skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
domácí diagnostika
prohledat
429 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 18.10.2009 do 19.03.2025, založil/a myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: U těch klonů je zas problém s updatem, je to dle netu tak vychcaný, že se ten kabel postupně deaktivuje (pak píše not registered a je vymalováno)..tomu se chci vyhnout, mít něco co podle možností bude fachčit furt.
-> palinator: Mě fungoval pokaždý, naposledy jsem kupoval v lednu
-> bouchy: Upřímně vysypat osmičku (+-) s omezením na 10 VINek nebo 500 za čínu bez omezení (ale s šancí že nebude funkční) .... volba jasná
-> bouchy: Upřímně vysypat osmičku (+-) s omezením na 10 VINek nebo 500 za čínu bez omezení (ale s šancí že nebude funkční) .... volba jasná
-> Nwkt: Kdepak, na takové to domácí žvýkání. Ale spolehlivě. Absence např. teploměru vody, oleje na Fabii mě celkem s...
-> palinator: Proto můj dotaz, hlavně něco funkčního :D třeba to poslouží i příštím generacím.
-> palinator: Proto můj dotaz, hlavně něco funkčního :D třeba to poslouží i příštím generacím.
-> Nwkt:
Člověk aby měl desetiletou praxi na Aliexpressu a na Ebayi aby dokázal funkční HEX-CAN čínu koupit.
Mně se to ještě nepodařilo.
Člověk aby měl desetiletou praxi na Aliexpressu a na Ebayi aby dokázal funkční HEX-CAN čínu koupit.

-> bouchy:
www.vag-com.cz/zbozi/.../ VCDS-Standard.htm
Tohle máme s bratrancem (je to kabel + soft, akorát my máme HEX-CAN a tohle je novější zpětně kompatibilní HEX-V2, ale na funkci by to nemělo mít vliv), klasika co funguje. Jednou za čas vyjde update (někdy bezplatnej, někdy za pětikilo), máme k tomu i VIS, což se hodí. Funguje to i na starý sračky.
www.vag-com.cz/zbozi/.../ Diagnosticka-prirucka-VIS. htm
Stojí to peníze, ale funguje to, nemusí se s tim člověk nervovat a oproti dedikovanýmu zařízení bych řek že je ta práce o dost pohodlnější.
www.vag-com.cz/zbozi/.../ VCDS-Standard.htm
Tohle máme s bratrancem (je to kabel + soft, akorát my máme HEX-CAN a tohle je novější zpětně kompatibilní HEX-V2, ale na funkci by to nemělo mít vliv), klasika co funguje. Jednou za čas vyjde update (někdy bezplatnej, někdy za pětikilo), máme k tomu i VIS, což se hodí. Funguje to i na starý sračky.
www.vag-com.cz/zbozi/.../ Diagnosticka-prirucka-VIS. htm
Stojí to peníze, ale funguje to, nemusí se s tim člověk nervovat a oproti dedikovanýmu zařízení bych řek že je ta práce o dost pohodlnější.
-> bouchy: To chceš používat k obživě v servisu? Já mám čínu HEX a funguje spolehlivě. Na těch pár aut, co mi projde rukama bohatě stačí
Zdar, chtěl bych diagnostiku s možností kódování atd (takový ty kravinky jako zavření oken, možná i deaktivace start stop), jakou vybrat, aby v pohodě fungovala jak na FII 2007 (ŘJ ještě před "změnou" 2010 - už si obsah změny nepamatuju), ale i na něčem novým, typu OIII atd.? V zásadě jsou dva směry:
1. PC, v něm SW jako např. VCDS a kabel.
2. Ruční přístroj VAG-COM
Co vybrat radši, aby to trvale fungovalo (i přes více updatů SW nebo kdyby někoho náhodou napadlo řešit komp. přímo FW v autě)? Čínu ne, radši osvědčený výrobek s odkazem. U #2 si nejsem jist, jestli to je "plnotučné" řešení, aby to nebyla jen hračka na zjištění pár čísel, smazání oil intervalu, chyb a konec. Dneska se už auta tvářej, že bez zadání výrobce akumulátoru ani nepojedou.
1. www.vag-com.cz/VCDS--VAG- COM- (asi bez softu)
2. www.motordiag.cz/produkt/ vag5053can (otázka updatů?)
Ono bližší vysvětlení rozdílů těch SW, jaký já mám kontrétně konektor atp. by se hodilo. Fora jsou plný bullshitu, dohadů. edit: CZ neptřebuju, ale asi bych chtěl aby to na mě mluvilo jazykem kmene, kterému rozumím
1. PC, v něm SW jako např. VCDS a kabel.
2. Ruční přístroj VAG-COM
Co vybrat radši, aby to trvale fungovalo (i přes více updatů SW nebo kdyby někoho náhodou napadlo řešit komp. přímo FW v autě)? Čínu ne, radši osvědčený výrobek s odkazem. U #2 si nejsem jist, jestli to je "plnotučné" řešení, aby to nebyla jen hračka na zjištění pár čísel, smazání oil intervalu, chyb a konec. Dneska se už auta tvářej, že bez zadání výrobce akumulátoru ani nepojedou.
1. www.vag-com.cz/VCDS--VAG- COM- (asi bez softu)
2. www.motordiag.cz/produkt/ vag5053can (otázka updatů?)
Ono bližší vysvětlení rozdílů těch SW, jaký já mám kontrétně konektor atp. by se hodilo. Fora jsou plný bullshitu, dohadů. edit: CZ neptřebuju, ale asi bych chtěl aby to na mě mluvilo jazykem kmene, kterému rozumím

