skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tatra Mtx V8
-> MATTESS 05.11.13 14:57:23: americká nebyla nikdy složena..
-> czechino: americká z Lán

-> czechino: video záslužné, ale ta krůta od času 5:10 taky ujde 

-> Luky 05.11.13 14:19:42: budu tlumočit, ale to asi neklapne..

Jojo, článek určitě. A kdyby to majitel chtěl vyměnit za nějakou škodovku, tak se taky ozvi 

-> Miloš700: Já bych se teda taky přidal :) Líbí se mi to, zajímá mě to.
-> Miloš700: co se toho článku týká, tak přidávám svůj hlas, taky mě to moc zajímá 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.11.13 13:55:33: To rád slyším, ale chtělo by to víc takových hlasů, aby mně to přesvědčilo, že to má cenu a že to nebude jen honění vody.
První dva kusy vznikaly najednou (což už je teď známo) a s těmi bylo počítáno ještě na okruh, proto mají ryze sportovní interiér, třetí už vznikl na přímou objednávku a proto měl vylepšený interiér.
První dva kusy vznikaly najednou (což už je teď známo) a s těmi bylo počítáno ještě na okruh, proto mají ryze sportovní interiér, třetí už vznikl na přímou objednávku a proto měl vylepšený interiér.
-> Miloš700 - zrušená registrace 05.11.13 13:52:09: Ano mám jiný názor, každá má úplně jiný interiér a tahle kombinace není vůbec špatná. Takže s tím co píšeš nesouhlasím, viděl jsem už xy origo 130LR a přesto jsem byl šťastný, když jsem viděl v Běšinách nově zachráněný kousek. Pro fandy to význam má...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.11.13 13:46:55: lízátko se profesionálně opraví s tím se počítá. Auto potřebuje celkové ošetření a výměnu všech gumových komponentů.
článek kdekoli nic nového o Supertatře neřekne, v posledním (černý mauricius) to bylo dokonale popsáno. Proto se nic takového neplánuje. Tam by byla jen výměna barvy z černé na bílou.
Nebo máš jiný názor?
článek kdekoli nic nového o Supertatře neřekne, v posledním (černý mauricius) to bylo dokonale popsáno. Proto se nic takového neplánuje. Tam by byla jen výměna barvy z černé na bílou.
Nebo máš jiný názor?
-> Miloš700 - zrušená registrace 05.11.13 13:37:46: Jasně, tak ono s nízkým autem je potřeba hledat nájezdové úhly apod. a vím, že ta v Lánech je zvedlá
Profi fotky by si to auto zasloužilo, klidně i s korekcí toho odprýsknutého laku na lízátku. Takový článek v auto sportu classic by určitě uvítala řada lidí...

-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.11.13 13:32:14: Neznamená to nic.
na konci videa, zatáčím do prava na výjezd na trávu a tam jsem už nabral plný lízátko šutrů...
Tato Supertatra je ještě nižší než lánská, to je proti této bílé Allroad :-D Pod lízátko dostanu jen špičku boty.
Fotky i videa jsem si dělal pro svou potřebu, takže mně jejich ne-kvalita naprosto dostačuje, navíc vše bylo nakvap a bez přípravy. Až budu dělat profi focení, tak se na to dostatečně připravím.
na konci videa, zatáčím do prava na výjezd na trávu a tam jsem už nabral plný lízátko šutrů...
Tato Supertatra je ještě nižší než lánská, to je proti této bílé Allroad :-D Pod lízátko dostanu jen špičku boty.
Fotky i videa jsem si dělal pro svou potřebu, takže mně jejich ne-kvalita naprosto dostačuje, navíc vše bylo nakvap a bez přípravy. Až budu dělat profi focení, tak se na to dostatečně připravím.
-> Miloš700 - zrušená registrace 05.11.13 13:26:26: Škoda, že jak focení, tak videa jsou (promiň mou upřímnost/neomalenost) tak mizerná
Tohle musí být nádhera... Je mě jasné, že bez zvednutí jako má ta z Lán to musí být dobrá placka, nicméně když vidím co to přejelo/vjelo to by dnešní stance tuneři nedali ani omylem a taky jezdí... Znamená to teda, že auto je teď někde u Beskyd?

-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.11.13 13:22:07: ne, vyjel jsem s ní já z důvodů focení. Vzniklo i pár zajímavých , ale neprofesionálních videí.
To auto je problém dostat i na běžný podval, jak je nízké.
To auto je problém dostat i na běžný podval, jak je nízké.
-> Miloš700: Nemyslím obecné srazy, ale Tatrovácké
Takže tohle byla vyjímka dotažená na podvalu?

