-> Stepan FUN: Joskovi jsem to vysvětloval nejmíň 2x, nebude spokojen, pokud to nebude zdarma.
Jinak můj nápad to nebyl. Bylo to stejně jako se všemi moderními systémy (dispečing, miniTank, evidence strojů atd. ) - tj. systém - myslíš že je to dobrý? - jo? Super! tak to zařiď a šéfuj.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> Hurdis: WEBDispečink byl Tvůj nápad??? To jsem netušil. :-O A ano. Umí to mimo rádiovýho vyhledávání opravdu vše, co je třeba. :-)
Nedávno se mě jedna "spřátelená firma" ptala na zkušenosti s webdispečingem a nakonec z nich vypadlo že se jedná o O2... :-D Pořizovací náklady daleko nižší, funkčnost dle jejich popisu "mizerná"... No uvidíme jestli pan F....a bude s aplikací O2 spokojen... :-D
Nedávno se mě jedna "spřátelená firma" ptala na zkušenosti s webdispečingem a nakonec z nich vypadlo že se jedná o O2... :-D Pořizovací náklady daleko nižší, funkčnost dle jejich popisu "mizerná"... No uvidíme jestli pan F....a bude s aplikací O2 spokojen... :-D
-> Milan 136: Sherlog na nového supa vyjde na 37 instalace a cca rok 4-5. + měsíční paušál.
Nový bagr za 2,5 míče zhruba totéž.
Jednotka na princip webdispečink přijde na 7,8k/ks bez DPH, měsíčmí paušál 179,- (jestli si mne přes google vyhledáte a najde vám to webdispečink, jedná se o podobnost čistě náhodnou, za kterou jsem ty peníze nikdy nedostal)
Ale umí to kurva všechno, a dva člověci zde vám to NEpotvrdí).
Momentálně místo admin přístupu s možností buzerace programátora se směji O2 Carcontrol, blbost na entou. ....
Nový bagr za 2,5 míče zhruba totéž.
Jednotka na princip webdispečink přijde na 7,8k/ks bez DPH, měsíčmí paušál 179,- (jestli si mne přes google vyhledáte a najde vám to webdispečink, jedná se o podobnost čistě náhodnou, za kterou jsem ty peníze nikdy nedostal)
Ale umí to kurva všechno, a dva člověci zde vám to NEpotvrdí).
Momentálně místo admin přístupu s možností buzerace programátora se směji O2 Carcontrol, blbost na entou. ....
-> Stepan FUN: vůbec nevím. co vím tak si to vždycky ta firma sama dodala a my jen montovali.
Levný to nebude.
Nejlepší je, když přijede kluk od Sherlogu a diví se, že je na vw montujou a my ne. Kdo si dá do fábie sherloga za 42000....
ale je fakt že sherlog má ráiový vyhledávání, který má oproti gps nesporný výhody
Levný to nebude.
Nejlepší je, když přijede kluk od Sherlogu a diví se, že je na vw montujou a my ne. Kdo si dá do fábie sherloga za 42000....
ale je fakt že sherlog má ráiový vyhledávání, který má oproti gps nesporný výhody
-> Milan 136: Pro zajímavost - kolik vyjde ONI jednotka s příslušenstvím? Kdysi jsem to měl montovat pro Kolínsko (prej nejbližší montáž byla v MB), ale nakonec z toho sešlo. Chtěli po mě změnu provozovny a na to jsem jim tenkrát nekejvnul...
-> Stepan FUN: aha. my už jsme to montovali do kdečeho ale kamiony premiéra

-> Milan 136: To je dobrá mašinka. :-) My používáme Princip (www.webdispečink.cz) a umí to taky dost blbostí. Jenom ta cena jednotky... :-/ :-/ :-/
-> Kaprof-Pisařík: scaniu som cvhilku obyval topline a FHcko ma celkovo z vsetkych troch spominanych namensiu kabinu .. oproti premiumu ale furt luxus :D
-> Stepan FUN: Jojo druhy je tam tak nejak do počtu .na každej pád to seje velmi obstojně ..:-)
-> Stepan FUN: Oni
-> Stepan FUN: Mam 180cm a v XFu som sa v klude s rezervou natiahol. Volvo ani scania ne.e tam som bol pokruteny jak paragraf ..
-> myschaak AZNP K.Hora: Woe. :-D Ty by sis ty nohy natáhnul i v tom FTčku s nízkou kabinou, jelikož Ty můžeš stát vzpřímeně i na motoru... :-D
-> Kaprof-Pisařík: U vysokejch kabin je druhý lehátko standard. U nízkejch většinou příplatek. Ale druhý lehátko je de facto docela výhoda (i když zdánlivě hlavně u nízký boudy občas překáží), jelikož slouží z 99% jako odkládací plocha. :-)
-> Kaprof-Pisařík: U vysokejch kabin je druhý lehátko standard. U nízkejch většinou příplatek. Ale druhý lehátko je de facto docela výhoda (i když zdánlivě hlavně u nízký boudy občas překáží), jelikož slouží z 99% jako odkládací plocha. :-)
-> Stepan FUN: v FA taky žádná sláva a to mám o půl metra míň jak ty

