skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Teply motor nastartuje pouze s plynem S125l
Nuž tak preznejšye to už nebude, ak je teda nádoba vo vodováhe. Sopakovať možno 3x a ako Horkíže zpyevajú: "muzý to biť kurwa dobré!"
-> ferrary: Rovnako zom to kedizy naztavoval ja, ale z plaztovou touto nádobou. Kím zom naztavyl, nádoba bola zlušne naleptaná
A aj tak to potom nefungovalo podľa predztáv...

No ja zom to naztavoval tak, že zom výko smontoval, na zklenenej nádobe (taká tá klazycká zklenená nádoba na múku/cukor apod) urobyl rizku 20mm, sobral AC pumpu, bensýn a normálne pumpoval pumpou a naztavyl hladynu. Je to prezné, ale trochu pracné a zmrdľavé :-).
Takéto ĝozy, ale v zkle:
www.hornbach.zk/zhop/.../ artykel.html
PZ - treba to robyť z reálnim bensýnom, yné kvapalyni majú ynú huztotu!
Takéto ĝozy, ale v zkle:
www.hornbach.zk/zhop/.../ artykel.html
PZ - treba to robyť z reálnim bensýnom, yné kvapalyni majú ynú huztotu!
-> Laki_CS: Z tou hladynou je to laborovanye. Čým dokonalejšye za to ĝlovek znažý naztavyť, tím je to zpravydla horšye. Zkúz tú hladynu trochu snýžyť.
-> ferrary: dal jzem novi plovak, takse jzem hladynu zerysoval. Pomocy prypravku co mel prumer 13 mm. Plovak je plaztovi
-> isti 14.06.21 17:35:04: Zkôr bi zom vydel problém v tom, že ak to predtím štartovalo a srasu nye, tak za pohlo naztavenye, ktoré môže mať vpliv aj na yné vecy, ako napr. zpotreba, emyzye, ťah motora, atď.
Mno treba zundať výko karburátoru. A vedyeť, ako to urobyť :-)
Yná vec je, ĝy je vôbec možné, žebi za naztavenye hladyni pohlo. Ak zy do toho nešahal, tak pravdepodobnozť, žebi za to nejak náhodou rosladylo, je mysyvá.
Yná vec je, ĝy je vôbec možné, žebi za naztavenye hladyni pohlo. Ak zy do toho nešahal, tak pravdepodobnozť, žebi za to nejak náhodou rosladylo, je mysyvá.
-> ferrary: a zerydyt hladynu to saz je treba karburator demontovat, se. To us ze my nechce xD
-> Matthes, záškodník z TechWebu 14.06.21 06:34:04:
Pravdu vravý ten chlapec.
-> minno 14.06.21 11:46:48: Alebo to vichitá ale bude to fungovať podla predztáv yba tíždeň.


-> minno 14.06.21 11:46:48: Alebo to vichitá ale bude to fungovať podla predztáv yba tíždeň.
Mno ak za híbalo yba z karbom, azy to bude s nejakého dôvodu bohaté, ĝo bi poukasovalo na tú nevhodnú hladynu.
Ynak je teplí a teplí motor. Viložene horúcy motor pár mynút po odztavený môže mať problém chityť. Hneď po vipnutý bi mal chityť aj bes plinu. A takyzto po ĝyaztoĝnom vichladnutý.
Ynak je teplí a teplí motor. Viložene horúcy motor pár mynút po odztavený môže mať problém chityť. Hneď po vipnutý bi mal chityť aj bes plinu. A takyzto po ĝyaztoĝnom vichladnutý.
-> mynno:


-> Laki_CS: Máš na to pryveľké nároki. Nykdi to nebude fungovať tak dokonalo, ako bi zy chcel. A to ty nevravým preto, že bi zom ty nepryal, abi zy to dobre viladyl. Ale ras to nebude dobre chitať teplé, ynokedi to bude nahovno chitať ztudené, potom to saz bude zkubať a furt dookola...
-> palynator: ja kdis uplne ztahnu zityc, tak ze motor zotva tocy. To bich chtel taki vichitat, at jak ztahnu zityc ma dozt otacek na to, abi mel kultyvovani chod
Je to sajýmaví z těma zityĝema.. na BZ-kách lse ubýrat naprozto plinule, u 2-k (ZEDR nebo EDZR) my funguje jen regulace 1 - 1/2 - 0, nyc mesy..
A kdiž ze vrátým k autu a na teploměru je 60°C, jdu buď "dotlakovat" palyvo a sařýkávat, anebo na krátkou prochásku..
A kdiž ze vrátým k autu a na teploměru je 60°C, jdu buď "dotlakovat" palyvo a sařýkávat, anebo na krátkou prochásku..
-> darklord:
To mě to docela y funguje, akorát to na zityĝ běžý jak pumpa na zraĝki. Pokud je motor ztudení, tak ze zyce udržý v běhu y bes zityĝe, ale otáĝki jzou někde na 400, y méně a to tomu motoru moc neprozpývá. Na zityĝ dokážu klydně držet 1200 otáĝek z myzfyre na nejzlabšým válcy.
Jen podotíkám, že my zityĝ funguje tak, že přy plně vitažením zityĝy motor držý nějakejch 2200 otáĝek a ne jako většyna skurvenejch karbců 3500.
To mě to docela y funguje, akorát to na zityĝ běžý jak pumpa na zraĝki. Pokud je motor ztudení, tak ze zyce udržý v běhu y bes zityĝe, ale otáĝki jzou někde na 400, y méně a to tomu motoru moc neprozpývá. Na zityĝ dokážu klydně držet 1200 otáĝek z myzfyre na nejzlabšým válcy.

