
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
domácí diagnostika
prohledat
429 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 18.10.2009 do 19.03.2025, založil/a myschaak AZNP K.Hora
-> petr s: lze to nějak poslat?třeba mailem?

-> myschaak AZNP K.Hora: Tohle je seznam pro vag 1552
-> petr s: jj,jde....že jí nemám v tom seznamu?:....takže to napsalo nejspíš dvě závady na lambdu za katem
-> myschaak AZNP K.Hora: Jde to přečíst
-> petr s: jj,za katem....jen se zeptám...mám AQW a tímpádem tam patří 06A-906262AJ je to tak?že někde nemaj u ní napsanej kód motoru AQW...třeba tady,tady maj kód motoru ATZ a přitom dle čísla je to na můj AQW:
www.autodilykrc.cz/eshop/ .../lambdasonda-zadni:7a1b 2a421720cba8
www.autodilykrc.cz/eshop/ .../lambdasonda-zadni:7a1b 2a421720cba8
řada válců 1 sonda 2 topný okruh závada lambdy za katem
-> petr s: tam je mi platná...neviš co to je zač?
já mám jen tyhle:
17514 446A Sonda 1 - řada válců 2 - - příliš nízké napětí/falešný vzduch
17515 446B Sonda 1 - řada válců 2 - - vyhřívání zkratováno na plus
17516 446C Sonda 1 - řada válců 2 - - malý výkon vyhřívání
17517 446D Sonda 2 - řada válců 2 - - příliš nízké napětí/falešný vzduch
17518 446E Sonda 2 - řada válců 2 - - vyhřívání zkratováno na plus
17523 4473 Sonda 1 - řada válců 1 - - vyhřívání zkratováno na kostru
17524 4474 Sonda 1 - řada válců 1 - - vyhřívání přerušené
17540 4484 Sonda 1 - řada válců 1+2 - - vyhřívání zkratováno na plus
17541 4485 Sonda 1 - řada válců 1+2 - závada elektroniky vyhřívání
17542 4486 Sonda 2 - řada válců 1+2 - - vyhřívání zkratováno na plus
17543 4487 Sonda 2 - řada válců 1+2 - - závada elektroniky vyhřívání
17549 448D Zjištění zátěže - nesmyslná hodnota
já mám jen tyhle:
17514 446A Sonda 1 - řada válců 2 - - příliš nízké napětí/falešný vzduch
17515 446B Sonda 1 - řada válců 2 - - vyhřívání zkratováno na plus
17516 446C Sonda 1 - řada válců 2 - - malý výkon vyhřívání
17517 446D Sonda 2 - řada válců 2 - - příliš nízké napětí/falešný vzduch
17518 446E Sonda 2 - řada válců 2 - - vyhřívání zkratováno na plus
17523 4473 Sonda 1 - řada válců 1 - - vyhřívání zkratováno na kostru
17524 4474 Sonda 1 - řada válců 1 - - vyhřívání přerušené
17540 4484 Sonda 1 - řada válců 1+2 - - vyhřívání zkratováno na plus
17541 4485 Sonda 1 - řada válců 1+2 - závada elektroniky vyhřívání
17542 4486 Sonda 2 - řada válců 1+2 - - vyhřívání zkratováno na plus
17543 4487 Sonda 2 - řada válců 1+2 - - závada elektroniky vyhřívání
17549 448D Zjištění zátěže - nesmyslná hodnota
-> myschaak AZNP K.Hora: Ta 17526 je v dílenské příručce
tak chalani...chystám se řešit auto....vypsalo mi to tyhle závady:
17526-to není nic-nevim proč mi to napsalo tuhle závadu která není v seznamu
16524-Sonda 2 - řada válců 1 - žádná aktivita signálu
16556-Řada válců 1 - systém dávkování paliva - - příliš bohatá
první závadu nemůžu řešit, druhou ano...je to nejspíš lambdasonda...ale jsou tam dvě,je to ta přední nebo zadní...buď 047906265B nebo 06A-906262AJ.....v důsledku ko lambady zůstala svítit kontrolka motoru a asi to nasadilo náhradní program a tudíž bohatou směs a proto se projevila závada 16556......taková je moje úvaha....jinak auto je na plyn,při jízdě na lpg jen občas povynechá motor-problikne kontrolka motoru ale nezůstane svítit....pokud jedu na benzín tak po delší jízdě třeba 5-50km se kontrolka motoru rozsvítí a zůstane svítit....takže lze lambadu nějak proměřit,popř. z toho čísla chyby se ví která to je lambda?začínám v tom proto prosím o trpělivost

