![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké pneu
prohledat
3385 příspěvků (zobrazeno 2851 až 2900) od 04.01.2011 do 04.12.2024, založil/a Šimi/Rapid 136
-> Milan 136 01.11.15 18:43:02: Ty seš taky materiál, nikdy netvrdím, že mám největší odklony na světě, ale auta co na okruhu fungujou a pro které jsou tyhle gumy primárně stvořené a na kterých se daná guma testuje prostě mají vzhledem ke mě podstatně menší statický odklon kola. Ale nečekal jsem, že to snad jen trochu pochopíš... To, že v japonsku jezdí auta s vylomeným kolem 45° je úplně jiná pohádka, ty tam obvykle nemají drahé semislicky a nejezdí s tím na okruh. ![71](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
-> Tuner#2: ano, delam v. Toyu melouchy po vecerech
Ja mel na mysli auta a upravena a ne "seriova" , ktere zminujes.
Ale ok, beru zpet, mas nejvetsi oklony ze vsechu tuneru na svete![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ja mel na mysli auta a upravena a ne "seriova" , ktere zminujes.
Ale ok, beru zpet, mas nejvetsi oklony ze vsechu tuneru na svete
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM 01.11.15 09:53:44: Ach jo, znova opakuji nejsme u Mičánka na dílně a neladíme auto na závody. Auto mám nastaveno na okruh, na silnici bych klidně i s nesl menší odklon, ale přenastavovat to pořád není v mých silách nehledě na celkem problematický zadek u kterého to nejde a je to dáno jen snížením (štělovací uši jako měla L/A MTX dodělávat fakt nebudu s ohledem na to kolik je sraní jen nastavit geometrii). Nicméně řešíme taky porovnání gum a auto máme dané...
-> jate-line 01.11.15 09:56:19: Já mám taky DOT 2010 a pořád to funguje hezky jen už je prostě sjetá tak, že na vnitřku je asi 0,5mm vzorku a to je o hubu už s tím někam jet. Poslední jízda v dešti k Eidymu + nějaké to ohoblování v Mostě a jsou zralé už jen jako slalomové gumy na dolítání na betonu. Na občasný slalom mě vydrží dalších 5 let.
-> Milan 136 01.11.15 10:23:00: Ano to myslím opravdu vážně... Guma jako R888 či R888R se ladí na autech kam jde i v sérii což je třeba Ariel Atom, KTM X-Bow, některé Radicaly apod. a budeš se divit, ale třeba Atom má z fabriky v předu 0°30" a vzadu 0°45". Na okruh je doporučeno to zvednout na 1° v předu a 1°25" vzadu. Je to dáno tím, že je vše v unibalech a nic se nekroutí. Já mám v před 2°30" vzadu 3°20" což jak vidíš je nepoměrně víc než na čem byla guma testována... Ale třeba máš jiné informace a znalosti rovnou od Toya?![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> jate-line 01.11.15 09:56:19: Já mám taky DOT 2010 a pořád to funguje hezky jen už je prostě sjetá tak, že na vnitřku je asi 0,5mm vzorku a to je o hubu už s tím někam jet. Poslední jízda v dešti k Eidymu + nějaké to ohoblování v Mostě a jsou zralé už jen jako slalomové gumy na dolítání na betonu. Na občasný slalom mě vydrží dalších 5 let.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136 01.11.15 10:23:00: Ano to myslím opravdu vážně... Guma jako R888 či R888R se ladí na autech kam jde i v sérii což je třeba Ariel Atom, KTM X-Bow, některé Radicaly apod. a budeš se divit, ale třeba Atom má z fabriky v předu 0°30" a vzadu 0°45". Na okruh je doporučeno to zvednout na 1° v předu a 1°25" vzadu. Je to dáno tím, že je vše v unibalech a nic se nekroutí. Já mám v před 2°30" vzadu 3°20" což jak vidíš je nepoměrně víc než na čem byla guma testována... Ale třeba máš jiné informace a znalosti rovnou od Toya?
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.11.15 09:44:26: to myslis opravdu vazne?
-> Tuner#2: Já hledat novou gumu na příští sezónu, tak bych do té R888R sel jenže R888 mám ještě 75% dot 10,11 a pořad to funguje, takže bych se ani nebál starších ks pokud dobře skladovali :). Jinak podobnou tu drážku má maxsport VR2 a kamos to jezdí na felicii a funguje to hezky.
