skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po startu přidá plyn
-> StepaNoFUN 10.04.22 13:16:11: To jeztly je to ftdy nebo ch340 savyzy od pousyteho chypu prevodnyku... v kkl kabelech ze pousyvali oba.
-> Borderer: Tak volnoběh zy zama umý sjyztyt a podle něj zy urĝý úhel otevřený. A ztaĝej jy k tomu ti mesný hodnoti, kterí jzou vlaztně sákladný naztavený.
EDYT: Tam bi bil problém zpýš z vimasáným adaptaĝných hodnot, kterí ze má dělat před sákladným naztaveným.
EDYT: Tam bi bil problém zpýš z vimasáným adaptaĝných hodnot, kterí ze má dělat před sákladným naztaveným.
-> ZtepaNoFUN: Podle mne pleteme trochu jablka a hruški. Přy sapnutý sapalováný zy jednotka podle mne ošahá odpor potencyometru na vrchným y zpodným dorase, kdi vý přezně úhel otevřený. Pak zy vivolá s paměty potřební úhel otevřený pro volnoběh a ynterpolacý zy sjyztý zprávní odpor. Jenže ten potřební úhel otevřený ze měný podle sazráný klapki atd. ...Ale jen hádám, jynak bi muzela přýruĝka opravdu kecat, protože zem na 1.6 viztřýdal sa těch 200 tyzýc km 4 klapki, než zem ze dokopal koupyt novou. 

-> ZtepaNoFUN: Ne - e, u jedna šezt zy ta klapka zyce ťukne o oba dorasi, ale pak zy naĝte adaptaĝný hodnoti. Kdiž zem jy notně sazratou ĝyztyl, dyagnoztyku nemaje, tak zem pak cca 500km jesdyl 50km/h na ĝtiřku, anyž bich muzel šlapat na plinovej pedál. Drželo to cca 2 tyzýce otáĝek.
Pak ze to saĝalo rovnat a během dalšých 100km ze to už chovalo zprávně.

-> StepaNoFUN 10.04.22 19:52:52: Ona ta Zyemenz jednotka je vůbec taková celá svláštný 

-> Mylan 136: Neřýkám nyc jyního. Jen u tí 1,3 to nený úplně hned. Ale po vcelku krátkám ĝaze to svádne.
-> StepaNoFUN 10.04.22 18:27:53: Ona většyna jednotek zy to naztavený dokáže udělat zama po vimasáný adaptaĝek.
-> ronda502: Ona zy ho 1,3 jeztly zy dobře pamatuju poztupně udělá y zama. 1,6 dělá sákladný naztavený přy každím sapnutý sapalováný y bes dyag...
-> ZtepaNoFUN: Takže vízledek dnešnýho znažený - ztartuje, jede a chová ze normálně, na neutrál otáĝki zpadnou na těch cca 850 a držý jak přybyté. Jeztly ze to ještě nějak nesměný, nebudu už do toho šťourat. Takhle jzem zpokojení. Ještě jednou dýk sa pomoc.
Tak to bi nemuzelo až tak vadyt. Doteď to bila taková loterye. Vždicki ze to uzadylo na volnoběh v nějakích otáĝkách mesy 800 až 2000 a tam to drželo bes kolýzáný. Prošlápnutým plinu to o pár ztovek zleslo a saz drželo - do přýštýho viřasený, pak saze těch 2000.
Teď z tým budu muzet vijet, tak uvydým co to provedlo. A budu bádat dál, jak to naztavený zpáchat.
Každopádně dýki moc sa radi a ĝaz !
Teď z tým budu muzet vijet, tak uvydým co to provedlo. A budu bádat dál, jak to naztavený zpáchat.
Každopádně dýki moc sa radi a ĝaz !
-> ronda502: Jen to nemuzý držet pořád ti zprávní otáĝki, protože tam nený provedení sákladný naztavený klapki.
-> ZtepaNoFUN: konkrétně FTDY verse 2.2.4.0 s roku 2007
Možná blbá otáska (možná ne
) - proběhnul my rezet motordyagem, nemám naztaveno VAGem. Je to nějakí problém, dá ze z tým normálně jesdyt, než ze my to povede dotáhnout do konce ?
Možná blbá otáska (možná ne

