skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> StepaNoFUN: Ty ted staví ve škodovce novou lakovnu. Jezdí pro ně Frischbeton s Mladý Boleslvy - začínat 200m3 v 16:00? Není problém...
-> Enggik: Hmmm. Pro Strabag. To většinou nevěstí nic dobrýho. Sice s nima občas spolupracujem, ale málokdy to bejvá bez potíží...
-> David29: I když je stavbyvedoucí OK, tak to nezaručí, že to vždy klapne na 1ku
Zrovna v tomhle případě, mě ujišťoval, že je v nejhorším případě k dispozici na farmě traktor co mne vytáhne
hmm, jenže když jsem viděl to prdítko, co pak přijelo, tak jsem v zázrak nedoufal
A taky že jo
Čekal jsem na větší kousek z jíný vesnice
*3* Bejt tam kdokoliv jinej, než tenhle vedoucí, s kterým mám jen dobrý zkušenosti, tak ho pošlu do p..., a otáčím to zpět na firmu ať si to tam vezou menším autem (6x6ka a navíc jsem tam skládal jen půlku).
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Enggik: Když stavbyvedoucí není idiot nebo tam nejsou jen ukrajinci co neumí česky, tak je to cajk... Ona řvát na stavbě, že jsou banda debilů z východu, že když neumí česky at táhnou zpátky - se mi nemusí jednou vyplatit ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> David29: někdy na můj vkus až moc
![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Enggik: Jo, na stavbách je to prdel ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak to jste mi chlapci připoměli poslední letošní den kdy napadl sníh
Přesně jak psal, David, Jak kdyby někdo flusl pod kola
To byla taky jedna z výborných akcí. ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> venni: To já jsem tahal tohle. Já naloženej, takže to šlo
-> Luky: jemu jsem to neplatil, platil jsem to firmě, u který jsem byl pro ten traktor.
U nás v práci když zůstal snad 54t mobilní lis nebo kolik ta souprava má,taky jsem jim sehnal NH T8 ,ale 500kč za vycuknutí (který bylo tak tak :D ) si platili ty socky z recavie sami :D
-> Antony: takže on ti proti tvojí radě rozhrabal zahradu a pak ty jsi mu platil vyproštění? To je asi něco špatně, ne? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> David29: ta technika okolo je vyhoda no, ona by s nim cukla i pumpa, jenže se kolem něj neprotahla a hlavně, než se složí, umyje, tak bylo rychlejší zavolat pro traktor.
-> Antony: Tak tohle je velká stavba u Krušovice, takže techniky habaděj okolo
Furt lepší, než když jsme jeli na betonáž, kde jsme zůstali tři
2mixy a pumpa ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Furt lepší, než když jsme jeli na betonáž, kde jsme zůstali tři
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> David29: u nás si ty dulky vyhrabal a konečná no
jsme si říkali, že to prázdnej vyjede, nevyjel. Akorát mě to stálo o 5-ti kilo navíc, pač musel přijet Johny a cuknout s ním.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Antony: To je slušný.
Tady byl sjíždák dolu. Ono by to i vyjelo, ale během vykládky se tam vystáli ďůlky přes který to prostě nepřejelo. A couvnout nebylo kam - do betonu nepojedu
Tady byl sjíždák dolu. Ono by to i vyjelo, ale během vykládky se tam vystáli ďůlky přes který to prostě nepřejelo. A couvnout nebylo kam - do betonu nepojedu
-> David29 16.06.18 07:42:19: neboj, nejsi sám. U nás i přes mou radu místo po cestě to vzal travou, diky tomu nedosáhl k pumpě a ještě tam zůstal, že se ani prázdnej nevyhrabal.
-> David29: NJ stane se, hlavně, že byl kdo tě výtáhne. Já jsem tenhle tejden tahal 2x, nejdřív kolegu se se pod ním propadla hliněná cesta, a podruhý avii ze zahrady kam vezl štěrk.
-> David29: Aha, jasan. Tak to jsem viděl kolegu :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: V Praze jsou tři. Stejnej není ani jeden, jen maj stejný zbarvení.
U nás na firmě jsou dva, třetí jezdí u soukromníka pro TBG
U nás na firmě jsou dva, třetí jezdí u soukromníka pro TBG
-> David29 27.05.18 10:09:26: No jasny :-)
Jinak nepujcil si mix nejakymu kolegovi? Minulej tejden sem videl tvy auto, ale jmenovku tam mel nekdo jinej mi prislo... Nebo jich uz je vic stribrnych?
