skládáme nápravu...

prohledat
6497 příspěvků (zobrazeno 4801 až 4850) od 23.09.2007 do 16.09.2024, založil/a T
řadit dle data
18:37:46
02.02.2011
Mil@n
-> pulin: je 2p kotouč ma 252mm a 4p ma 247mm je menší a taky rozdil v tlouštce kotouče
18:29:44
02.02.2011
pulin
Kluci mám dotaz ať nezakládám zbytečně další téma.Na stovce měním ve předku 2 pístky za 4 pístky a chtěl jsem se zeptat. Nejsem si jist budu muset koupit kotouč určený na škodu 105/120/125 nebo mužu koupit kotouč 130 ? tam je nějaký rozdíl ve velikostech asi co ?Předem diky za odpověď
10:14:09
01.02.2011
minno
-> T 31.01.11 18:36:23: ktoré podložky na dolnom čape jedna vpredu a druhá vzadu? Nemyslíš náhodou veľkú podložku čo ide na spoj dolného ramena so spodnou hlavicou zvislého čapu skrz excenter? Tam ide tá podložka predsa vždy k zadnej vnútornej strane ramena, aj na ľavom aj na pravom ramene. Či myslíš iné podložky? Prečo sa nepozrieš konečne do katalógu ako tie diely do seba majú ísť a skladáš to stále všetko tak nejako čudne?
23:21:25
31.01.2011
Bery
tohle fakt dorvat až když je auto na kolech,pak se člověk zbytečně diví co ta náprava po montáži do auta blbne)
19:02:04
31.01.2011
Eidy
-> T: V tom případě asi ok. Jen bych ti doporučil tyhle čepy utahovat až když auto stojí na kolech resp. když jsou ramena v provozní poloze, abys nenamáhal silenty tolik na krut.
18:48:35
31.01.2011
-> Eidy: : vařil sjem to bez čepů,ale to bylo už tak před 2 rokama,tohle už bylo na autě právě a ostatní šly dobře po srovnání samozřejmě,že bych to srovnal špatně,ale to by přeci nešlo vůbec ne? a že zrovna jen jeden 8 ale utažený to teď je,sice hrubá síla palice pomohla,ale je tam.....tak by to mělo být OK ne?8
18:38:20
31.01.2011
-> Eidy: . huš je tu foto 40
18:37:56
31.01.2011
-> Eidy: : tak to už se mi taky stalo, takže asi dobrý a tvrdý josu opravdu, mam strach abych nestrhnul závit právě 8 tak to musí stačit.....když ne tak půjde náprva po pár km zase dolu 8 3
18:37:17
31.01.2011
Eidy
-> T: co přesně jsi kam mlátil kladivem?



Edit: Jo tenhle čep. A srovnal sis to třeba důlčíkem nebo kulatinou, aby ti to sedělo na sebe? A jek to bylo křivě? Můžou bejt zkroucený ramena. Vařil jsi to s nastrčenejma čepama? Občas to chce trochu tý síly no.
upraveno 1x, naposled 31.01.2011 18:38:46
18:36:51
31.01.2011
foto....
zvětšit skládáme nápravu... - obrázek od T vložen 31.01.2011 18:36:51
18:36:39
31.01.2011
Eidy
-> T: Myslíš silentbloky? No pokud to víc nejde, tak to nejde. Oni ty tvrdý jsou fakt tvrdý a já třeba lehce promáčknul misky (podložky).
18:36:23
31.01.2011
a proč mi včechny čepy šly dobře a tenhle jsem tam musel namlátit kladivem? je to špatně? 8



jo a na dolním čemu jsou ještě podložky...vím jak byly tak je dam stejně, ale proč je jedna vpředu a jedna vzadu? 3 40
18:34:49
31.01.2011
tak snad už posledních pár otázek a už bude hotovo 40

