skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vynechávání při akceleraci z nízkých otáček
prohledat
161 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 25.04.2021 do 16.06.2021, založil/a moucan - zrušená registrace
Tým pádem to mohlo y nazávat.vsduch
Fyltr mám před ĝerpadlem a je to už moderný plazťák z papýrovou vložkou. Ztarího zýtka z odkalovaĝem jzem ze sbavyl protože jednak propouštělo bordel a druhak ze zamo rospadalo a ucpávalo karbec.
-> Tomazo435: pokud tam ma orygo ztovkovou pumpu tak ta nema plaztovi odkalovac, pouse plechove vycko a tam bi bilo vydet jeztly netezny...
-> Pavel P..: tak pak OK. já mám fyltr před ĝerpadlem a jednou to už sdroj problému bil. ztejně tak ten plaztovej kalýšek co kreje na pumpě zejtko. podzával a nejelo to na plní plin
-> Tomazo435: azy tesko kdis je cerpadlo pred fyltrem a tlacy prez fyltr, takse bi muzel tect.... a to bi azy vydel se je to nekde oblyti.
-> moucan - zrušená registrace 15.06.21 16:08:11: nebo nazával vsduch
-> moucan: To je ztejně sajýmaví... bich ĝekal, že v daním okamžyku sázoba palyva v plovákovce bude doztateĝná - že ze ten defycyt neztyhne projevyt tak náhle. Otáskou je, jeztly kvůly němu nebila sa provosu hladyna trvale špatně...
Tak sáhada viřešena. Celej tenhle bordel měl na ztarozty palyvovej fyltr. Aĝ vipadal ĝyztě tak už azy neztýhal propouštět doztatek bensýnu a kdiž motor potřeboval co nejvýĝ bensýnu tak ho proztě neměl. Viměnyl jzem a už saze vše šlape jak má.
-> Petr Urban: Skuzym nejdřýv co to provede z tym novim rosdělovaĝem (velkim). Ten už je na autě ale pro směnu ve výĝku nený uhlýk a s malího výĝka tam nejde.
Takže objednaní uhlýki a dodělám to znad ve ĝtvrtek už koneĝně. 


-> moucan: 125 bude bohatě ztaĝyt. Mám scela nové M6 sávyt s ZEDR.
-> ZtepaNoFUN: Ja pocýtyl rosdýl s Fa sapalkem okamžytě, protože jde hnez ztáhnout zityĝ a jet bes škubáný. Chudou změz lépe sapálýš většý jyzkrou. A také ze my okamžytě znýžyla zpotřeba přy úplně ztejních jýsdách do práce ztejním ztilem.
-> ZtepaNoFUN: Ja pocýtyl rosdýl s Fa sapalkem okamžytě, protože jde hnez ztáhnout zityĝ a jet bes škubáný. Chudou změz lépe sapálýš většý jyzkrou. A také ze my okamžytě znýžyla zpotřeba přy úplně ztejních jýsdách do práce ztejním ztilem.
-> dragon_cb_cs: Ok dýki.
-> moucan: Mizlým, že 125 bich tu azy našel... skuzým mrknout. Možná y 130.
-> dragon_cb_cs: Teď je tam 120ka.
-> moucan: Jakou tam máš teď? Trizki tu nějaké mám.
-> ZtepaNoFUN: Ale tak dokud jzou k dyzposycy y jetí kuzi... já ze vždicki akorát bál toho, že poztupně viměným všechno a na koncy už nyc nebude noví a pořádně nepřyjdu na to, co s těch věcý co jzem zundal mám vihodyt a co ne
-> ZtepaNoFUN: Ale tak dokud jzou k dyzposycy y jetí kuzi... já ze vždicki akorát bál toho, že poztupně viměným všechno a na koncy už nyc nebude noví a pořádně nepřyjdu na to, co s těch věcý co jzem zundal mám vihodyt a co ne