Jinak nepujcil si mix nejakymu kolegovi? Minulej tejden sem videl tvy auto, ale jmenovku tam mel nekdo jinej mi prislo... Nebo jich uz je vic stribrnych?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je slušný. AKorát tady by tě první Oktávkář nepustil a brzdil by tě místo toho písku ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: A jak se dostanu do Nedvězí? Přes zákaz, nebo přes Prahu...
A v Nedvězí tuším zákaz je už dávno (nevím, nejezdím tam). A zase - proč má kamion jezdit úzkejma silnicema, což je proti bezpečnosti, když tam může jet po sil. druhé třídy...?
Že o tom vím neznamená, že je to tak správně.
Jak bych měl dle logiky MÚ postupovat...?
-> vhml: Nemám telefon s navigací - mám navi v autě a tam nastavenou hmotnost mám. Jenže to bere akorát mosty apod. - nikoliv podobné zákazy![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A pořád mi uniká smysl, proč místo 10km cesty mimo dálnici jet 60km přes Prahu, a jet mimo dánici podstatně delší trasu...?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Že o tom vím neznamená, že je to tak správně.
Jak bych měl dle logiky MÚ postupovat...?
-> vhml: Nemám telefon s navigací - mám navi v autě a tam nastavenou hmotnost mám. Jenže to bere akorát mosty apod. - nikoliv podobné zákazy
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A pořád mi uniká smysl, proč místo 10km cesty mimo dálnici jet 60km přes Prahu, a jet mimo dánici podstatně delší trasu...?
-> David29 17.11.17 08:55:53: jestli není jednodussi mít v telefonu navigaci a v ní nastavenou váhu auta...
-> David29: Tak hlavně, že o tom víš, jak se rozhodneš (zda tu blbost ignorovat a vystavit se postihu, nebo sklopit uši a objet to), je na tobě
A nevidím důvod, proč do Křenic jet přes Prahu, když můžeš jet přes Nedvězí, ne?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A nevidím důvod, proč do Křenic jet přes Prahu, když můžeš jet přes Nedvězí, ne?
-> Bukaj: Jenže zákon nezná "částečně také".. Bude záležet na přesném místě dodání - jakmile to je za zónou, tak tam prostě nemám co dělat.
To samý, když pojede kamion ze Slovenska a u D1 na něj bafne značka - jak má vědět, jestli jsou Křenice v zóně, nebo za zónou? Stejně, jako ten šikanovanej řidič, co jel do Kozojed.
A jakou má logiku jet až do Prahy, a pak se vracet? Což je hodina minimálně a 50km? Nehledě o bezdůvodném zatížení dopravy v Praze, protože nemůže jet normálně?
To je to samý, jako kdyby si Barrandov dal zákaz tranzitu osobáků. Si představ že jedeš osobákem po okruhu do Hlubočep - a kudy bys jel, kdyby na sjezdu na Barrandov na tebe vybafla značka zákazu? Taky bys věděl 3,14ču, jestli tam teda můžeš, nebo jestli musíš zpátky na jižní spojku a jet spodem. Nemáš tušení, odkud kam ten zákaz sahá...
Kolega na jiném foru vyprávěl, jak jel do Chvaletic. Místo dodání dle DL: Chvaletice. Takže jel do Chvaletic, fabrika ale byla ZA - dostal pokutu, protože fabrika je ZA a neměl ve městě co dělat. Jak to má asi vědět, jestli fabrika leží před/za/v?
Tohle je prostě postavený na hlavu. Chápu tranzit jako takovej, co si to zkracuje na Prahu nebo z Prahy, co tam tudy jezdí až za Prahu na druhou stranu. Ale nutit řidiče, aby jezdili přes Prahu, když jedou někam za zónu (třeba ty Kozojedy) a jedou po dálnici do Brna - to prostě nemá hlavu ani patu
To samý, když pojede kamion ze Slovenska a u D1 na něj bafne značka - jak má vědět, jestli jsou Křenice v zóně, nebo za zónou? Stejně, jako ten šikanovanej řidič, co jel do Kozojed.
A jakou má logiku jet až do Prahy, a pak se vracet? Což je hodina minimálně a 50km? Nehledě o bezdůvodném zatížení dopravy v Praze, protože nemůže jet normálně?
