skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> Bukaj: Otec má tiež 88 bez opieok.Nedivil by som sa keby to nemalo zadu švihadlá.
-> Hanz1912: Jestli myslíš štít budíků, tak tohle je klasická Lková přístrojovka od modelu 85 do konce výroby (jen v roce 89 už většinou byly bez plastového potahu obrouček a obroučky byly jen černě lakované). Spíš mi tam pro tento modelový rok nesedí ty přední sedačky bez opěrek, ale výjimky z evropských bezpečnostních směrnic z roku 86 nebyly v AZNP úplně vzácné![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> michael: to neber. To už jelo po sněhu
. A odkdy měla 88 takový štít?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> michael: ta felicia je cukrova
-> U-Geen 13.01.24 13:23:23: aha, tak mooc diky
-> ajok: na webzdarma.cz obcas trochu delam :-)
-> U-Geen 13.01.24 13:09:21: diky, jak se Ti to povedlo![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> ajok: s tou reklamou asi dokazem neco udelat :-)
-> michael 04.01.24 19:20:01: tady mas mnohem vyhodnejsiho www.sportovnivozy.cz/1852
15-skoda-mtx-7-06-roadster
-plzen na mojem seznamu 31 zdejsiho clena, divim se, ze ho prodava
mtxroadster.wz.cz/indexN. htm no zaprasili mi vsechny framy reklamou :/
mtxroadster.wz.cz/indexN. htm no zaprasili mi vsechny framy reklamou :/
-> saskyn2 05.01.24 18:41:16: a ja to srovnaval? s tim jsem fakt nezacal a pouze upozornuji na uskali toho s cim je to srovnavane... a Ty zpochybnujes obecne zname veci
Hele ja bych ani origo mit nemusel a spokojil bych se asi www.mtx.cz/mtx-roadster-m oznosti-prestavby ale to proto, ze ja nejsem orginalista a klidne by me i ta replika stacila, protoze se mi proste libi a rad v tom jezdim... ale jasne, ze orginal uz to neni, to mas jak s obrazy, i perfektni falzifikaty jsou vpodstate uz bezcenne
MTX Roadster je neco tak uzasneho a neuveritelneho, co mohlo vzniknout jen po revoluci a vyjadruje tu svobodu, to co by minuly rezim nikdy nepripustil... nekteri do teto role pasuji felicii fun, ale podle me ten ROA to vyjadruje mnohem vic... a pak tu jsou lidi, kteri to dokazi hanlive nazyvat a taky tvrdit, ze top auta jsou ty nemecky sracky, na jeden skodasraz prijel nejakej Helmud s novym golfem a obdivoval repliku 120S, nekdo za nim prisel a rika mu, vy mate toho golfa? ja taky... a on neco ve stylu, ze jsme teda dopadli s tema nemeckejma sracema![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Hele ja bych ani origo mit nemusel a spokojil bych se asi www.mtx.cz/mtx-roadster-m oznosti-prestavby ale to proto, ze ja nejsem orginalista a klidne by me i ta replika stacila, protoze se mi proste libi a rad v tom jezdim... ale jasne, ze orginal uz to neni, to mas jak s obrazy, i perfektni falzifikaty jsou vpodstate uz bezcenne
MTX Roadster je neco tak uzasneho a neuveritelneho, co mohlo vzniknout jen po revoluci a vyjadruje tu svobodu, to co by minuly rezim nikdy nepripustil... nekteri do teto role pasuji felicii fun, ale podle me ten ROA to vyjadruje mnohem vic... a pak tu jsou lidi, kteri to dokazi hanlive nazyvat a taky tvrdit, ze top auta jsou ty nemecky sracky, na jeden skodasraz prijel nejakej Helmud s novym golfem a obdivoval repliku 120S, nekdo za nim prisel a rika mu, vy mate toho golfa? ja taky... a on neco ve stylu, ze jsme teda dopadli s tema nemeckejma sracema
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ajok 05.01.24 15:22:59: Jardo, pořemejšlej jestli spíš není trapný tady srovnávat takovýhle auta![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml 05.01.24 16:42:12: Jsou takoví lidi. Ja osobně jsem takovýho znal (znám) s Porsche. Ale ono je to podobný jako s lidma co jsou takový porce najet treba na Yamaha R1, nebo podobným nepohodlnym supersportu. Ja jsem schopný najet na motorce za den 500 az 700km. V autě jsem delával běžně v práci 1000km.
S Poršákem jsem jel po ose nejdál do Mostu (997 GT3 RS) no ..na cestování to není. Přežít se to dá. Stejně tak jako se "nedá" jet pohodě pomalu (podle předpisů) na té R1. Ono to sportovní auto člověka trošku nutí si to užít. Takže se člověka se trosičku zamysli a zjisti ze tomu Porsche by stačila v prevodovce jen trojka na sebrani not. Protože tyhle supr auta maji ukrutně dlouhý kvalty aby to jelo 300+. Tam neni problem o tři kvalty podřadit. A nejakych 130kmh.. to je bezvýznamná čárka na tacho.
