skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
15:01:56
16.08.2018
16.08.2018

Klubko_
-> Bukaj 16.08.18 14:48:50: je to tak. V angličtině se redukce překládá jako adaptor [əˈdaptər]. Jestli jsi chtěl použít slovo reduction, tak to je snížení (ceny, váhy, množství, ...).
14:48:50
16.08.2018
16.08.2018

Bukaj
Tak několik poznatků k dostupnosti LPG cestou za polární kruh a zpět:
Německo (cesta Dresden-Berlin-Hamburg-Fl ensburg) - prakticky na všech benzinkách na dálnici mají LPG, na první, kde jsem tankoval, měli stojan jak s německou (šroubovací), tak s italskou (ta, co je u nás) koncovkou, na ostatních pumpách na dálnici měli německou koncovku a na kase k zapůjčení na zálohu (buď chtěli 50E, nebo bankovní kartu) kufřík s asi deseti redukcemi (říkali tomu adaptér, slovo redukce asi v angličtině neznají) - ty redukce měly dost ohoblované závity od častého šroubování, ale fungovaly. Jen na jedné benzínce v nějakém zapadákově, kam jsem odbočil po defektu hledat pneuservis, měli LPG, ale redukci nikoli.
Dánsko - za celou cestu z Flensburgu přes Kolding, Kodaň do Malmö ani jedna čerpačka LPG (na dálnicích), možná nějaké jsou ve městech či na venkově?
Švédsko, Norsko (trasa cca Malmö, Göteborg, Vänersborg, Karlstad, Östersund, Storuman, Tärnaby, Mo I Rana, Bognes, Lodingen, Svolvaer, Å, Svolvaer, Narvik, Kiruna, Gällivare, Jokkmokk, Luleå, Skellefteå, Umeå, Sundsvall, Söderhamn, Uppsala, Stockholm (celé město křížem krážem), Norrköping, Linköping, Jönköping, Helsingborg, Malmö atd) - v Praze jsem za cca 450 Kč zakoupil redukci typu "dutch bayonet", která by dle mapky používaných standardů měla být potřeba prakticky po celé Skandinávii, nicméně první čerpačka LPG, na kterou jsem narazil někde ve středním Švédsku, měla koncovku italskou, natankoval jsem tedy bez potřeby redukce. Další dvě čerpačky LPG jsem míjel v rozmezí asi 150 km od té první, takže jsem nezastavoval na tankování a po celý zbytek cesty jsem nenarazil ani na jednu čerpačku LPG. Prakticky na všech benzinkách měli Diesel, 95 a E85, přibližně na třetině benzínek bylo k dispozici CNG, výjimečně 98 (většinou na hlavních tazích), v jižní a střední Skandinávii bylo i dost přípojek pro dobíjení elektromobilů, ale LPG nevím, kde bych tam hledal. Co jsem se ptal v některých městech, tak tam "elpídží" ani neznali (spíš je tam rozšířenější pojem "autogas"), ale rozhodně to tam není běžné palivo. Tak kdyby někdo měl zájem, měl bych na prodej nepoužitou redukci "dutch bayonet" na M10 závit...
Německo (cesta Dresden-Berlin-Hamburg-Fl ensburg) - prakticky na všech benzinkách na dálnici mají LPG, na první, kde jsem tankoval, měli stojan jak s německou (šroubovací), tak s italskou (ta, co je u nás) koncovkou, na ostatních pumpách na dálnici měli německou koncovku a na kase k zapůjčení na zálohu (buď chtěli 50E, nebo bankovní kartu) kufřík s asi deseti redukcemi (říkali tomu adaptér, slovo redukce asi v angličtině neznají) - ty redukce měly dost ohoblované závity od častého šroubování, ale fungovaly. Jen na jedné benzínce v nějakém zapadákově, kam jsem odbočil po defektu hledat pneuservis, měli LPG, ale redukci nikoli.
Dánsko - za celou cestu z Flensburgu přes Kolding, Kodaň do Malmö ani jedna čerpačka LPG (na dálnicích), možná nějaké jsou ve městech či na venkově?
Švédsko, Norsko (trasa cca Malmö, Göteborg, Vänersborg, Karlstad, Östersund, Storuman, Tärnaby, Mo I Rana, Bognes, Lodingen, Svolvaer, Å, Svolvaer, Narvik, Kiruna, Gällivare, Jokkmokk, Luleå, Skellefteå, Umeå, Sundsvall, Söderhamn, Uppsala, Stockholm (celé město křížem krážem), Norrköping, Linköping, Jönköping, Helsingborg, Malmö atd) - v Praze jsem za cca 450 Kč zakoupil redukci typu "dutch bayonet", která by dle mapky používaných standardů měla být potřeba prakticky po celé Skandinávii, nicméně první čerpačka LPG, na kterou jsem narazil někde ve středním Švédsku, měla koncovku italskou, natankoval jsem tedy bez potřeby redukce. Další dvě čerpačky LPG jsem míjel v rozmezí asi 150 km od té první, takže jsem nezastavoval na tankování a po celý zbytek cesty jsem nenarazil ani na jednu čerpačku LPG. Prakticky na všech benzinkách měli Diesel, 95 a E85, přibližně na třetině benzínek bylo k dispozici CNG, výjimečně 98 (většinou na hlavních tazích), v jižní a střední Skandinávii bylo i dost přípojek pro dobíjení elektromobilů, ale LPG nevím, kde bych tam hledal. Co jsem se ptal v některých městech, tak tam "elpídží" ani neznali (spíš je tam rozšířenější pojem "autogas"), ale rozhodně to tam není běžné palivo. Tak kdyby někdo měl zájem, měl bych na prodej nepoužitou redukci "dutch bayonet" na M10 závit...