-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.11.13 13:17:15: Nejezdí. to auto je tak nízký, že provoz po našich komunikacích je velké riziko a navíc majitel nestojí o publicitu.
-> Tuner#2: Jo, nápodobně
-> Miloš700 - zrušená registrace 05.11.13 12:13:34: Takže pán s bílou jezdí i po srazech? To bych někdy rád zkouknul a nafotil 

-> Miloš700: Nic se nestalo. Článek opravdu moc pěknej a hodnotné informace ;)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.11.13 11:32:42: -> Tuner#2 - zrušená registrace 05.11.13 11:32:42:
Ok. Sorry za off, ten clanek jsem psal ja a v nem je popsano proc je na KV cislech ;-)
( Ve Vasem forum se zatim nevyznam)
Ok. Sorry za off, ten clanek jsem psal ja a v nem je popsano proc je na KV cislech ;-)
( Ve Vasem forum se zatim nevyznam)
-> Miloš700: Už to sem dával MATTESS do článků 

Hele, tak bílá ma českou Karlovarskou značku
Ví někdo více?

Ví někdo více?
-> JoseA: skoda-virt.cz/cz/.../2604
-mtx-tatra-v8?gotopost=2..
.
Edit: sakra, nějak nefachá odkaz na daný post.
Aktualizované umístění aut je dle nejnovějších informací (AMS září 2010) trochu jiné – červený vlastní sběratel v západních Čechách (kua kdo to je), bílý je v Německu, třetí je v Lánech a čtvrtý šel jako stavebnice do USA. Pátý se dodělává, má prodlouženou záď a motor Porsche
Jinak jako JoseA - už proběhla další návštěva?
Edit: sakra, nějak nefachá odkaz na daný post.
Aktualizované umístění aut je dle nejnovějších informací (AMS září 2010) trochu jiné – červený vlastní sběratel v západních Čechách (kua kdo to je), bílý je v Německu, třetí je v Lánech a čtvrtý šel jako stavebnice do USA. Pátý se dodělává, má prodlouženou záď a motor Porsche
Jinak jako JoseA - už proběhla další návštěva?
-> boris17: pro mě je tohle auto taková srdcovka. Byl jsem na premiéře v roce ´91, kde byl tento kus. V Lánech jsem se od ní nemohl odtrhnout (v roce 2006 stála pěkně uprostřed a byla přístupná ze všech stran)
-> MATTESS: Prostě super , pán nám vyprávěl , jak dělal testovacího jezdce atd . Stihnul toho dost. Měla Berounské číslo , ted jsou už dva roky v depozitu.
-> boris17: to je pěkná exkurze. Vím, že měla kdysi berounský číslo. To musí být super takhle si ji prolézt
-> Tuner#2: To až to bude venku z garáže, měl všechny auta nalepené na sobě
-> boris17: tak z těhle fotek padám na zadek! tomu říkám úlovek, paráda
-> boris17: Tak hlavně sebou mente někoho kdo umí fotit a má čím a nebo dej echo



-> boris17: sila



-> boris17 07.02.11 20:29:44: hmmm Personal Mirage :)
-> Tuner#2: Ještě tam pojedem a až bude hezky tak nám to předvede. Je to nádheta
-> boris17: Mazec, víme že je na západě, ale je škoda že jí nikde neukazuje :-/ Nebo má v plánu jí někam vytáhnout? Kvůli tomu autu bych to jel nafotit 

Kamarád sehnal kontakt na majitele TATRY MTX č.1 tak jsme se včera u něj byli podívat , foto není dokonalé je foceno tel. Jinak vůz v perfektním stavu najeto něco přes 8.000 km.
-> Bedřich: hmm. dík
-> Gabriel: Pokud tam byl 623 tak by měla mít Jikov 32-34 EDSR.Dle toho čím jej tehdy osazovali.
spíš tatra