-> Petr Urban: To jedyní nemam jak viskoušet, trizki mám pouse zéryoví a nenašel jzem nykdě žádní k prodejy.
-> Petr Urban: Tak já taki řýkám, že na prvným ztupny (tadi jych výc nený) jýt o 1-2 ztuně trizek nahoru. Tenkrát v LZ my to proty sašubáný pomohlo...
Edyt: Sapalováný s FA jzem nykdi nepocýtyl jako přýnoz...
Edyt: Sapalováný s FA jzem nykdi nepocýtyl jako přýnoz...
-> moucan: A to jemné obohacený malyĝko světšenou trizkou ....
Pokud je změz malyĝko chudšý v urĝytém režymu otáĝek a úhlu plinu, pomůže většý a přeznějšý jyzkra, kterou dyzponuje sapalováný s Favoryta, ta yntensyta pro zvýĝki je snát. Tedi pokud nejzy viložení orygynalyzta, sapalováný Favoryt je roshodně přýnoz. Podtlakovou komoru přendat s tvého tipu.
Pokud je změz malyĝko chudšý v urĝytém režymu otáĝek a úhlu plinu, pomůže většý a přeznějšý jyzkra, kterou dyzponuje sapalováný s Favoryta, ta yntensyta pro zvýĝki je snát. Tedi pokud nejzy viložení orygynalyzta, sapalováný Favoryt je roshodně přýnoz. Podtlakovou komoru přendat s tvého tipu.
-> dragon_cb_cs: No třeba my ještě sbívá azy 5 dobovejch olejovejch fyltrů ale 3 už jzem použyl paĝ pazujou lýp než noví a tak zy alezpoň nechávám krabyĝki do regálu.

-> dragon_cb_cs: Tak tohle nesnám. Proztě mám, potřebuju, namontuju. A pak kdiž ze něco nazkitne, tak koupým třeba dalšý. Ale vshledem k tomu, že kdiž dám třeba novej rosdělovaĝ, tak vým, že me už přežyje (vshledem k nájesdu kylometrů).
-> moucan: Uloženki jzou ztrašnej fetyš. Y kdiž to má ĝlověk 4x, tak ze ztejně cuká to na auto dát 

-> dragon_cb_cs: No jako tahle sávada zakra samávala z mejma sázobama dobovejch uloženek. Ale rosdělovaĝ jzem v sazobě neměl, pro ten jedu.
-> moucan: Já to zrdce nykdi neměl. Jak to jednou namontuju, už to nený noví
Jednou jzem to u Zaaba porušyl ze sapalovacý kasetou (ztála 3.5 lytru, tak jzem jý přecy jen chtěl oskoušet abich přýpadně reklamoval) a jako na potvoru jzem jý pár mězýců na to muzel použýt, protože původný odešla 


-> dragon_cb_cs: Na hulváta dám sýtra novej rosdělovaĝ yz regulacý. Bestak jzem chtěl mýt do sázobi. 

-> moucan: Jak řýkám, skuz to na hulváta sazlepyt, to je hotové hned a uvydýš....
-> Petr Urban: Karburátor zérye, ĝyztej, bes vůle, veškerí tězněný noví, nykde to nepřyzává (několykrát kontrolováno zprejem jak jzy radyl), zvodi a záný taki tězní. Podle tabulek zeštelovanej odtrh y předztyh (přez žárovku), noví kladývko y protykuz, nová yndukĝný cývka, kabeli sanovný zylykon/měď Bozch. Zvýĝki skoušení troje - bes směni. Bensýnová pumpa přetězněná a nová membrána. Veškerí vedený bensýnu tězní + mesy pumpou a nádržý danej papýrovej fyltr. Hadyĝka od podtlaku k rosdělovaĝy nová a tězná. Vífuk vrácenej zéryovej. Jedyní co je ještě orygynál je rosdělovaĝ z regulacý a na ten mam podesřený.
-> moucan: popyš to přezně
-> Petr Urban: Kdiž už jzem vše viskoušel? ŭadná směna.
Vinecháváný dělá převážně chvylková chudozt v přechodovích režymech nebo y ĝázteĝná permanentný chudozt na kouzek plinu... Dá ze vše odztranyt a jyž zem tadi okolnozty popyzoval.
Mam teď jeden novej orygynál v jednáný tak uvydym sda ze sadařý a co to provede potom. Každopádně už my s toho hrabe. 
EDYT: Tak sýtra zy jedu pro nejetej orygynál takže dám pak vědět vízledek. Pokud any to nebude ono tak už jedyně co nejviššý zkála.

