-> dragon_cb_cz: Já samozřejmě nechci řešit problém s DPF ručním spouštěním. Jelikož mám k dispozici dva stejné vozy se stejnými motory, mám v plánu porovnat hodnoty obou vozů mezi sebou a snad mě to přiblíží blíže k problému. A ruční spuštění DPF beru jako výhodu, při tom laborování se ta funkce může hodit.
-> saskyn2: Ok, mrknu na to.
-> Milan 136: Zatím ne, proto bych rád pořídil nějakou diagnostiku, která by mi zobrazila potřebná data, viz. první příspěvek.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
domácí diagnostika
prohledat
429 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 18.10.2009 do 19.03.2025, založil/a myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: Pod to se klidně podepíšu... Je to sice značně univerzální, ale už to samo o sobě je problém. Já nedávno objednával Fo-COM a docela funguje i technická podpora...
Ale neumím s tím zatím skoro vůbec... :-/
Ale neumím s tím zatím skoro vůbec... :-/
-> dragon_cb_cz: Je to sračka 

-> Milan 136: Tak to je spíš o software než o tej krabičce, ne? Neříkám, že to spolu nesouvisí, ale to fakt není technickej problém....
-> Milan 136: Přesně tak, Delphi zahodit hodně daleko a zapálit
Delphi úplně nenávidím. Když vidím to znění závad, ze kterýho absolutně nejde poznat o co jde, tak bych to hned vyhodil.
-> Shader: už jsi vyřešil ten DPF? Nebo stále ne?
-> Shader: už jsi vyřešil ten DPF? Nebo stále ne?
-> Shader: VCDS. pokud to máš na domácí žvýkání tak ti bude stačit z aliexpresu
-> Shader: To netuším jestli umí, každopádně nespoléhej na to, že svůj problém vyřešíš ručním spuštěním regenerace - to je docela solidní týrání motoru a rozhodně nic co by mělo probíhat pravidelně... Já momentálně řeším něco podobného, ale tu diag chci jen pro to, abych mohl sledovat, co se okolo děje.
-> dragon_cb_cz: Já nad tím Čínským Delphi uvažoval, ale kolega co ho má mi říkal, že s tím konkrétně u Škodovky nedokázal ručně spustit regeneraci a o to mi celkem jde.
-> Shader: To zmiňované Delphi by to mělo umět a čínský klony se na Ali dají koupit už okolo cca $40 myslím... kamarád ho má a na Saabu tím dokáže ledacos, já ho taky zvažoval, nakonec jsem teď v záchvatu nasranosti rychle objednal Op-com, tak uvidím (ale to se tě netýká, ten je na Opel/GM).
Zdravím, něco málo jsme tady pročetl, ale i přesto se chci zeptat na něco aktuálního. Může někdo doporučit nějakou funkční diagnostiku, nechci nic kódovat nebo se nějak více hrabat v jednotce. Hlavně mi jde o to, aby uměla načítat různá data z čidel a následně aby bylo možno vytvořit graf, ruční regenerace DPF a výčet poruch. Primárně určeno pro OII. Dík za tipy.
-> Mr._Nosferatu: Zdarma na 100% ne. Je potřeba Delphi adaptér. Klony ale jdou sehnat za 1-2k). Jen nesmí bejt počítač připojenej na net.
-> Jarda: funguje Delphi ale nevím zda seženeš zadarmo ...
-> Nwkt 18.09.18 22:08:43: njn, myslim ze by to melo byt stejne mozna s fiatem nebo s necim jinym jeste (renault, peugeot, dacie...)
Na emisich jsem tam mel nejakou chybu a myslel, ze to smaze vagem :) no nakonec to proslo, protoze obe lambdy fungovaly.
-> Pavel P.. 18.09.18 21:06:26: octavka tusim kanal 2, ale passat nevim, jestli to je stejne a das tam nuly
Na emisich jsem tam mel nejakou chybu a myslel, ze to smaze vagem :) no nakonec to proslo, protoze obe lambdy fungovaly.
-> Pavel P.. 18.09.18 21:06:26: octavka tusim kanal 2, ale passat nevim, jestli to je stejne a das tam nuly
-> Jarda - zrušená registrace 18.09.18 21:42:16: Bohužel netuším, to jde dost mimo mě
-> Pavel P.. 18.09.18 21:06:26: V budíkách, přizpůsobení a podle popisu najdeš číslo kanálu na reset servisních intervalů
-> Nwkt 17.09.18 11:23:56: Tome, nevis o necem na ladu? jediny funkcni mam ICD, ale v rustine, kdyby to bylo alespon AJ, jednou jsem tam na neco kliknul a malem se mi rozskocil motor :))) nechapu... je to E4, ale elektronickej plyn to nema, tak nechapu, ze otackomer sel za roh
-> Pavel P.. 18.09.18 21:06:26: je to ve vis
ale uz nevim, odkud jsem to stahnul, Nwkt mi daval kdysi link

-> Nwkt 17.09.18 11:23:56: tak jsem to spustil jako spráívce a už to normálně funguje... díky za tip :-)
ještě bych potřeboval poradit jestli jde přes VAG smazat interval výměny oleje a blikající Inspection na budíkách...
ještě bych potřeboval poradit jestli jde přes VAG smazat interval výměny oleje a blikající Inspection na budíkách...