-> Jarda/felda: fakt diky za radu, bracho uz dva mesiace jazdi 

-> darklord 30.11.16 17:19:09: ale jo přečteš chyby a tim končíš
nevite, jestli existuje do ICD cestina nebo alespon anglictina?
-> Nwkt: tak v podstate ma len motor zaujima, kedze to ma byt ten polomotor s neparnym poctom valcov.
-> Nwkt:
Pokud je to benzín, tak Magnetti Marelli jsem s tim nepřečet.
Pokud je to benzín, tak Magnetti Marelli jsem s tim nepřečet.
-> darklord: Max tak motor. Na normální používání pořídit hex-can
Decka, bracho chce kupovat fabiu 2 2009, pojde tam daco diagnostikovat so starym vagcomom? Myslim ze verzia nejak 3.04
-> Jarda/felda 01.11.16 13:23:13: jj, ja v tom softu dokonce nastavil FTDI a napsalo mi to, ze nenalezen chip ELM
je to levne, tak to koupim... ale opravdu treba fiat nejde diagnostikovat timdle kabelem - nejaky soft?

je to levne, tak to koupim... ale opravdu treba fiat nejde diagnostikovat timdle kabelem - nejaky soft?
-> Jarda - zrušená registrace 01.11.16 13:12:32: elm programy na ftdi čipu nerozjedeš
-> Nwkt: jj, diky, kdysi jsem to tam cetl a uz jsem to nemohl najit...
-> Jarda: Příspěvekod veliz » pon lis 15, 2010 09:11
Zatím jsem to nerozchodil, ale dle informací vyčtených na tomto fóru je zapotřebí kabel ELM327 a software Scanmaster ELM. Kabel HEX-CAN nejspíše chodit nebude, tak moderní Lada zase není.
P.S. Již jsem to rozchodil.
forum.ladaklub.com/viewto pic.php?t=14524
Zatím jsem to nerozchodil, ale dle informací vyčtených na tomto fóru je zapotřebí kabel ELM327 a software Scanmaster ELM. Kabel HEX-CAN nejspíše chodit nebude, tak moderní Lada zase není.
P.S. Již jsem to rozchodil.
forum.ladaklub.com/viewto pic.php?t=14524
-> palinator 01.11.16 10:49:29: taky se mi to nepovedlo :) myslel jsem, ze kdyz to je OBD, tak ze by to treba mohlo jit... ptal jsem se prodejce toho z odkazu, jestli pujde pod sedmickama a neodpovedel :(
Na ten KKL kabel neni pouzitelnej jeste nejakej soft, kterej bych mohl vyzkouset? a kde by byla vetsi pravdepodobnost, ze to pujde, obdobny by mohl byt treba nejaky pro fiat
Na ten KKL kabel neni pouzitelnej jeste nejakej soft, kterej bych mohl vyzkouset? a kde by byla vetsi pravdepodobnost, ze to pujde, obdobny by mohl byt treba nejaky pro fiat

-> Jarda:
To používáš VAG kabel a software na úplně jinej?
To používáš VAG kabel a software na úplně jinej?

mate nekdo zkusenost se Scan Mastrem ELM?, nedari se mi to propojit na nive mpi euro3, mam ten modry kabel - doufam, ze staci, feldu (i 1.6), fabii normalne diagnostikuju VAGem, ten si na nive ani neskrtne :(
Nebo musim mit opravdu diagnostiku s chipem ELM 327?, treba toto:aukro.cz/elm-327-bluetoot h-diagnostika-obd2-pc-andr oid-akce-i6582324350.html
Nebo musim mit opravdu diagnostiku s chipem ELM 327?, treba toto:aukro.cz/elm-327-bluetoot h-diagnostika-obd2-pc-andr oid-akce-i6582324350.html
Taky musím teď pořídit HEX,kterej bude fungovat...jen co se k tomu dokopu,abych pohledal na netu.Nebo někdo teď nedávno bral a zaručeně funguje? do cca 5tis...
-> Stepan FUN: Chci to na feldy a případně na fobii2 2010 HTP
-> Mr._Nosferatu: Na jaký auto to chceš? Potřebuješ HEX, nebo Ti stačí KKL?
autodiagnostiky.heureka.c
z/v-checker-v302
Mate někdo zkušenosti ? Po vyzkoušení 3kabelu z aukra, 3. Už fungoval do první aktualizace win, chci něco co bude fungovat když bude potřeba, a neřešit jak to rozchodit...
Mate někdo zkušenosti ? Po vyzkoušení 3kabelu z aukra, 3. Už fungoval do první aktualizace win, chci něco co bude fungovat když bude potřeba, a neřešit jak to rozchodit...
Tak jsem nakonec pořídil čínskej hex-can z bazoše. Funguje, ale třeba kodovani mi nejde. Nebo teda jak co. V přístrojovce mi to funguje (upozornění pásů si překoduju), ale centrální elektrika nejde. Napíše to že byl nový kód přijat, ale nepřepíše se. Když tam vlezu znova tak je tam pořád stejnej kod jako před změnou.
Ví někdo proč nebo jestli by to šlo nějak rozchodit?
Díky
Ví někdo proč nebo jestli by to šlo nějak rozchodit?
Díky

