skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
17:00:54
14.12.2013
14.12.2013

Radek Retro eLeSo
-
16:59:09
14.12.2013
14.12.2013

Radek Retro eLeSo
-
16:57:57
14.12.2013
14.12.2013

Radek Retro eLeSo
dostal sem od souseda lampy prej na užovku(měl pěknou 77')
ale sou strašně velký a jedna dokonce na 24V
pozná někdo na co to může bejt?
předem díky
jinak teda dělal v Avii a jezdil busem i náklad'ákama(takže to tipuju někam tam)
ale sou strašně velký a jedna dokonce na 24V
pozná někdo na co to může bejt?
předem díky

jinak teda dělal v Avii a jezdil busem i náklad'ákama(takže to tipuju někam tam)
02:15:30
14.12.2013
14.12.2013

Bukaj
-> saskyn2 14.12.13 01:18:11: Přesně to mne taky napadlo 

01:22:37
14.12.2013
14.12.2013

su.tech – nezodpovědný hajzlík
01:18:11
14.12.2013
14.12.2013

saskyn2
-> knapido: řekl bych že kolečko z merkuru, dobovej tuning na plynový lanko, jde pak lehčí plyn
01:11:12
14.12.2013
14.12.2013

knapido
dily.iautodily.cz/foto_ob
r-107293-a.jpg
Co to je za ten kulatej bazmek na vejfukovým potrubí ? Mělo by to bejt garde.
Co to je za ten kulatej bazmek na vejfukovým potrubí ? Mělo by to bejt garde.
12:55:06
13.12.2013
13.12.2013

Jozka
-> Duri: No fakt nevypadá na nějakou levnou bižuterii od pumpy.. nějakej větší Mercedes cca 1990 v okolí nemáš? Že bys zkusil přiložit, jestli nepasuje?


12:46:26
13.12.2013
13.12.2013

Duri
-> Jozka: Tie diely su z ineho zdroja, nesuvisia spolu...
Ale ta lista je fakt prepracovana a lestne sa ako psie g.lky
Ale ta lista je fakt prepracovana a lestne sa ako psie g.lky
08:24:52
13.12.2013
13.12.2013

Jozka
-> Duri: Ta je teda vychytaná... a nemůže být ze stejnýho zdroje jako větrák..? U nás měl jeden expert P 405 break olištovanej až hrůza.. včetně lemů blatníků.
15:15:22
12.12.2013
12.12.2013

Duri
-> Jozka: -> Bukaj: Pani, vidim, ze sa nevzdavate a snazite sa mi pomoct. Super, dakujem 
Motor som uz identifikoval, je to z ventilatora chladica Peugeot 405 (504?)(Gate MP8120/D60)
Bol som spravit test na tej liste (tempo a biela handra). Vysledok? Naozaj to nie je hlinik, takze som teraz za paka
Ak vas to este bavi, tak par detailov 

Motor som uz identifikoval, je to z ventilatora chladica Peugeot 405 (504?)(Gate MP8120/D60)
Bol som spravit test na tej liste (tempo a biela handra). Vysledok? Naozaj to nie je hlinik, takze som teraz za paka
Ak vas to este bavi, tak par detailov 
08:38:52
12.12.2013
12.12.2013

Jozka
-> Bukaj: Přesně - nerezový lišty Mercedesů SEL a BMW CSL se mi vybavily jako první.. i když zase ten tvar zas na ty co znám se mi zdá moc nesedí..
19:16:38
11.12.2013
11.12.2013

jourin
-> havlik: Jinak bez ventiloveho vika s ulozenim na vacku je to stejne na nic :-( v kovosrotu se k tomu valel jen blok a hlava :-(
18:53:27
11.12.2013
11.12.2013

jourin
-> Nwkt: :-D
18:50:23
11.12.2013
11.12.2013

Nwkt
-> jourin: že by? img.skoda-virt.cz/gallery
_upload/.../129_4956_3680.
jpg
18:47:30
11.12.2013
11.12.2013

