skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Laufen aus Virt
-> pomaranc: ten si asi ani nezaslouzi komentar 

Ještě jeden výtvor samo domo (robil strýček), momentálně nasazenej na rodinném autě




Mám tu jeden generační, sem třetí v rodině co ho má na šade.
Nejprve Děd na 100, Strýc na 110 a já..


Nejprve Děd na 100, Strýc na 110 a já..



-> VeTeV: a ještě mu snížíš emise



-> VeTeV: Tak mě to napadlo




-> PRPKO-Bez auta: do tej roury bych nach.cal - úplně to k tomu svádí 

-> matoo: krásné, opravdu príma a Pavle pravdu dí - je to okapovka jak vyšitá 

-> matoo: to je jak okap

-> PRPKO-Bez auta:
ten je 


-> PRPKO-Bez auta: ani tej hmlovke to neni po chuti




-> Syny: Takovej pěknej a tobě se nelíbí...koukám, že tu chybí ten můj duplex...musím udělat fotku 

-> Syny: tvar fyvuku optimalizovan pro idealni proudeni vyfukovych plynu evidentne 

-> Kapřík: to máš fuk, vždyť to nikdo neuvidí a podstatnej je zvuk
-> hymla: já tam ten kat, když to budu dělat, asi nechám, sem pohodlnej





-> Kapřík: doteď jsem na něj byl náležitě pyšný -




-> hymla: to je teda zkroucenec



-> tonek.favo: děkuju, nee i kat je venku (spotřeba 7,3)
-> hymla: to vypadá dobře, taky bych si chtěl udělat něco takovýho, katík si tam ¨nechal?
můj z feldy -> jen koncák - zvuk jako auta z barumrally když jsou ještě za zatáčkou - strašně se mi líbí a četníci na něj nic neříkají 

tady je podle plánku na lr domadělanej..pak sem tam dával místo hrdla na spoj takovej ten vlnovec....taky dobrý...
-> p.b.: se nepo.er



-> p.b.: =pointu
-> Borin - Král tuzerů: poentu????
-> Borin - Král tuzerů: to nikdo neví...
-> Predator3D: A co to mělo za poentu ???
Potom se to trožku překopalo a vypadalo to takhle, tady to neni svařený ale je to vlastně podobný jako je ve 120 výfuku původní byl ze 110. Potom se přivařil plášť. a našopovalo hliníkem.
Ta 5ka je maximální


-> M a r c e l - GARDE: Sory spatne sem to napsal - mas pravdu myslel sem jestli nejak radikálně neco zmením když tu trubku nebo třeba tu poslední přepážku odjebu, třeba spotřeba?
-> radekp: stale jezdi, fotky jsou na GARDEwebu v jeho karte, pak je tam par fotek z GARDEtour a ma tam i odkaz na sve stranky s fotkama ...
-> charon: Hm,to bych chtěl vidět.Nemá někdo fotky?
-> radekp: On uz tady zazza gardecko nema, ale v posledni fazi bylo vybavene pokud se nepletu boxerem Alfa Romeo 1.7, jezdilo na 16" BBS kach s rozteci 130
-> radekp: nj, ale oni jezdí ve škodovce...
-> charon: Aha,to jsem nečekal na škodováckém webu

-> Urbi: no tak to je uvnitr, vne znamena venku, aspon co ja vim B-)))
jinak jsem myslim celkem pochopil co mas na mysli ...
z venku se toho moc odjebat neda, bez svodu a koncovky by to asi nebylo uplne to prave orechove B-)))
jinak jsem myslim celkem pochopil co mas na mysli ...
z venku se toho moc odjebat neda, bez svodu a koncovky by to asi nebylo uplne to prave orechove B-)))
-> M a r c e l - GARDE: Myslim vne co by byt nemuselo a jak bych mohl setrne odjebat třeba ten poslední kus - tlumič s tama. Vliv odjebání té poslední děr. trubky a provrtání té poslední přepážky???
-> Urbi: myslis uvnitr B-)))
jinak nekde bych nasel telo vyfuku jako ND, proste nesvarene dily B-)))
jinak nekde bych nasel telo vyfuku jako ND, proste nesvarene dily B-)))
Jak to upravit abych nezmenil(nezhorsil) nebo naopak malinko přilepšil origo výfuku(jak zvuk tak výkon - průchodnost) Ten výkon spíše berte jako prdel, asi tuším že origo nic nezlepším ale přece, aspon abych nezhorsil vypocítané vlastnosti z fabriky a trochu se mi zlepšil zvuk. Přidávám obrázek co je vne a co by tam být nemuselo nebo co by se dalo zlepsit?
-> radekp: Jestli to nebude tim, ze jsou na boxer Alfa Romeo ...