-> Nwkt: Tak moje KKLko se chová jako COM. Mám origo od Motordiagu.
-> Shader 31.10.14 17:43:04:
Až toho HEXe koupíš tak dej vědět jak ti chodí. Peklili jsme se s fejkama od různejch dodavatelů dost (ne zrovna od tohohle).
Až toho HEXe koupíš tak dej vědět jak ti chodí. Peklili jsme se s fejkama od různejch dodavatelů dost (ne zrovna od tohohle).
-> Stepan FUN: Tak kódování s tím změníš, max tak na dodělání dojezdů a to u O1 ještě podle roku, někde je potřeba COM kabel a přepsat to ručně v eepromu 

-> Nwkt: No já to považuju za běžnou činnost, ale to je asi na náhledu každého soudruha. :-D
-> StepaNoFUN 31.10.14 17:43:13: To beru už víc jak domácí žvýkání 

-> Shader: jop
-> Nwkt: Mimo programování komfortky atd... Tam je třeba KKL.
-> Nwkt: Aha, takže v tom případě by to chtělo něco takového aukro.cz/kabel-hex-can-vc
ds-11-11-2-cz-vis-cz-lcode
-cz-i4736089653.html
-> Shader: Stačí HEX, s tím jde i ta fábka
-> Nwkt: Kouknul jsem na net a asi máš pravdu. Co to znamená, že na OII a fabku I potřebuji 2 kabely, nebo to jde nějak zredukovat?
-> Shader: Na OII bude potřeba asi HEX
-> Nwkt: No z prvu asi svou OII a tátovu fabii I. Mám možnost koupit notebook za pár stovek, tak mě napadlo, že bych to mohl použít k diagnostice.
-> Shader: Záleží jaký auto s tím chceš dělat
Nemá někdo zkušenost? aukro.cz/original-diagnos
tika-vag-usb-vw-skoda-audi
-seat-i4729864738.html Bude to k něčemu? Na takové to domácí žvýkání?
-> U-Geen: Něco VAGinálního pro Linux by nebylo? 

-> Hurdis: Linux / FreeSSM ... ale to ti asi nepomuze vid :)
VAG-COM 304 a 409 pod Windows 7 64-bit...
... s XP modem, FTDI převodník USB-COM.
... s XP modem, FTDI převodník USB-COM.
-> ZdenoR: meli jsme to v servise kde jsem pracoval, supervag je určitě přehlednější a snažší na ovladaní oproti VAG COM klidně bych si ho pořídil je nekde za levno?
-> U-Geen: Jakou verzi SW používáš, na jakém OS? Já mám docela potíž. Vista vůbec, jinde musím použít verzi bez USB a simulovat COM port.
Zase na omluvu, čím jsem dále od absolvování VŠ, tím se moje znalosti HW/SW propadají a můj současný přehled o IT technice již dost (ehm. VELMI) pokulhává. A to tak, že mám raději "ajtáka" pod smlouvou. Ale zprovoznit VAG.com na tabletu 2in1 jsem mu zatím nezadal. I když je na řešení spousty nestandardních hovadin v nestandardní dobu (technika je volná v noci) zvyklý. :-)
Zase na omluvu, čím jsem dále od absolvování VŠ, tím se moje znalosti HW/SW propadají a můj současný přehled o IT technice již dost (ehm. VELMI) pokulhává. A to tak, že mám raději "ajtáka" pod smlouvou. Ale zprovoznit VAG.com na tabletu 2in1 jsem mu zatím nezadal. I když je na řešení spousty nestandardních hovadin v nestandardní dobu (technika je volná v noci) zvyklý. :-)
-> palinator: jo tohle modry mam taky :)
-> Nwkt:
Tak mi něco přišlo, ale jako černá to moc nevypadá.
Zatim to chodí. Prodejce má zajímavej trik s nízkou cenou výrobku a napáleným poštovným, ale co už...
Tak mi něco přišlo, ale jako černá to moc nevypadá.


-> palinator: vím akorát o tom, že bys to měl používat jen s dodávaným sw a nepřipojovat k internetu... každopádně za pokus to stojí. Pořád lepší dát např 1tisíc než 9 ...