škoda no

hmm, v brožuře taky nic bližšího nepíšou
MTX Tatra V8 je dvoumístný sportovní automobil s motorem nad zadní nápravou postavený na bázi mechanických skupin automobilu Tatra 613 a vyráběný firmou Metalex.
Automobil byl určen jednak pro sportovně založené zámožnější motoristy, jakož i pro perspektivní nasazení na závodních tratích – jeho parametry odpovídaly třídě supersportovních prototypů skupiny C.
První vůz byl představen veřejnosti koncem roku 1991 na autosalónu v Praze. Předtím však prototyp absolvoval jízdní zkoušky na polygonu závodu Tatra v Kopřivnici a jízdy na letišti v Mošnově a na autodromu v Mostě.
Autorem návrhu dynamicky působící sportovní karosérie byl známý český designér Václav Král. Základem karosérie byl tuhý a lehký prostorový rám svařený z ocelových trubek kombinovaný s trubkami a nýtovanými profily z lehkých slitin, na kterém byly upevněny velkoplošné povrchové panely ze sklolaminátu s vlepenými skly. Dveře se otvíraly směrem nahoru a dopředu. Světlomety v přední části byly výklopné. Přední a zadní díl karosérie bylo možné samostatně odebrat. Do vozů se montoval upravený vzduchem chlazený motor z Tatry 613 se zvýšeným výkonem a označením T623, a to buď v karburátorovém provedení, nebo se vstřikováním paliva Bosch K-Jetronic.
V roce 1997 se vozidlo MTX Tatra V8 úspěšně zúčastnilo pokusu o vytvoření nového českého rychlostního rekordu. Supertatra řízená automobilovým závodníkem Ing. Petrem Boldem dosáhla na dni rekordů 8. května na předepsaném měřeném úseku 1/8 míle rychlost 210,895 km/h; na delší trati však byla schopna dosahovat podstatně větší rychlost.
Celkově byly z původně plánované stokusové série vyrobeny jen tři kusy tohoto zajímavého automobilu (ČR - Muzeum v Lánech, Německo, Itálie) a čtvrtý vůz byl jako stavebnice dodán zájemci do USA. V některých pramenech je udáván počet vyrobených kusů čtyři a jedna stavebnice.
[editovat] Technické údaje
MTX Tatra V8
MTX Tatra V8
* rozvor: 2 400 mm
* délka: 4 600 mm
* hmotnost: 1 350 kg
* kola/pneumatiky: disky OZ Racing, pneu Pirelli Zero 245/70 ZR17 vpředu, 335/35/ZR 17 vzadu
* motor: Tatra 623, osmiválec chlazený vzduchem
* zdvihový objem: 3 919 centimetrů krychlových
* výkon (kW/ot/min): 160/6000 – karburátor, 225/6700 – vstřikování,
* maximální rychlost v km/h: 246 (265 verze s vstřikováním)
* zrychlení z 0 na 100 km/h: 6,2 s (5,6 se vstřikováním)
Automobil byl určen jednak pro sportovně založené zámožnější motoristy, jakož i pro perspektivní nasazení na závodních tratích – jeho parametry odpovídaly třídě supersportovních prototypů skupiny C.
První vůz byl představen veřejnosti koncem roku 1991 na autosalónu v Praze. Předtím však prototyp absolvoval jízdní zkoušky na polygonu závodu Tatra v Kopřivnici a jízdy na letišti v Mošnově a na autodromu v Mostě.
Autorem návrhu dynamicky působící sportovní karosérie byl známý český designér Václav Král. Základem karosérie byl tuhý a lehký prostorový rám svařený z ocelových trubek kombinovaný s trubkami a nýtovanými profily z lehkých slitin, na kterém byly upevněny velkoplošné povrchové panely ze sklolaminátu s vlepenými skly. Dveře se otvíraly směrem nahoru a dopředu. Světlomety v přední části byly výklopné. Přední a zadní díl karosérie bylo možné samostatně odebrat. Do vozů se montoval upravený vzduchem chlazený motor z Tatry 613 se zvýšeným výkonem a označením T623, a to buď v karburátorovém provedení, nebo se vstřikováním paliva Bosch K-Jetronic.
V roce 1997 se vozidlo MTX Tatra V8 úspěšně zúčastnilo pokusu o vytvoření nového českého rychlostního rekordu. Supertatra řízená automobilovým závodníkem Ing. Petrem Boldem dosáhla na dni rekordů 8. května na předepsaném měřeném úseku 1/8 míle rychlost 210,895 km/h; na delší trati však byla schopna dosahovat podstatně větší rychlost.
Celkově byly z původně plánované stokusové série vyrobeny jen tři kusy tohoto zajímavého automobilu (ČR - Muzeum v Lánech, Německo, Itálie) a čtvrtý vůz byl jako stavebnice dodán zájemci do USA. V některých pramenech je udáván počet vyrobených kusů čtyři a jedna stavebnice.
[editovat] Technické údaje
MTX Tatra V8
MTX Tatra V8
* rozvor: 2 400 mm
* délka: 4 600 mm
* hmotnost: 1 350 kg
* kola/pneumatiky: disky OZ Racing, pneu Pirelli Zero 245/70 ZR17 vpředu, 335/35/ZR 17 vzadu
* motor: Tatra 623, osmiválec chlazený vzduchem
* zdvihový objem: 3 919 centimetrů krychlových
* výkon (kW/ot/min): 160/6000 – karburátor, 225/6700 – vstřikování,
* maximální rychlost v km/h: 246 (265 verze s vstřikováním)
* zrychlení z 0 na 100 km/h: 6,2 s (5,6 se vstřikováním)
ne tyhle tatry měli i karby