skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
18:56:57
26.01.2012
26.01.2012

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> palinator: 4Q
18:56:04
26.01.2012
26.01.2012

palinator
Mám tady tohle přední víko převodovky, ale na papírku je psaný číslo 114-202072 víko převodovky přední 4 stupně a z druhý strany je 120 LX, 130, 135, 136. Tak to trochu nechápu, si to protiřečí.

18:17:39
22.01.2012
22.01.2012

Bobesh
Pavel P.. 21.01.12 23:45:51 napsal:
→ pepa110r: nic neměř.. paraboly jsou stejné na 1203,
105, garde, možná i liána.. hrnec je ale jen na 1203, avie je má ty světla
užší a s rovným sklem
Má,dokonce s prohnutím dovnitř ale to byly ještě původní asymetriky
→ pepa110r: nic neměř.. paraboly jsou stejné na 1203,
105, garde, možná i liána.. hrnec je ale jen na 1203, avie je má ty světla
užší a s rovným sklem
Má,dokonce s prohnutím dovnitř ale to byly ještě původní asymetriky
17:28:22
22.01.2012
22.01.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Pavel P..: tyhle paraboly maj avie ale taky)
12:18:33
22.01.2012
22.01.2012

Bobesh
Osobně bych byl pro Karosu či Liánu. Ávka a Dvanda měly regulaci sklonu,myslím.
11:39:12
22.01.2012
22.01.2012

Pavel P..
-> Jarda/felda: já znám karosy autobusy jen s kulatejma... každopádně je to taky možný ale přimárně to je 1203

00:29:02
22.01.2012
22.01.2012

Jarda/felda
-> Pavel P..: neměla tyhle světla i Karosa ?
23:45:51
21.01.2012
21.01.2012

Pavel P..
-> pepa110r: nic neměř.. paraboly jsou stejné na 1203, 105, garde, možná i liána.. hrnec je ale jen na 1203, avie je má ty světla užší a s rovným sklem

21:50:02
21.01.2012
21.01.2012

pepa110r
Pavel P.. 21.01.12 21:38:47 napsal:
→ pepa110r: jo vim co píšu
avie má menší a
s plochym sklem.
Právě nevím.Připadá mi dost velké,kdyžtak ho zítra ještě změřím.
Ještě mě napadl LIAZ.
→ pepa110r: jo vim co píšu
avie má menší as plochym sklem.
Právě nevím.Připadá mi dost velké,kdyžtak ho zítra ještě změřím.
Ještě mě napadl LIAZ.
21:38:47
21.01.2012
21.01.2012

Pavel P..
-> pepa110r: jo vim co píšu
avie má menší a s plochym sklem.
avie má menší a s plochym sklem.21:21:48
21.01.2012
21.01.2012

squalo
-> pepa110r: avia
21:20:23
21.01.2012
21.01.2012

pepa110r
Pavel P.. 21.01.12 21:17:25 napsal:
→ pepa110r: 1203
100%ně?
→ pepa110r: 1203
100%ně?
21:17:25
21.01.2012
21.01.2012

Pavel P..
-> pepa110r: 1203
21:17:25
21.01.2012
21.01.2012

pepa110r
21:17:06
21.01.2012
21.01.2012

pepa110r
Nevíte z čeho je to světlo?
18:27:22
17.01.2012
17.01.2012

kuči kuči
-> Pavel P..:
ten valeček je dlouhy 2cm a v pruměru ma 1cm a je vyroben ze zatočneho plechu
ten valeček je dlouhy 2cm a v pruměru ma 1cm a je vyroben ze zatočneho plechu
18:27:09
17.01.2012
17.01.2012

Kočislav
David. 17.01.12 13:28:03 napsal: → Kočislav: druhovýroba, když tak není označení výrobce autopal licence sofica france a rok výroby
A myslíš, že by ti mohla být tuzemská druhoška nebo Čína?
Jinak v tom krámě prý měli ještě nějaká polská tělesa, od pohledu šmejdy - boční komory jen lepené bez zalemování apod. Tohle bylo údajně poslední normálně vypadající a jak jsem říkal, vydávali ho za českou druhošku.
A myslíš, že by ti mohla být tuzemská druhoška nebo Čína?
Jinak v tom krámě prý měli ještě nějaká polská tělesa, od pohledu šmejdy - boční komory jen lepené bez zalemování apod. Tohle bylo údajně poslední normálně vypadající a jak jsem říkal, vydávali ho za českou druhošku.
15:18:42
17.01.2012
17.01.2012