17526-to není nic-nevim proč mi to napsalo tuhle závadu která není v seznamu
16524-Sonda 2 - řada válců 1 - žádná aktivita signálu
16556-Řada válců 1 - systém dávkování paliva - - příliš bohatá
první závadu nemůžu řešit, druhou ano...je to nejspíš lambdasonda...ale jsou tam dvě,je to ta přední nebo zadní...buď 047906265B nebo 06A-906262AJ.....v důsledku ko lambady zůstala svítit kontrolka motoru a asi to nasadilo náhradní program a tudíž bohatou směs a proto se projevila závada 16556......taková je moje úvaha....jinak auto je na plyn,při jízdě na lpg jen občas povynechá motor-problikne kontrolka motoru ale nezůstane svítit....pokud jedu na benzín tak po delší jízdě třeba 5-50km se kontrolka motoru rozsvítí a zůstane svítit....takže lze lambadu nějak proměřit,popř. z toho čísla chyby se ví která to je lambda?začínám v tom proto prosím o trpělivost

-> myschaak AZNP K.Hora: neni za co jen předávám co sem posbíral já
-> red.bill: jj,už jsem tam jejich forum taky četl...zatim se seznámim s tim kkl,pak třeba půjdu do toho frantíkovskýho taky....díky
-> myschaak AZNP K.Hora: tak soft se nechá opatřit na netu, já ti moc konkrétně neporadim nedělám do toho, jen sem se o to zajímal když sem chtěl kabel kupovat. Nakonec to padlo páč to moc nefungovalo ale jak sem teď koukat do fora už něco rozchodili. Doporučim ti odrátit se na tamní forum určo ti někdo poradí, někdo tam 206 rozchodil takže zkus kontaktovat jeho jakej měl soft, kabel ti doporučej určitě tu elm327 cena je dost různá novej od 1500 do 4500 co sem koukal někde k tomu mají i soft
-> venni: jj,to jsem si už taky našel...takže co je špatný,lambda?ta na svodech?díky ní to nasadilo bohatou směs si myslim...
-> Syny: proč nestarovat,nechápu?už se vrátili jen dvě závady....
-> red.bill: no je to 206ka 2002 1.1 benzín...takže co by s tím mohlo fungovat popř. co vyjde kabel se softem?
-> Syny: proč nestarovat,nechápu?už se vrátili jen dvě závady....
-> red.bill: no je to 206ka 2002 1.1 benzín...takže co by s tím mohlo fungovat popř. co vyjde kabel se softem?
-> myschaak AZNP K.Hora: k frantíkům většina používá elm327 horší je to se softem. Co máte za motor v 206?? Benzíny snad nedělaj moc problému s načtením
-> myschaak AZNP K.Hora 08.11.09 00:38:15: Tak ted hlavne nestartuj 

-> myschaak AZNP K.Hora:
16524 408C Sonda 2 - řada válců 1 - žádná aktivita signálu
16556 40AC Řada válců 1 - systém dávkování paliva - příliš bohatá směs
a 17 526 žádná závada není :)
16524 408C Sonda 2 - řada válců 1 - žádná aktivita signálu
16556 40AC Řada válců 1 - systém dávkování paliva - příliš bohatá směs
a 17 526 žádná závada není :)
-> Nwkt: vymazal jsem to,už nemáám

-> myschaak AZNP K.Hora: Máš to rozbitý 

-> Nwkt: tak jsem to uložil z Com7 na Com2 a už jsem to rozchodil...3 závady
17526
16524
16556

17526
16524
16556

ne čim větší číslo tim novější 

-> Jarda/felda: nu ale neřekl jsi jestli je 302 novější :)
jo přesně ten odkaz myslim 

-> Jarda/felda: k tomuhle kabelu je odkaz od výrobce a tuším že je ted VAG 304 nebo je 302 novější? :)
www.aukro.cz/item80102024
9_profi_diagnostika_usb_kk
l_vag_vw_audi_skoda.html já jedu na tomhle kabelu
kdyby ste chtěli tak někde mam odkaz na VAG 302 