To je to samý, jako kdyby si Barrandov dal zákaz tranzitu osobáků. Si představ že jedeš osobákem po okruhu do Hlubočep - a kudy bys jel, kdyby na sjezdu na Barrandov na tebe vybafla značka zákazu? Taky bys věděl 3,14ču, jestli tam teda můžeš, nebo jestli musíš zpátky na jižní spojku a jet spodem. Nemáš tušení, odkud kam ten zákaz sahá...
Kolega na jiném foru vyprávěl, jak jel do Chvaletic. Místo dodání dle DL: Chvaletice. Takže jel do Chvaletic, fabrika ale byla ZA - dostal pokutu, protože fabrika je ZA a neměl ve městě co dělat. Jak to má asi vědět, jestli fabrika leží před/za/v?
Tohle je prostě postavený na hlavu. Chápu tranzit jako takovej, co si to zkracuje na Prahu nebo z Prahy, co tam tudy jezdí až za Prahu na druhou stranu. Ale nutit řidiče, aby jezdili přes Prahu, když jedou někam za zónu (třeba ty Kozojedy) a jedou po dálnici do Brna - to prostě nemá hlavu ani patu
-> bouchy: Dobře, místní to většinou ví, ale už se mi tak stalo, že to nikdo nevěděl. A ted si představ, že tam jede kamion ze Slovenska
Pořád jsou jen tři možnosti - a je jedno, jestli tam jede kamion ze Slovenska nebo já, z 20km vzdálenosti
Pořád jsou jen tři možnosti - a je jedno, jestli tam jede kamion ze Slovenska nebo já, z 20km vzdálenosti
-> David29: 4) Mít na depu, centrále neofiko "seznam hlášení" od řidičů stylem: tady v tý obci je tahle past, tudy ne atp. jako maj např. taxikáři a zásilkový služby, pošty (jakože tam jde o velký prachy za čas a palivo). To by snad pro 50 okolních vesnic šlo...
-> David29: Nicméně tvůj uvedený příklad - nakládka v betonárně v Říčanech a vykládka v Křenicích není tranzit, neboť betonárka je v té zóně a Křenice částečně také...
To je to samý, že přijedu na betonárnu, naložej mě, na mapě mi ukáže kde to je a jedu..
Blížím se k vesnici a tam značka "zákaz nákladních vozidel - mimo povolení MÚ"
Takže co mám dělat?
1) Zastavit, a jít na MÚ, doufat že tam jsou, a vyřídit si povolení....?
2) Pánovi zavolat, že 8m3 betonu mu vyleju u značky, at si to tam nakolečkuje...?
3) Odvézt to zpět na betonárnu a materiál za 20tkč jen tak zlikvidovat...? Kdo by to měl platit? Já?
Blížím se k vesnici a tam značka "zákaz nákladních vozidel - mimo povolení MÚ"
Takže co mám dělat?
1) Zastavit, a jít na MÚ, doufat že tam jsou, a vyřídit si povolení....?
2) Pánovi zavolat, že 8m3 betonu mu vyleju u značky, at si to tam nakolečkuje...?
3) Odvézt to zpět na betonárnu a materiál za 20tkč jen tak zlikvidovat...? Kdo by to měl platit? Já?
-> Bukaj, bouchy: Jenže tou oblastí je myšleno to, co je v tý zóně - nikoliv co je za ní
Jako jsou například ty Křenice ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Prostě pokud pojedu z tý dolní zóny do Křenic, druhou (ta co je na mapě výš) pouze TRANZITUJU, protože Křenice jsou ZA ní. V tu chvíli tam nemám co dělat...
A většina řidičů moc navigace nepoužívá, včetně mě (mám origo Mercedes, maximálně ji použiju jako mapu).
Kdysi mě ve vesnici chytili MP, kde byl zákaz nad 6t mimo dopravní obsluhu. Jel jsem do vesnice za tou, kde mě chytili. A říká mi - víte že jste projel značku 6t? Říkám že vím a ukazál jsem mu lejstro, kam jedu. A říká mi: No, tam máte jet z druhe strany, přes Kotěhůlky.
Řikám aha - a jak mám vědět, že tam není třeba úplný zákaz nad 3,5t? To to mám jako objet, a když zjistím že tam je 3,5t, tak se eventuelně vrátit sem a jet tudy...?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Prostě pokud pojedu z tý dolní zóny do Křenic, druhou (ta co je na mapě výš) pouze TRANZITUJU, protože Křenice jsou ZA ní. V tu chvíli tam nemám co dělat...
A většina řidičů moc navigace nepoužívá, včetně mě (mám origo Mercedes, maximálně ji použiju jako mapu).