( Pozn. Když jsem byl jako spolujezdec svezen jednim zavodnikem v Mostě s Carerrou GT [zabil se v tom Paul Walker] tak tam lítají stovky km/h jako číslice na tankovacím stojanu
)
S Poršákem jsem jel po ose nejdál do Mostu (997 GT3 RS) no ..na cestování to není. Přežít se to dá. Stejně tak jako se "nedá" jet pohodě pomalu (podle předpisů) na té R1. Ono to sportovní auto člověka trošku nutí si to užít. Takže se člověka se trosičku zamysli a zjisti ze tomu Porsche by stačila v prevodovce jen trojka na sebrani not. Protože tyhle supr auta maji ukrutně dlouhý kvalty aby to jelo 300+. Tam neni problem o tři kvalty podřadit. A nejakych 130kmh.. to je bezvýznamná čárka na tacho.
( Pozn. Když jsem byl jako spolujezdec svezen jednim zavodnikem v Mostě s Carerrou GT [zabil se v tom Paul Walker] tak tam lítají stovky km/h jako číslice na tankovacím stojanu
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ajok 04.01.24 22:35:51: hlavne obdivuju ze mel nekdo silu v tom nadrncat 100tisic.
-> minno: Presne tak
![52](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
-> saskyn2 05.01.24 11:42:19: Jirko ses trapnej, mel sis poslechnout na legendach, jak tam breceli majitele ferrari a to asi nemaji hluboko do kapsy![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> isti 03.01.24 19:30:37: To som aj ja pozeral a "nadával". Hlava mi to neberie. 300 fotiek predmetnej veci a v popise, že vlastne predávam niečo úplne iné
Ak už dávať ilustračnú fotku, tak dám len jednu.
![21](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/21.gif)
-> Syny: Jo to je dobrý, tomu zbývá ještě 9000 do smrti. Ale pořád ten babolet najeto pouze skutečných 20 000 je lepšejší ne![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ajok 05.01.24 05:30:37: Je tam i bily se 41tkm za stejnou cenu, kdybys chtel ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> saskyn2 04.01.24 23:05:43: supersporty je najezd 50 strop, jedine by se k tomu nekdo choval velmi jemne
ale to pochybuju, kazdej si to chce uzit...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> michael 04.01.24 19:20:01: Nojo, "Jezděno jen na vesnici", tak co bys čekal?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ajok: No jasný a kdo ví jestli to vůbec je taky první majitel žejo, to ten babolet má díky tomu samozřejmě výrazný náskok a jenom blázen by koupil to lambo![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2 04.01.24 22:31:29: a uz vubec ne po vesnici :), ale 96 na lambo je sakra hodne, takze tam tech 5 micu bude jen vstupni poplatek![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny: Ale to nemá najeto pouze skutečných 20 000 ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> michael 04.01.24 19:20:01: A nebo tohle a ještě ti zbyde trochu na béňo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.tipcars.com/lamborghi ni-huracan/.../lamborghini -huracan-lp610-4-orange-li ft-top-stav-35517210.html
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.tipcars.com/lamborghi ni-huracan/.../lamborghini -huracan-lp610-4-orange-li ft-top-stav-35517210.html
Dobrý blázen. Za takový hnuj mu utrhají ruce
Na investici
Zajímalo by mě, proč první majitel měnil značky
![81](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/81.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
GT3RS nebo fako ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> michael 04.01.24 19:20:01: to muselo byt skladovany nekde ve vlhku, podle tech orezlejch veci v motoraku, sedacky znacne pouzite z fel. lepsi, kdyby tam nedaval, hrozna zadni svetla, lak je taky podivne matnej...
-> isti 03.01.24 19:30:37: tak z Principu si to tady nekoupím no :)
-> Hanz1912: Asi tak...
Jinak lehký oftopik - když už se tu řeší expanzky - dokdy měla expanzka ten kroužek v hrdle mosazný? Jen do 1979 nebo déle?
Vzhledem k tomu, že mi u 130LPG vždycky u expanzky ten pozink kroužek nehezky shnije, tak bych potřeboval do zásoby jednu až dvě expanzky s tím mosazným, který nezrezne![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
Jinak lehký oftopik - když už se tu řeší expanzky - dokdy měla expanzka ten kroužek v hrdle mosazný? Jen do 1979 nebo déle?
