,klidně si udělám čas na vás oba naráz

-> Václav Vašák: co máš s Mírou mě je fuk,seš dospělý člověk,tak i stejně jednej...tvoje negace beztak neovlivní naše přátelství,max. budeme mít o čem povídat u piva...komentář o jednom autě se týkal 160RS,ale asi to zase čteš na mobilu v mezičasu nošení kafe svým nadřízeným v práci,...z kontextu to je totiž jasně patrné...co se tvého chlubení časem na okruhu týká,...nevím o tom,že bys mě kdykoliv předjel a nebo měl lepší čas než já,když jsem ještě škodovku měl,...ono ty 4hp navíc a podle mě menší kroutící moment co se nabrzdilo v jeden den (když si tam byl i ty) a sériová váha auta + dva min. metrákoví pasažéři vs. tvůj vyházený interiér a nevím co ještě a muších 75kg + nulový spolujezdec,...já ti nevím,kdo teda umí "lépe" řídit...a když si nabrzdil 80hp na "nové" brzdě,tak si na Most ani radši nejel pokud vím a svedl jsi to na rozebrání auta...a evidentně jsi nikdy nejel na formulových slickách co jsou stavěné na 400kg zatížení na váze jakou uvádím,...to vaše klouzání se jak máte rádi s tvrdýma bočnicema,by s takovou měkkou gumou znamenalo svodidla,...to jedeš buď co pneu zvládne a nebo jdeš z dráhy,neboj,vyzkoušel jsem to...a že předjedeš bráchu se sériovou feldou a nebo Martina,kde je auto už dalece za možnostma řidiče,...to je mě celkem volné...stejně tak jako tvoje rodina (v dobrém slova smyslu) a pokud si mě dovolíš ještě někdy říct něco podobného,jako tehdá na Běšinách a nebo teď v posledním odstavci/větě,doporučil bych ti se ke mě něpřibližovat na vzdálenost řekněme 2m,protože takový je zhruba rozsah mojí facky,která by ti mohla hrozit,...to,že by si jí zasloužil spíš ten,komu tyhle žvásty věříš nehodlám řešit,..věřit tomu bylo tvoje svobodné rozhodnutí a tak za to také můžeš nést následky...já se tímto stylem nenechám od nikoho urážet,nikdo nemá ponětí,jak moc pro mě děti znamenají a to bez ohledu na to,čím si s těmi vlastními jsem nucen kůli druhým procházet...do mě se navážej jak chceš,ale NIKDY už nespojuj mě a jakoukoliv negaci k dětem!!!Určitě máš hezkýho a šikovnýho kluka a pokud jsi myslíš,že mám snad nějaký důvod o něm něco řikat,tak seš prostě vůl...
Pokud máš nějaký větší problém,tak máš možnost viz. Eidy a nezasírejme to zde,...když nebudu mít nic důležitějšího na práci,klidně si udělám čas na vás oba naráz

-> Matsoft 26.08.20 21:15:39: jj je, ale nějak dlouho jsem to nestudoval, jen zalistoval a vrátil do regálu.
-> Tuner#2: jj.. je tam upoutavka... asi si to nynejsi cislo koupim tez.... ty auta, co tam jsou jsou pekny....
E: jak upoutavka vypada? melo na ni byt myslim to Jarkovo tabakove garde...
E: jak upoutavka vypada? melo na ni byt myslim to Jarkovo tabakove garde...
-> Matsoft 26.08.20 18:03:44: Koukal jsem, že v tom současném je už upoutávka. To číslo si koupím. 

za cca 2 mesice vyjde Auto Tip Klassik a v nem.....
E: Ano, mam v pocitaci pracovni verzi clanku, protoze na nem mam nemalou zasluhu...
E: Ano, mam v pocitaci pracovni verzi clanku, protoze na nem mam nemalou zasluhu...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.08.20 18:01:26: Konečně jeden pozitivní dopad "epidemie"..

A abych tady zase narovnal diskuzi, tak Vladimír Cettl připravuje novou knihu v limitované edici. Na tohle se po Tatrách co mám doma moc těším. 

