skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Laufen aus Virt
-> stepan: plyny si najdou cestu ven vždycky :D
-> Urbi: -> Evž@: cize cele zle ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Urbi: Stejně tam žádná lambda není, jen spasovaná zátka. Dal sem to tam jenom kdyby náhodou někdy. Víc fotek tady: stepan1234.rajce.idnes.cz
/Vyroba_svodu
-> stepan: pokud vidím správně šroubení na výfuku, tak tu lambdu by bylo lepší brat až ve spojení všech větví, většinou to dávám na vstupní kolýnko do tlumiče, kdyby si to tam totiž jednou nechtěl, stačí jen převařit kolýnko nebo při výměně za jiný výfuk - trubka, tě "neomezuje" záslepka po lambdě.
-> stepan: ty svody vypadaji super.
Kdybych jeste mel naladu s necim experimentovat, presne neco takoveho bych si predstavoval pro svuj motor :)
Kdybych jeste mel naladu s necim experimentovat, presne neco takoveho bych si predstavoval pro svuj motor :)
-> Urbi: Jj, COčkem vařený. Vnitřní průměr 32mm, mám to na tý 1.4, popis v kartě auta.
-> stepan: docela pěkné, vařeno CO ? TIG by byl nejlepší, neudělá velké sváry a nevteče dovnitř....ale není nad správně naohýbanou trubku bez přechodů od hlavy až ke koncovému tlumiči. Jaká je vnitřní tloušťka trubek a pro jaký motor to bude ?
-> Evž@: Jj, to je zalomení kanálů o 30°. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Urbi: To můžou bejt jen různě tlustý stěny trubek, mám to tak taky, vnitřní průměr je stejnej, ale tenkostěnná trubka nešla tak pěkně splácnout.
-> Urbi: i ten výstup kolmo k hlavě nebude ideál
-> castrol: husté jsou i ty přechodky u hlavy...takové snížení výkonu v praxi ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> MOLSO: sak vzduch treba
-> castrol: ale taaa hrubááá na sanie ! ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> matoo: dost tenke rury na vyfuk
-> peter l: paráda
-> Pavel P@nkáč: Asi jedině u rádoby odborníka Hriciny...
Nevite nekdo kde se da objednat příčná trubka v lestenem nerezu? za nejakou normální cenu nejlepe i se svodem na klasicke litinové svody?
-> peter l: ![157](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
-> peter l 01.09.13 12:40:37: Přesně něco takovýho bych chtěl ale na 5kanál![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
mno .. kedze mi na mojom peknom vyfuku skoda 120(130) 2x lomenom na favo zvody(ten by sa sem viac hodil asi) v zime niekto uslapol trubicku a celkovo ten vyfuk bol nic moc (skor nic nez moc), sme s mojim vrchnym zvaracom Michalom spachali taketo volaco .. material: 1 silentblok motoru, 2 kusky plochaca, 1. diel felda, vlnovec, 3x90° varne kolienko, tlmic R19 a kus nerezovej koncovky..
já jsem se vloni pokusil o modernější vejfuk... použil jsem koncák na seata ibizu, protože jsem ho za 200 sehnal novej (bosal) no a ani jsem nevěděl co od něj mám čekat. Každopádně se povedlo udělat docela zajímavej zvuk a hlavně odpruženej vejfuk, série mi vždycky dost rezonovala. Každopádně časem bych rád přidal ještě střeďák, aby to bylo pořádně tichý...
video má zkreslenej zvuk, ve skutečnosti je to mnohem lepší :)
http://www.youtube.com/wa tch?v=liBY9FwQbzs&feat ure=youtu.be
video má zkreslenej zvuk, ve skutečnosti je to mnohem lepší :)
http://www.youtube.com/wa tch?v=liBY9FwQbzs&feat ure=youtu.be
-> stepan: ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> stepan: skoda to takto davat, budes muset rezat vyrez do kapoty ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak sem si řikal, že příčňák tu má každej druhej, tak sem udělal svislák (inspirated by zetor):
-> LUKAS: hej hej, home made
-> darabos: pekne spravene tlmič je tiež home made alebo ?? ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136: jasne že ma čo ste očakavali ![159](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/159.gif)
![159](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/159.gif)
-> matoo: tak to všechna čest, tyhle vypadají jak od Hlušičky! Až budu dělat výfuk na alfu, tak se Tě zeptám na nějaké know how![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
a toto su zvody od p.Ondrejku co ma slovensku 200RS, ale uz som ich posunul dalej, nepacili sa mi moc
-> radekp: aj ja sem dam moze zvody, co som vyrabal z trubiek, nech tu neni v tom chlapec sam
-> matoo: tak tak
-> radekp: ale tak asi to ma presne vypocitane a asi neni slusne aby sme sa do jeho prace takto navazali a hanili ju![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> matoo:
Taky mi to příjde jako největší perla zde...kdyby nechal litinu, asi by udělal líp...
-> rsvancara: řekl bych že podle místních zvyklostí řekne majitel že je auto živější, míň žere a zvuk se změnil na V8![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> rsvancara: řekl bych že podle místních zvyklostí řekne majitel že je auto živější, míň žere a zvuk se změnil na V8
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> radekp: Tohle když se 5x ohřeje a zase ochladí, tak to rupne ne? :-)
-> radekp: si ma predbehol, lebo som dlho hladal toto specialne vlakno :) hold vyrasta konkurencia pre p. Hlusicku
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Peťa Klíč: to sa este da ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)