Kdysi mě ve vesnici chytili MP, kde byl zákaz nad 6t mimo dopravní obsluhu. Jel jsem do vesnice za tou, kde mě chytili. A říká mi - víte že jste projel značku 6t? Říkám že vím a ukazál jsem mu lejstro, kam jedu. A říká mi: No, tam máte jet z druhe strany, přes Kotěhůlky.
Řikám aha - a jak mám vědět, že tam není třeba úplný zákaz nad 3,5t? To to mám jako objet, a když zjistím že tam je 3,5t, tak se eventuelně vrátit sem a jet tudy...?
-> David29: Netýká se aut, kdo mají ve vyšrafovaných oblastech nakládku nebo vykládku. Krom toho, zrovna vození betonu není klasickej "tranzit" ale lokálně omezená "služba" (a je jedno, jak na to nahlíží předpisy, i když doufám, že tam něco o tom je.) Nebo ten příměr s betonem nechápu....
Řidiči TIR to vědět můžou, V. Meziřící je důkazem - na D1 jsou trvale značky B04-12t tranzit... jinak dneska už snad používaj GPS? V truck verzích váhy a profily jsou...
Kamiony budou snad v budoucnu mít svoje silnice (jinak to stejně nepude, jak psáno v "polemice" jinde), takže průjezdy nebudou řešit, ovšem teď už je jen málo krajských měst, který nemaj okruh, obchvat s vyšší propustností. A to je pak peklo, to nějaká neexistují radiála není nic... holt je na bazén, hokej, cyklostezky, městský byty a jiný závavy pro selektovanou část měšťanů, tak logicky nemůže bejt na dopravu, MHD atd.
Řidiči TIR to vědět můžou, V. Meziřící je důkazem - na D1 jsou trvale značky B04-12t tranzit... jinak dneska už snad používaj GPS? V truck verzích váhy a profily jsou...
Kamiony budou snad v budoucnu mít svoje silnice (jinak to stejně nepude, jak psáno v "polemice" jinde), takže průjezdy nebudou řešit, ovšem teď už je jen málo krajských měst, který nemaj okruh, obchvat s vyšší propustností. A to je pak peklo, to nějaká neexistují radiála není nic... holt je na bazén, hokej, cyklostezky, městský byty a jiný závavy pro selektovanou část měšťanů, tak logicky nemůže bejt na dopravu, MHD atd.
-> David29: Asi neumíš číst - jasně je tam psáno TRANZIT - tzn pokud v té oblasti máš nakládku, nebo vykládku, tak tam samozřejmě jet můžeš...
...a toto opatření by částečně mohlo zmírnit i dopravní situaci na sjezdu z D0 (pražský okruh) na Modletice, kdy kvůli logistickému centru a mostu s kruháčema na každé straně vznikají kolony, zasahující až na D0...
...a toto opatření by částečně mohlo zmírnit i dopravní situaci na sjezdu z D0 (pražský okruh) na Modletice, kdy kvůli logistickému centru a mostu s kruháčema na každé straně vznikají kolony, zasahující až na D0...
V čem je to nesmyslný? V Říčanech naložím a pojedu do Křenic (ty jsou na tý mapě).
Což znamená, že bych projel zakázanou zónou (jsou to dvě a betonárna je v tý bližší k dálnici). Dle jejich nápadu bych měl z těchhle Říčan do Křenic jet přes Prahu - tzn. z 10min jízdy je rázem hodina a z cca 5km je 50km.
Včera byl na Novinkách řidič s kamionem, co jel ze Slovenska do Kozojed - což znamená na D1 sjet, projet Říčany a je tam (je to vesnice hned vedle). Dle jejich nápadu má jet přes Prahu. Jako fakt má jezdit sem a tam?
Nehledě na to, že když sjíždí z dálnice - opravdu ten řidič nemá tušení, jakou oblastí je ten tranzit zakázanej. Jestli tam může když jede do vesnice za Říčanama nebo ne, to prostě neví a z tý značky to nevyčte, kam ta zóna sahá...
To mi logický nepřijde. Chápu tranzitující kamiony, který si zkracují cestu na Hradec, Mladou Boleslav... Ale když tam někam jedu, pár metrů za zónu - tak kvůli tomu jet do Prahy a zase zpátky mi nepřijde logický. Nemluvě o tom, že o to víc to vzroste i v Praze - a nejen ty tranzitující doslova, ale i ty co jedou někam okolo těch Říčan a nyní musejí do Prahy a pak zpět...