-> Václav Vašák 23.08.20 12:31:48: Dakos postavali právě v oné garáži 3x5m. Není to žádný tovární projekt, možná by jsi si měl o tom něco nastudovat... dakos.webnode.cz/technick
y-popis
Pan Kolář st. ho leta měl doma a ano s laminátama mu při renovaci pomohl pan Prášek. To všechno je všeobecně známé, ostatně fotky od Práška jsem tady před lety dával a měl radost, že to auto zase dostane nový život.
Mirek práci na Garde odvedl slušnou, ale zároveň neumí přijmou kritiku a chová se úplně stejně jako ty... Před asi dvěma lety když auto zpovoznil jsem mu okomentoval fotky slovy velmi krásné auto a tak špatné fotky (dvě ze tří byly totálně rozmazené a ta třetí byla snad přes umaštěný papír od sekané). On na to nenapsal vůbec nic a vpálil mě to až skoro za ROK v úplně jiné diskuzi, při úplně jiné souvislosti. Přitom to nebylo myšleno vůbec špatně a je škoda, že když už něco neumím, tak si na to nedomluvím někoho, kdo to udělá alespoň trochu slušně.
Originál 130RS že je jedno??? To snad nemyslím vážně, jeden můj kamarád jich má hned několik a pro toho kdo zná historii není těžké určit co je a co není originál.
Už vůbec nevím, co tě žere na tom, že jsem měl auto v časopise? Měl a co? Dokonce hned dvakrát...
Co se týče motorů a brzdy M+H, je to stále dokola. Když je tam obsluha záskok a pomalu ani neví jak to spustit, tak jen špatně zadané hodnoty udělají slušnou paseku. A i kdyby ne, tak ty se mě leta po mailu kasáš, jak není problém zajet Most pod 2:10. Jezdíte tam, přezouváte auto na slicky (já jezdím jen semislicky) a přitom skutek utek. Když jste se dostali pod 2:20 tak to byl úspěch a já jezdím 2:12 což na 80HP není v tom případě vůbec zlý.
Tím bych to ukončil, bude lepší, když si mě a mého syna přestaneš brát do huby a nadále se nebudem ani zdravit, mám lepší věci na práci než tady vyvracet ty bludy co píšeš.
Pan Kolář st. ho leta měl doma a ano s laminátama mu při renovaci pomohl pan Prášek. To všechno je všeobecně známé, ostatně fotky od Práška jsem tady před lety dával a měl radost, že to auto zase dostane nový život.
Mirek práci na Garde odvedl slušnou, ale zároveň neumí přijmou kritiku a chová se úplně stejně jako ty... Před asi dvěma lety když auto zpovoznil jsem mu okomentoval fotky slovy velmi krásné auto a tak špatné fotky (dvě ze tří byly totálně rozmazené a ta třetí byla snad přes umaštěný papír od sekané). On na to nenapsal vůbec nic a vpálil mě to až skoro za ROK v úplně jiné diskuzi, při úplně jiné souvislosti. Přitom to nebylo myšleno vůbec špatně a je škoda, že když už něco neumím, tak si na to nedomluvím někoho, kdo to udělá alespoň trochu slušně.
Originál 130RS že je jedno??? To snad nemyslím vážně, jeden můj kamarád jich má hned několik a pro toho kdo zná historii není těžké určit co je a co není originál.
Už vůbec nevím, co tě žere na tom, že jsem měl auto v časopise? Měl a co? Dokonce hned dvakrát...
Co se týče motorů a brzdy M+H, je to stále dokola. Když je tam obsluha záskok a pomalu ani neví jak to spustit, tak jen špatně zadané hodnoty udělají slušnou paseku. A i kdyby ne, tak ty se mě leta po mailu kasáš, jak není problém zajet Most pod 2:10. Jezdíte tam, přezouváte auto na slicky (já jezdím jen semislicky) a přitom skutek utek. Když jste se dostali pod 2:20 tak to byl úspěch a já jezdím 2:12 což na 80HP není v tom případě vůbec zlý.

Tím bych to ukončil, bude lepší, když si mě a mého syna přestaneš brát do huby a nadále se nebudem ani zdravit, mám lepší věci na práci než tady vyvracet ty bludy co píšeš.