-> vhml: Normálně na Ali, třeba
www.aliexpress.com/item/. ../32920623096.html
ale konkrétně tenhle jsem nekupoval
www.aliexpress.com/item/. ../32920623096.html
ale konkrétně tenhle jsem nekupoval

-> Nwkt 17.09.18 10:56:20: pošli mi odkaz na nějakej ozkoušenej. Já jsem svůj starej někde projebal a přes bezdrátovej nenapojím Sharana.
-> Nwkt:
Aktualizace taky jedou?
Aktualizace taky jedou?
-> Pavel P..: Spouštíš to jako správce, případně režim kompatibility? Jinak nejlepší koupit HEX kabel za pár € a tam už to neřešíš a jede to i pod W10
Potřeboval bych poradit... marně se snažim rozchodit vag-com 409 a ihr 304, dříve jsem to měl na notebooku kde byli W7 starter a chodilo to. Teď jsem to nainstaloval na jiný kde je W7 Pro, oba ovladaše USB jsem nainstaloval, VAG i IHR podle návodu, cracknul a IHR když chci spustit, tak nenajede vůbec, VAG se spustí, nastavim kabel na COM4, uložim ale když dám načíst jednotku tak mi to hodí chybu že program se zastavil a spadne to..... udělá to i když kliknu na ikonu "O Programu" kde je vidět jestli je cracknutý.
Funguje to pouze pokud mám samotný spouštěcí soubor VAG-COM, ale tam to hned na začátku hodí chybu že to nemuže načíst soubor codes.dat ale pak to normálně jede ale nevidim tam ty chyby, jen počet kolik jich tam je.
Zkoušel jsem to dvakrát přeinstalovat, vypnul jsem firewally a stejně to vždycky spadne...
Funguje to pouze pokud mám samotný spouštěcí soubor VAG-COM, ale tam to hned na začátku hodí chybu že to nemuže načíst soubor codes.dat ale pak to normálně jede ale nevidim tam ty chyby, jen počet kolik jich tam je.
Zkoušel jsem to dvakrát přeinstalovat, vypnul jsem firewally a stejně to vždycky spadne...
-> Pavel P@nkáč 13.02.18 21:11:18: na nafta foru o tom je 8 stranek kecu o nicem, ze to na to neni stavene a ze to na asfaltu znicej, to je tak tezke pouzivat hlavu? a zapnout to jen na silnici se souvislou vrstvou snehu, no na tom autokrosu to taky musela bejt parada, sice ku*veni auta je mi proti srdci, ale svezl bych se... :)
-> Jarda: už s ním nejsem boužel v kontaktu, bylo to na autokros tak chyby nevím jak....
-> Pavel P@nkáč 13.02.18 20:08:43: hledal jsem vsude mozne a jeden clovek akorat pise, ze to udela za 3k :/ a nic nechce prozradit :(, to by bylo jednoduche, nezeptal by ses ho? hlavne, aby to nehodilo pak chybu, protoze jak tam mam chybu - mechanicka zavada, tak prokluz predniho kola zadek nepripoji, dokud tu chybu nesmaznu
-> Jarda: na autokros si kolega vzadu spojil na difu nejake dva piny a potom to měl na tvdo puštěné tak to asi nebude problem udělat na vypínač (zkus googlit)
-> Jarda: To bys musel mít origo hlavici
www.vag-com.cz/Bezdratovy
-interface-HEX-NET

-> Nwkt 13.02.18 14:26:40: neco jsem si nainstaloval, ale pri spusteni to chce IP, tak ani nekouknu, jake to ma funkce a pro bluetooth to teda taky nebude :/
-> Jarda: Myslím že je vcds pro mobily, ale cena bude jinde
-> Jarda: Tak jedině mít nějakou jebku a la Asus EEE nebo ještě něco menšího, ovšem s windows.
-> Nwkt 13.02.18 13:55:17: to je skoda, protoze tahat notas na sedacce neni moc prakticke

