
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ovladanie membrany 2. stupna
ale podla mna sa to velmi nelisi od toho s membranou...akurat, ze to zehrabe este aj v 80 na styrke

king- myslis , ze je to kravina? ja som to este neskusal, no ked ano, tak ani neskusam,...
-> Forty: a ty šroubky jsou samozřejmě jenom záslepky...
-> Forty: Kontrolní otázka: proč to vlasně chceš znefunkčnit? Nebudeme teď rozebírat, jestli je mechanický ovládání kravina či ne, ale každopádně funguje tak, že otvírá 2. klapku i když to není potřeba. Z toho vyplívá, že podtlak funnkci mech. ovládání vůbec neovlivńuje.
Pokud bys to chtěl znefunkčnit, tak stačí např. přelepit díru v těsnění víka karbu přes kterou se vede podtlak k "ufu" ...
Pokud bys to chtěl znefunkčnit, tak stačí např. přelepit díru v těsnění víka karbu přes kterou se vede podtlak k "ufu" ...
-> Forty: jo tyto. Dotahnout na doraz.Jsou to zasleky tech kanalku.Nemaji zadny vyznam na serizovani karburatoru,teda pokud nevypadnou.
-> colaczech: no ja myslel fat na bokach tam z kazde strany karburatoru sou nejaky srouby
srobek a epoxid, tak to staci
-> 105: jasne ze na karbecu, ale ktere? Jako srouby bohatosti smesi a volnobehu?TAm je tolik sroubu az z toho de hlava kolem
.Pockame az se ozve.

asi takovy ty na bokach karbecu
do toho kanalku vyrez zavit tusim M5 a nasroubuj do nej sroubek. Da se to kdykoliv vratit do defautniho stavu(podtlakove ovladani.
A jake regulacni srouby myslis?
A jake regulacni srouby myslis?

urobil som si mechanicke otvaranie 2. stupna a teraz by som chcel "znefunkčnit" kanalik, ktory ovladal membranu...mam regulacne srouby 1. a 2. stupna dotiahnut na doraz? za prispevky dakujem