-> Tuner#2: Kompromisy:odklon,styčná plocha,stabilta,chování za mokra,zasucha,atd.. Bud to máš nastavený na sucho na okruhu a tím pádem jde vše stranou. A nebo chCeš po tý nový pneu aby pobrala vše stejně dobře jako starší model 888. Černá nebo bílá,nic mezi není.
-> Milan 136 01.11.15 09:27:57: To si nemyslím, málokdo jezdí takový statický odklon...
-> MVM 01.11.15 09:38:53: Proboha jaké kompromisy? S původní R888 jsem max. spokojen, ale řada shopů už nabízí tohle, tak se ptám na zkušenosti pokud se najde někdo kdo už přešel. Na RBR to prý už bylo na dvou autech...
-> MVM 01.11.15 09:38:53: Proboha jaké kompromisy? S původní R888 jsem max. spokojen, ale řada shopů už nabízí tohle, tak se ptám na zkušenosti pokud se najde někdo kdo už přešel. Na RBR to prý už bylo na dvou autech...
-> Tuner#2: Tak to vím že chceš reference na nový 888. Ale spíš máš spoustu kompromisů který požaduješ aby pneu pobrala. To už je jen o tom,co upřednostníš. A vzhledem k tomu že (nejen) v motorsportu všechno víceúčelový stojí za houby - se musíš rozhodnout čemu dáš přednost.
-> MVM 01.11.15 09:18:28: Jde mě o zkušenost s novinkou R888R co na tom nechápeš?
Nikde jsem nenašel volbu směsi (R888 se dělá ve třech), tady jsem našel jen foto kde je GG což by měla být střední, ale nikde fotka či údaj jaký to má treadwear? No a drážky a rozdělení dezénu se bojím jak kvůli menší styčné ploše, tak kvůli většímu zatížení vnitřku gumy mimo okruh a tím horšímu chování auta (plavání).
Nikde jsem nenašel volbu směsi (R888 se dělá ve třech), tady jsem našel jen foto kde je GG což by měla být střední, ale nikde fotka či údaj jaký to má treadwear? No a drážky a rozdělení dezénu se bojím jak kvůli menší styčné ploše, tak kvůli většímu zatížení vnitřku gumy mimo okruh a tím horšímu chování auta (plavání).
-> Tuner#2: jak rika vhml, vetsina pneu ma jen obvodovy drazky a fuguji na vode bez problemu.
Jinak bych se toho nebal. Myslim, ze kazdy kdo jezdi takove pneu nebude mit seriove hodnoty odklonu a s tim bude pneu i navrzena. Nepredpokladam, ze by vytvorili gumu, co nebude na vetsim odklonu fungovat
Jinak bych se toho nebal. Myslim, ze kazdy kdo jezdi takove pneu nebude mit seriove hodnoty odklonu a s tim bude pneu i navrzena. Nepredpokladam, ze by vytvorili gumu, co nebude na vetsim odklonu fungovat
-> Tuner#2: Můžeš prosím ještě jednou napsat (trochu jinak) co vlastně zjišťuješ? Trochu jsem se v tom ztratil.. ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Toušík 01.11.15 08:44:19: Chodí se dost lidí co závodí, ty mají kamarády a ty možná už zkoušeli... Navíc to řeším i na jiných fórech, tak uvidíme.
-> Tuner#2: Hele k tomu tě asi nikdo moc tady nepoví myslím. Asi je to dost nová pneu a nevím zda ji někdo kupuje ze škodovkářů.. Kdo chce dobrou gumu tak ta nemá Ečko a ostatní spíš kupujeme klasické pneu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml 01.11.15 08:26:28: Ale teorii ja znam, asymetricka guma a drazky (to už jsem tady psal několikrát). Aůe tady se proste bojim rozdeleni toho behounu aby to na vic zatizenem vnitrku neplavalo diky rozdeleni. Navic bude i mensi kontaktni plocha to je to co resim...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.10.15 22:36:57: naopak dneska se používaj hlavně podélný drážky, šípový už dávno nefrčí.