-> Jarda: Myslím že ne, umí to max živý data, ale už jsem to neměl dlouho puštěný ....
Napětí to ukáže taky, v různejch jednotkách, z altíku a tak ....
Napětí to ukáže taky, v různejch jednotkách, z altíku a tak ....
-> Nwkt 13.02.18 12:41:37: jj, diky a zapnu si pres to natvrdo 4x4? :)
A pak mi jeste na palubaku chybi V-metr, kterej u feldy v apri mam...
A pak mi jeste na palubaku chybi V-metr, kterej u feldy v apri mam...
-> Jarda: Torque, ale u O1 počítej s max pár živýma datama jako otáčky, teplota a tak ... není to nic světobornýho
Nevite nejakej soft do mobilu, kterej funguje na vw kompatibilni? Treba na bluetooth... Elm327 je vsude za par kacek.
-> Matsoft:
Můžu zkusit, jinak mu už ty noťasy naházim na dopravník a kotle si to přeberou.
Můžu zkusit, jinak mu už ty noťasy naházim na dopravník a kotle si to přeberou.

-> palinator: avira? avast je tezce na picu
-> saskyn2:
Instaloval jsem to bez antiviru... asi to dělá Avast, protože s MSE to funguje.
Instaloval jsem to bez antiviru... asi to dělá Avast, protože s MSE to funguje.
-> palinator: Dělá to antivir. Při instalaci vše povypínat a znovu nainstalovat. Měl jsem to samé.
Chlapci už fakt nevim.
VISka, oficiální, po přeinstalaci VAGu chvíli jde, ale po čase to asi sežere antivir a jen problikne a nic. Ve výjimkách Avastu je celá složka diagnostiky - je ta instalace rozplizlá ještě jinde? Avast je tam proto, protože XP a jinou rozumnou free náhradu neznám. Microsoft Security Essentials XP nepodporuje. Při instalaci jsem odklikal všechny možný štíty, který by to mohly způsobovat, nechal jsem jen webovou ochranu. Ty 2 notebooky nemám u sebe, musel bych do elektrárny a už se mi tam nechce jezdit popátý. Firewall tuším ani nebyl zapnutej.
VISka, oficiální, po přeinstalaci VAGu chvíli jde, ale po čase to asi sežere antivir a jen problikne a nic. Ve výjimkách Avastu je celá složka diagnostiky - je ta instalace rozplizlá ještě jinde? Avast je tam proto, protože XP a jinou rozumnou free náhradu neznám. Microsoft Security Essentials XP nepodporuje. Při instalaci jsem odklikal všechny možný štíty, který by to mohly způsobovat, nechal jsem jen webovou ochranu. Ty 2 notebooky nemám u sebe, musel bych do elektrárny a už se mi tam nechce jezdit popátý. Firewall tuším ani nebyl zapnutej.
-> palinator 28.06.17 20:32:06: já mám taky legální standart. Nějak nemám náladu prát se doma s něčím nelegálním polofunkčním. Na tohle je spoleh vždy. Bohatě mi stačí v práci ODIS s wifi hlavou

-> palinator: Taky bych si jeden sichr vzal
nebo-> StepaNoFUN: nějakej odkaz?


-> palinator: Mám osobně prehistorickej 805 a bez potíží... Dneska jsem používal (anglickej) 12.xx (za 1500,-) a taky bez potíží (překup z ČR s alepoň nějakou zárukou funkce, bohužel pouze anglicky)... Samozřejmě na tý dílně, kde jsem používal to 12.xx je i oiginál VAG CZ s placenou licencí za nesmysl... Ale bere se většinou jen na auta, kde je to nutnost (nový protokoly atd.)
-> Nwkt 27.06.17 08:53:33:
By mě zajímalo k čemu jakkoliv omezená diagnostika na počet aut je. Bratranec má samozřejmě neomezenou Standard verzi, dnes tedy za 10500.
Ale když mi čínskej HEX-CAN, odzkoušenej půlroční praxí pošleš, i kdyby za litra, rád změnim názor.
By mě zajímalo k čemu jakkoliv omezená diagnostika na počet aut je. Bratranec má samozřejmě neomezenou Standard verzi, dnes tedy za 10500.
Ale když mi čínskej HEX-CAN, odzkoušenej půlroční praxí pošleš, i kdyby za litra, rád změnim názor.
-> bouchy 27.06.17 07:31:05: Ta věc od motordiagu je k ničemu, pouze ukazuje hodnoty.
-> bouchy: Buď ti pošlou patchnutej vcds, co se nepřipojí. Nebo pokaždý co to pustíš musíš bejt offline. Případně to dokáže pořešit firewall
za dobu co to mám, jsem s tím problém nikdy neměl
