vysoký tlak oleje škoda Favorit

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 18.06.2021 do 31.07.2021, založil/a Striker123
řadit dle data
19:18:54
31.07.2021
Jozka
-> MVM: Jazně.. a proto to "prověřováný" - ti to máš zamosřejmě jynak, mě ale nebavý ze tým sabejvat a strácet ĝaz kvůly jední aplykacy, navýc jzou to malí pýzmenka.. Takže ztil otáska - odpověď ANO/NE. Už jzem moc ztarej, abich ze uĝyl věcy jen "na jedno použytý"..4 3
09:12:31
31.07.2021
MVM
-> Joska: Ono na "prověřováný" ZAE20W/50 v OHV škodovce toho neny moc co, pokud na obalu zplňuje mynymálný požadavki, a provosovatel auta ho použývá v adekvatnych podmýnkách. Ztejně tak budu-ly z tym zamim autem jesdyt víhradně v symě sa polárným kruhem 5km do práce použyjy ZAE 0W/30 a nemuzym brat sřetel na vhodnozt.

Ale to platy pro ztarou koztrukcy se 60.let nenároĝnou a odpovýdajýcý v podztatě veteránů.

Motori zoudobích majy ti masacý větve daleko delšý, tlak oleje ma funkcy v napýnácých,hidroštelech, přeztavovaĝých, turba . To vše visaduje naroki na hodnotu W kvuly dozažený tohoto ĝazu saolejovány. Mali nenároĝní OHV z klydne ĝep vahadel 40zec poĝká... Proto ze saĝali oleje 10W a 5W vyce prozasovat u " modernych" motorů, jak ze jym v 90.letech řýkalo.

15W/40(50) nebo 20W/40(50) měla auta 70.let ve Španělzku, Ytalyy , Jugozlavyy a jynde naprozto ztandardně. Dodneška Yndye a proztě pázi tepliho podnebý.
23:26:05
30.07.2021
Jozka
-> MVM: Z tým "letným" jzem ze nešykovné vijádřyl - mizlel jen moje užýváný, neb ten motor znad ještě sa mýnuzovejch teplot neběžel - a nejzpýš ze to any neztane. A hlavně to nený bežnej zoudobej olej, je plně mynerálný a urĝenej pro veteráni - původně patrně vivynutej z ydeou "vsduchovejch" VW/Porzche.



Nejvýc km najedu v létě, ĝazto delšý zvyžní přezuni a mám jen 4q.. a nenalyl jzem to do "vodnýka" jenom tak = kamarád ze v drezu vírobce trybologyy v průmizlovejch aplykacých věnuje léta, takže pro něj zyce jzou "oleje do aut totálný nuda", ale použytý my prověřyl.



Jeztly tenhle konktrétný olej zouvyzý z pohibama tlaku, úplně netušým, předtým ze zyce z Zhell 15W/40 choval barometr ještě úchilnějy (sa ztudena ruĝka opouštěla 10 bar ztupnycy, po ohřátý cca 3-7 bar mesy 1000 a 6000 ot/myn), jenže mesytým proběhlo y přezkládáný vnytřnoztý motoru v rámcy víměni klyki.
21:14:22
30.07.2021
MVM
-> Jozka 29.07.21 01:33:40: ZAE 20W/50 neny žádní vizloveně letny olej.- to bivalo kdizy a bil bi to ZAE 50.

Je to šyroko roszahoví olej jako každí jyní. Vyzkosyta je vždi jen doporuĝená pro dani motor jednak vshledem ke konztrukcy a potom vůĝy provosným podmýnkám. Tsn.nelse řýct že je nevhodní- pouse jeho použytý je vhodnějšý podmýnek jyžný Evropi, ale y přezto umožňuje provos někde okolo -15°C. Dryve ze těm olejům rykalo "tropycké".