Takže můžem takovýdle zóny dát vlastně všude a pak je budou ty kamiony co - přeskakovat? Nebo když pojede ze slovenska do Mělníka, tak pojede přes Polsko a Německo...?
Což znamená, že bych projel zakázanou zónou (jsou to dvě a betonárna je v tý bližší k dálnici). Dle jejich nápadu bych měl z těchhle Říčan do Křenic jet přes Prahu - tzn. z 10min jízdy je rázem hodina a z cca 5km je 50km.
Včera byl na Novinkách řidič s kamionem, co jel ze Slovenska do Kozojed - což znamená na D1 sjet, projet Říčany a je tam (je to vesnice hned vedle). Dle jejich nápadu má jet přes Prahu. Jako fakt má jezdit sem a tam?
Nehledě na to, že když sjíždí z dálnice - opravdu ten řidič nemá tušení, jakou oblastí je ten tranzit zakázanej. Jestli tam může když jede do vesnice za Říčanama nebo ne, to prostě neví a z tý značky to nevyčte, kam ta zóna sahá...
To mi logický nepřijde. Chápu tranzitující kamiony, který si zkracují cestu na Hradec, Mladou Boleslav... Ale když tam někam jedu, pár metrů za zónu - tak kvůli tomu jet do Prahy a zase zpátky mi nepřijde logický. Nemluvě o tom, že o to víc to vzroste i v Praze - a nejen ty tranzitující doslova, ale i ty co jedou někam okolo těch Říčan a nyní musejí do Prahy a pak zpět...
Takže můžem takovýdle zóny dát vlastně všude a pak je budou ty kamiony co - přeskakovat? Nebo když pojede ze slovenska do Mělníka, tak pojede přes Polsko a Německo...?
-> David29: v com konkretne je to nezmyselne? Ze ludia nechcu aby im popod domy po 3 triednych cestach chodili nakladaky?
-> David29: Což ovšem není vina Říčan u Prahy, že neexistuje něco, o čem se 20 let diskutuje a doteď tomu bránila skupina (dle netu) míň jak 20 lidí, to jest celé 0,00019% obyvatelstva ČR.
Někomu by se mohlo hodit, ale mohl bych to dát i do "Nesmyslné dopravníznačení" ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Aneb Říčany u Prahy udělali optaření, za chybějící pražský okruh...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Aneb Říčany u Prahy udělali optaření, za chybějící pražský okruh...
-> Antony: -> Jarda/felda: Aha :) Díky chlapci, já jezdím občas jen ČR jako záskok, nikdy jsem to moc nezkoumal..
-> David29 22.09.17 04:44:13: Jinak jedině tak:
www.vrtulnik.cz/civil4/he
lo6541.jpg (z jednoho z filmů s 'Vaškem' T. Holým)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Mr._Nosferatu: A k čemu ti to bude?
Podle našich zákonů tam je max. konstrukční rychlost. Ale když dojedu traktor, co tam má 40 a jede 30 - tak těch 30 prostě jede dál a je mi houby platný, že konstrukční má 40, když mu to tolik nejede
To samý já - já tam taky mám 80, a jezdím 90. Takže tak
Podle našich zákonů tam je max. konstrukční rychlost. Ale když dojedu traktor, co tam má 40 a jede 30 - tak těch 30 prostě jede dál a je mi houby platný, že konstrukční má 40, když mu to tolik nejede
To samý já - já tam taky mám 80, a jezdím 90. Takže tak
-> Mr._Nosferatu: nn. ze zakona musíš mít označený vozidlo max. povolenou rychlostí. A to splňuješ. Že jich tam máš vic, to se nevylučuje.
-> Antony: -> Jarda/felda: Jak teda poznám aktuální ? neměli by být výměnný jako ADR cedule a měnit je na hranicích ?
-> Kocvin 22.09.17 10:40:28: různý státy maji povolený různý rychlosti ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kocvin: max povolená rychlost v jednotlivých zemích ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dělám si tak přestávku u čendy a přemýšlím proč mají ty návěsy vždycky čtyři nebo více těch koleček s max rychlostí
Neví někdo?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ty vole, přesně tohle bych potřeboval... Protože to co po mě chtěj "domkaři" při vylejvání základů/desky, kdy si myslí, že to auto přenesu... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.auto.cz/tatra-phoenix -euro-6-krab-osmikolovy-ri ditelna-kola-110033
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.auto.cz/tatra-phoenix -euro-6-krab-osmikolovy-ri ditelna-kola-110033