-> Bukaj 07.04.25 15:58:26: Tak jsem si to myslel dobře. A má to jen 2 a 2 dirky na šroubky jako ty nové repliky.
Díky
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Mejot 07.04.25 12:44:33: Ten vrchní je úplně první typ, kdy pod odrazkou byla v tom vylisovaném mezikruží guma - těsnění odrazky. K tomu by seděla ta bílá odrazka

Oba to jsou zadní kryty na 1. model Škoda 100 a 110r a otázka zní proč je každej jinej? Je možný že jeden je jeden je ještě dělanej pro Octavii Combi?
-> Milan 136 03.04.25 22:53:51: tak šup sem s ní 

-> vlasmi: jo kousek tam odtud mám chalupu a má to tam každý druhý. Náš vypadá takhle

Minulý týden jsem jel přes Krchleby a Všechlapy u Nymburka, táhl jsem se za nějakým pomalým autem a tak jsem koukal i všude okolo a zaujalo mě, že v těchto vesnicích má spousta domů ploty z lisu. A různé tvary.
-> Vojťas 03.04.25 22:50:08: Existuje
dneska jsem to zjistil.

-> Milan 136 03.04.25 21:28:15: nedávno mě napadlo že by to byl dobrej námět na facebookovou stránku
ploty z lisu 


Pozná někdo ten tvar? Kdysi byl tuším tady na Virtu plot ze zbytků z držáků motoru 120

Pozná někdo tyhle blbosti? To bílé je nejaká guma, ty kroužky jsou plastový a ty gumový hříbky si nemůžu vybavit odkud to znám.

Pozná někdo tyhle blbosti? To bílé je nejaká guma, ty kroužky jsou plastový a ty gumový hříbky si nemůžu vybavit odkud to znám.

-> James1991: Tohle vypadá na Mko. Tedy ono je to zaměnitelné, jen starší užovky měly ty zobáčky zámků takové mohutnější - ovšem bez vlivu na funkci... 

-> James1991: Číslo neviem ale žltý znak má s120.
auto.bazos.sk/inzerat/... /predam-na-skoda-120-nepou zitu-hlavu-valcov.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /predam-na-skoda-120-nepou zitu-hlavu-valcov.php
Ahoj, poradíte s určením téhle hlavy? Žlutá slepice, označení 0 1003-26 6
Dikes
Dikes
Dostal se ke mě nějakej vejfuk na fáčko... akorát je zajímavě značenej, vždycky jsem viděl Walker kde bylo značení vylisovaný přímo v obalu a né na takový destičce a ještě dobouchaný raznicema.
Viděl to už někdo, nebo je to nějakej prototyp?
Viděl to už někdo, nebo je to nějakej prototyp?

-> Pavel P..: Nojo, máš pravdu, a taky to vysvětluje tu redukci na káblu z fastonu na kolík.
-> Tom Troll: tohle je z doby MBéček a stovek...
To co je za cívku? podle tvaru mi nepřijde jako žádná škodovácká dobově odpovídající zadomotoru. 

-> Jarda/felda: sakr, nemůžu nikde najít, vse je vika pro feldu
-> Tomaso435 20.01.25 18:48:57: pickup měl větší průměr stabíku
tam bude i jiná guma

Pánové, držák stabikuv rameni na feldu pickup, je stejný s obyč feldou nebo je jiný? Dik
-> Pavel P..:
Díky
Díky
-> ulicek: Simca Aronde
Ahoj, mohl by mi nekdo pomoci s identifikací dynama? Dekuji
Označení Paris Rhone 310R16-12V
Označení Paris Rhone 310R16-12V
-> Bukaj: měl jsem to v autě taky. Bezpodtlakový rozdělovač a SEDR s přídavnými komorami kvůli emisím - Švýcarsko. Ale na originál rozdělovač a SEDR bez komor to jezdí lépe.
Ahoj. Dokážeme určit zda se jedná o kliku na 1203 nebo Octavia atd? Průměr pro uložení 48mm, průměr pro rozvodové kolečko na části s drážkou 37mm. Díky
-> Pavel P..: Dík, tak se ještě zeptám Toma Trolla - ten by to mohl vědět 