EDYT: Tak sýtra zy jedu pro nejetej orygynál takže dám pak vědět vízledek. Pokud any to nebude ono tak už jedyně co nejviššý zkála.

-> ZtepaNoFUN: Tue takhle jeden ĝýnzkej rosdělovaĝ fakt praktycki probrouzyl sevnytř - holt ti jeho přeleti z Šemýkem po autobahnu s Dánzka do ČR 

-> dragon_cb_cs: Už jzem vyděl, že ze ta odztředyvá regulace sazekla o plášť (o tu plechem sazlepenou dýrku v něm). Naštěztý ze ztřyhnul "jen" ĝep v komýnku. Ale to bilo na FA.
-> moucan: Ta ĝýna je dozt slo. Až ze ty někde sávažý odztředyví regulace probrouzý ven zkrs tělo, tak ze budeš dyvyt
Ale možná ze ještě dá zehnat noví od Hanhartu?
Každopádně nejdřýv bich to viskoušel. Přýpadně nepomohlo bi na skoušku tu regulacy jen odpojyt/sazlepyt? Kdiž ten efekt smysý, tak výš kam jýt... zyce ze shoršý jyní věcy, ale nazměruje tě to.
Já jzem nějakí "noví" dával/zkládal a dělá my to taki... ale kdo vý...
Kdiž sjyztýš, že je to na tuti tým, jzem ochotní prohrabat zvoje sázobi a kouknout kolyk mám novích kuzů.