-> afro100: No v FHčku byt ho mám rád si ty nohy pořádně nenatahneš celkově u spolujezdce..Ale jo tohle je hodně dobré svezení..:o) lehátka dvě atd..:-)
-> afro100: V XFu nevím, ale v FT to rozhodně nešlo... :-/
-> Milan 136: Co jste montovali? Myslím dodavatele. ONI, Sherlog, Princip, O2???
-> Kaprof-Pisařík: jooo .. v Dafovi sa da spat na sedacke, s natahnutymi nohami na palubke ... to vo volvu ani v scanii nende ..
-> myschaak AZNP K.Hora: hlavně ve Škoda servisu
Mě zábly nohy jak prase po osmi hodinách venku. Ale sjel jsem si Actrosem.
Docela upaluje a driftuje tahač bez návěsu


Mě zábly nohy jak prase po osmi hodinách venku. Ale sjel jsem si Actrosem.
Docela upaluje a driftuje tahač bez návěsu


-> Milan 136: to je pak pěkně nahovno když to není v létě

Ač neradi, tak se nám stal v pátek ze servisu kamion servis. Proběhla montáž sledování do jednoho Manu, čtyř Mercedesů a čtyř Dafů.Venku na mrazu vedle dílny, protože dovnitř se to nevešelo.
Super kšeft
Super kšeft

že se ptám, jak je to teďkon s profesákem, řidičák mám vydanej červenec 2007, to sem dělal E.
Musí se dělat celé školení, nebo jde i nějaký zkrácený
Za plnou cenu se na to můžu vykáknout
Info sem nějaký našel, nevím zda li aktuální.
Zajímalo by mě i D ale 15 je docela morda
Musí se dělat celé školení, nebo jde i nějaký zkrácený


Info sem nějaký našel, nevím zda li aktuální.
Zajímalo by mě i D ale 15 je docela morda

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 16.12.12 00:39:23:
Ten rám se vůbec nekroutil...
Ten rám se vůbec nekroutil...

-> Jumbo: Já to nemohl bejt,vezli jsme Iveco -turbo Daily ze Suzzary do Lubecku,trasa Verona,Brenner,Munchen,Nu
rnberg,Hof,Berlin. Asi kolegové vezli nový Mergly z Worth Am Rhein na firmu do Salzburgu. Dál to jede buď po ose nebo Ro-Lou do Terstu.
Tak jsem se dostal asi nejblíž k tomuto tématu, jak je to s řidičákem "B" možné, aneb pohádka o tom, jak Obchodní zástupce pro Německo konečně dostal na služební cestu Diesel a šestikvalt... Najeto 1900 km za 2 dny, zavezeny jedny opožděně vyrobené hliníkové dveře, stažené zapomenuté stojany na okna, navštíveni a obdarování všichni moji dealeři, takže úspěšná služebka...
Každopádně dvoulitr táhnul krásně, spotřeba taky rozumná, ergonomicky úžasně navrhnuté auto pro řidiče, pohodlné, přehled o cestě díky vysokému posezu, prostě pohodová cesta... S doávkama už jsme jezdil, ale nikdy takhle dlouhou trasu...
A jinak jsem včera asi na A8 mezi Augsburgem a Mnichovem viděl Bobeshe. 5 nových bílých kamionů v řadě, Všechny převozní SPZ s "S" na začátku. Třeba to potvrdí, až se tady zastaví...
Každopádně dvoulitr táhnul krásně, spotřeba taky rozumná, ergonomicky úžasně navrhnuté auto pro řidiče, pohodlné, přehled o cestě díky vysokému posezu, prostě pohodová cesta... S doávkama už jsme jezdil, ale nikdy takhle dlouhou trasu...
A jinak jsem včera asi na A8 mezi Augsburgem a Mnichovem viděl Bobeshe. 5 nových bílých kamionů v řadě, Všechny převozní SPZ s "S" na začátku. Třeba to potvrdí, až se tady zastaví...
Naštěstí němci solej preventivně a poctivě,takže to šlo. A u nás už bylo sucho a vymrzlo.
-> Stepan FUN: A takovej samotnej kozel tříosa - to bliká ASR i na suchu
-> Bobesh: Za mrazu a deště se samotným kozlem... To muselo bejt žůžo povožení. :-D Co zatáčka to bokem, či zadní nápravou napřed... :-D I když je fakt, že tady do toho asi kecala elektronika, takže co zatáčka to probliknutí ESP, či ASR a motor na pokraji chcípnutí...
-> Bobesh: Tak vyhřívaný vokno bude asi za příplatek, ne?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Prostorný,modernizace tomu prospěla. Jen to čelní okno by už chtělo dát vyhřívaný aspoň vrchní půlku,jako u busu téže značky. Jel jsem přes noc za mrazu a deště a co chvíli jsem musel použít nárazové odmražování okna,abych viděl trochu víc,než prd.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 15.12.12 22:24:19: Zlatá oranžová kavalerie... Kde je jim dneska konec. Když je uklizenej jeden pruh, tak to je malej zázrak...
-> Bobesh: Dobrá barva. Jaký to je uvnitř?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : tak na dialnici by som si to predstavit vedel 

