-> Kocvin:
Tak jako je to asi i o objemu jednotlivejch válců. Lokomotivy taky nestartujou. A u Zetorů to bude taky asi případ od případu. Známej když koupil 6911, tak prej startovala v mrazech uplně krásně, pak jí dělal velkou opravu včetně kabátu, spodek motoru nechal původní, ale nechával dělat čerpadlo a vstřiky, nastavenej předvstřik prej správně a traktor od tý doby nestartuje. Sváděl to pak i na původní startér že točí pomalu, dal rychloběžnej, ten tomu o něco pomoh, ale když je v garáži kolem nuly tak je to přemlouvání a hulí to jak svině.
Občas jsou ty diesely dost záhadný. Někdy motor na kterej se 40 let nesáhlo funguje, jinej se neustále opravuje a furt funguje blbě a jinej, moderní, kterej je třeba koncepčně uplně řádově jinde, tak zase hulí jako stará vražda, přitom to snad ani není fyzikálně možný.
Něco jako u nás na elektrárně (je to teda asi potřeba brát s rezervou) - na blocích 2,3,4, kde jsou už léta provozovaný nepůvodní systémy Foxboro + na bloku 2 byla zkušebně instalována močovina, na 3 a 4 pak močovina při poslední modernizaci, jsou prej horší emise, než na bloku 1, řízeným původním "analogovým" socialistickým řídícím systémem DIAMO, kterej ani žádnou močovinu nemá.
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
(reálně bych teda věřil spíš tomu, že ten kotel bude mít z nějakýho důvodu nižší surový emise, než ostatní, který to doháněj močovinou)