-> Milan 136 31.10.15 21:51:18: Drážka co nemá odvod je stejně k prdu, na vodě to myslím bude dost stejný jako R888. Ta drážka je tak údajně kvůli rychlejší reakci na změnu směru, nicméně při větším odklonu mě to jede po vnitřku gumy a tohle narušení bude mít dle mě vliv na stabilitu - podle mě je lepší mít běhou v kuse než takhle rozdělený, neb to na tom bude víc "plavat" obzvlášť když je zatížen jen vnitřek pneu.
-> Tuner#2: Co mas na mysli s tim odklonem vs drazka? Dle myho nazoru by to mohlo byt pouzitelnejsi na vode
A slyšel někdo z Vá o nové gumě R888R?
www.toyotires.eu/tire/... /proxes-r888r
Zatím to na mě působí víc jako sériovka, trochu se bojím té drážky při mém statickém odklonu to asi nebude to pravé...
www.toyotires.eu/tire/... /proxes-r888r
Zatím to na mě působí víc jako sériovka, trochu se bojím té drážky při mém statickém odklonu to asi nebude to pravé...
Kupoval teď někdo z Vás Toyo R888?
zajímá mě tip na spolehlivý shop, kde seženu DOT 2015...
www.toyotires.eu/tire/... /proxes-r888
zajímá mě tip na spolehlivý shop, kde seženu DOT 2015...
www.toyotires.eu/tire/... /proxes-r888
-> vhml: Pokročil jsi nějak se zjišťováním, nebo s objednáváním těch polských Profilů? Bude to vůbec k nějakému rozumnějšímu sportovnímu použítí?
-> Toušík 25.10.15 19:33:48: Co je pekna cena? znam 2 lidi co je jezdi a chvalil si, ale za 4ku co je nam na webu si radci vemu overeny Kumha. Oni za ne dali neco pres 2t kdyz byla nejaka akce.
Hele máte někdo nějaké reference na závodní pneu Dmack?? Asi budu mít možnost nákupu za prýmové ceny tak bych potřeboval reference.
-> palinator: souhlas. Kolega dal vraníky na fabii. Na sněhu bomba, ale hučí to jak vrtulník nad autem a na mokru je to neřiditelný
-> Klubko_:
Tim spíš, že jezdíš nejčastějc sucho/mokro, tak bych radši volil nějakej neprotektor. Kámoš má zimáky v tomhle rozměru od Protektory Praha, vzorek teda jako kráva, ale je to příšernej parník i když se přefouknou kola. K tomu ještě riziko že to budou práskačky. To už radši Čínu.
E: i když ani tak se třeba vůči Barumu nebo jinýmu značkovýmu low-endu moc nevyplatí
Tim spíš, že jezdíš nejčastějc sucho/mokro, tak bych radši volil nějakej neprotektor. Kámoš má zimáky v tomhle rozměru od Protektory Praha, vzorek teda jako kráva, ale je to příšernej parník i když se přefouknou kola. K tomu ještě riziko že to budou práskačky. To už radši Čínu.
E: i když ani tak se třeba vůči Barumu nebo jinýmu značkovýmu low-endu moc nevyplatí
Vzorek to má jak vraník.nebyl by lepší ten?
Chci na octávku koupit novy zimní pneumatiky a vzhledem k malému nájezdu a jízdě většinou po suchém/mokrém asfaltu jdu hlavně po ceně. Do oka mi padly tyto 4 typy pneu.
aukro.cz/195-65-r15-equip e-nordmaster4-zimni-pneu-a kce-i5730139561.html
aukro.cz/195-65-r15-equip e-des-alpes-zimni-pneu-m-s -i5730138792.html
aukro.cz/195-65-r15-equip e-hpl-zimni-pneu-m-s-i5704 545916.html
aukro.cz/195-65-r15-equip e-alpin-master4-zimni-pneu -m-s-i5704603155.html
Nějaky návrhy, kterej dezén vybrat? Cena i rozměry jsou stejny, tak nevím, ktery.
aukro.cz/195-65-r15-equip e-nordmaster4-zimni-pneu-a kce-i5730139561.html
aukro.cz/195-65-r15-equip e-des-alpes-zimni-pneu-m-s -i5730138792.html
aukro.cz/195-65-r15-equip e-hpl-zimni-pneu-m-s-i5704 545916.html
aukro.cz/195-65-r15-equip e-alpin-master4-zimni-pneu -m-s-i5704603155.html
Nějaky návrhy, kterej dezén vybrat? Cena i rozměry jsou stejny, tak nevím, ktery.