16:03:13
05.08.2018
05.08.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Venca. 03.08.18 19:12:08: Jo nejaka nemka jednou chtela zalohu na pujceni 200e 

19:12:08
03.08.2018
03.08.2018

Venca.
-> vhml: Já když jsem jel na nordschleife tak jsem si nemeckou redukci kupoval, stala asi 400. Moc bych nespolehal, ze ji budou mit k zapujceni...
09:36:06
03.08.2018
03.08.2018

Jarda - zrušená registrace
-> vhml 03.08.18 09:08:02: nepouzival jsem..., jo to je ta sroubovaci, ale mela tam kufrik redukci
, ja mam redukci nemeckou a holandskej bayonet
ja uz dlouho v italii nebyl, ale v sobotu odpoledne a v nedeli tam lpg vpodstate nenatankujes a nekde na kazdem rohu jo, ja porad cekal na nizsi cenu, lpg kazdych 5km a potom jsem jel asi 200km na benzin, protoze jsem uz na nic nenarazil

ja uz dlouho v italii nebyl, ale v sobotu odpoledne a v nedeli tam lpg vpodstate nenatankujes a nekde na kazdem rohu jo, ja porad cekal na nizsi cenu, lpg kazdych 5km a potom jsem jel asi 200km na benzin, protoze jsem uz na nic nenarazil
09:08:02
03.08.2018
03.08.2018

vhml
-> Jarda - zrušená registrace 03.08.18 08:05:03: u Kitzbuhlu je prave ten St.Johann , asi 10km. Používáš nějakou aplikaci kde lze čerpačky hledat? Mám v telefonu MyLPG.eu , ale nevím zda-li jsou tam všechny.
Německá koncovka znamená co? Že potřebuju redukci?
Soukromým autem jedu mimo ČR vlastně teprve podruhý.
Jednou jsme jeli do Itálie , v Salzburku u dálnice měly na výčepu dvě hadice, jedna koncovka naše a druhá nějaká jiná. A v Itálii se LPG kupuje jak rohlíky na každým rohu.
Německá koncovka znamená co? Že potřebuju redukci?
Soukromým autem jedu mimo ČR vlastně teprve podruhý.

08:05:03
03.08.2018
03.08.2018

Jarda - zrušená registrace
-> vhml 03.08.18 08:00:42: jestli si dobre vzpominam, tak nemecka, tankoval jsem nekde u Kitzbühelu
08:00:42
03.08.2018
03.08.2018

vhml
Nevíte jak je to s dostupností LPG v Rakousku v okolí Zell am see , Krimmlu atd. V Rakousku je to vždycky problém a našel jsem, že snad je jediná čerpačka široko daleko v St. Johann?
Jakej je v Rakousku standart koncovky? Stejnej jako u nás?
Jakej je v Rakousku standart koncovky? Stejnej jako u nás?
14:28:46
06.07.2018
06.07.2018