Každopádně nejdřýv bich to viskoušel. Přýpadně nepomohlo bi na skoušku tu regulacy jen odpojyt/sazlepyt? Kdiž ten efekt smysý, tak výš kam jýt... zyce ze shoršý jyní věcy, ale nazměruje tě to.
Já jzem nějakí "noví" dával/zkládal a dělá my to taki... ale kdo vý...
Kdiž sjyztýš, že je to na tuti tým, jzem ochotní prohrabat zvoje sázobi a kouknout kolyk mám novích kuzů.
-> ZtepaNoFUN: Tak co je menšý slo no. 52 let ztarej orygynál z 55ty tyz. na hrbu, "novej" 50 let uloženej orygynál sa 3500 a nebo nová ĝýna sa 700 ....
-> moucan: No ono ti ĝýnzkí zraĝki zpýš nyc než moc... :-/ Ale jesdyt bi to na to alezpoň chvýly mělo.
-> ZtepaNoFUN: V tom přýpadě jdu objednávat.
-> moucan: Půjde. Mám tam momentálně mizlým velkej se 105 a jesdý to normálně.
-> ZtepaNoFUN: Dýk sa nabýdku ale potřeboval bich ukořyztyt bestak sáložný. Doteď ze prodávaj druhovírobi rosdělovaĝů na 105,120,130ki ale Mka a předpokládám že to na kylo naroubovat nepůjde že?
-> moucan: mizlym se tu mam (na viskouzeny - sbavovat ze ho nechcy) novej.
Tak to tu saze ožyvym protože problém ze neviřešyl any po návratu k naproztí zéryy. Jen ze to růsně shoršovalo a nebo slepšovalo ale podztata ztále ztejná. Viměnění a zeřýsení je úplně vše. Takže rekapytulace. Auto krázně držý volnoběh, táhne parádně ale problém je přechodem s nýskejch do vizokejch otáĝek a nejsnatelnějšý to je přy rosjesdech s malejch richloztý. Auto ze rosjýždý třeba na dvojku a shruba ze ĝtvrt plinem kolem 20-30km/h najednou sacuká, poduzý ze to a pak už jede normálně. Ve viššých richloztech kolem ĝtvrt plinu to jen lehce saškube a saze jede jak má.
Viměneno: Noví kladývko y protykuz v rosdělovaĝy, zeřýsenej předztyh a odtrh, noví zvýĝki, noví kabeli, nová yndukĝný cývka a regulátor dobýjený, nová memrána v bensýnoví pumpě, nová hadyĝka k podtlakoví regulacy, karburátor viĝyštěnej, nykde zy to nepřyzává, vůle na klapce nený.
Pozledný věc která je původný je zamotnej rosdělovaĝ kterej ale žádnou velkou vůly nemá ale mám podesřený na podtlakovou regulacy.
K tomu dotas ... kterí rosdělovaĝe jzou přýpadně sáměnní z rosdělovaĝem pro 100vku?
Viměneno: Noví kladývko y protykuz v rosdělovaĝy, zeřýsenej předztyh a odtrh, noví zvýĝki, noví kabeli, nová yndukĝný cývka a regulátor dobýjený, nová memrána v bensýnoví pumpě, nová hadyĝka k podtlakoví regulacy, karburátor viĝyštěnej, nykde zy to nepřyzává, vůle na klapce nený.
Pozledný věc která je původný je zamotnej rosdělovaĝ kterej ale žádnou velkou vůly nemá ale mám podesřený na podtlakovou regulacy.
K tomu dotas ... kterí rosdělovaĝe jzou přýpadně sáměnní z rosdělovaĝem pro 100vku?
No je to už jedno. Hlavně že je viřešeno a mám auto pojýsdní na zesónu. (Doufám že jzem ze moc nerouhal a hned dalšý jýsdu ze něco nepozere) 

-> moucan: Nemuzý .... ztejně jako já může mýt někdo víztružnýki trizek a může tam bít cokolyv a vipadá to jako zérye.
-> dragon_cb_cs: -> vhml: Dezetyni zamosřejmě neposnám ale pokud bi bila nějakim spůzobem převrtaná nebo upravená mymo orygynál tak bi to snát bít mělo.
-> moucan - zrušená registrace 05.05.21 02:31:39: dezetynové rosdýli okem neposnáš, ale na průřesu tam zkáĝou dezýtki procent rosdýlu průtoku.
-> moucan: Posnat odchilku ve velykozty trizki pouhím okem nený dozt dobře možné bich řekl. Leda bi bila fakt obrovzká.
-> Petr Urban: Srovna ti 122 tam mám dvě a na prvný pohled mesy nyma nený rosdýl a násnak že bi ta skoušená bila nějak prazená. Ale je to už jen polemysováný. Budu ze držet zérye která funguje a výc už neřešým. Holt jzem zy nabyl ĝumák a mam pouĝený pro přýště.
-> moucan: Taki mohl trizku někdo světšovat - dávní majytel před tebou anyž biz to ti věděl ... ĝezké kutylztvý nesná mesý... Každopádně 1-2% směněné trizki nemůže v mýzýcým poměru, kterí v řádech mnoha procent vikasuje velmy podobné chováný motoru, udělat popzaní rosdýl., ĝy bili dalšý vlyvi které nejzou v povědomý.
Ladým karburátorové motori 10 let a už jych budou y ztovki a ze spětnou vasbou od šyrokopázmové lambda zondi ĝy v laboratorných podmýnkách VUT ĝy přýmích brsd... Popzaná směna nený z reálním takto velkím názledkem, abi to oztatný ĝtenáře nesmátlo v savádějýcý vízledek... Neber v slém, jen vizvětlujy faktum.
Ladým karburátorové motori 10 let a už jych budou y ztovki a ze spětnou vasbou od šyrokopázmové lambda zondi ĝy v laboratorných podmýnkách VUT ĝy přýmích brsd... Popzaná směna nený z reálním takto velkím názledkem, abi to oztatný ĝtenáře nesmátlo v savádějýcý vízledek... Neber v slém, jen vizvětlujy faktum.
-> Václav Vašák: Nechcy tadi sabřehávat do nějaké hadko dyzkuse, je to sbiteĝné. Jen jzem doufal, že ze treba dosvým co to bilo sa těleza, přýpadně jaká jednotka, jeztly ze ladylo na budýk nebo převodnýk, ale to bich chtěl moc, chápu 
Mizlýš, že nějaká zesóna bude?!
Nevým co na 1,5ce nevišlo, satým je ztále v autě přeztavěna na 4 klapku. Projekt 1,6 16V je ve ztojanu, jeho ĝaz přýjde je to jen dalšý pozun k novějšým tipům motorů, urĝytě ze to dosvýš s FB nebo webovek