Vzhledem k tomu, že mi u 130LPG vždycky u expanzky ten pozink kroužek nehezky shnije, tak bych potřeboval do zásoby jednu až dvě expanzky s tím mosazným, který nezrezne
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> isti: no a jsme zase u toho. Jak ten pitomec Krbec. Taky to nechápu. Když něco prodávám tak vyfotím ten předmět který přece prodávám ne? A ne něco jiného. Pořád nějaké ilustrační obrázky. To nikoho nezajímá. Potřebuju vidět co kupuju snad. Když už si někdo dá tu práci tam hodit ilustrační obrázek tak jaký je rozdíl vyfotit skutečný díl a vložit ho stejným způsobem??
-> isti: navic je to clovek tady z virtu.... mararoad...
-> Polyš: Aj ja si myslím ale mohol by to jasne napísať či dať adekvátnú fotku.(nie že by som mal záujem)
-> isti 03.01.24 19:30:37: Spíš tu bez kroužku.
Tak predává originál či nie?
auto.bazos.sk/inzerat/... /nova-expanzka-skoda-105-1 20-125-130-garde-rapid.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /nova-expanzka-skoda-105-1 20-125-130-garde-rapid.php
-> SO545: ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy 01.01.24 15:43:03: cukanie mam....uvidime.
-> SO545 01.01.24 14:46:29: Kupuješ? Za tolik dílů je to fajn kšeft.
-> Eidy 01.01.24 14:19:15: a sakra.....co uz.
-> czechino: Pěkný. A cena celkem rozumná.
-> Bukaj: Tak to je maso
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> mishom: Jo, máš pravdu, klapka prvního stupně je tam menší - asi jako u Pierburg 2E/LEKR
Jinak SEDR má oproti EDSR určitě lépe vyřešený volnoběžný systém, odpojovač a systém sytiče, ale na druhou stranu je konstruován pro přísnější emisní normy.
Z osobní zkušenosti z běžného provozu (Škoda 120L) auto s EDSR citelně lépe akceleruje a má cca o půl litru vyšší spotřebu, než se SEDRem (srovnání karburátorů se sériovým osazením pro 120L).
Nejvíce se mi kdysi na 120L osvědčil SEDR pro 130 (2951) - jede to s ním lépe, než s 2932 a i je při stejné jízdní dynamice o něco nižší spotřeba (není nutno tomu tolik "šlapat po krku")![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ale v odstavci výše jsou popsané zkušenosti z doby před dvaceti lety - od té doby jezdím téměř výhradně se stotřicítkou...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak SEDR má oproti EDSR určitě lépe vyřešený volnoběžný systém, odpojovač a systém sytiče, ale na druhou stranu je konstruován pro přísnější emisní normy.
Z osobní zkušenosti z běžného provozu (Škoda 120L) auto s EDSR citelně lépe akceleruje a má cca o půl litru vyšší spotřebu, než se SEDRem (srovnání karburátorů se sériovým osazením pro 120L).
Nejvíce se mi kdysi na 120L osvědčil SEDR pro 130 (2951) - jede to s ním lépe, než s 2932 a i je při stejné jízdní dynamice o něco nižší spotřeba (není nutno tomu tolik "šlapat po krku")
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ale v odstavci výše jsou popsané zkušenosti z doby před dvaceti lety - od té doby jezdím téměř výhradně se stotřicítkou...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Nie je to uplne SEDR, je tam aj ina velkost klapiek, ak ma pamat neklame tak tie su zamenne aj pri EDSR aj SEDR.
Okrem toho, z citania tu na virte som nadobudol dojem, ze EDSR je lepsi a SEDR bol update EDSR cisto kvoli emisnym normam a ide to s nim o kusok horsie. Potom ten update vobec nedava zmysel. Alebo je toto len fama, a SEDR je lepsie porieseny? (napr. stabilita volnobehu, chovanie sytica)
Okrem toho, z citania tu na virte som nadobudol dojem, ze EDSR je lepsi a SEDR bol update EDSR cisto kvoli emisnym normam a ide to s nim o kusok horsie. Potom ten update vobec nedava zmysel. Alebo je toto len fama, a SEDR je lepsie porieseny? (napr. stabilita volnobehu, chovanie sytica)
Tohle mi hlava nebere:
aukro.cz/skoda-120ls-a-po dobne-karburator-jikov-eds r-upraveny-zanovni-7053296 249
To je nějakej pokusnej prototyp, nebo byla fakt taková doba, že se vyplatilo udělat z karburátoru EDSR novější SEDR za použití hliníkových protetických odlitků, Belzony a spousty hodin práce...?
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
aukro.cz/skoda-120ls-a-po dobne-karburator-jikov-eds r-upraveny-zanovni-7053296 249
To je nějakej pokusnej prototyp, nebo byla fakt taková doba, že se vyplatilo udělat z karburátoru EDSR novější SEDR za použití hliníkových protetických odlitků, Belzony a spousty hodin práce...?
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> MVM: Kdybych měl jednou zbytečné finance a místo, což klasický nehrozí, koupím si jí. Je to nádherná věc ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)