jourin
Jsem rikal diskutovat :) ne nakupovat :-D
18:46:05
11.12.2013
11.12.2013

havlik
-> jourin: jestli nevíš co s tim tak ti do sz pošlu adresu kam to máš poslat
18:45:53
11.12.2013
11.12.2013

jourin
Tak sokolíci.. ať máte o čem diskutovat :)
1.
1.
18:45:22
11.12.2013
11.12.2013

jourin
2
18:45:04
11.12.2013
11.12.2013

jourin
3
18:44:50
11.12.2013
11.12.2013

jourin
4 :)
18:09:18
11.12.2013
11.12.2013

Bukaj
-> Jozka: Tuším, že starý Mergly, případně Báwa měly ozdobné lišty všude možně...
...přikláněl bych se k tomu, že -> Duri: špatně identifikoval materiál a jde o nerez...
...přikláněl bych se k tomu, že -> Duri: špatně identifikoval materiál a jde o nerez...

11:42:48
11.12.2013
11.12.2013

Jozka
-> Duri: Dělá to dojem ozdobný lišty lemu zadního blatníku.. ale nesedí mi ten hliník. A už vůbec nevím z čeho by byla..
11:12:33
11.12.2013
11.12.2013

Duri
-> Bukaj: Dikes :) musim to preverit s tym motorcekom. Ja som nemal vobec tucha, co to moze byt a ci je to vobec z auta. Zapeklitejsie to je ale s tou hlinikovou listou. Bola v 1000MB co som kupil, ale z litra ocividne nie je...
10:12:19
11.12.2013
11.12.2013

Bukaj
-> Duri 02.12.13 20:37:06: Hele, zkus použít google ;-)
Z fotek nepřečtu značení, ale když zadám
www.google.cz/search?q=ve ntilat...
tak se to montuje do všeho možnýho Evropskýho...
zadej to číslo, co tam je, do googlu a najdeš to přesně
Jen nebýt líný
Z fotek nepřečtu značení, ale když zadám
www.google.cz/search?q=ve ntilat...
tak se to montuje do všeho možnýho Evropskýho...
zadej to číslo, co tam je, do googlu a najdeš to přesně

Jen nebýt líný

08:36:37
11.12.2013
11.12.2013

Duri
nikdo nic ?
20:39:16
02.12.2013
02.12.2013

Duri
druha strana, z dola je take U-cko na nasadenie do niecoho a na jednom boku taky divny 'zamok'...
20:38:21
02.12.2013
02.12.2013

Duri
a este daka hlinikova okrasna lista bez oznacenia, z coho?
20:37:40
02.12.2013
02.12.2013

Duri
z druhej strany
20:37:06
02.12.2013
02.12.2013

Duri
Dajaky cudny motor, viete z coho a na co?
08:37:35
02.12.2013
02.12.2013

Pavel P..
-> Michal N 283: náhrada prodávaná ve východním raichu... VEB Pappenheim.... ten tvůj vypadá jako na starou octávku, podle spojky.
08:30:04
02.12.2013
02.12.2013

Jozka
-> cPetan 29.11.13 19:00:42: Furt mám v hlavě tu Čezetu.. musím někde vygooglit, jakou měla výbavu..
22:32:10
01.12.2013
01.12.2013

Michal N 283 - zrušená registrace
vnútro
22:30:10
01.12.2013
01.12.2013

Michal N 283 - zrušená registrace
vedel by mi niekto poradiť z čoho môže pochádzať tento rozdeľovač?...je to DDR-výroba
17:05:34
01.12.2013
01.12.2013

knapido
To byl jen momentální nápad. Dělat to fakt nehodlám.
16:53:59
01.12.2013
01.12.2013

m8rinek
-> knapido: To by nešlo, šlo by vyřezat kotevní mésta z Fa bloku, totéž vyřezat ze 130 bloku, povařit to a celý to přerovnat. Výsledek nejistej, práce habaděj, jestli ono fakt není lepší vzít spodek z Fa...
16:48:01
01.12.2013
01.12.2013