Borderer
Technická a teoretická.
Sekvenční LPG (řj Magic 4) vs MPi, felda 1.6.
Jednotlivé LPG vstřiky se kalibrují podle benzínových, ale benzínová řj dokáže korigovat bohatost pro jednotlivé válce zvlášť?
Jde mi o to, že jsem vyměnil jeden benzínovej vstřik - ten špatnej dával víc než by měl. Ujel sem s tím kolem tisíce kilometrů a auto začalo jít na LPG na tři válce - hlavně na volnoběh. Doma jsem koukal na zapalovací soustavu - je ok, ale jeden válec byl evidentně chudší - svíce čistě bílá. Ujel sem na benzín asi 400km a auto šlo na LPG zase na čtyři, v podstatě bylo vše OK. Teďka se mi v hlavě honí myšlenky o podpálených ventilech.
Je tedy možné: Vstřik na LPG, který suploval špatný vstřik na benzín je nakalibrovaný na nižší hodnotu, aby auto plnilo emise a nyní, po výměně KO vstřiku jede podle špatné mapy, dává málo a válec je chudej?
Sekvenční LPG (řj Magic 4) vs MPi, felda 1.6.
Jednotlivé LPG vstřiky se kalibrují podle benzínových, ale benzínová řj dokáže korigovat bohatost pro jednotlivé válce zvlášť?
Jde mi o to, že jsem vyměnil jeden benzínovej vstřik - ten špatnej dával víc než by měl. Ujel sem s tím kolem tisíce kilometrů a auto začalo jít na LPG na tři válce - hlavně na volnoběh. Doma jsem koukal na zapalovací soustavu - je ok, ale jeden válec byl evidentně chudší - svíce čistě bílá. Ujel sem na benzín asi 400km a auto šlo na LPG zase na čtyři, v podstatě bylo vše OK. Teďka se mi v hlavě honí myšlenky o podpálených ventilech.
Je tedy možné: Vstřik na LPG, který suploval špatný vstřik na benzín je nakalibrovaný na nižší hodnotu, aby auto plnilo emise a nyní, po výměně KO vstřiku jede podle špatné mapy, dává málo a válec je chudej?
22:32:53
02.06.2018
02.06.2018

Bukaj
-> miguelias 02.06.18 22:05:27: No, jak se to vezme - on částečně žije dál, měnil jsem jen ojnice, písty a vložky
235 tisíc a nějaké drobné...
...a nebýt té nešťastné kazové nové svíčky, tak se akce nekonala
-> Jarda - zrušená registrace 02.06.18 22:20:54: Já jsem tak dlouho laboroval s Fávo ETZ, až jsem se ze zoufalství vrátil zase ke kontaktnímu rozdělovači. Ale jelo to furt stejně, ať tam byl jakejkoli rozdělovač...

235 tisíc a nějaké drobné...
...a nebýt té nešťastné kazové nové svíčky, tak se akce nekonala

-> Jarda - zrušená registrace 02.06.18 22:20:54: Já jsem tak dlouho laboroval s Fávo ETZ, až jsem se ze zoufalství vrátil zase ke kontaktnímu rozdělovači. Ale jelo to furt stejně, ať tam byl jakejkoli rozdělovač...

22:20:54
02.06.2018
02.06.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 02.06.18 22:01:06: s favo bezkontaktem a rozdelovacem 880 mam odzkouseno ze nejlepsi zakladni predstih je 10° a i s 860 jsem to mel na 10

22:05:27
02.06.2018
02.06.2018

miguelias
-> Bukaj 02.06.18 22:01:06: Tak kolika km se nakonec dožil původní motor ? :)
22:01:06
02.06.2018
02.06.2018

Bukaj
-> Jarda: Hele, vůbec nevím, jakej mám předstih - nějak není čas na laborování a pokud to jede, tak na to nehrabu
Co jsem teď složil ten motor, tak jsem nastavil předstih na nějakých cca 5°, ale ze zkušenosti z posledních cca 110 tisíc, co to auto mám, tak na spotřebu předstih vliv nemá. Ze začátku jsem jezdil za 8,5 l, ale sotva jsem si na auto zvykl a otrkal se, tak rázem spotřeba stoupla na těch plusmínus deset...
...a teď, když auto není tak chcíplé, tak by spotřeba mohla i klesnout, nebýt toho, že si užívám toho, jak to jede a zase stejně jedu nadoraz...
A tras, na kterých si musím hlídat rychlost a jet lážo plážo moc nejezdím...