utahoval sjem to na fest,ale nestalo se mi, že by mně třeba zastavilo to futro.....ale už mi přijde, že to je dost utažený....nebo se to musí mermomocí opřít o to futro?
zvětšit skládáme nápravu... - obrázek od T vložen 31.01.2011 18:34:49
15:35:59
31.01.2011
m8rinek
-> Eidy: Jo jo, vim jak funguje šroubový spojení, nicméně pro ten pocit :P.
11:56:49
31.01.2011
Eidy
-> m8rinek: Ten broušenej dřík, může maximálně pomoct při středění kozlíku na díry k nápravnici. Ale jinak je to jedno. Stejně to drží díky tření mezi dílama. Jako kola na náboji. Takže podle mě je to na normální použití jedno a stačí dodržet pevnost (se mi to teď kecá, když jsem ty šrouby vyměnil 1 )
11:25:32
31.01.2011
Pavel P..
-> m8rinek: origo šrouby spodních ramen ti můžu oměřit, mám nový ty co tam maj být na 14ku klíč.
10:56:00
31.01.2011
m8rinek
-> Eidy: Hele já mam vůbec takový tušení, že origo šroub měl na přesno broušenej krk, silnější než normální šroub, musim je někde pohledat, případně jimy nahradit šrouby stávající...
10:53:44
31.01.2011
Eidy
-> m8rinek: No právě. Origo šrouby mají 14 hlavu a to je legrace.
10:47:11
31.01.2011
105
-> m8rinek: oou kujíí :)
10:33:08
31.01.2011
105
jak hledam jak hledam .. ani ty turecky cepy nemuzu najit:D
17:31:09
30.01.2011
m8rinek
-> Eidy: 17 hlava tam ani origo být tuším nemá, ale já bral zase můj případ kdy mam imbus hlavy, takže tu jsem mimo já :))).



Propilovat díry by pomohlo, ale tak vždy jsme to tam nakonec natáhli...
08:24:11
30.01.2011
suri
-> m8rinek: ja nevidím duvod ani vyhadzovať zvisláky z maličkou liškou alebo zato že treba nové silentbloky im dať
07:43:04
30.01.2011
Eidy
-> m8rinek: Ani to by nešlo. Na 17 hlavu tam nedáš ořech, i kdyby ses zbláznil. Leda by stěna měla tloušťku cigaretového papírku.

A propilovat díry by nepomohlo?
07:37:41
30.01.2011
105
-> Pavel P..: to je este pohoda... ja to mam vyrezli uz dost... :(
01:47:57
30.01.2011
m8rinek
-> Eidy: tak to je ono, já z vrchu držel imbus a dole šrouboval, povolovat to po milimetru by asi byla supr práce... I když s malou ráčnou a kloubkem by to jistě šlo....



Já mam nějakej divně povařenej předek a nápravnice je širší než auto, tak se musim jakýkoli anabázi s vyndáváním nápravy vyhnout (jinak bych vyhodil celou nápravu ven, očistil a znovu natřel, takhle to musim udělat jen tak jak to jde....)
01:30:03
30.01.2011
Eidy
-> m8rinek: Já zapomněl. Normální kozlíky mají pouze díru, takže stačí shora držet hlavu šroubu a povolit matku. Jenže já mám kozlíky frézovaný z nerezu a nechal jsem si udělat závit do nich. Čili musím točit šroubem, abych to povolil a vyšrouboval.

A navíc jsem tam měl šrouby se 17 hlavou, takže musíš nandat stranovej klíč kolmo k nápravnici, což jde s nápravou v autě dost blbě.
upraveno 1x, naposled 30.01.2011 01:31:24
01:26:08
30.01.2011
m8rinek
-> Eidy: moc tomu nerozumim, stejnou anabázi mam dnes za sebou (nehoda s brzdovkou), rameno jsem povolil na šroubech co držej spodní kozlíky, nechal ho viset na svisláku(tlumič musel ven) a svěsil ho níž. Proč musela náprava níž?
00:31:27
30.01.2011
Eidy
Tak já mám teď na nápravě turecký čepy. Snad to vydrží, ale origo matky tam šly nádherně rukou.

A přehodil jsem šrouby spodních ramen. Teď tam jsou 12,9. Ale byla to šichta, když jsem nechtěl rozpojit chlazení pod nápravou a mohl jsem jí pustit jen o pár cenťáků (o 3). Trvalo mi to celý odpoledne, přístup jak k penězům.
upraveno 1x, naposled 30.01.2011 00:31:42
22:30:42
29.01.2011
m8rinek
-> suri: mam origa, repliku jsem měl jen jednu, ale nikdy jsem na ní matku nenatáčel...