-> Bukaj: dle všeho je to na vývozní provedení kde byl ten SEDR s podtlakama.... snad Kanada, Švédsko...
Co je zač tento rozdělovač PAL? Unašeč a-la škodovka, chybí komplet podtlaková regulace...
...je to něco sportovního nebo spíš rozdělovač na nějaký stacionární motor (chladírenská jednotka apod.)?
Jaké sériové škodovky měly z výroby rozdělovač bez podtlakové regulace? U zadomotorů vím jen o 1000MBG/X a předtím dvoukarburátorové 450/Felicie/Octavie Super...
www.sbazar.cz/milan.ruS11 0/.../214415773-skoda-1000 120130136
...je to něco sportovního nebo spíš rozdělovač na nějaký stacionární motor (chladírenská jednotka apod.)?
Jaké sériové škodovky měly z výroby rozdělovač bez podtlakové regulace? U zadomotorů vím jen o 1000MBG/X a předtím dvoukarburátorové 450/Felicie/Octavie Super...
www.sbazar.cz/milan.ruS11 0/.../214415773-skoda-1000 120130136
-> Mejot 10.01.25 11:57:52: To bude asi moc.. ale ještě ověřím na další sadě kol a dám vědět.
-> Jozka 07.01.25 17:36:58: Průměr je 78mm
-> COL: To vím, že ty první 136 měly měkká sedla, ale nechce se mi věřit, že to byla jen záležitost těch pár tisíc motorů do zadohrabů. Doteď jsem myslel, že se to týkalo i favoritů 136 do roku 90...
-> Bukaj: Dle literatury to tak je. I návod k 136R říká, že buď olovo, nebo na střídačku s bezolovem po celých nádržích.
-> Tomaso435: Nechce se mi věřit, že by pro těch pár tisíc motorů do 136 GL a Rapid 136 vyráběli zvláštní měkčí sedla ventilů do hliníkových hlav...
-> Bukaj: jistě. A
Jedinej zadomotor s "favem" byla 135 bezolovo.
Jedinej zadomotor s "favem" byla 135 bezolovo.
-> Tomaso435 08.01.25 12:17:03: Jsi si jist tím, že všechny Favority měly sedla na bezolovo?
-> Jozka 07.01.25 17:36:58: změřím to
-> Bukaj 08.01.25 11:27:18: no, rapid 136 je na olovo. 135 bezolovo. Favo vše je bezolovo.
Nálitek u favorita vím, ale u rapidů netuším.
Hlavně výrobců hlav bylo asi vícero, mam tu nějaké s logem metaz. -> COL 08.01.25 10:43:45: u zadomotoru nevím. Favo az do 90 roku jo. V půlce 90 roku už ne.
Každopádně dle označení nejsem schopnej posoudit co to je.
Nálitek u favorita vím, ale u rapidů netuším.
Hlavně výrobců hlav bylo asi vícero, mam tu nějaké s logem metaz. -> COL 08.01.25 10:43:45: u zadomotoru nevím. Favo az do 90 roku jo. V půlce 90 roku už ne.
Každopádně dle označení nejsem schopnej posoudit co to je.
-> Bukaj: 136 zadomotor a 136 fa se lišily sedlama a pak těma malejma nalitkama po straně, ne? Na origo 136 motorech mám na hlavě jeste ten velkej nalitek uprostřed (u fa nevím, to jsem nikdy neměl).
-> Tomaso435 08.01.25 10:29:41: Čemu říkáš "běžný Favorit"?
Hlava se nelišila dle toho, jestli ta 136 byla v zadomotoru nebo ve Fáčku...
...tohle je hlava z roku 1990 (máš to tam i odlito).
Zadomotorové 136 a starší Favority taky neměly na hlavě tu mřížku...
Hlava se nelišila dle toho, jestli ta 136 byla v zadomotoru nebo ve Fáčku...
...tohle je hlava z roku 1990 (máš to tam i odlito).
Zadomotorové 136 a starší Favority taky neměly na hlavě tu mřížku...
-> COL: První Favority ho měly určitě...
-> Tomaso435: Původní rapid 136 hlavy měly uprostřed ten nalitek, ne?