Co jsem teď složil ten motor, tak jsem nastavil předstih na nějakých cca 5°, ale ze zkušenosti z posledních cca 110 tisíc, co to auto mám, tak na spotřebu předstih vliv nemá. Ze začátku jsem jezdil za 8,5 l, ale sotva jsem si na auto zvykl a otrkal se, tak rázem spotřeba stoupla na těch plusmínus deset...

...a teď, když auto není tak chcíplé, tak by spotřeba mohla i klesnout, nebýt toho, že si užívám toho, jak to jede a zase stejně jedu nadoraz...

21:49:59
02.06.2018
02.06.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 02.06.18 06:52:43: mas vyssi predstih?, za 10 jezdim s octavkou, kdyz nesetrim a s nivou, kdyz setrim :), jo v cervenym MTX mi BRC taky bere desitku, ale tam na to taky nijak nekoukam...
06:52:43
02.06.2018
02.06.2018

Bukaj
-> Evž@: Myslím, že není umění jezdit (jen v palivu) za 1 Kč/km - pokud je spotřeba kolem 8 litrů LPG, tak to při ceně kolem 13 Kč za litr celkem vychází.
Já s BRC ve 130 LPG mám spotřebu 10 l/100, škrťák vytočenej, aby neomezoval průtok a ostřejší jízda, často s naloženým vlekem...
...aspoň se mi dobře počítá cena za kilometr - cenu LPG vydělím deseti
Já s BRC ve 130 LPG mám spotřebu 10 l/100, škrťák vytočenej, aby neomezoval průtok a ostřejší jízda, často s naloženým vlekem...
...aspoň se mi dobře počítá cena za kilometr - cenu LPG vydělím deseti

16:10:04
01.06.2018
01.06.2018

Evž@
-> Tomaso435: Lovtec je fakt hladový systém.Když sem to dovez žralo to 9,5.Po pár úpravách a seřízení 8,5-9 při popojíždění 13 km do práce a 7,5-8,2 delší trasy.Pak sem zkoušel různá nastavení a poslední popojížděcí jízda do práce 7,7 a na dálku to bude asi pod 7.
Chce to šroub na reduktoru více vytočit a škrťák přitahovat do doby než to začne být lenivý.
Dost nechápu když lidi ve svých inzerátech píšou že jezdí za 1kč/km přitom tam nic neupravovali jako předstih a spol.Některý ty systémy jsou asi líp řešený.
Chce to šroub na reduktoru více vytočit a škrťák přitahovat do doby než to začne být lenivý.
Dost nechápu když lidi ve svých inzerátech píšou že jezdí za 1kč/km přitom tam nic neupravovali jako předstih a spol.Některý ty systémy jsou asi líp řešený.
14:30:32
01.06.2018
01.06.2018

Tomaso435
-> Jarda: na elektrokole na mě fouká prší a odejdou drahý baterky :-D to nemá moc budoucnost... :D
klidně s htp budu jezdit. nemám s tim jedinej problém :D až seženu málo jetej kus, nebo kus co má krátce po go hlavy tak si ji klidně koupím a budu se těšit spotřebě kolem 5l.
klidně s htp budu jezdit. nemám s tim jedinej problém :D až seženu málo jetej kus, nebo kus co má krátce po go hlavy tak si ji klidně koupím a budu se těšit spotřebě kolem 5l.
14:22:15
01.06.2018
01.06.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 01.06.18 12:15:04: no kdo chce, at si jezdi s htp :))), -> Tomaso435 01.06.18 12:16:07: vsechna BRC berou trochu vic, no
Po 3 km mam spotrebu kolem 16 na octe, az pak to zacne klesat, s rapidem jsem 3 mesice jezdil denne 4 km a taky spotreba kolem 15, to je normalka... Porid si elektrokolo
Po 3 km mam spotrebu kolem 16 na octe, az pak to zacne klesat, s rapidem jsem 3 mesice jezdil denne 4 km a taky spotreba kolem 15, to je normalka... Porid si elektrokolo