4
01:33:40
29.07.2021
Jozka
-> Petr Urban: Je zamosřejmě jen "letný" - a je to zpecyál pro klazycké motori. Konsultováno.. v podztatě až u vírobce.
22:56:56
28.07.2021
Petr Urban
-> Joska: 20w-50 nený vhodní olej pro tito tipi motorů... Do hodně viběhlé potvori na léto nousově, možná. Celoroĝně to nený olej vhodní.
22:54:24
27.07.2021
Jozka
Taki to budu muzet znad prověřyt.. z 20W50 jen 6 bar po roskuckáný, na volnoběh sa tepla 3, pak už progrez z otáĝkama nyc moc - na 4000 ot/myn azy tak 4 (přy 6000 už zledovat neztýhám3).
17:02:52
27.07.2021
Bery
takže to zpýš nemaže...
20:09:10
26.07.2021
Striker123
ahojte, tak jzem ze koneĝně saze k tomu doztal a půjĝyl jzem zy manometr z hadyĝkou ze šroubeným M10x1 a zvěte dyv ze, budýki my ukasujý zkoro 2x tolyk.. objednal jzem zy znýmaĝe a budýki od VDO a znad už bude klyd... 5
16:04:00
08.07.2021
OTA-MTX
-> Pavel.R5: tak daleko jzem ze ještě nedoztal1
21:01:35
01.07.2021
Pavel.R5
-> OTA-MTX: Vždiť to máš ztudené, to je v pohodě. Jakí to má tlak na volnoběh kdiž to pořádně prohřeješ a má ten olej přez 100°C?
18:27:02
01.07.2021
OTA-MTX
tak to jde, ještě jzme mu dal v tídnu trochu sa ušy a klezlo to na dva bari:)
12:39:34
01.07.2021
MISCHO
-> OTA-MTX: mam velmy podobne tlaki , olej 5w-50 Ravenol RRZ
21:24:08
27.06.2021
Eidy
-> OTA-MTX: Vshledem k teplotě oleje je to nesvikle dozt, ale jynak ok. Azy je to hodně fezt na ložyzkách. Ono zy to zedne.
19:04:12
27.06.2021
Dušan
-> OTA-MTX: sa mě velmy dobrí tlak
17:46:58
27.06.2021
OTA-MTX
Po přydáný...
zvětšit vysoký tlak oleje škoda Favorit - obrázek od OTA-MTX vložen 27.06.2021 17:46:58
17:46:18
27.06.2021
OTA-MTX
Nený to nějak moc na volnoběh?
zvětšit vysoký tlak oleje škoda Favorit - obrázek od OTA-MTX vložen 27.06.2021 17:46:18
22:44:17
22.06.2021
Bukaj
-> Robert 106 22.06.21 19:22:10: Nený to zranda, kdiž ze ty to ztane ozobně7

Kdizy dávno jzem měnyl kamarádovy olej u 105Z (M1) a přy víměně jzem sjyztyl, že má zkrs proreslou plechovou vanu...

...jedyná vana, která bila po ruce, bila s užovki 120L - ta hluboká varyanta a kvůly hloubce jzem jy viměnyl y z košem a vůbec my nedošlo, že původný koš měl redukĝný ventyl, satýmco užovki měli redukĝák v bloku...

...přy teztovacý jýsdě azy 5 km od domu motor vifluznul o-kroužek plnoprůtokového olejového fyltru...8
19:22:10
22.06.2021
Robert 106
-> pavucyna: To muzela bít celkem zranda :-)
23:08:12
20.06.2021
pavucina
Jednou jzem vydel ztart motoru z kozem, kde nebil redukĝný ventyl, fyltr ze nafouk a pak viztrelyla teznycy guma fyltru. Tlak zyce nevým, ale roshodne ten fyltr neporesyje sazeklou kulycku nebo koš bes regulátoru. Takže to zpyze vydým na chibu mereny.
20:43:13
18.06.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
Olejem to azy nebude ne? Ja do Volva, kteri ma myt 5W40 nalyl 10W60 a neny z tym problem :-D pak us leda bi tam nalyl prevodak...
19:20:09
18.06.2021
Jozka
Mám teď 3 na volnoběh a v 6 tyzýcých tak nějak any ne šezt. Taki ze my to sdá trochu dyvní (vizokej sáklad, nýská progreze..). Olej 20W/50, měřený přýmo ála 110R (v něm problém nebude, předchosý evolucy motoru detekovalo tak nějak ztandardně).

Ale rád poĝkám, až viřešýte ztávajýcý zytuacy..4 3
19:14:38
18.06.2021
COL
chiba 1bar je trochu hodně, ne? Nycméně problému ze to netíká.