-> Václav Vašák: Není to sice k tématu, ale buď tak hodný a projdi si alespoň zrychleně pravidla ČJ. To tvoje “jsi” cpeš úplně všude a úplně špatně. A mimochodem, co je to Schelby?
-> Tuner#2: tak "kluky" od Pegasu znám a zrovna když to řikáš,tak byla "velká omluva" ohledně Dakosu z minulého čísla v tomto aktuálním,...netvrdím,že nikdo nikdy nepostavil pěkné auto v garáži 3x5m a nevydělal jsi na to v kolbence,...ale osobně výsledek co předvedl Míra x podmínky x mnoho vlastnoručně vyrobených dílů (TOP jsou lamináty) v takové kombinaci neznám...ty nejspíš takových lidí budeš znát desítky.
Se 130RS originál to je u nás stejně,jako v případě Schelby Cobra v U.S.A...100% originálů je víc,jak kdy jich bylo vyrobeno...mě to je u řitě,nemám ani originál a ani jinou verzi (ne)originálu,auto jako takové se mě ani nelíbí a čim víc aut,tim víc potencionálních zákazníků
Mimochodem originální auto je jenom jedno,ale to už zacházím mnohem dál,než se na internetové diskusi sluší a patří...
Ty víš stejně všechno nejlíp,všechno se píše na internetu atd...mě šlo pouze o to,aby se třeba někdo koho to zajímá (což ty evidentně nejsi) podíval na pěkné auto aspoň na fotkách a ty se třeba zamysli nad tím,proč Míra tohle auto veme klidně do práce a ne na nějaký sraz...ty v tom beztak vidíš jenom mojí "reklamu",...kd ybych tu reklamu potřeboval,tak zde jsem 24hod denně jak někteří a každému cpu svoje produkty,ale pak bych se nedostal k tak krásným autům...a na konec ještě řeknu,že některé věci na "gardeso" byla zakázka,až poté se z nás s Mírou stali kamarádi a pokud mohu mluvit aspoň za sebe,tak toho určitě nelituji...jsou to uplně jiní lidé,než zde na zkaženém západě a zrovna Míra není typ člověka,co by dal na internetové keci a propagandu...defakto ani nevím,jak mě vlastně našel
Takže jsem udělal reklamu já jemu,protože jsi tohle auto pozornost rozhodně zaslouží,on by to tak dobře jako já neuměl 
Někdo jsi udělal reklamu sám sobě,když byl v tomto časáku,jako by nestačilo milion fotek všude po internetu,...viď Honzo
No a abych jsi udělal taky i já reklamu,tak se bude až bude čas a víc klidu stavět nový motor,místo aktuální zdechliny pocházející od velice známého motoráře (ne Urban to tentokrát není) a jelikož to je 160RS,všude v análech se píše,jak to mělo 160hp,tak logicky se bude stavět 160hp motor (brzděno v M+H) a dle mého laického názoru to ten 4Q nemůže zvládnout...ale zajímá mě jízdní dynamika,když i teď to s cca 130hp rozjede 4,22 s 1,08 koncových převodem na 6 000 + velice snadno,protože to auto není zrovna těžké...jinak zpět k časopisům a pokud se chceš pohádat,tak třeba u zmrzliny v Kauflandu 
Se 130RS originál to je u nás stejně,jako v případě Schelby Cobra v U.S.A...100% originálů je víc,jak kdy jich bylo vyrobeno...mě to je u řitě,nemám ani originál a ani jinou verzi (ne)originálu,auto jako takové se mě ani nelíbí a čim víc aut,tim víc potencionálních zákazníků

Mimochodem originální auto je jenom jedno,ale to už zacházím mnohem dál,než se na internetové diskusi sluší a patří...
Ty víš stejně všechno nejlíp,všechno se píše na internetu atd...mě šlo pouze o to,aby se třeba někdo koho to zajímá (což ty evidentně nejsi) podíval na pěkné auto aspoň na fotkách a ty se třeba zamysli nad tím,proč Míra tohle auto veme klidně do práce a ne na nějaký sraz...ty v tom beztak vidíš jenom mojí "reklamu",...kd ybych tu reklamu potřeboval,tak zde jsem 24hod denně jak někteří a každému cpu svoje produkty,ale pak bych se nedostal k tak krásným autům...a na konec ještě řeknu,že některé věci na "gardeso" byla zakázka,až poté se z nás s Mírou stali kamarádi a pokud mohu mluvit aspoň za sebe,tak toho určitě nelituji...jsou to uplně jiní lidé,než zde na zkaženém západě a zrovna Míra není typ člověka,co by dal na internetové keci a propagandu...defakto ani nevím,jak mě vlastně našel


