-> Jozka: Zase dle mých zkušeností s MBčky, udržovanými v provozu, ty kastle nebejvaj nic moc. Měněné prahy, shnilej kufr a přední podlaha, případně nosníky motoru rozhodně nejsou vyjímkou
A tohle auto vypadá, že prahy měněné má, podle prohnilé přední kapoty soudím, že nějak extra prolévané Rezistinem nebylo. Otázkou je, proč má s blatníky měněné i čelo, lištu kapoty a znaky na hrdlu nádrže, pravděpodobně i na liště levého blatníku - i když je možné, že při výměně blatníků bylo hrdlo nádrže tak shnilé, že rovnou dali komplet nový typ. A lišta kapoty a plastová lišta ŠKODA byly možná měněny z estetických důvodů spolu s blinkry. Nicméně na jedné z dobových fotek je auto s již měněnými blatníky a lištu a klapačku má původní, takže se dá předpokládat, že na autě jsou již třetí blatníky v pořadí...
A motor asi bude původní, jak píšeš dle TP...
...a ten svorník - docela běžná oprava strženého závitu v bloku převrtáním na větší průměr a osazením svorníku...
Ventildekl ze 120 chápu (původní mohl být pokroucený a tekl olej), jen jsem nepochopil tu hadici z nohy větráku hozenou vedle karburátoru - možná ale jen vypadla z náhubku (proč jinak by do filtrboxu dělali druhej?)...