-> castrol: Tak třeba na dálnici by se to dalo využít. Spíš nejsou prachy, natož na podobný věci.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : na to tu nemame cesty
Teď jsem si vzpomněl, včera mi naváželi s vanama 0/63ku a první přijel typickej Brňák....ale luxus rozhovor s ním....k*rva,p*ča,p*ča,k*
rva...a měl kozla bez hydrauliky,na návěsu nějaký čerpadlo hnaný elektrikou....no když to měl asi v půlce tak hulán od kabiny jak kráva....tak zas to je k*rva p*ča todle auto...nakonec sklopil ale říká....jo když je -15C tak ta p*ča sklápí taky 50 minut.....luxus rozhovor s ním)
-> David29: každé se nějak učil,to vychytáš 

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak meziplyn při podřazení je skoro nutnost, protože co za rány se z toho ozývá...
... a jednička za jízdy jinak ani nejde... To je meziplyn jak na V3S.
Tak meziplyn při podřazení je skoro nutnost, protože co za rány se z toho ozývá...


-> palinator: Ja tak obcas jezdim v osobaku, ale ne ve skodovce, nechci srat lozisko zbytecne :-D Tam jen meziplyn pri podrazeni.
-> David29 10.12.12 18:27:10: líza byla jediný s čim sem v autoškole jezdil
ale s prázdnou tak se používala jenom velká řada
a půlky jenom na velkou 6





-> myschaak AZNP K.Hora:
Hodně lidí starý školy šlapou dvakrát i na novejch DAFech... Já se škodovkou občas taky když to nejde jinak...
Hodně lidí starý školy šlapou dvakrát i na novejch DAFech... Já se škodovkou občas taky když to nejde jinak...

jojo,s doublespojkou už se málokomu chce...to jsou samý synchrony,poloautomaty a automaty a s pořádnejma autama je pak problém
já prozměnu když jsem dělal Ečko na mercedesu tak jsem šlapal pořád dvakrát spojku a čuměli na mě co furt dělám,tak říkám....."Tatra no)"

-> David29:
Tak při rozjezdu jestli netrefíš půlku, tak je to skoro jedno ne?
Docela tě s tim podřazováním chápu. Já takhle jel poprvý v životě s Crystalem 12145 a ještě k tomu rovnou na silnici... nahoru dobrý, půlky pohodička, ale dolů... Vrrrrrrrn...chrrchrrrchrr rrrrrrrr...vrrrrn chrrrchrrrrr... tak nic no... Tak odznova.
Zlatá 6911, tam čtyřka pětka synchronizovaná a trojku jsem tam s trochou štěstí na dobrej meziplyn taky dostal.
Tak při rozjezdu jestli netrefíš půlku, tak je to skoro jedno ne?
Docela tě s tim podřazováním chápu. Já takhle jel poprvý v životě s Crystalem 12145 a ještě k tomu rovnou na silnici... nahoru dobrý, půlky pohodička, ale dolů... Vrrrrrrrn...chrrchrrrchrr rrrrrrrr...vrrrrn chrrrchrrrrr... tak nic no... Tak odznova.