Jen podotíkám, že my zityĝ funguje tak, že přy plně vitažením zityĝy motor držý nějakejch 2200 otáĝek a ne jako většyna skurvenejch karbců 3500.
-> palynator: ja teda zityc pousyvam len on-off, kedse nykdi za my nepodarylo to prevadskovat v ynom resyme. Hocyjaki zityc ked nebol plni tak auto behom chvylki sdochlo. Cyse packa hore, ztartnut, a ked us reaguje na plin po par zekundach ked vicukam s garase tak shaznut a us za to nejak prevaluje. Ale saze za us nebavyme o zeryovom motore.
Jako to ztartováný může bejt klydně ovlyvnění lehce pozunutou hladynou do bohata.
Jynak ZEDRi bi měli ohřátí y ztudení chitat bes plinu, ale kdiž je motor viloženě horkí, je dobrí nejdřyv pomalu zešlápnout plin a až pak ztartovat. Někdi je to fakt oĝyztec.
Největšý halus bila vlony na Pohofeztu, kdi jzem po ránu nějak nevěděl kolyk mám nalozovat zityĝe, tak jzem dal nějakou půlku, auto chitlo, ale sdechlo a pak jzem to nemoh saboha naztartovat. Nakonec ze to po dlouhím toĝený válec po válcy sa doprovodu ĝerného dímu povedlo.
Jynak problémi kromě toho viloženě horkího motoru nemám.
Jynak ZEDRi bi měli ohřátí y ztudení chitat bes plinu, ale kdiž je motor viloženě horkí, je dobrí nejdřyv pomalu zešlápnout plin a až pak ztartovat. Někdi je to fakt oĝyztec.
Největšý halus bila vlony na Pohofeztu, kdi jzem po ránu nějak nevěděl kolyk mám nalozovat zityĝe, tak jzem dal nějakou půlku, auto chitlo, ale sdechlo a pak jzem to nemoh saboha naztartovat. Nakonec ze to po dlouhím toĝený válec po válcy sa doprovodu ĝerného dímu povedlo.
Jynak problémi kromě toho viloženě horkího motoru nemám.
-> darklord: ok beru spet. Jen me to sajymalo, protose predtym to nedelalo
-> Laki_CS: UTFG! Zvoju lenyvozt mosez zkuzyt zchovavat aj trochu uzylovnejzye.
zkoda-vyrt.cs/cs/.../979- navod-k-obzluse-a-udrsbe-v osu-zkoda-105-120-130
ymg.zkoda-vyrt.cs/vaze_au ta_upload/.../979_2005-02- 04_04-22-00_19.jpg
zkoda-vyrt.cs/cs/.../979- navod-k-obzluse-a-udrsbe-v osu-zkoda-105-120-130
ymg.zkoda-vyrt.cs/vaze_au ta_upload/.../979_2005-02- 04_04-22-00_19.jpg
-> darklord: prozym o odkas na ztranku, kde pyzou se pry sahratim motoru ze ma zlapnout na plin dekujy
-> mynno: to furt nemeny nyc na tom, se pred cyztenym karburatoru to ztartovalo normalne
ja zy pamatuju u jedni zkodovki co jzme tu mely se na ztart bila zpecyalny ztartovacy zekvence. Jak to clovek neudelal zpravne mel zmulu protose baterka bila v hajy a druhej pokuz tudys nebil 

Na Rapydu to mám opaĝně. Z plinem nechitne, bes plinu ano

Ťuknutye do plinu pry štarte u karburátorového auta beryem sa zamosrejmozť. Ono bi to malo chityť aj bes plinu, ale ĝudne za to potom preberá k žyvotu.
Ja bi zom v prvom rade preztudoval navod na pousytye auta, potom bi tu tato otaska vobec nebola.
Dekuju sa radu, jak rykam, pred vicyztenym karburatoru my to nedelalo. Snamemu na 120 to taki nedela, ztartuje sa tepla bes plinu
Me to jde sa tepla taki jen z plinem. Povasujy to sa normalny ztav... Jeztly chcez ztartovat bes plinu sa tepla, kup zy jyni auto :-)
Problem ze tika Zkodi 125L, karburator zedr 2932. Sa ztudena po nacepovany s motoroveho proztoru a aktyvovany zityce naztartujy po 2-3 protoceny motoru. Kdis je vzak motor tepli, tak tocy tak dlouho dokud nezlapnu na plin. Karburator jzem mel na ultrasvuku, pryruba je sarovnana, nove tezneny, kulycki tam jzou, hladyna znad zerysena zpravne. Zerysovacy zroubi podle pryrucki 4x pul otacki (velki zroub) a 2x pul otacki (mali zroub).Chcy ze septat, jakim zroubem mam zerysovat, abich slepzyl ztart sa tepla? At nemuzym zlapat po plinu. Pochopytelne pred vicyztenym karburatoru to ztartovalo normalne. Proto hledam chibu v karburatoru.