Pavel P..
-> kuči kuči: váleček bude z excentru.. podle velikosti ovšem.
14:23:35
17.01.2012
17.01.2012

kuči kuči
soused mi donesl hromady dilu z aut co mu zbyly a ležely tam tyhle podivne pulměsice a chromovane valečky , je to z auta? a k čemu to je?
13:28:03
17.01.2012
17.01.2012

David.
-> Kočislav: druhovýroba, když tak není označení výrobce autopal licence sofica france a rok výroby
13:27:41
17.01.2012
17.01.2012

castrol
-> Kočislav: to bude asi cina
13:20:51
17.01.2012
17.01.2012

Kočislav
další foto...
13:19:00
17.01.2012
17.01.2012

Kočislav
Pomohli byste mi identifikovat, zda je toto těleso topení na 742 česká druhovýroba nebo Čína? Sehnal mi ho kolega s tím, že se jedná o českou origo výrobu z roku 1990 - dle prodejce. Nicméně cena byla spíše čínská, krabice nenese žádný nápis vyjma nálepky s písmenným kódem, který rozhodně tak starý není. Samotné těleso topení nenese taky žádné označení či logo. Při porovnání s topením z r. 1981 jsem zjistil: plast na bočních komorách u r. 1981 je béžový, tento černý, struktura se zdá být stejná. Jeden nátrubek má v půlkruhu silnější lem u obou. Origo komory mají obě označení výrobce a další text. Komora s nátrubkem na odvzdušňovací hadičku má to úpatí nátrubku trošku jiné. I to nové topení má zjevně tu gumovou fólii pod komorami, zalemování plechů je provedeno stejně.
14:36:39
16.01.2012
16.01.2012

Luky
-> Pavel P..: já vim, ale nedalo mi to nerejpnout si 

14:27:00
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> Pavel P..: Jo, pravdu máš.. mě se teda vybavil kamarádovo sedan, ve kterým jezdil v bolševických časech - možná mu ještě hnije na dvorku..
14:22:01
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> Luky.: / -> Pavel P..:


14:15:24
16.01.2012
16.01.2012

Pavel P..
-> Luky.: Renault R8 vole blbá

14:14:32
16.01.2012
16.01.2012

Pavel P..
-> Jozka: tam bylo jiný na Audi 100 coupe... přesně takovýhle

14:12:24
16.01.2012
16.01.2012

Luky
no na Audi 100 jo, ale Pavel psal o R8 

14:08:33
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> Luky.: Náhodou, na první model Audi 100 by bylo jak vyšitý..

14:05:51
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> havlik: Dík.. V tý jsem se dost i navozil, měl kamarádovo táta.. ale zrcátka si tedy vůbec nevybavuju..
Kurňa, vy jste rychlí..
Kurňa, vy jste rychlí..
14:05:50
16.01.2012
16.01.2012

Luky
-> Pavel P..: no, myslim že na Audi se to zrovna moc nehodí...
14:05:44
16.01.2012
16.01.2012

Pavel P..
-> Jozka: jo ještě byl typ s oválnym zrcátkem jako dal havliks
14:04:51
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> havlik: Nemáš nějaký odkazy na tu Simcu ? K tý už jsem se tehdy nedopracoval..
Jinak to zrcátko ze 110r.cz a možná většina dalších francouzkejch jsou takový "otočený", tj. mají nejdřív celej podstavec, teprve na konci nožku.. Naše jsou naopak.. jako další z Kovoplastu Chlumec (varianta "socka" - bez chromu).
Jinak to zrcátko ze 110r.cz a možná většina dalších francouzkejch jsou takový "otočený", tj. mají nejdřív celej podstavec, teprve na konci nožku.. Naše jsou naopak.. jako další z Kovoplastu Chlumec (varianta "socka" - bez chromu).
14:02:27
16.01.2012
16.01.2012

Pavel P..
-> Pavel P..: dovezený za komárů z raichu... už je fuč, bude jezdit na R8

14:01:58
16.01.2012
16.01.2012

havlik
-> m8rinek: tak oni tak nedelali jen jedno zrcatko:D
14:00:54
16.01.2012
16.01.2012

m8rinek
-> havlik: tohle má obráceně tu lodičku co se připevňuje na dveře...
13:55:52
16.01.2012
16.01.2012

havlik
13:54:02
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> Pavel P..: Objevil někdo výrobce tohohle konkrétního Retroviseur-u? Jinak když jsem koumal nad možnou náhradou, tak krom humpolácký klasiky (R12, R16, Dacia..) je tenhle kousek typicky francouzskej, podobný jsou dostupný na R4,6,8,10,5.., Peugeoty 204,404,405, Citroeny (Visa třeba), výrazně z toho designem vybočuje tak akorát DS-ka..
13:44:22
16.01.2012
16.01.2012

havlik
-> m8rinek: vypadaj jako normalni zrcatka co se seriove dávají na simci
13:43:20
16.01.2012
16.01.2012

m8rinek
-> Pavel P..: to se probíralo na 110R, kdepa jsi to vzal?
13:28:50
16.01.2012
16.01.2012

