
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> Jarda/felda 22.05.13 21:34:59: a samozřejmě se nedaji rozbít 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 22.05.13 18:26:48:
se sudama se pracuje líp
se sudama se pracuje líp

Sorry za kvalitu, focenu mobilem. Člověk není měsíc v práci a co se za tu dobu všechno nestane...
-> myschaak AZNP K.Hora:
Bohužel na tohle nemůžu nic najít

Bohužel na tohle nemůžu nic najít

-> David29: Kdyz budes vozit pivo budes nalitej, kdyz colu nebudes spat.
-> David29: Jak už jsem psal (na tvém jiném kanálu), volovo Volvo. :) Lepší tahat přepravky na rudlu než sudy.
-> haso: No až zjistí, co je zač, tak mu přidělí tenhle:
-> haso: No až zjistí, co je zač, tak mu přidělí tenhle:

Tak u Alimpexu na Ivecu jsem skončil, a mám dvě nabídky kam jít a nevim 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Označení sedí. Vzhled jak už jsem řekl výše. Tacho fakt nevím ale ono když se podíváš do M-B,tak tam najdeš zase prvky,které jsi viděl v MANu či ve Scanii...
-> Bobesh: FH 13 ... to je tak opravdu, nebo je to překlep (a má to být 12)? Za mě tedy bylo předchozí hezčí, tohle je moc podobný Actrosu, ten dosavadní styl Volva mi byl víc po chuti. Nejošklivější je podle mě ta maska. Rychloměrem se inspirovali u Citrónů, ne? :)
-> andyrs: věc názoru. Když to porovnám s Mercedesem,tak mi přijde ten Mergl moc agresivní. Ale proti gustu...
-> Bobesh:
ty vole, no ako mne sa toto volvo nepáči, najhorší je ten bok
a celkovo také 
ty vole, no ako mne sa toto volvo nepáči, najhorší je ten bok


přístrojový štít:analogový rychloměr s vestavěným otáčkoměrem,vlevo displej s teplotou chladiva,množství AD Blue a nafty,vpravo volitelný displej,který byl dříve uprostřed.
Střední konzola stále vycapená do vozu,bohužel zůstává i motorový tunel
-> Hurdis: dobrá jak pro to pojedu udělám foto 

-> Hurdis: No tu by to asi udělalo slušnou, podle foto.
Ale jinak máš pravdu.

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tohle na fotce asi orientovanou rýhu jinde než na podmáčené louce neudělá, tak to tu nech :-)
-> Rapid135 - doktor: Až budeš běhat někde po firemním dvorečku, nebo to znova povezeš, pofoť tu obludku americkou, podkopově drážkovací nějak detailněji na prohlédnutí.
-> Rapid135 - doktor: Až budeš běhat někde po firemním dvorečku, nebo to znova povezeš, pofoť tu obludku americkou, podkopově drážkovací nějak detailněji na prohlédnutí.

-> Rapid135 - doktor: Ty jo, ale předvádíš bagr a sám vidíš, kam to vedlo. 
Ale zajímalo by mě, kam dát tohle... jestli sem, protože to je náklaďák, nebo k bagristům jako stavební stroj? :)

Ale zajímalo by mě, kam dát tohle... jestli sem, protože to je náklaďák, nebo k bagristům jako stavební stroj? :)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : já su sice řidič,ne bagrista ale nuže proč ne 

-> Rapid135 - doktor 07.05.13 19:25:24: Víc se to bude hodit sem: skoda-virt.cz/cz/.../1414
65-bagraci 

-> myschaak AZNP K.Hora: pardon,těsně vedle sem se trefil 

-> Rapid135 - doktor: já mlčim už,napiš to do Pardubic!

-> myschaak AZNP K.Hora: naša T815 r.v. 1989 na papírech z roku 1986 má taky žlutou značku a je taky původní
až na to že paírově je to S3 a v reálu S1




-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : dobře no

-> myschaak AZNP K.Hora: Tak sorry, no... ale podle fotky nevypadá na nějakou vraždu před rozpadem. A žlutý značky asi jsou původní.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : to se pozná takhle jo?

-> Nwkt: Pěknej tahač. Vypadá původní a zachovalej.
-> Stepan FUN: Jasny no :) Ono moc brzdny sily taky neni dobry http://www.youtube.com/wa
tch?v=9-44vU0lrAg
-> Matthes, záškodník z TechWebu: I s pořádnejma a chlazenejma kotoučema se bez retardéru (i když někdy i s ním, ale to už chce "talent", nebo hodně dlouhej kopec a ohřátej olej) daj na náklaďku utavit brzdy. Ono přece jenom zastavit až 48tun 10-12ti kolama...
Pořád to máš 4 tuny na kolo. Což je asi tak 3x víc, než maj běžně osbáky na 4 kola. A že by ty brzdy mohly bejt 4x větší???
Pořád to máš 4 tuny na kolo. Což je asi tak 3x víc, než maj běžně osbáky na 4 kola. A že by ty brzdy mohly bejt 4x větší???
-> Stepan FUN: Heh, tam maj dat poradny chlazeny kotouce :-D
-> Radek Retro eLeSo: Jak již bylo napsáno, tak pokud se pootočej, tak poznáš povolený kolo a ještě maj jednu funkci. Jelikož je to sračkovej plast, tak se to teplem zkroutí. Takže poznáš jaký je řidič prase a že utavil brzdy.
-> Nwkt:
-> David29:
díky
-> David29:
díky

-> Nwkt: 

Nwkt 24.04.13 23:15:46 napsal:
→ doking: Spíš když se povolí tak se rozjedou a poznáš
to vizuelně ne?
Taktak
→ doking: Spíš když se povolí tak se rozjedou a poznáš
to vizuelně ne?
Taktak
-> doking: Spíš když se povolí tak se rozjedou a poznáš to vizuelně ne?
-> Radek Retro eLeSo: to jsou nějaký pojistný podložky,aby se to nepovolilo,aspoň si to myslím teda.
sice fotka z BUSu ale k čemu sou ty zelený jakoby šipky proti sobě??na kamionech se mi to nepodařilo cvaknout
díky
díky

Někdy se zadaří…
Btw. dneska jsem to vyzvedl z opravy, ale práci autorizovanýho servisu bych si představoval trochu na jiný úrovni

-> palinator: když už tak jen záskok takže se to dozvim těsně před a svezu se jen občas

-> palinator: :D kamos tak s 148 pri vystavbe jednej cyklostezky predriftoval luku ... akurat po nom zostali rozbahnene kolaje cez pol toho placu :D komentoval to slovami: no co, kdyz se kaci les, litaj trisky ... :D :D :D
-> myschaak AZNP K.Hora:
Až budeš někdy někde zase mět blbnout tak mi dej vědět... Tatru bych si rád ozkoušel...
Až budeš někdy někde zase mět blbnout tak mi dej vědět... Tatru bych si rád ozkoušel...

-> palinator: takhle jsem blbnul s turbínou tady na skládce,uježděnej sníh....to byla prdel když to turbo zatlačí,drig car lepší jak japonci)