Někdo jsi udělal reklamu sám sobě,když byl v tomto časáku,jako by nestačilo milion fotek všude po internetu,...viď Honzo


-> Václav Vašák 11.08.20 11:33:29: to jsou zase bláboly.
Jako jo, Mirek to postavil krásně a od nuly, to se musí ocenit a pěkná práce.
Nicméně stejně tak tady Bořke postavil 200RS a zrovna Dakos není žádná tování stavba, ale taky stavba soukromníka...
Co absolutně nechápu, proč by jeho povídání mělo zredukovat počet originální aut??? To mě jako hlava nebere, originály jsou jasné a dané, minimálně pro lidi co se v tom nepohybují první týden...
Tohle je taky hláška: "Vlastně "gardeso" nikdo nikdy nepostavil od nuly,protože ty další dvě auta měly už nějaký existující základ"
Ano auto dobově vzniklo v dílnách Metalexu a originály se renovují, to se nemusí stavět jako replika, která ale nikdy nebude originálem a nikdy nebude "lepší". Může být třeba lépe zpracovaná díky novějším technologiím a nebo přístupu renovátora, ale nikdy to nebude originál.
Mimochodem originální auta jsou tři (ne dvě jak píšeš) a všechny jsou dnes už po renovaci...
Jako jo, Mirek to postavil krásně a od nuly, to se musí ocenit a pěkná práce.
Nicméně stejně tak tady Bořke postavil 200RS a zrovna Dakos není žádná tování stavba, ale taky stavba soukromníka...
Co absolutně nechápu, proč by jeho povídání mělo zredukovat počet originální aut??? To mě jako hlava nebere, originály jsou jasné a dané, minimálně pro lidi co se v tom nepohybují první týden...
Tohle je taky hláška: "Vlastně "gardeso" nikdo nikdy nepostavil od nuly,protože ty další dvě auta měly už nějaký existující základ"
Ano auto dobově vzniklo v dílnách Metalexu a originály se renovují, to se nemusí stavět jako replika, která ale nikdy nebude originálem a nikdy nebude "lepší". Může být třeba lépe zpracovaná díky novějším technologiím a nebo přístupu renovátora, ale nikdy to nebude originál.
Mimochodem originální auta jsou tři (ne dvě jak píšeš) a všechny jsou dnes už po renovaci...
-> Tuner#2: se za to budu ještě stydět ne?...každopádně o časopise,natož autu v něm jsem neměl vůbec tušení a nejdřív jsem myslel,že to je Kafkovo a nebo Horníkovo...ale ty mají jiné SPZ
No patent na rozum asi nemá,ale o podobných autech by mohl přednášet v muzeu,...víc takových jako on a počty originálních aut po tom a onom jezdci by se silně zredukovaly,protože aktuálně jich každý místo jednoho musel mít aspoň 10
Ale to už jsem psal a když to někomu přináší radost a hlavně peníze a to velký balík peněz,tak já mu to nezávidím,...na originální historiky jsem nikdy nebyl,kdyby jo,nepřekopával bych M-ko,ale postavil třeba 120S.
To ovšem nemění nic na tom,že tohle je pro mě jedna z mála TOP staveb co kdy u nás u "soukromníka" vznikla,...má to předělané defakto vše,co by to mohlo mít + je to zabalené faktem,že to je "závodnička" a "dobovka"...sro vnávat se to dá pouze s plackama typu "dakos" nebo 130RS A5...kde už je ta karoserie značně nepůvodní,ale stále na klasickém základu...ale to asi nikdo nikdy nepostavil doma v garáži
Vlastně "gardeso" nikdo nikdy nepostavil od nuly,protože ty další dvě auta měly už nějaký existující základ...stejně tak jenom tady na webu proběhlo pár pokusů to auto udělat a nějak nic z toho nebylo...víc lidí jako Míra a "škodovky" by byly trochu někde jinde...osobně překopu vše a to i dost extrémně na autě,ale vše,až na malé vyjímky,to má nějaký originální základ + se mění třeba materiál...ale vyrobit tohle vše "na koleni" a podle fotek je pro mě nepochopitelné a připadám jsi vedle toho méněcenně 

No patent na rozum asi nemá,ale o podobných autech by mohl přednášet v muzeu,...víc takových jako on a počty originálních aut po tom a onom jezdci by se silně zredukovaly,protože aktuálně jich každý místo jednoho musel mít aspoň 10