12:16:07
01.06.2018
01.06.2018

Tomaso435
aha tak mám BRC a né lovtec natož lovato 

12:15:04
01.06.2018
01.06.2018

Tomaso435
-> Jarda: to by se to lpg nevyplatilo už když htp jezdí do 6 :-D a to se musíš hodně snažit aby to tolik sežralo :D
12:04:17
01.06.2018
01.06.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 01.06.18 10:38:21: tak pri takto kratkejch trasach to mas jeste dobry, to bych s octou mel tak 11 :)
10:38:21
01.06.2018
01.06.2018

Tomaso435
-> Jarda: prave ja se ted nejak po 8 nemůžu dostat. Pravdou je ze jezdim z 70% 10km popojíždky. A na benzin to uz neprepinam vubec
09:25:32
01.06.2018
01.06.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 01.06.18 09:17:24: na lovatu na zlutym rapidu 300tis. km a o vymene vubec neuvazuju, posledni projizdka - trochu jsem to drzel u krku se spotrebou 7,3 :)
09:17:24
01.06.2018
01.06.2018

Tomaso435
-> Jarda: necelejch 100 000 km
14:42:24
31.05.2018
31.05.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 31.05.18 12:45:03: lovtec mozna vymenit, kolik ma najeto? Lovato nemen, po vymene na tom budes jen hur, tam bych
menil jen snad pri destrukci te membrany :)
menil jen snad pri destrukci te membrany :)
12:45:03
31.05.2018
31.05.2018

Tomaso435
Tak se na to mam vysrat?
Mam lovtec myslim. Nebo lovato. Uz nevím. Ja esu by tim nesla spotřeba dolu :-D
Mam lovtec myslim. Nebo lovato. Uz nevím. Ja esu by tim nesla spotřeba dolu :-D
09:34:26
31.05.2018
31.05.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 30.05.18 21:59:05: lovato jsem menil preventivne a zbytecne...
21:59:05
30.05.2018
30.05.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 30.05.18 21:44:51: a co mas? puvodni v elpigazu netvrdnou, ale ty nove polske jsou tvrde po 50tis. km, no ja blbec je vymenil

21:47:39
30.05.2018
30.05.2018

Kocvin
-> Tomaso435: Tvl já jezdím původní, 19-ti leté plíce ve hnědé, zatím bez sebemenších problémů..
Tam už musí být membrána tvrdá jak paroh..

21:44:51
30.05.2018
30.05.2018

Tomaso435
Je složité vyměnit membranu v reduktoru? Mam sadu na go a teoreticky by po 90 000km mohla bejt uz tvrdší a tim by to mohlo zbytečně vic žrát
20:28:05
28.05.2018
28.05.2018

Tomaso435
-> Jarda: já tu origo prasklou mám ještě schovanou, kdyby náhodou... až pojedu do garáže tak ti to klidně vyfotím.. bylo barevný místo kde šel asi olej do vody proto pořád tak zasraná voda... temac sem dal jednou a výsldkem bylo že se rozpustil v nemrzce a byla z toho oranžová sračka...
jinak těsnění mám RS .pač sem potřeboval vyšší kvuli srování hlavy. ale i tak mám kompresi vyšší, ale na to LPG je to asi OK.
jinak těsnění mám RS .pač sem potřeboval vyšší kvuli srování hlavy. ale i tak mám kompresi vyšší, ale na to LPG je to asi OK.
20:25:21
28.05.2018
28.05.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 28.05.18 20:22:00: me nikdy hlinikova nepraskla, jen jednou litinova 130
spis tesneni... co mas ? temac? dej elring
temac jsem jednou namontoval kazovej s prolisovanym tesnicim krouzkem, byla v nem trhlina
Na mamky favu chybelo 50% dosedaci casti vlozky - vyzrane od zeleneho fridexu, divne ze jen jedna, dal jsem tenkrat kupodivu temac a drzelo to nekolik let.


Na mamky favu chybelo 50% dosedaci casti vlozky - vyzrane od zeleneho fridexu, divne ze jen jedna, dal jsem tenkrat kupodivu temac a drzelo to nekolik let.
20:22:00
28.05.2018
28.05.2018

Tomaso435
-> Jarda: jesi i druhá hlava je KO tak ja už to fakt mrdám 
.... a nebo muže bejt načatá vložka?