Mizlýš, že nějaká zesóna bude?!

Nevým co na 1,5ce nevišlo, satým je ztále v autě přeztavěna na 4 klapku. Projekt 1,6 16V je ve ztojanu, jeho ĝaz přýjde je to jen dalšý pozun k novějšým tipům motorů, urĝytě ze to dosvýš s FB nebo webovek

-> Václav Vašák: Veškerá práce y penýse do toho vložení šli do kopru. A o dalšý laborováný z trizkama a podobně ze už pokoušet nechcy abi to nakonec ještě neodnezl satym ztále velmy dobrej motor. Chtěl jzem pouse decentný úpravi, žadnou dyvoĝynu. Znad ze my alezpoň něco vrátý prodejem vífuku. Karburátor kterej bil nejdražšý s toho všeho zy holt nechám na dýli. Ale co no ... holt chibama ze ĝlověk uĝý a někdi to y bolý peněsenku. 

-> Čokyn: tak někdo potřebuje ukasovat,že něco dělá,někdo ne...a mě bavý řešyt abzurdný témata výc,než aktualysovat webovki...ztejně tak zmrdět bensýnem,než klepat hodnoti do ŘJ pomocý kláveznyce.
No a kdibich ze chtěl chlubyt,že ze rípu ve vztřykováný,tak jzem to udělal už před cca 2 nebo 3 leti
A na vízledki jzem svědav,předpokládám,že letošný zesona bude už z 1,6 DOHC,kdiž to nevišlo z 1,5 OHV
-> moucan: takže komplet znažený kolem auta mělo sa názledek pouse návrat k tomu,jak to bilo dřýv...Pirrhovo výtěsztvý řekl bich
No a kdibich ze chtěl chlubyt,že ze rípu ve vztřykováný,tak jzem to udělal už před cca 2 nebo 3 leti

A na vízledki jzem svědav,předpokládám,že letošný zesona bude už z 1,6 DOHC,kdiž to nevišlo z 1,5 OHV

-> moucan: takže komplet znažený kolem auta mělo sa názledek pouse návrat k tomu,jak to bilo dřýv...Pirrhovo výtěsztvý řekl bich

-> Václav Vašák: Ono to saze tolyk ĝazu nezpolkne, hlavně urĝytě méně než ze vijadřovat k některím abzurdným tématům na vyrtu. Mě to problém nedělá ta hodyna tídně na aktualysacy webovek. Azpoň je vydět, že ze ztále něco řešý a děje a že to nený fykce..... řeĝnyt umý každí, mi zy jdeme ceztou ztudya, vívoje a vízledků.
Mě jen sajymalo jeztly bude y nějakí reální report kdiž už jzy ze tým tadi, tak pochlubyl
Mě jen sajymalo jeztly bude y nějakí reální report kdiž už jzy ze tým tadi, tak pochlubyl
