Tak s tímhle jsem dnes jezdil. Ta hezčí (kšilt, "novej" lak a podobný kraviny) stála víc vzadu, tak jsem si vzal tuhle. Byl to sice boj (zatím je to já vs. Tatra remíza :-D ), ale přežili jsme oba. Druhý sklápění bylo sice s potížema (neotevřel omezovací ventilek na podkově majleru) ale po 10ti minutách laborování jsem na to přišel. :-) A musím říct, že mě překvapilo, že po 14ti dnech chtla na otočení. :-O
-> Stepan FUN: nám jezdí kolovej 316 pomalu dozadu....ale dneska na dílně jsem ho vzal do pucu,vyndal gumu z podlahy a až vydloubu tu hlínu smíchanou se sklem,tak ten pedál půjde došlápnout a už to zas bude vesele couvati)))
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak takhle drastický to snad nebude. Ale bordelu je na místě nakládky i vykládky dost. :-/ Vykládky ale bude v pohodě. Tam je pásová JS240. Nicméně ty 2,5 tunvý silničáky mi bude nakládat JS145 a to bude prdel. Ten to na dlouhý rameno nedá, takže musím až k němu. Bohužel JS200 jezdí jenom dozadu (dopředu jenom pomalu - asi převodovka) a JS170 je nechaný na horách... :-/
OT: Na ty kostky se Ti zeptám zejtra. Jarda dnes nebyl. Ale je jich tam pěkná hromádka. ;-)
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak ta mi snad ani problém nedělá. :-) Ale s T815 mám zatím najeto cca 1km a zejtra mě čeká 2x beton (otočka cca 35km) a asi 4 fůry panelů. To je sice kousek (do 3km jedna cesta), ale včetně teréní vložky. Doufám, že si vyberu tatru, na který chodí všechno... :-)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : je tam ještě rusko,nogérie,etiopie...a
le tohle jsem jediný dokoukal celý....zbytek nic moc,koukat jak vymetaj korbu kvůli pytlům s kávou mě nebaví
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak přeci v lese jezdí traktory, který to stahujou na nějaký přístupný místa. Většina kamionů odvážejících dlouhý dřevo je na tom podobně a taky se dostanou.
-> Stepan FUN: Hele, jak jsem tak průběžně pochopil, jestli mi nedopadne na jaře dotovaný přestup, budu mít volnou sadu golfových holí na domluvu. Nejsem sice mistr, ale co se týče odpalu bez míčku, to jsem z GB filmů pochytil.
-> Stepan FUN: Joskovi jsem to vysvětloval nejmíň 2x, nebude spokojen, pokud to nebude zdarma.
Jinak můj nápad to nebyl. Bylo to stejně jako se všemi moderními systémy (dispečing, miniTank, evidence strojů atd. ) - tj. systém - myslíš že je to dobrý? - jo? Super! tak to zařiď a šéfuj.
-> Hurdis: WEBDispečink byl Tvůj nápad??? To jsem netušil. :-O A ano. Umí to mimo rádiovýho vyhledávání opravdu vše, co je třeba. :-)
Nedávno se mě jedna "spřátelená firma" ptala na zkušenosti s webdispečingem a nakonec z nich vypadlo že se jedná o O2... :-D Pořizovací náklady daleko nižší, funkčnost dle jejich popisu "mizerná"... No uvidíme jestli pan F....a bude s aplikací O2 spokojen... :-D
-> Milan 136: Sherlog na nového supa vyjde na 37 instalace a cca rok 4-5. + měsíční paušál.
Nový bagr za 2,5 míče zhruba totéž.
Jednotka na princip webdispečink přijde na 7,8k/ks bez DPH, měsíčmí paušál 179,- (jestli si mne přes google vyhledáte a najde vám to webdispečink, jedná se o podobnost čistě náhodnou, za kterou jsem ty peníze nikdy nedostal)
Ale umí to kurva všechno, a dva člověci zde vám to NEpotvrdí).
Momentálně místo admin přístupu s možností buzerace programátora se směji O2 Carcontrol, blbost na entou. ....
-> Milan 136: Pro zajímavost - kolik vyjde ONI jednotka s příslušenstvím? Kdysi jsem to měl montovat pro Kolínsko (prej nejbližší montáž byla v MB), ale nakonec z toho sešlo. Chtěli po mě změnu provozovny a na to jsem jim tenkrát nekejvnul...
-> Kaprof-Pisařík: scaniu som cvhilku obyval topline a FHcko ma celkovo z vsetkych troch spominanych namensiu kabinu .. oproti premiumu ale furt luxus :D