Proto nevidim důvod proč vyhazovat čepy s lehoučkou liškou
21:55:38
29.01.2011
suri
-> m8rinek: a závit 12x1,48842872mm a to doslova , nepasovala tam ani x1 x1,25 x1,50 x1,75 žiadna matka





origo ako píšeš stálo vždy cca 200
21:50:23
29.01.2011
Jindas
-> m8rinek: Ale jak říká -> afro100: nevím jak na tom jsou opravdu jsem se jen ptal jestli jsou a za kolik... ale jsou prej pořád...
21:49:26
29.01.2011
m8rinek
-> Jindas: za 120Kč to je hezké, já kupoval nové á 200Kč dobovky...



E: dobový poznáš dle plynulejch přechodů v prostřed, kdežto turecko má znatelný hrany na tom zešikmení a válcový části + co jsem viděl je soustruženo tupou kudlou :D
upraveno 1x, naposled 29.01.2011 21:50:40
21:48:20
29.01.2011
Jindas
-> afro100: Tak to nemůžu sloužit,nevím jak na tom jsou... jen jsem se ptal jednou kdysi pro jednoho člena odsud.
21:47:09
29.01.2011
afro100
-> Jindas: hej a turecke kde je nejaky neurcity zavit nie ?
21:46:41
29.01.2011
Jindas
-> m8rinek: Počkej u nás v mototechně zrovna ty spodní za 120,- oba ... tak já nevím jestli to je drahý nebo levný? Jestli se to vyplatí?
21:46:10
29.01.2011
suri
-> m8rinek: mne nešibe, to je kolegov názor je toho dostatok , osobne som takýchto čepov pár repasol , obrúsil a nazinkoval , prebehol závity
21:44:46
29.01.2011
m8rinek
-> suri: počkej to Vám všem šibe? Zrovna ty spodní zas tak levný nejsou a nic jim není...
21:42:49
29.01.2011
suri
-> Pavel P..: určite však je toho kopa , že si to vôbec vyberal
20:40:25
29.01.2011
m8rinek
-> Pavel P..: vzít ocelákem a přezinkovat...
20:33:20
29.01.2011
Jindas
-> Pavel P..: 29.01.11 20:30:1952 52
20:30:19
29.01.2011
Pavel P..
takovýhle narezlý čepy asi vyhodit že?6
zvětšit skládáme nápravu... - obrázek od Pavel P.. vložen 29.01.2011 20:30:19
19:30:42
29.01.2011
-> Matulo: ,-> minno: ,-> suri: : dík 4
18:25:28
29.01.2011
suri
-> T: 60NM ak máš momenťák inak na cit
18:13:27
29.01.2011
minno
-> T 29.01.11 18:10:03: tam ide klasika 8.8, M10x20

-> T 29.01.11 18:11:30: to doťahuj s citom, musíš sám poznať kedy už stačí, aby si ten šrób neurval.
18:11:55
29.01.2011
Maťulo
-> T: staci 8,8 4
18:11:30
29.01.2011
jo a nevim jak dotahnout kozlíky.....ty bez mezer asi na krev ale ta mezera...já bych mohl pořád dál utahovat.....jak moc je mam dotahnout?
zvětšit skládáme nápravu... - obrázek od T vložen 29.01.2011 18:11:30
18:10:03
29.01.2011
když se tu tak řeší ty šrouby....tak jsem si tak nějak vzpomněl na šrouby , co drží příčku motoru ty 4 a nevim jaký tam mam.....tam je co za pevnost?
17:03:48
28.01.2011
suri
-> Eidy: mal som takú knižku kde boli www.pbocko.szm.com/projec ts/.../vstupne%20parametre %20pre%20vypocet%20PSS%20v %20MKP.pdf podobné výpočty a takéto veci písané , na akom mieste to bolo testované ale neviem
15:30:29
28.01.2011
vhml
-> Eidy: ta 12,9 je právě že náchylnější na dynamický namáhaní. Ale jestli to vadí nebo ne je otázka.
Extreme Tyres