-> myschaak AZNP K.Hora: my ho nemame s nama chodi dospivátor jenom

-> myschaak AZNP K.Hora: aha tak se zeptám i tady :) Ty máš stejnej kablík jako kupoval Syny?
edit :aha už jsme si všimnul :) Ja mam ten z aukra a šlape dobře.Z rapidshare jsem stáhnul lepší verzi,ale nemam jí v ČJ :( všecko mi zatim jde,jen jsem nenašel jak nastavit třebis klapku,nebo vymazat servis ....
edit :aha už jsme si všimnul :) Ja mam ten z aukra a šlape dobře.Z rapidshare jsem stáhnul lepší verzi,ale nemam jí v ČJ :( všecko mi zatim jde,jen jsem nenašel jak nastavit třebis klapku,nebo vymazat servis ....
-> Kaprof: právě že za mě k ní mohl jen špatenka)...my nee...
-> myschaak AZNP K.Hora:
když přežila tebe tak by dala i Perskej záliv




-> Kaprof: njn,když s ní děláš ty a tobě podobní tak se není čemu divit)
-> myschaak AZNP K.Hora: chuchu už se držim za bricho:o))) no ona ta KTS u nas stoji taky už za viližperdel pěkně...

-> Kaprof: noje rozdíl dát 650kč nebo 650litrů)))ale zlatej tenhle kabel než kabel k pažoutum...se podívej na fórum jak se s tím hoši perou....chtěl jsem ho na pantátovu 206ku koupit taky ale ještě vědět kterej....
-> myschaak AZNP K.Hora: zlata KTS

-> myschaak AZNP K.Hora: Kupodivu to bez auta nepůjde 

-> Nwkt: jo akorát to nemám zastčený v autě...to bych asi měl,co?

tak jsem to nastavil na Com2 a pustim Vag,dám tam Com2..dám test a píše to
port status:ok
interface:not found!
port status:ok
interface:not found!
-> myschaak AZNP K.Hora: Musíš dát vlastnosti na tento počítač, hardware, správce zařízení, najít si v seznamu ten kabel a v dalších vlastnostech mu přesnastavit natvrdo třeba COM2 a ten pak nastavit ve VAGu, pak pudeš do auta, zapneš klíček a zkusíš se připojit, mělo by to jít
-> Nwkt: no je na tom cdčku v angličtině a to ten kámoš udělal podle návodu a nešlo....
-> myschaak AZNP K.Hora: Máš k tomu kabelu návod?
-> Nwkt: jako označit třeba u Com1 a zmačknou ten test?nebo jak....já na tohle moc nejsem

-> myschaak AZNP K.Hora: Musíš nejdřív ten kabel nastavit na nějakej COM 1-4 to USB nefunguje
-> Nwkt: můžu zmáčknout jen options...ostatní nejde zatím,píše to First use/ config file found.....a mám vybrat correct port než můžu uložit...ale com-1 až com4 nebo usb...ať zadám co zadám tak mě to nejde
-> myschaak AZNP K.Hora: Nechápu
tak dneska jsem to zkoušel ale nedařilo se mi to....nemůžu se dostat už z Options,když zadám Test tak mi to neklapne
-> myschaak AZNP K.Hora: s pežotí diagnostikou je problém oni používali/používaj "hodně" protokolů (OBD,OBD2,EOBD) a zásůvek záleží na roku výroby a jestli to je nafta/benzín prostuduj www.peugeot-club.com/foru
m/viewthread.php?tid=43261
&...
Brácha si tuhle srandu kupoval a je to jenom diagnostika umí číst ale nedá se zapisovat ani servisní interval. Je to přesně to samě jenom to objednal přímo nekde snad z číny a s poštou vyšel kolem 200
-> Nwkt: díky za pomoc a sorry za otravnosť . .
-> suri: Stačí
-> Nwkt: tak ešte raz : ked budem kupovat stačí mi kábel a diagnostiku si sitahnem?
-> Nwkt: pokud by jste to odněkud stáhli tak dejte vědět)...taky hledám,ale mám jen pár rad a triků....jinak s tímhle se daj načíst a smazat chyby a o to mi hlavně jde....