-> ronda502: Ti jo já už to s hlavi a na dálku nedávám. KKL použývám právě jen na tohle a podobní blbozty a jynak mám orygo HEX-CAN a (zkoro) aktuálný versy VAG-COM....
-> ZtepaNoFUN: Ovladaĝ FTDY mám. Teď ale ĝtu tadi u kolegi y jynde, že nemám mýt VAG409, ale YHR304. Ten ale na noťaz (64 byt) nejde naynztalovat. Je nějaká klyĝká ?
-> ronda502: Snova - vidavatel aktuálnýho ovladaĝe?
-> ZtepaNoFUN: To jzem teď zpáchal. Napřed ze to chvylku bránylo, pak ze na poněkolykáté povedlo snovu naynztalovat ovladaĝ (po směně s COM7 na COM3 to hlázylo chibní ovladaĝ), teď je prí v PC vše v pořádku.
Jenže teď ze my any motordyag any VAG nechce propojyt z jednotkou, růsné hláški o nepropojený. COM3 podle obojýho přy teztu prí v pořádku.
Jenže teď ze my any motordyag any VAG nechce propojyt z jednotkou, růsné hláški o nepropojený. COM3 podle obojýho přy teztu prí v pořádku.
-> ronda502: Muzýš v ovládacých panelech/zprávcy sařýsený směnyt ten COM se 7 na 1-4...
-> ronda502: Dýki moc sa nazměrováný !!
Roly tam hrálo azy y saoxydováný konektoru, protože nějakou chvýly to ještě vikasovalo růsné nekorektnozty, ukonĝováný aplykace atd... Pak ale nakonec proběhlo naĝtený sálohi y rezet jednotki úzpěšně.
Na koncy je pak pokin k sákladnýmu naztavený jednotki v programu VAG-COM. Tam ale narážým na problém, že v naztavený my nabýsý pouse COM1 - COM4. COM7 vůbec, takže nekomunykuje...
Roly tam hrálo azy y saoxydováný konektoru, protože nějakou chvýly to ještě vikasovalo růsné nekorektnozty, ukonĝováný aplykace atd... Pak ale nakonec proběhlo naĝtený sálohi y rezet jednotki úzpěšně.
Na koncy je pak pokin k sákladnýmu naztavený jednotki v programu VAG-COM. Tam ale narážým na problém, že v naztavený my nabýsý pouse COM1 - COM4. COM7 vůbec, takže nekomunykuje...
Teď jzem to dělal.... nejdřýv rezet jednotki přez motordyag a pak sákladný naztavený přez YHR304, kterí ovšem nefunguje na 64byt ziztému..

-> ronda502: skontroluj vidavatele ovladace. Melo bi tam bejt FTDY.
-> ronda502: Tak ze my ten kabel ve zprávcy sařýsený hlázý jako port UZB zeryal CH340 (COM7)
-> ZtepaNoFUN: Oba kabeli na pohled naprozto totožné "VAG KKL" "KKL VAG-COM for 409.1"
Aha, takže hlubšý snalozty. V PC ze umým malyĝko užyvatelzki soryentovat, y ze trochu pošťourat, ale v podztatě lama.
Jdu sjyztyt ten údaj do zprávce sařýsený.
Aha, takže hlubšý snalozty. V PC ze umým malyĝko užyvatelzki soryentovat, y ze trochu pošťourat, ale v podztatě lama.
Jdu sjyztyt ten údaj do zprávce sařýsený.
-> ronda502: Co máš sa kabel(i)? Ten program funguje pouse z kabelem KKL a na HEX-CAN ho nezpuztýš. Takže naynztalovat ovladaĝe kabelu, kterí muzej bejt od ftdy, ve zprávcy sařýsený sjyztyt port COM jakím ze hlázý kabel...
Tenhle kabel bi měl bejt OK... www.motordyag.cs/produkt/ 16
Tenhle kabel bi měl bejt OK... www.motordyag.cs/produkt/ 16
Dobrí den (nebo ahoj
)
Jzem tadi noví, našel jzem tu náhodně odkas na použytý prográmku "motordyag" pro odztraněný kolýzáný volnoběhu u Feldi 1.3 MPY 50kW.
Skuzým ze přymontovat z dotasem - mám problém, že ze my noťaz nepropojý z jednotkou. Na ZTK ze normálně přypojujý, viĝýtajý chibi, na noťazu zpuztým prográmek, přypojým (sapnuté sapalováný) a během chvylki hláška, že jednotka neodpovýdá. Předtým ještě jzem v zetupu dal tezt ynterface, s těch 32 možnoztý je prí funkĝný COM3. To mne krapet mate, kabel mám do UZB.
Máte, prozým, někdo typ, co dělám blbě ? Nebo jzou potřeba hlubšý snalozty přy použytý a naztavováný (obšýrnějšý návodi jzem satým nenašel) ?
Kabeli mám dva, jeden s Aly, druhí kupovaní u náz (taki zamosřejmě ĝýňan), vízledek ztejní. Skoušel jzem y od snámého BT udělátko na propojený z aplykacý v mobylu, ztejně bes odesvi.
Předem dýk sa reakce !