-> vhml:
U nás nesněží tak nemohu recenzovat chování na sněhu.
Ale když jednou 4 cm napadly, tak vyjely všude, kde jsem je zkoušel. Ale to jsem byl sám v autě těžkým na předek.
U nás nesněží tak nemohu recenzovat chování na sněhu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml 19.10.15 13:36:40: Dneska přišli a vypadaj moc hezky, navíc je na nich napsáno made in Germany
Podle testů rozumnej průměr, tak za ty peníze...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Podle testů rozumnej průměr, tak za ty peníze...
-> vhml: ked su za super cenu nemas co riesit
Nějaká recenze na Polaris 3 ? Známej je vozí z Německa za super peníze, tak jestli je mám vzít, nebo koupit tady něco jinýho. Jde mi hlaně o výkon na sněhu a ledu, jelikož o silničářích si tu můžem nechat leda zdát.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.15 20:15:45: Myslím že V70A je dostatečně kvalitní semislick. Budiž oboum sadám okruh v Bělý lehkej
Nechápej to opět nijak zle, jen jsem neviděl hlubší smysl dvou ,,stejnejch" sad. Ale já to mám zas jinak, kdy tu mám vyřádkováno x sad od hladkých slicků, přes rejži atd. po šoto gumy :-)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Nechápej to opět nijak zle, jen jsem neviděl hlubší smysl dvou ,,stejnejch" sad. Ale já to mám zas jinak, kdy tu mám vyřádkováno x sad od hladkých slicků, přes rejži atd. po šoto gumy :-)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.15 20:15:45: Věř že vím jak se takový auto na těch či oněch pneu chová (a nemusím v něm často ani jet) Jinak je samozřejmé,že se vlastnosti auta na lepších pneu výrazně změní k lepšímu - což ovšem není třeba zdůrazňovat,je to logický.
-> rOMAN 15.10.15 19:40:08: A ty máš ty 120tky co? Kde jsi je bral, možná už jsem se ptal, ale web je plný 180tky.
-> vhml 15.10.15 19:00:15: Já nikdy nepsal, že závodní guma není lepší, nicméně pokud vím, tys nikdy neměl kvalitní semislick... Proč já scháním další? Protože mě prostě ježdění na obyč gumě TW300 nebaví, auto s tím výrazně hůř brzdí a celkově se to na tom vlní i když to přefouknu přes 2,5atm. Proto scháním levnější alternativu co na to obout.
-> MVM 15.10.15 19:05:52: Tak guma kategorie Pilot sport cup a cup 2 je v podstatě už takovej semislick. Má to pokud se nepletu TW 180. Nicméně prostě sériová guma a semislick je zcela jiný svět, poznáš to až když si to můžeš vyzkoušet. Mě to v Mostě udělalo 7-8 sekund dolů a na brzdách je to na okresce opravdu znát. Do semisclicku se do toho můžeš opřít a guma to udrží.
-> MVM 15.10.15 19:05:52: Tak guma kategorie Pilot sport cup a cup 2 je v podstatě už takovej semislick. Má to pokud se nepletu TW 180. Nicméně prostě sériová guma a semislick je zcela jiný svět, poznáš to až když si to můžeš vyzkoušet. Mě to v Mostě udělalo 7-8 sekund dolů a na brzdách je to na okresce opravdu znát. Do semisclicku se do toho můžeš opřít a guma to udrží.