Pavel P..
-> Jozka: no vidíš.... já do MBček zase tak nevidim, každopádně ty francouzský znám, vypadají takhle.
13:26:26
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> auta.petr: No, supervýhodný by to zrovna nebylo, ale měl bys doma.. třeba se ještě urodí..
Jsem slíbil někdy ty oblouky nárazníků - sem by se to i hodilo.. Nahoře zadní, dole přední, 425 a 440 jsou rozměry v mm, měřený přes nejvypouklejší oblinu, od kraje plechu ke kraji.. plus mínus něco..
Jsem slíbil někdy ty oblouky nárazníků - sem by se to i hodilo.. Nahoře zadní, dole přední, 425 a 440 jsou rozměry v mm, měřený přes nejvypouklejší oblinu, od kraje plechu ke kraji.. plus mínus něco..
13:17:21
16.01.2012
16.01.2012

auta.petr
-> Jozka: Jj, pan Janeček mi ho nabízel někdy v listopadu za 1500 a to byla voňavka, opravdu luxus, dokonce měl asi tři kousky. A mě se zdálo drahý...

13:02:14
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> auta.petr: Jo, to je to dlouhonohý, ono má i povrch podstavce neplynulý, prolamovaný, ale to moc vidět není..
Cena.. jako se vším, tady navíc přistupuje to, že jetý je dle mých zjištěný v podstatě do originál stavu nerenovovatelný.. nu, od 400 kč za pěkný, maxima nevím, od aukcí novejch odcházím kolem 1200 kč. Ale když se před 2ma lety uvažovalo o druhovýrobě, tak cenovej nástřel snad 2500 Kč..
.
Cena.. jako se vším, tady navíc přistupuje to, že jetý je dle mých zjištěný v podstatě do originál stavu nerenovovatelný.. nu, od 400 kč za pěkný, maxima nevím, od aukcí novejch odcházím kolem 1200 kč. Ale když se před 2ma lety uvažovalo o druhovýrobě, tak cenovej nástřel snad 2500 Kč..
.12:20:40
16.01.2012
16.01.2012

auta.petr
-> Jozka 16.01.12 12:03:07: Jinak, tohle co jsi sem dal, je asi pravděpodobně to s delší nožkou, než co je na aukru.
P.S.: za jakou cenu je to tak reálné, jestli se to dá určit, kolik se tak prodávají??
P.S.: za jakou cenu je to tak reálné, jestli se to dá určit, kolik se tak prodávají??
12:19:53
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> j_j: Jo, to je přesně ono.. a cena zatím ještě ujde. Já zas používám stovkový (resp. tatrovácký) s kratší nožkou, i když předešlej typ by se mi pasoval víc.. ale nechce se mi sejít dost libovej pár..

12:19:21
16.01.2012
16.01.2012

auta.petr
-> j_j 16.01.12 12:06:47: Už se o něj pokouším, uvidíme...

12:06:47
16.01.2012
16.01.2012

j_j
aukro.cz/zpetne-zrcatko-i
2044108689.html
záleží podle vkusu každýho co si tam dá :) mám jako Pavel - leštěněj hliník.
záleží podle vkusu každýho co si tam dá :) mám jako Pavel - leštěněj hliník.
12:03:07
16.01.2012
16.01.2012

Jozka
-> auta.petr: Na jednom mým autě je údajně zrcátko z fabriky (to obvyklý dveřní na autě ze srpna 1968).. akorát že mezi fabrikou byly ještě Mototechny a dle sebe vím, že pamětníci nebývaj 100% zdroj
.
Drtivá většina embéček prostě přišla k vnějšímu zrcátku až v/po roce 1973 (přesně bych se musel podívat), takže každý dobový dobrý - i když se asi za nejvíc origo dají považovat ty, co jsem dával níž a pak pozdější dveřní (odstřiženo u PAV-PO, děkuji), měl jsem stejný to údajně tovární..
.Drtivá většina embéček prostě přišla k vnějšímu zrcátku až v/po roce 1973 (přesně bych se musel podívat), takže každý dobový dobrý - i když se asi za nejvíc origo dají považovat ty, co jsem dával níž a pak pozdější dveřní (odstřiženo u PAV-PO, děkuji), měl jsem stejný to údajně tovární..