.... a nebo muže bejt načatá vložka?
20:18:57
28.05.2018
28.05.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 28.05.18 19:55:06: uplne stejne jsem to mel ted u nivy na valci, do kteryho sla voda, nevim proc, ale dokonce i ten zavit od oleje

19:55:06
28.05.2018
28.05.2018

Tomaso435
-> Nwkt: hlava je tam rok a asi 10 000km. ta prasklá což nebylo vubec vidět je pryč. a vodu to nežere jen od počátku koupě ji to sem tam prskne víčkem ven dle zaschlých kapek na nádržce. teplota se drží vejš než obvykle. chladičem to není. ale nevim dělá to tak už téměř 100 000 co ho mám. vložky sou přesazený, kroužky když se tohle dělalo byly OK. honování na vložkách OK. Jediný co se nedělalo pač by se nestihla stk bylo zabroušení ventilů a gufera.
Jo a paradoxně když jedu dlouho pomalu a v klidu tak se teplot drží vejš pořád a nehejbe se. Pokud jedu jak hovado tak se ručička pohybuje i dolu :-D a taky na tomhle válci svíčka má závit od oleje . ostatní ne... tak nevim kde je chyba . ta nová co sem tam ted dával šla utahnout tíž posledních pár otáček. ostatní normálně.
Jo a paradoxně když jedu dlouho pomalu a v klidu tak se teplot drží vejš pořád a nehejbe se. Pokud jedu jak hovado tak se ručička pohybuje i dolu :-D a taky na tomhle válci svíčka má závit od oleje . ostatní ne... tak nevim kde je chyba . ta nová co sem tam ted dával šla utahnout tíž posledních pár otáček. ostatní normálně.
19:46:47
28.05.2018
28.05.2018

Nwkt
-> Tomaso435: nezačíná ti to žrát vodu?
19:39:47
28.05.2018
28.05.2018

Tomaso435
proč mám na fávu bílou svíčku na válci u převodovky a ostatní krásně cihlový ? :-D
09:25:50
10.05.2018
10.05.2018

Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 09.05.18 22:34:44: ty severske zeme bohuzel projete nemam :/ ale nekdy bych rad... Se zakazem lpg do tunelu jsem se nesetkal. Trajekt pres Dardanely - tam byl zakaz lpg, mam u rapida pod gumou okna cedulku lpg, tak jsem ji jen sundal a plneni mam pod spz, tak jsem na ten trajekt normalne najel :). Do Maroka na trajekt zakaz lpg nebyl, ale v Maroku neni lpg :(. Jestli tam jsou potreba redukce taky nevim, vetsina je italie, cela vychodni evropa a asie, teda v asii maji neco sileneho, ale dokazali si to zredukovat, problem byl ve spanelsku, kde maji nejakou euro koncovku, kdyz jsem tam byl poprve, tak to byl velky problem, podruhe jsem si uz vystacil s nemeckou redukci, potom mam jeste bajonet pro benelux, francie ma italskou, dyztak Ti tu nemeckou a holandskou redukci pro jistotu pujcim, ale mam s M8 zavitem, v rapidu mam zmenu zavitu z M10 na M8, kdyz by se mi to podarilo vysroubovat (nechaval jsem to delat z nerezi) tak bych Ti to take mohl pujcit, ja letos asi pojedu do jizni Albanie a mozna i nejake narodni parky v Recku, jestli tam budu moct autem a to je vse italskej system
Trochu starsi, ale pokryti se doufam spis zlepsilo... Finsko koukam nic :/www.mesec.cz/clanky/skand inavie-pobalti-a-severni-r usko-autem to by na zlutyho rapida nebylo nebo by jsi mi musel dat dohromady karbec :) no ja bych zlutym nekdy rad do maroka a na to taky potrebuju karbec, jinak vcera jsem nastartoval BAZe a kupodivu bezel na volnobeh po zahrati docela slusne i bez sytice, ale stejne nejake syceni, jak si prisava falesnej vzduch je slyset, jestlu to zkepsil i vif nevim, ale dal jsem do vsech aut 1ml/l benzinu.
Trochu starsi, ale pokryti se doufam spis zlepsilo... Finsko koukam nic :/www.mesec.cz/clanky/skand inavie-pobalti-a-severni-r usko-autem to by na zlutyho rapida nebylo nebo by jsi mi musel dat dohromady karbec :) no ja bych zlutym nekdy rad do maroka a na to taky potrebuju karbec, jinak vcera jsem nastartoval BAZe a kupodivu bezel na volnobeh po zahrati docela slusne i bez sytice, ale stejne nejake syceni, jak si prisava falesnej vzduch je slyset, jestlu to zkepsil i vif nevim, ale dal jsem do vsech aut 1ml/l benzinu.
22:57:25
09.05.2018
09.05.2018

Bukaj
-> Borderer: Pojedu jako minule přes mosty - Německo, Dánsko, Švédsko...