stepan
-> knapido: To je ale blbost. To je skoro jednodušší vzít normálně celej motor z favorita, ne?
16:41:56
01.12.2013
01.12.2013

knapido
Kacířská myšlenka: Zkoušel už někdo udělat díry do bloku podle fa hlavy ? Nebo by šrouby vyšly tak blbě, že to prostě není možný ?? Těsnění 130/Fa bohužel nemám k porovnání.
16:31:53
01.12.2013
01.12.2013

stepan
-> isti: Nepasuje ani s úpravama.
Edit: Teda pasuje bez úprav, jenom nejde přišroubovat.
Edit: Teda pasuje bez úprav, jenom nejde přišroubovat.
16:28:34
01.12.2013
01.12.2013

isti
Na motor 130 pasuje bez úprav favo hlava?
15:36:43
01.12.2013
01.12.2013

Jarda/felda
-> isti 01.12.13 14:51:26: sehnat 130 hlavu už bude celkem problém 

14:51:26
01.12.2013
01.12.2013

isti
-> stepan: Práve to som chcel napísať že neviem ako to vypadá u 130l lebo to som ešte nevidel,tak asi je to rovnaké.To by bolo fajn lebo tá hlava čo na ňom mám asi je prasknutá a tak nebude až taký problém zohnať druhú.
14:47:08
01.12.2013
01.12.2013

isti
Keď som písal že má vypuklé piesty tak som myslel na toto.Horná časť piestu nie je rovné,ale má vypuklinu.
14:44:47
01.12.2013
01.12.2013

stepan
-> isti: A takhle vypadaj všechny motory (písty) 130.
14:43:42
01.12.2013
01.12.2013

isti
Aby som bol istý v tom čo som tvrdil tak som si pozrel do motora..Je to pôvodný motor z mojej 130gl rv.86
12:56:26
01.12.2013
01.12.2013

Radza
-> Cumper: bezva,díkes

10:22:34
01.12.2013
01.12.2013

m8rinek
-> macko KE: 130 a vejš kliku poznáš podle tvaru vyvažováků, rozdíl mezi 68 a 72mm klikou nevidno, dost možná, že jsou vyráběné ze stejného polotovaru, jen ložisko je broušeno o 2mm za každý strany jinde...
00:21:26
01.12.2013
01.12.2013

dragon_cb_cz
-> isti: Ale prdlajs, písty jsou u 130 celou dobu stejný a hlava taky. Klika se možná změnila v materiálu, ale rozměry jsou pořád stejné.
Rozdíl mezi jedno- a dvouřádkovým blokem je ve velikosti pánví - starý blok má všech 6 hlavních pánví stejných, nový už má shodné s favoritem, tzn 3 a 3. Protože jsou jinak tlusté, tak je i blok pro ty pánve upraven.
Rozdíl mezi jedno- a dvouřádkovým blokem je ve velikosti pánví - starý blok má všech 6 hlavních pánví stejných, nový už má shodné s favoritem, tzn 3 a 3. Protože jsou jinak tlusté, tak je i blok pro ty pánve upraven.
00:07:40
01.12.2013
01.12.2013

isti
-> macko KE: To viem že u 130 je väčší semering u zotrvačníku čiže aj väčší priemer kluky než u 105-120.Možno že kluka 130 a 130gl je totožný,ale komplet motor nie.U gl sú vypuklé piesty a k tomu prispôsobená hlava.Ja to viem tak že u motoru 130 starý typ(jednoriadkové číslo) a nový typ(dvojriadkové číslo) nejaký rozdiell je u kluky a aj v bloku.Do nového typu by malo pasovať favo kluka a do starého nie.
23:10:11
30.11.2013
30.11.2013

stepan
-> dragon_cb_cz: Vysvětlovalo. Tu horší bys moh nahradit tou lepší, protože ta horší by se už stejně nevyráběla.

