
-> Vojťas: holt, pravdě neporučíš. .






uz jsem taky premyslel nad nejakou tvrdsi gumou, ale nic od pemita ani silon bych asi nevolil, to uz mi moc funkci neprijde, na tohle pouziti



















Docela sranda, ale přisuzuju to i většímu profilu pneu.



Btw čína je stejně rozlepená, ale origoška drží.

Takže už vím, co bude další práce. 



je to trochu tichsie ale motor lieta jak spinava handra vo vetre 





Sem neznalej tak se ptám. "Na tvrdo" se to ukládá v podstatě aby auto líp vedlo stopu atd. si myslim, ale to bych tu nerozebíral. Mě jde spíš o to že mám v autě místo kosti řazení jen jeden kloub z řízení a při akceleraci/brždění a v zatáčkách, v podstatě při každym pohybu auta mi to cvičí s pákou, což asi znamená že se to tam docela hejbe ne? (otázka jesi je to špatně =D) Motor mám místo origo silentů na silentech z feldy (očuměno na Molsově šporheltu
). A jelikož příští sezonu (teď je hnusně a nemám garáž) se zas budu válet pod autem, tak mě napadlo že bych to uložil nějak víc na tvrdo, jenže jak? (s Pemitem sem si psal a možná by uměl nějakou tvrdou gumu na to pořešit) A v podstatě, jesi to vůbec řešit? Ono ty feldí silenty sice držej co se týče propadání motoru směrem dolů, ale příde mi, že směrem dopředu dozadu to v nich cvičí mnohem víc než v origo.





















,radšej to zhodím dole komplet