-> vhml 15.10.15 19:00:15: ted jsem v garazi byl jsem zkusit gumy na mokru ... on je vsude strom tak se clovek trochu boji a nezdalo se ze by to bylo spatny :) .. No a rikam si kuknu jestli je tam Ecko a ono nikde tak si rikam prece jsem nejaky videl..koukam a koukam a nic ... nedalo me to sundavam kolo a hele je kurvy ono je z druhy strany :)
-> Eidy: My si v podstatě rozumíme,a já taky chápu že prostě v těch malých průměrech je těžký něco pořádnýho sehnat. Taky jsem ale napsal před chvílí že v podstatě na volný dny na trati je to celkem vhodný druh pneu.Když začne pršet - můžeš na dobrých seriovkách jet jistěji. Na suchu mají výhodu poloslicky a trpí díky desénu -který má snahu se hrnout a trhat,když jsou vedra jako byly letos a dráha má vysokou teplotu... Jinak s Tebou souhlas. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM: Jako já bych si MP Sport Cup klidně koupil, ale oni je jaksi ve 14" nedělají. A to je ono. Jo, semislick může být proti slicku na hovno, ale zase sériová guma (a vynecháme specialitky typu Sport Cup) je na hovno proti semislicku. Ty to bereš ze svý pozice závodního mechanika a já to respektuju a zajímá mě to. Jen se na to zkus podívat tak, že sháníš něco ve 14"
Jasně, mohl bych si sehnat třeba ARC a na ně nazout jetý slicky a bylo by to určitě lepší. Jenže zase bych musel předělat geometrii. A to se mi opravdu nechce přehazovat dle pneu. Zas si tak trochu zakládám na tom, že Kóča je pořád stejná bez ohledu na podmínky a prostory. Ty jdeš primárně po výkonech pouze na trati. My to ladíme na nějaký kompromis a o tom to je.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jasně, mohl bych si sehnat třeba ARC a na ně nazout jetý slicky a bylo by to určitě lepší. Jenže zase bych musel předělat geometrii. A to se mi opravdu nechce přehazovat dle pneu. Zas si tak trochu zakládám na tom, že Kóča je pořád stejná bez ohledu na podmínky a prostory. Ty jdeš primárně po výkonech pouze na trati. My to ladíme na nějaký kompromis a o tom to je.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml: Mají Éčko i 120
-> Tuner#2: Ok,máš právo se mnou nesouhlasit,stejně jako já mám svůj názor na jistou kategorii pneu ověřenu mnohokrát na Avon a Toyo prakticky.Ti lidi chtěli pořád něco řešit,zlepšovat,zrychlova
t - co jim chceš říct když ty gumy staly za víš co.. To je pak těžký. Ono taky záleží jak umíš se o ty gumy opřít,na jakým autě to je obutý a jak se s tím pracuje. TO že se pocitově bojíš jet zpětně na seriovkách je jen dojem - rozhodně to nerozbiješ. Ono to totiž funguje i naopak kdy se dají na poměrně rychlý a výkonný auto dát seriový obyč pneu. Ale zase se bavíme o pneu pro určitou kategorii aut. Běžná pneu na supersporty totiž je už v základu něco jinýho jak pneu na octávku...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.15 18:51:20: a ještě o dalších 200% jinde je závodní guma :-) Leč v běžném provozu nepoužitelná.
K čemu ti vlastně budou dvě sady semislicků? Já zatím pořád pročítám názory a zatím se nejvíc kloním s Nankangům s TW120 ( pokud mají E, což každej tvrdí něco jinýho )
K čemu ti vlastně budou dvě sady semislicků? Já zatím pořád pročítám názory a zatím se nejvíc kloním s Nankangům s TW120 ( pokud mají E, což každej tvrdí něco jinýho )
Když jsem u těch gum, tak jsem měl na Žlutce Pirelli P5000, Nokian V a Toyo R888. Obě dvě sériové gumy nejsou žádná špička, ale v dobových testech ADAC se umisťovala v horní polovině pole. Oproti tomu je semislick úplně jiný svět a kdo to nezažil na svém autě, tohle nikdy nepochopí... Ano na vodě to je horší, nicméně, kdy je průtrž, že voda stojí v kolejích? Za těch 5let se mě to stalo jen 2x a ano jsem jsem 70 připosraný a i tak to chytala aquaplaning. Nicméně tohle je plně kompenzováno tím, co ta guma umí v zatáčce, jak je s ní auto stabilní, jak poslouchá na volant a jak to s ní umí brzdit. To co unese semislick, neumí sériovka ani z 30%... Po odlehčení auta se na sériové gumě s tím normálně regulerně bojím jezdit.
Aktuálně řeším co dál? Určitě si koupím zase jednu sadu R888 ve střední směsi, ale řeším co na takové to normálnější ježdění za přijatelnější prachy.