22:40:02
09.05.2018
09.05.2018

Borderer
-> Bukaj: Pokud pojedeš jednu cestu přes Estonsko, Litvu a Lotyšsko, tak s LPG žádný problém a redukce netřeba. Jen se připrav na samoobslužné benzinky u kterých s hotovostí nepochodíš. A na trajektech je zajímala tak akorát SPZ, LPG vubec.
22:34:44
09.05.2018
09.05.2018

Bukaj
Zeptám se na zkušenosti a úskalí (kromě menšího příručního zavazadelníku) cestování s LPG autem po Evropě a Skandinávii - asi letos opět vyrazím směr Švédsko a Norsko, tentokráte ale nikoli s Å, ale zkusil bych se 130 LPG.
Jak je to s dostupností LPG, je-li třeba nějaké redukce pro tankování, jsou místa, kam by mne nemuseli pustit (tunely, trajekty,...)...?
Jardo, spoléhám na tvé poznatky
Jak je to s dostupností LPG, je-li třeba nějaké redukce pro tankování, jsou místa, kam by mne nemuseli pustit (tunely, trajekty,...)...?
Jardo, spoléhám na tvé poznatky

16:39:50
03.05.2018
03.05.2018

dragon_cb_cz
Se sem tak vetřu s dotazem, ja antiplynař
1.4MPI 63kW motor v Roomsteru - má s tím někdo zkušenost s LPG?

18:22:58
25.04.2018
25.04.2018

isti
-> Jarda: -> King: Ďakujem za názory.
07:22:44
25.04.2018
25.04.2018

Jarda - zrušená registrace
-> King 24.04.18 23:46:34: u zlutyho rapida uz to nejak nema silu, takze to delam pred startovanim prstem
jako snahu to ma, ale uz to ty membrany po neco pres 1/4 mega km nedokaze znasilnit :)

23:46:34
24.04.2018
24.04.2018

King
-> isti: Jo, je to elektromagnet (obvykle) na stredu reduktoru, kterej “znasilnuje “ velkou i malou membranu a tim dokaze fouknout trosku plynu i na stojicim motoru. BRC to ma myslim realizovany jako obtokovej ventil membran. Ovladat elektromagnet je mozny plusem i kostrou.
22:02:51
24.04.2018
24.04.2018

Jarda - zrušená registrace
-> isti 24.04.18 21:22:45: ty tam mas horsi tu elektriku, nez ja na nive... :))) dnes jsem si s ni hral pul dne a uz zase vse funguje - pajku, pajeci vodu, kalafunu a vse poresis

21:22:45
24.04.2018
24.04.2018

isti
Zase mi skapíná prepínač na lpg,respektíve strana sitiča(vstreknutie)
Túto funciu splňa elektroventil na reduktore?Baterku mám u motora,keby som k tomu dotiahol plus tak by sa to dalo prinútiť vstreknúť plyn?

23:09:24
22.04.2018
22.04.2018

RadovanSkodovkar
Držiak u vodnej pumpy vyzerá v pohode, nikde sa nič neopiera a je cca v rovine. Závažie na poloose odstránené. Ale furt je to také nie ono
Mám pociť, že to robí ten felíciový silentblok reakcie.. Dal som ho nový ale proste jeho konštrukciou.. Na starom silentbloku Favoritovom to bolo v pohode. 


19:55:34
20.04.2018
20.04.2018

Milan 136
-> RadovanSkodovkar 20.04.18 18:05:02: ja jsem resil na pickupu hodne dlouho neco podobneho a delalo mi to zavazi na poloose

19:04:13
20.04.2018
20.04.2018

Kocvin
-> RadovanSkodovkar: Překontroluj pořádně uložení u vodní pumpy, tam to dělá nejčastěji.. Posunout celý držák na kastli co nejvíce dopředu..