To ovšem nemění nic na tom,že tohle je pro mě jedna z mála TOP staveb co kdy u nás u "soukromníka" vznikla,...má to předělané defakto vše,co by to mohlo mít + je to zabalené faktem,že to je "závodnička" a "dobovka"...sro vnávat se to dá pouze s plackama typu "dakos" nebo 130RS A5...kde už je ta karoserie značně nepůvodní,ale stále na klasickém základu...ale to asi nikdo nikdy nepostavil doma v garáži


-> Jindas 10.08.20 13:48:54:
-> Václav Vašák 10.08.20 14:03:40: Mirek má snad patent na rozum, že bude dělat sudího?
Jinak už to mám doma, je tam už článek o Pohofestu a už tak nějak vím, proč je to tady tak doporučováno.

-> Václav Vašák 10.08.20 14:03:40: Mirek má snad patent na rozum, že bude dělat sudího?
Jinak už to mám doma, je tam už článek o Pohofestu a už tak nějak vím, proč je to tady tak doporučováno.

-> Tuner#2: tak tohle je TOP,ale třeba tam je i sériové fáčko a proč by tam nemohlo být,...osobně nezatracuji žádný styl nakládání s autem (líbit se mě to třeba nemusí),pokud to neni vyloženě "kurvení" schválně,...takže jsem přečetl MTX,fáčko,oplastovanou 120,...proč ne
PS: v určitých věcech replika více originální,než originál...ale za to jsi můžeme roztrhat občanky někde mezi 4-očima v přítomnosti majitele jako sudího,..sem to rozhodně nepatří...počet těchto aut se kontroluje ovšem lépe,než třeba "originálních" RS a je to na čestnosti každého majitele

PS: v určitých věcech replika více originální,než originál...ale za to jsi můžeme roztrhat občanky někde mezi 4-očima v přítomnosti majitele jako sudího,..sem to rozhodně nepatří...počet těchto aut se kontroluje ovšem lépe,než třeba "originálních" RS a je to na čestnosti každého majitele

-> Václav Vašák 10.08.20 13:01:11: spíše ne každý den chodím do trafiky... Asi to v Tescu prolistuji, protože kromě repliky MTX, tam asi moc aut nebude stát z koupi.
A dneska jsem koupil tohle. Je tam tedy stejný článek jako níže v Octane, ale i spousta dalšího zajímavého.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.07.20 21:19:30: Tak jsme s MATTESSem objednali 

Tohle bude další zajímavý počin od Romana a spol.
www.startovac.cz/projekty /fenomen-ecce-homo?fbclid= IwA...
www.startovac.cz/projekty /fenomen-ecce-homo?fbclid= IwA...
A navíc v tomhle čísle je ikona F40 ve všech verzích 

Dneska jsme narazil na tenhle skvělý časopis. Kdysi jsem ho potkal, ale netušil jsem, že má Českou mutaci.
-> Milan 136 04.02.20 17:40:39: jo octavia je dobre zvoleny jmeno, ale s felicii to podelali, to mel byt otevreny sportak i nadale :) a u felicie mohl zustat nazev favorit, nevim, co tomu branilo...
vzdyt favorit a felicie k sobe maji bliz, nez O1 a O2 treba

Kdo by měl zájem o knížku Volant a čtyři kola Jiřího Sedláře, tak na konci března by mělo být k dostání druhé vydání doplněné o víc jak dvacítku fotek
www.ewrc.cz/clanek/34726- volant-a-ctyri-kola-jiriho -sedlare-druhe-vydani

www.ewrc.cz/clanek/34726- volant-a-ctyri-kola-jiriho -sedlare-druhe-vydani
-> Nwkt 05.02.20 19:38:04: Zatím nikde. Dal mi ji kolega vedoucí prodeje a přivezl si jí ze setkání obchodníků či co.
-> Milan 136 04.02.20 18:05:43: Kde jí mají? Teoreticky by mi jí někdo mohl nasát v Bolce přímo
-> Milan 136: je v branded goods?
-> Milan 136 04.02.20 17:40:39: takže půjde objednat do Škodovky? Nechci platit postu zbytečně.
-> Tuner#2: Kniha mapuje všech pět generací Octavie a brzo by se měla objevit na trhu, ale možná je již někde k prodeji.
-> michael 31.01.20 17:00:55: více fotek o čem to je a kde se dá koupit?