Někdo říká Nankang NS-2R a někdo Federal RS-R. Problém je, že Ti co haní Nankang (naposled jedek kluk s Fiestou ST na slalomu) vyzkoušel Nankang jen s TW 180 což je pochopitelně oproti TW 140 u Federalu horší. Otázka je jak je na tom Nankang ve směsi TW 120, což by mohlo být už slušné a blížit se Toyo R888, které mají TW 100... Takže otázka zní, porovnával tady někdo takhle gumy komplexně?
Jen pro neznalé, sériová guma má TW 300 a víc, takže je asi jasné jak drží, nebo spíš nedrží...
Aktuálně řeším co dál? Určitě si koupím zase jednu sadu R888 ve střední směsi, ale řeším co na takové to normálnější ježdění za přijatelnější prachy.
Někdo říká Nankang NS-2R a někdo Federal RS-R. Problém je, že Ti co haní Nankang (naposled jedek kluk s Fiestou ST na slalomu) vyzkoušel Nankang jen s TW 180 což je pochopitelně oproti TW 140 u Federalu horší. Otázka je jak je na tom Nankang ve směsi TW 120, což by mohlo být už slušné a blížit se Toyo R888, které mají TW 100... Takže otázka zní, porovnával tady někdo takhle gumy komplexně?
Jen pro neznalé, sériová guma má TW 300 a víc, takže je asi jasné jak drží, nebo spíš nedrží...
-> Přema: www.e-pneu.cz/rozmery_pne
u.php
-> Bukaj: mě se líbí že by to mělo vypadat trochu jako nízkoprofiláč a mělo by to být širší, takže by to na tom mělo i líp držet na cestě, taky jsou podle mě cenově dostupnější, kdyby tam byly ale velké mezery výškově tak raději budu hledat 75-80 než abych řezal pružiny...
-> colaczech: Díky netušil jsem že jsou takové vymoženiny... takže na průměru to bude nižší o 6,5 mm tzn. 3,25 níž od podběhu? to není tolik i když jak se bude guma sjíždět tak to bude víc...
-> colaczech: Díky netušil jsem že jsou takové vymoženiny... takže na průměru to bude nižší o 6,5 mm tzn. 3,25 níž od podběhu? to není tolik i když jak se bude guma sjíždět tak to bude víc...
-> rOMAN 17.08.15 22:39:04: jaký jsou reference na ty 120tky? Zapoměl jsem se doptat v sobotu. Podle videí to vypadalo že to celkem i funguje.
-> Přema: Tak si to spočítej, ne?
Na litru jsem kdysi (z nedostatku gum v legálním rozměru) jezdil obuté 165/70/14" a na první pohled to nebylo moc poznat (rozdíl v obvodu oproti 155SR14 není velký), jen oproti OR36 ty Brillantisky byly o poznání širší (navzdory malému "papírovému" rozdílu).
Na litru jsem kdysi (z nedostatku gum v legálním rozměru) jezdil obuté 165/70/14" a na první pohled to nebylo moc poznat (rozdíl v obvodu oproti 155SR14 není velký), jen oproti OR36 ty Brillantisky byly o poznání širší (navzdory malému "papírovému" rozdílu).
-> Přema: to netusim litra nevlastnim :)
-> stika87 - Maschinenführer: SUPER!!! a náhodou zkušenosti ohledně rozměru 155/65 místo 80 na litru? nebude tam moc velká díra mezi podběhem a gumou?
-> Přema: na technicke neresi jak je pneu stara ;-) takze se nemas ceho bat ;-)
Měl bych dotaz. neví někdo jestli když pojedu(dovezu to na podvalu) na technickou na starých chemlonech (naleštím je krémem na boty nebo něčím podobným) vzorek jako nový tak jestli s nimi budou mít problém? Samozřejmě po technické dám nové gumy akorát z rozměrem 155/65 místo 80... a nechcou se mi kupovat nové gumy v rozměru 80 jenom kvůli technické...
Zároveň bych se chtěl zeptat co si myslíte o Pneu 155 / 65 R14 75T WR D3 NOKIAN
Případně jsem tady četl o Imperial EcoDriver2 ovšem u těch není ten vzorek tak agresivní tak bych je dal případně tak dopředu... Díky
Zároveň bych se chtěl zeptat co si myslíte o Pneu 155 / 65 R14 75T WR D3 NOKIAN
Případně jsem tady četl o Imperial EcoDriver2 ovšem u těch není ten vzorek tak agresivní tak bych je dal případně tak dopředu... Díky