-> MXMarek 17.06.23 22:05:49: Heleď jelikož už celkem aktivně sháním nástupce mého Golfa, tak už jsem pár aut obešel a ač jsem původně tak nějak myslel, že skončím u O3 po FL, tak po několika jízdách s ní (plus X jízdách jako se služební) si tím už tak jistej nejsem. Asi nejvíc mi vadí, že to auto je uvnitř od motoru hlučnější než můj 13 let starej Golf (bavím se tedy o 2.0 TDI, benzíny jsou na tom dobře, ale zas je bída jejich nabídka a většina jich je se suchým DSG). Celkově mi ten interier auta přijde takovej hrozně lacinej a obecně mi přijde, že je na tom vidět dost šetření. Možná je to jen můj pocit, ale skok mezi O1 a O2 mi přišel mnohem významnější než mezi O2 a O3. A vzhledem k tomu, kolik ty ojetý O3 FL stojí, tak to už se fakt vyplatí si pár tisíc (a tím myslím fakt jen pár, protože ta auta stojí dost podobné peníze) přidat a koupit Passata se stejným motorem, rokem a lepší výbavou. Nicméně momentálně jsem ve fázi, kdy už přemýšlím, že snad koupím něco novýho, byť ne koncern. Protože dát půl mega za auto, co má najeto 130-150 tkm, má šrámy z provozu a zespoda kapoty už se objevujou rezavá místa, jelikož je asi moc drahý to tam pořáně nalakovat nebo ošetřit, to se mi fakt těžce nechce... Navíc najít ojetinu, která bude fakt pěkná, nebude to vybydlený, nebo dojebaný je snad nemožný. Vždy jsem na tom autě našel něco, co mě od koupě odradilo. Sice to tedy má zelpšující se tendenci a to poslední na kterém jsem byl jsem už málem fakt koupil, ale pak jsem si v hlavě srovnal na kolik by mě to všeho všudy vyšlo, jakej byl stav toho auta, co by bylo potřeba hned řešit a nakonec jsem to nechal být. To radši na tom mém Golfu těch pár míst zase vybrousím a mám na dva roky klid, než to vyleze zas... Takže pokud by se naskytla O2 s takovýmhle nájezdem, stavem nového auta a za takovéhle prachy s nějakou pěknou výbavou, tak bych jí koupil radši, než O3 se 130 tkm za půl míče...