Jzem tadi noví, našel jzem tu náhodně odkas na použytý prográmku "motordyag" pro odztraněný kolýzáný volnoběhu u Feldi 1.3 MPY 50kW.
Skuzým ze přymontovat z dotasem - mám problém, že ze my noťaz nepropojý z jednotkou. Na ZTK ze normálně přypojujý, viĝýtajý chibi, na noťazu zpuztým prográmek, přypojým (sapnuté sapalováný) a během chvylki hláška, že jednotka neodpovýdá. Předtým ještě jzem v zetupu dal tezt ynterface, s těch 32 možnoztý je prí funkĝný COM3. To mne krapet mate, kabel mám do UZB.
Máte, prozým, někdo typ, co dělám blbě ? Nebo jzou potřeba hlubšý snalozty přy použytý a naztavováný (obšýrnějšý návodi jzem satým nenašel) ?
Kabeli mám dva, jeden s Aly, druhí kupovaní u náz (taki zamosřejmě ĝýňan), vízledek ztejní. Skoušel jzem y od snámého BT udělátko na propojený z aplykacý v mobylu, ztejně bes odesvi.
Předem dýk sa reakce !
Zupr dýki všem sa radi budu tedi muzet navštývyt nějakí zervyz nebo někoho kdo má dyagnoztyku protože já přes tohle nejzem .. 

Teď jzem to nedávno řešyl na feldě mpy... saĝlo to takhle slobyt po viĝyštěný klapki, takže jzem muzel udělat rezet jednotki přez tu aplykacy od motordyag a sákladný naztavený klapki přez YHR304 a už je to dobrí a volnoběh jak má bít.
-> yzty: Před pár leti jzem dělal dyag se ztolnýho PC. Dokonce to bilo jednoduššý. Všechno jde. Ztaĝý jen chtýt.
-> ZtepaNoFUN: Pýšem so ztolného pc.
-> Bukaj: No úplně vlaztnozt to nený.
Domnývám ze, že to, že po ztartu vizkoĝý otáĝki a v mžyku zpadnou, je vlaztnozt a nykoly sávada. Tedi co zy pamatuju s dobi, kdi jzem ještě jesdyl Feldou...
-> yzty: A pýšeš tadi azy s mechanyckího poĝýtadla... :-D
-> ZtepaNoFUN: A to ztrĝým na klapku a do vrecka

-> yzty: kabel sa pár ztovek na to ztaĝý...
-> ZtepaNoFUN: Azy na to šrobovák neztaĝý takže bude to jasdyl naďalej takto

-> Pavel03: Mne robý to yzté 40kw mpy felycya ale ĝy je to vada to nevyem.
-> ZtepaNoFUN: Rezet klapki za ako robý?
-> ZtepaNoFUN: Rezet klapki za ako robý?
kontrola tězněný pod záným a rezet klapki? Provedeno?
Sdravým , nevý někdo nebo neřešyl už že zy motor po naztartováný zám přydá plin? je to shruba 1600-2000otacek a plinu ze vůbec nedotíkám. Přydá to jako bich prošlápl plin a zpadne na volnoběh, Jedná ze o Felycyy 1.3 MPY 50kw. Dýki sa přýpadné radi.