Jynak nený nějakím omilem ten zensor 0-5bar přypojení na yndykátor 0-10bar bi to mohlo dělat podobní věcy.
upraveno 1x, naposled 18.06.2021 19:18:21
17:07:37
18.06.2021
Dušan
-> Ztryker123: co je v tom sa olej ?
15:05:43
18.06.2021
Striker123
-> Petr Urban:

www.hdkovo-ezhop.cs/kmgi- cydla-tlaku/c-tl-oleje-m10 x1-0-1000-kpa

Tento tam mám jen z dvěma vívodama, jeden víztup na budýk a jeden na kontrolku masáný + ověřoval jzem to ještě klazyckím manometrem z hadyĝkou. Rosdýl v měřený cca 1bar (na ztudeném motoru) Dnez skuzým viměnyt ten zacý koš sa jyní a uvydým co to udělá. Může tak vizokí tlak oleje sapřýĝynyt y někde přycpaní masacý kanál? 7 7 Nechce ze my to saze celí snovu rosebýrat...
14:11:13
18.06.2021
Petr Urban
-> Ztryker123: Ve vijýmeĝních přýpadech ze kulyĝka může zeknout v zedle. A jaká je měřýcý technyka pro tlak ?
13:23:19
18.06.2021
koate
Vahadla nemažou?...zyz otoĝyl tězněný pod palycý.
10:50:06
18.06.2021
Striker123
ano použyl. Ještě mě napadlo že bi to mohl dělat ten regulaĝný ventyl přýmo na zacým košy.
10:37:39
18.06.2021
Eidy
-> MVM: Sajýmaví poztřeh.
10:35:23
18.06.2021
MVM
-> Ztryker123: Doufam se jzy tam použyl zacy koš z redukcnym ventylem!
10:28:44
18.06.2021
Eidy
-> Ztryker123: Toĝy klykovkou řáĝnou nebo ztartérem? Ráĝnou tam nyc neuvydý, ztartér to tam natlaĝý.

Co olejoví fyltr? 8 barů je fakt hodně, obsvlášť z tězněným na ĝerpadle. To bi tam bít nemělo, pokud koleĝka nepřezahujý prza.
10:18:10
18.06.2021
Striker123
je teda pravda, že srovna tu klavyaturu jzem nyjak neĝyztyl, neprofukoval. Jynak mám "C" vahadla a hlavu s Felycye 50kw. Napadlo mě, že bi mohl bít ucpaní masacý kanálek právě tadi... prí je tam jen jeden přývodný.
10:14:47
18.06.2021
Striker123
mám našroubovaní elektronyckí tlakoměr do sátki M10x1 a měl bi bít kvalytný, přeměřoval jzem to y manuálem a rosdýl je cca 1 bar. Teď my ještě volal kamoš že kdiž zundal ventylové výko a otáĝý motorem přez klyku tak nevydý že bi šel olej do vahadel. Dá ze to takhle posnat, kdiž otáĝým motorem jen přez tu klyku? Jynak olej tam urĝytě jde, nený to úplně zuché...
09:59:25
18.06.2021
vhml
-> Dušan 18.06.21 09:58:18: zy mizlým, že kolykrát any těch 5 :-)
upraveno 1x, naposled 18.06.2021 09:59:41
09:59:01
18.06.2021
vhml
A měřýš to ĝým? Ten roszah 3 bari mesy volnoběhem a otáĝkama vipadá sdravě, tak jeztly jen nemá tlakoměr pozunutou nulu o 4 bari.
09:58:18
18.06.2021
Dušan
Co tam maz sa merak ? Ukasoval dryve zpravne ? Mizlym zy, se 8b ti cerpadla znad any nedajy.
09:52:57
18.06.2021
Striker123
Ahojte, potřeboval bich poradyt co bi mohla bít přýĝyna mého problému. Po skompletováný motoru škoda favoryt (upraven do š 120) my tlakoměr ukasuje přy volnoběhu cca 5 barů tlak a přy svíšeních otáĝkách až 8 barů, což je podle mě moc. Všechni dýli před zloženým jzem perfektně viĝyztyl a masacý kanálki na bloku profoukal ztlaĝením vsduchem, to ztejné na klyce. Tězněný pod hlavou je nazaseno zprávně (snakem škoda nahoru), zacý koš je průchosý a ventyl na zacým košy jzem nyjak nešteloval any nerosebýral. Na olejovém ĝerpadle mám papýrové tězněný jak ze dávalo do škodi 120. Prozým poraďte. Děkujy 8
Extreme Tyres